Nalezeno 160 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (bakuloupogulachRP (17.5.2015 13:03) reagovat
Občania ktorí sú za prijímanie "utečencov" (*) nech sa hlásia u súdruha Žinčicu, prompte im ich dodáme. (*) fskutočnosti ide o mafiánsky biznis podobne ako mafie pasúce "žobrákov" po celej Európe

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 13:01) reagovat
"Když to je ta naše, tak ji definuj. Hoď mi třeba 10 (nebo ok, 5, ať to máme jednodušší) věcí, kterejma je naše kultura definovaná." takze ty stale nevis co je to kultura... To uz je fakt moc...

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 13:00) reagovat
""A abych na to navázal: Hlavní myšlenka je ta, že když je v jednom státě víc kultur, tak se navzájem ovlivňujou a obohacujou. Nejviditelnější (a nejjednodušší) příklad míchání kultur je jazyk." - ok takze uz vime ze jsi lhal a tohle neplati. Kdyz nekam s jinou kulturou a jejich komparaci dojde k tomu,ze jedna vyvrazdiu druhou, tak jsme se neobohatili. Gratuluju, uspesne se ti podarilo poprit jedno z obecnejch pravidel, ktery obecne neplatej a posunul ses kousek dal.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 13:00) reagovat
Těch 5 věcí, který jsou unikátní na naší kultuře :-)

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 13:00) reagovat
DCČ: Když to je ta naše, tak ji definuj. Hoď mi třeba 10 (nebo ok, 5, ať to máme jednodušší) věcí, kterejma je naše kultura definovaná. A s tim islámem bych samozřejmě nesouhlasil. Neexistuje nejlepší nebo nejhorší kultura.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:59) reagovat
DC: máš pravdu, my jsme v pozici indiánu, kteří dopadnou stejně.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:58) reagovat
AM: Jde hlavně o to, že Indiáni (a je jedno, jestli na severu nebo na jihu) nebyli obohacený, ale rovnou zotročený a vyhlazený. Je to úplně jinej příklad, než mísení kultur. Kdyby objevitelé přijeli a žili dohromady s domorodcema, tak by přivezli technologie, vyváželi by plodiny, atd. Samozřejmě by oni přejali spoustu slov z novejch věcí, my z jejich. Ne přijít, vyvraždit, zotročit, vyhladit. Takhle to fakt nefunguje.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:57) reagovat
Doted nevis co je to kultura a chtel bys definovat zapadni kulturu. Musis od zacatku. Asi jako kdybys nic nevedel o biologii a chtel se najednou zajimat o GMO, to by taky nedavalo smysl, oh wait... :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:56) reagovat
"A s indiánama...to jako fakt? Nejdementnější příklad ze všech? Vlastně ještě je dementnější. Jižní Amerika v pokolumbovký době :-D" jako mit argument, kterym popiram to co tvrdim a jeste ho prosazovat... To chce velky koule. Ja uz fakt nemuzu. Uplne me boli hlava pri predstave, ze jsi realnej clovek.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:56) reagovat
AM: Etnografické oblasti?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:55) reagovat
DC: že je to ta naše!

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:54) reagovat
Vysvětli tu Švábskou. Protože když ani google neví, bude to něco silnýho :-) Západní kultura? Kultura na křesťanskejch základech? Tohle mě vždycky zajímalo....co tvoří tu naši západní kulturu? Když slyšim věci jako "ochrana židokřesťanských hodnot" nebo "tradičních hodnot", tak jsem snad ještě neslyšel seznam toho, co obsahuje, čim je unikátní oproti jinejm. A s indiánama...to jako fakt? Nejdementnější příklad ze všech? Vlastně ještě je dementnější. Jižní Amerika v pokolumbovký době :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:53) reagovat
Rozdil mezi krojema je i mezi vesnicema co jsou par kilmetru od sebe. To samy jako tam muze bejt rozdil ve slovech co se pouzivaj. Takze dve vsnice vedle sebou jsou jina kultura? Kultura dolno-uneticka a kultura horno-uneticka? :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:52) reagovat
Pojďme zkusit experiment, všichni budeme tvrdit, že Islám je to nejlepší co nás potkalo. Zajímalo by mě jestli DC otočí... :D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:52) reagovat
"Švábskou kulturu google nenašel." a tobe furt nedochazi proc? Protoze kurva uplne spatne operujes se slovem kultura a vubec nevis co to znamena :-D Zijes v dojmu, ze rozdil mezi krojema je rozdil mezi kulturama :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:50) reagovat
"A abych na to navázal: Hlavní myšlenka je ta, že když je v jednom státě víc kultur, tak se navzájem ovlivňujou a obohacujou. Nejviditelnější (a nejjednodušší) příklad míchání kultur je jazyk. " - jestli je to pravda, tak je to asi jedina vec na svete, ktera funguje za jakychkoliv okolnosti stejne :-D Prosimte pokecej si z indianem jak ho bila kultura obohatila :-D Ty fakt neumis premejslet ani trochu :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:50) reagovat
Švábskou kulturu google nenašel. Našel jen "Švábsko (německy Schwaben) je historický a jazykový kraj v Německu, zahrnující většinu dnešního Bádenska-Württemberska a západní část dnešního Bavorska. Ve středověku do Švábska patřilo i Vorarlbersko, dnešní Lichtenštejnsko, německé Švýcarsko a Alsasko (dnes součást Francie)."

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:49) reagovat
Ale pojem zapadni kultura jsi uz asi slysel ne? Uz chapes jak jsi pitome zamenil vyznamy toho slova aby jsi vyprodukoval argumentacni blud?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:48) reagovat
Tak se prosimte jeste podivej co je to kultura :-D To s cim operujes ty se taky nazyva "vysoka kultura" a to je to o cem se bavi Franta s Pepou u piva ze jeden z nich jde se starou "za kulturou". Pak ej obecnej vyznam slova kultura bez privlastku, kterej vychazi z puvodnicho kontextu, ve kterym to slovo bylo pouzivany. V tomto vyznamu slova kultura jsme s nemcema (stejne jako s polakama a dalsima co jsi tam jmenoval) jedna a ta sama kultura. Uz jsi slysel nekdy pojem švábská kultura? Asi ne co?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:48) reagovat
A abych na to navázal: Hlavní myšlenka je ta, že když je v jednom státě víc kultur, tak se navzájem ovlivňujou a obohacujou. Nejviditelnější (a nejjednodušší) příklad míchání kultur je jazyk.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (rsnx) (17.5.2015 12:47) reagovat
AM: jeden zásadní rozdíl - u posledního postu jsem se neobtěžoval s jakoukoli argumentací, pouze jsem vyjádřil znechucení.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:45) reagovat
AM: Ne, ten základ neni starej 130 let. To by jsme neměli z čeho vycházet při obrození. Právě některý vesnice udržovaly ještě starou mluvu a zvyky, který byly před (Bílou Horou, kdy jsme padli do náruče Němcům na skoro 300 let?) okupací. Čeština a naše kultura byla ničená a jejich byla prosazovaná. Ale bylo na co navázat. Takže se 130 rokama nesouhlasim z tohodle důvodu.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:44) reagovat
rsnx: a nam ses divil ze se s nim bavime! To jsou proste takovy hovna, ze ti to neda.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:43) reagovat
"Jako křesťanskou, když jsme nejateističtější národ Evropy?" taky jsi zapomnel ze porovnavas nemecko a cesko za prvni republiky.... Vis za prvni republiky jsme nebyli nejvic ateistickej stat na svete, takze tenhle argument je dvojtasracka. Za A mnozstvi lidi vericich v boha jeste primo nemusi znamenat jinou kulturu a za B je to faktologicky picovina.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (rsnx) (17.5.2015 12:42) reagovat
DC: no tyvole, to už snad ani není vážně míněný a jen trollíš, protože takový hovna, co tu vypouštíš, nemůže brát vážně snad nikdo

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:41) reagovat
Woyta: Plán pro dobytí USA taky nevzniknul po embargu. Japonsko dlouhodobě "plnilo plán" a ovládnutí Pacifiku bylo nemožný bez zničení USA, který mělo strašně silnej vliv v oblasti. Přirovnal bych to k tomu, že všichni nahoře museli od začátku vědět, že Německo a SSSR budou válčit. Obě země se na to připravovaly. Jen SSSR se připravovalo na pozdější rok.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:41) reagovat
"vycházíme ze stejnýho základu, kterej má kořeny strašně dávno" - ne vychazime ze spolecnyho zakladu kterej je asi 130 let zpatky :-D Ja se poseru, chodils vubec do skoly nebo te vychovavali dva cernosi co te nasli v lese? :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:40) reagovat
Aha takze mezi švábama a treba chodama je stejnej rozdil jako mezi jiznim sudancem a chodem? A mezi tim svabem a chodem je to jako jina kultura jo? Svabsjka kultura a chodska kultura, covece to jsem jeste neslysel, to je zahada. Neni to nahodou tim, ze definice kultury je uplne jina nez si myslis? :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:39) reagovat
Multinárodní a multikulturní se nějak vylučuje? Němci měli jiný zvyky, Židi měli jiný zvyky...

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (WoytaRP (17.5.2015 12:38) reagovat
DC: Muzeme se dostat az do konce 19 stoleti kdy se Japonsko zacalo roztahovat. Tyhle veci se nestavaji, ze dne na den.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:37) reagovat
Podobné hodnoty? Jako křesťanskou, když jsme nejateističtější národ Evropy? :-) AM: Konečně vim, na co jsou ty tři klávesy! :-D Kulturu máme odlišnou od Německý. Samozřejmě, vycházíme ze stejnýho základu, kterej má kořeny strašně dávno, ale když se mrkneš do různejch oblastí (spolkový republiky) nebo i u nás na "tradiční" zvyky, tak jsou v každý oblasti jinačí. Čim dál, tim větší odlišnost. Do toho samozřejmě i jazyk, ale i ten byl ovlivněnej cizíma kulturama. Proto multikulturalismus v praxi funguje.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (rsnx) (17.5.2015 12:37) reagovat
Že na něj reagujete, volové. Jednou klepnu přes prsty a pak ho nechám, ať si vzteky třeba pukne, za víc námahy mi nestojí.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:37) reagovat
Koš: kdyz on nevi co je to kultura (myslis si ze kultura je mit lehce odlisnej kroj :-D ) tak se nediv, ze mu ty pojmy splyvaj. Hlavne bez tehle vyznamovejch kiksu by ty jeho "argumenty" nedavaly uz vubec zadnej smysl. Takhle maj aspon takovej perverzni. Podobnej jako kdyz si z neceho delas srandu.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:35) reagovat
DC je curak: no bohuzel mas pravdu. Proste nema jak jinak generovat dobrou pocit tak to derla skrz pocit moralni nadrazenosti a rev ostatnich je pro nej dukaz toho, ze je jeho moralni nadrazenost opravnena. JInak kdyz jsem videl tenhle "hatenick" tak jsem si rikal ze to je trosku moc, ale kdyz vidim jak DC argumentuje, neni schopen pochopit vetu, pak ti vklada do ust co clovek nerekl, tak s tim nickem zacinam souhlasit :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (KošRP (17.5.2015 12:34) reagovat
DC: (ČSR byla v meziválečnym období silně multikulturní :-) Čechoslováci - 64,37% (1921) Němci - 22,95% (1921) Maďaři - 5,47% (1921) Rusíni - 3,39% (1921) Židé - 1,33% (1921) Poláci - 0,56% (1921) jiní - 0,17% (1921) cizinci - 1,75% (1921)) Multikulturní? nepleteš si to spíš s multinárodní ty kryple?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:32) reagovat
Ale s DC nemá cenu argumentovat, jelikož on si myslí že má pravdu když prosazuje myšlenku proti většině. I když většina řekne, že nebe bez mraků je modré, tak DC bude tvrdit že nemají pravdu, že to je hnědá.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:32) reagovat
Woyta: [odkaz] The causes of the attack on Pearl Harbor stemmed from intensifying Japanese-American rivalry in the Pacific. Japan’s imperial ambitions had been evident from as early as 1931, when she invaded Manchuria. The conquered region’s bountiful resources were then used to supply Japan’s war machine. Leaving the League of Nations in 1933, Japan pursued an aggressive foreign policy.... [odkaz]

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:31) reagovat
Jeeeeee DC se naucil kopirovat z Wiki! Snad to zanecha nejakou stopu a budes si treba aspon trosku z toho pamatovat. Tak a ted se prosimte podivej co je to kultura a snad ti to dojde.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:30) reagovat
DC: je rozdíl mezi tím, jestli na tebe mluví někdo německy, nebo česky ale vzájemně vyznáváte podobné hodnoty, nebo jestli ti chce někdo uříznout hlavu, protože víš že Muhamad byl pedofil.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:29) reagovat
"Ty tvrdíš, že kultura byla stejná" prosimte ukaz mi kde tvrdim ze ta kultura je stejna (muzou vubec dve veci ve vesmiru bejt stejny? :-D ) Kamo ty fakt nerozumis psanymu textu a prirkavas mi co jsem nerekl :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:29) reagovat
České národní obrození (v 19. století také někdy národní vzkříšení) je pojem, jímž se označuje proces, který probíhal v Zemích Koruny české jako součásti habsburské monarchie zhruba od poslední třetiny 18. století do roku 1848. Hlavním úkolem jeho vedoucích představitelů bylo pozvednout český jazyk opět na úroveň jazyka vzdělanců a motivovat obyvatele českých zemí k národní uvědomělosti. Národní obrození probíhalo současně s procesem transformace feudálního společenství v občanskou společnost.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (WoytaRP (17.5.2015 12:28) reagovat
V červenci 1941 japonská armáda obsadila Francouzskou Indočínu. F. D. Roosevelt nechal 28. července 1941, jako reakcí na tento čin, zmrazit japonská aktiva v amerických bankách, uzavřít americké přístavy pro japonské lodě a spolu s Británií a Nizozemskem přerušit dodávky ropy pro Japonsko. Po zavedení embarga na ropu začalo Japonsko denně odčerpávat ze svých ropných rezerv 28 000 tun. Nyní muselo Japonsko ustoupit tlaku USA nebo zaútočit.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:28) reagovat
AM: Jaký byly škody kvůli odsunu (snad) víš. Historikové se shodujou, že kdyby jsme neodsunuli Němce, tak by u nás nevyhráli volby komunisti a historie mohla jít úplně jinym směrem. Kdyby, kdyby....

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:28) reagovat
"Národní obrození?" Hele tohle uz prestava bejt vtipny... Chodils do skoly? Vis proc bylo narodni obrozeni? Protoze tu kurvva cela inteligence mluvila nemecky a vsechno tu bylo v nemcine :-D To bude asi tim ze jsou nase lkultury tak hrozne rozdilny. Asi tak rozdilny jako mezi severnim africanema cechem :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:27) reagovat
Bavíme se o tom, že kultura Německa a ČR je jiná. Ne o tom, jak moc je jiná. Ty tvrdíš, že kultura byla stejná, s čimž nesouhlasim. Kultura Slovenska je taky jiná, než kultura ČR. Proto nechápu, proč tvrdíš, že máme stejnou kulturu, jako jinej národ.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:26) reagovat
"Narazim na to ze ty se stavis do pozice jako dkybys vedel jak by to dopadlo kdybysme NEODSUNULI (uz chapes ten zapor?) nemce. Ja to nevim, tak si netroufam soudit." uf dalsi veta co jsi vubec nepochopil... A ted ode me chces odpoved na neco co jsem rekl ze nevim a na rozdil od tebe moje teze neoperuje s tim ze to vim :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:25) reagovat
Národní obrození?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:25) reagovat
Shrnu co tu tvrdis: je stejnej rozdil mezi kulturou nemce a cecha, jako mezi severnim africanem a cechem :-D Hele nechal sis nekdy merit IQ? Kolik ti vyslo? Pac takovyhle teze, plus neschopnost pochopit zapor ve vete, to je imbecilie ne?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:24) reagovat
AM: Po válce sem přišla hromada rodin z Ukrajiny, Polska a dalších zemí. Zabrat pohraniční domy, který byly opuštěný po Němcích. Paralelu tam vidim. Pověz mi, jak by to podle tebe dopadlo, kdyby "západní svět neschválil odsun Němců?"

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:23) reagovat
"Fakt si myslíš, že byla kultura stejná? Kroje máme očividně jiný :-) Pověz mi o tom, jak je kulltura identická s tou Německou :-)" tyvole to enni mozny :-D Ty ani nevis co to je kultura a to mas zase touhu si v tomhle ohledu narokovat pravdu :-D Ctes aspon tu pitomou wiki?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:22) reagovat
"by to dopadlo, kdyby západní svět neschválil odsun Němců" uff jestli nejsi schopen pochopit vetu v zaporu takl to je fakt tezky. Narazim na to ze ty se stavis do pozice jako dkybys vedel jak by to dopadlo kdybysme NEODSUNULI (uz chapes ten zapor?) nemce. Ja to nevim, tak si netroufam soudit. "Takže vlastně stejná situace, jako je teď." aha takze odsun lidi co tady zijou stovky let je to samy jako odmitnuti prisunu lidi z jinyho kontinentu. Najs, v tom pripade cerna je stejna barva jako bila.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:21) reagovat
Woyta: Trocha zjednodušování překrucuje dějiny, jak tak koukám :-) Bohatý státy investujou všude, kde viděj příležitosti. S těma zbraněma je to novinka a nedaří se mi nic kloudnýho vygooglit krom "neutrální USA dodávala všem co chtěla, když se platilo". A to, že USA donutilo Japonsko k útoku na Pearl Harbor, mam to fakt komentovat? :-D Japonsko, který mělo ohromný imperiální ambice? Jako fakt?

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:19) reagovat
A jen pro tvoje info: nenavist a hloupost jsou dve rozdilny veci. Jestlize tvoje nenavist k nenavisti plodi hloupy chovani, tak to neni o nic lepsi nez samotna nenavist, ktera plodi hloupi chovani. Furt je to stejna hloupost, ktera vede k pocitu moralni nadrazenosti. Tim myslim presne to co tu exibujes :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:18) reagovat
DC: však máš rád přírodu, tak znáš pár přírodních zákonů, třeba jako zabij, nebo budeš zabit.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (WoytaRP (17.5.2015 12:17) reagovat
DC: Ale notak. Troska googleni te nezabije. Pred druhou svetovou valkou napriklad masivne investovali v nemecku. Po vypuknuti valky dodavali zbrane. To take z bratrske lasky nebylo. Japonsku odrizli pristup k rope a tim je pritlacili ke zdi. Nasledek zname v podobe Pearl Harboru. Atd. Geopolitika je svinstvo.

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DCRP (17.5.2015 12:16) reagovat
AM: Asi moc nechápu, jak "by to dopadlo, kdyby západní svět neschválil odsun Němců".Vim, jak to dopadlo. Dosidlování z východu, apod. Zbavili jsme se vzdělanejch Němců a přišli přistěhovalci z východu. Takže vlastně stejná situace, jako je teď. Co vám na tom teď vadí? :-D Fakt si myslíš, že byla kultura stejná? Kroje máme očividně jiný :-) Pověz mi o tom, jak je kulltura identická s tou Německou :-)

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:13) reagovat
"Takže mezi kulturou ČR a Německem není rozdíl?" - vis treba neco o cesky historii? Vis treba o tom ze jsme 400 let patrili k nemecky mluvicimu imperiu? Je super jak mas na vsechno nazor, ale ty znalosti fakt haprujou :-D

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (AlfaRP (17.5.2015 12:13) reagovat
Konečně má někdo pravdu a dostane dislike. :-(

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (DC je čurákRP (17.5.2015 12:12) reagovat
DC: minimální na rozdíl mezi islámským Libyjcem a Čechem

Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' Obrázek 'Rozmazlenost 1.sveta' (Alois MatzelsbergerRP (17.5.2015 12:12) reagovat
"Škody díky ztrátě 3 milionů obyvatel jsou patrný dodnes. Krásná nenávist." - :-D aha takze ty jako jedinej na svete vis jak by dopadl svet, kdyby zapadni mocnosti neschvalili odsun nemcu? :-D

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující