Nalezeno 122 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátjedna:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (01234) (20.7.2017 0:00) reagovat
Dala si na seba vyrazne ine oblecenie ako ostatni ktori tam boli, ludia po nej cumeli. Nezda sa mi na tom nic divne. Bol som na Balaton Sound, typek sa tam prechadzal s maskou kona (taka ta co je vsade na nete) a ludia sa po nom tiez cumeli. Ocakavam ze je o tom asi tiez clanok v niektorom z bulvarnych medii.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 23:59) reagovat
mrkev nechce aby tu to tu bylo v SA tak obhajuje a vita salamisty :-D

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (dada) (19.7.2017 23:02) reagovat
po dočtení až sem nezbývá než napsat: Src je mrkev

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 23:01) reagovat
@Liza A co za 2000 let způsobilo křesťanství? I dneska se díky němu na několika místech upalují "čarodějnice". Věřící mají tu schopnost úplně překroutit učení víry ke které se hlásí. A dělají to vehementně a všichni. Že chce někdo nosit burkiny, není problém. Problém je, když bude vzívat konkrétní pasáže z Koránu nebo z Mohamedova "učení" a propagovat tak nenávist. To samé platí v tom tvojem dementním příkladu. Že má někdo uniformu ss je mi putna (třeba je to člen hist. skupiny), dokud nenabádá k násilí.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 22:58) reagovat
@Jaz-at-rou Aneb další blbec co argumentuje proč se nechováme jako Saudská Arábie... Já nechci aby to tady bylo jako v SA, ty očividně ano. Tak proč se tam nenastěhuješ... @Farář Asi sis spletl příspěvek. Já o xenofobii nic nepsal...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (LiZa) (19.7.2017 22:48) reagovat
@Src: Jak nepouzitelny priklad? Rekni jasne - je ti nacismus ukradeny, nebo chapes, co zpusobil desitkam milionu lidi? A diky tem zakladum, kterym se vysmivas vim, ze kvuli islamizaci od dob Mohameda umrelo dzihadem proti nemuslimum pres 270 milionu lidi. Takze v symbolech islamu rozpoznavam politickou ideologii, ktera tohle zpusobila. To ze ses o tom neucil na skole, neznamena, ze to neexistuje..

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Vaffan Cullo) (19.7.2017 22:38) reagovat
problém sú SOCANI - krimigranti, merkelteroristi a moslimozver v civilizácii všeobecne, to je len dôsledok... ale Európa je socanskou rakovinou tak hlboko nakazená že už niet návratu

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 22:18) reagovat
Liza no tak je to jasny - nastudoval zaklady, je expert. Extremni priklad uvedes schvalne, to ze je naprosto nepouzitelnej uz ti je jedno

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 22:17) reagovat
Jaz-at-rou tak to ses bohuzel jeden z tech co to vubec nepochopili

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Jaz-at-rouRP (19.7.2017 22:08) reagovat
jinak já jsem také pro, aby ta stejná paní nebo slečna šla a zkusila v hezkejch bikinkách vyjít někde v saudské arábii na plážičku. Pak by to mělo nějakou vypovídací hodnotu, ale obávám se, že by to byla hra o život. Do toho nikdo nepůjde. Možná BBC, ty dělali jiný nebezpečný věci, třeba o těžbě křemíku v Africe... Tuším se to jmenuje Blood in your mobile... ale když to budou mít nějak zajištěné na jiné úrovni. Ale z redakce idnesu, to pochybuju. Takže za mě dostali zase nula bodů.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 22:07) reagovat
Mrkev: dle tvoji logiky jsi asi xenofobfob, ze vsude vidis xenofoby. :-D

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Liza) (19.7.2017 22:03) reagovat
extremni priklad jsem uvedl schvalne - pokud vam nevadi, kdyz se nekdo verejne hlasi k politicke ideologii, ktera ma na svedomi desitky milionu mrtvych, tak se muzeme tezko dal o necem dal bavit. No a ty zblepty, co pise Src.. no comment. Nastudoval jsem si nejake zaklady o tom, jak funguje islam, co behem poslednich 1400 let zpusobil a taky chapu, ze i kdyz se to zda jako neuchopitelna vec, tak ja jako nemuslim ho muzu jednoduse kategorizovat a hodnotit. Nebo jeste jinak - cetli jste zivotopis Mohameda?

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Jaz-at-rouRP (19.7.2017 22:03) reagovat
Demence je něco jiného. Možná jsi myslel demagogie nebo manipulace. A mimochodem skutečně diagnostikovaných dementních starších lidí u nás skutečně přibývá a je to mazec.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 21:48) reagovat
@Farář Ano, máš pravdu se mýlit. Good job...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 21:47) reagovat
@Liza 1. Co to má s čím co společného? 2. Proč jsi přesvědčen(á) že by mi mělo vadit co si lidi oblíknou? V chorvatsku se běžně koupu v tričku, protože se vždycky při potápění spálím, jsem proto muslim a mají mě vyhnat? Proč se kua chováte jako ti největší zabedněnci a potom kritizujete ostatní, že se oblékají podle zabedněné ideologie. Doslova by ste chtěli, aby jsme se tady chovali stejně jako v těch radikálních zemích, protože ty radikální země vám vadí. Co to je za logiku?

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 21:22) reagovat
Jo volove, mate svobodu se koupat v cem chcete, ale nedej boze abyste si mysleli neco co soudruzi neschvalili. :-D Pokud te sere, ze nekoho neco sere, tak jsi stejnej zmrd jak arabove. A jsme zase na zacatku, je potreba chapat co teda vlastne znamena svoboda.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (!) (19.7.2017 21:17) reagovat
.. pointa je ze pokud vas sere, ze se nekdo koupe v neoprenu nebo nosi satek, tak jste stejni zmrdi jako (saudsti) arabove. Jiny pravidla, ale zmrdismus uplne identickej.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Václav Havel 2) (19.7.2017 21:14) reagovat
Svoboda a demokracie jsou dvě různé věci. V demokracii si lze zcela demokraticky odhlasovat i diktaturu. Mimochodem, Farář má naprostou pravdu, a nic než pravdu. A to bez ohledu na to, kolikrát to Src popře a nebo kolik napíše Src nesmyslů.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 21:05) reagovat
Muzes to opakovat porad dokola, to z toho neudela mensi nesmysl

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 20:54) reagovat
Protoze nechapes co to znamena svoboda. A ze neplati jenom z tvojeho pomatenyho pohledu. ;-)

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 20:45) reagovat
Farar tak ja uz nevim, napsal jsem to docela jednoduse, jestli to porad nechapes tak uz je pak tezky s tebou mluvit.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Platan ) (19.7.2017 20:32) reagovat
Rozdíl mezi jeptiškou a muslimkou je především v tom, že jeptiška dobrovolně vstoupí do řádu a pak se chová podle daných pravidel. V muslimských zemích tu možnost volby nosit něco jinýho nemají, a nemají ji pořádně ani tady, vzhledem k tomu jak jsou závislé na rodině/manželovi apod.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 20:04) reagovat
Src muzes nejak popsat logiku jakou jsi dosel k tomu, ze pro tebe plati "Demokracie je o tom, že každý má svá práva a své svobody a to do té míry dokud tím neporušuje práva a svobody někoho jiného" a zaroven plati ze ja svou svobodu nazoru nemam? Jinak jenom placas dokola prazdny fraze o cechackovstvi, ktery byly vtipny v devadesatym prvnim.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (PivoRP (19.7.2017 19:58) reagovat
Liza: mně by takový týpek byl ukradený a jsem proto, aby bylo legální nosit si co chci. Klidně i hákáč, nemám s tim problém.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 19:57) reagovat
Farar myslet si muzes co chces, ale pokud chces predstirat, ze zijes ve svobodne zemi, tak se podle toho musis chovat. A ne schovavat tohle vesnicky cechackovstvi za domobranu a pud sebezachovy

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 19:55) reagovat
Haha, tak burkini = SS uniforma :-D Zkus se prvne zamyslet ty nad hlouposti tohohle prirovnani a pak neco kecej

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Liza) (19.7.2017 19:52) reagovat
@mrkev: silna slova ti nepridaji na autorite ;) Ale zkusim to jinak pro ty, kdo zastavaji "svobodu oblict si, co chci a kde chci": Jdete po ulici a pred vama je typek obleceny do SSacke uniformy a jedine, co mu chybi ja hakac. A ted se prosim zamyslete, jak budete reagovat a proc..

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (confusoRP (19.7.2017 19:49) reagovat
Chci slyšet tři přínosy (hardcore mode) nebo jeden přínos (easy), které nám přinese x muslimů v ČR (za x dosaď počet dle uvážení). GO!

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 19:25) reagovat
Skoda ze to tvoje "ja mam pravdu" nelze pokladat za validni argument. Pokud mas ty pravo se chovat jak chces, tak ja mam pravo si o tobe myslet co chci. A tvrdit ze jedno plati a druhy ne je proste demence.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 19:22) reagovat
Nejsmutnejsi je tahle demagogicka obhajoba xenofobu a retardi jako Farar co nechapou ze kdyz se jini chovaji jako debilove, tak jsou holt debilove

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (FarářRP (19.7.2017 18:52) reagovat
Nejsmutnejsi je tenhle demagogicky hon na radobyxenofoby a to jak to retardi jako bbbbb obhajuji stylem "ja mam pravo chovat se jak chci, ale kdyz si o me myslis neco co se mi nelibi, tak jsi ty ten spatny".

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (bbbbb) (19.7.2017 18:26) reagovat
... na sledování holek v bikinách na pláži, tak je to spíš smutné než k smíchu. A jestli se najde někdo koho uráží dívat se na oblečenou ženu tak je to taky k pláči. Nehledě na to že by měl okamžitě naordinovat manželce a dceři minisukně top od plavek a to ideálně i do práce a na nákupy. Rozdíl je v tom že jejich kulturu nahota uráží, a pro naši kulturu je oblečenost něčím normálním. Ale když naše ženský nemůžou chodit nahý u nich, tak jejich ženský nebudou chodit oblečený u nás. To přece zní rozumně.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (PivoRP (19.7.2017 18:23) reagovat
Já vám nevim s tim nálepkováním. Na roumingu jsem sepsal celé slohovky o tom, proč nemám rád čmoudy a proč vopičáci do civilizace nepatří - jediné nálepky, které jsem schytal byly "sluníčkář", "vítačská zrůda" a teď nejnověji jsem byl onálepkován jako negrofil. =)

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (bbbbb) (19.7.2017 18:21) reagovat
A jakej je třeba rozdíl mezi jeptiškou a ženou oblečenou v burkinách? Ten že jedna z nich je na pláži u vody? Aha a kdyby tam přišla jeptiška tak budeme všichni zvedat obočí a kroutit hlavou? Tak to pak jo, tím se všechno vysvětluje. Demokracie je o tom, že každý má svá práva a své svobody a to do té míry dokud tím neporušuje práva a svobody někoho jiného. Ona má právo na to být oblečená jak chce a nikomu do toho nic moc není, pokud tím neporušuje zákon. A pokud si někdo myslí že tím porušuje jeho právo...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (bbbbb) (19.7.2017 18:17) reagovat
Pořád nějak nerozumím tomu co je špatnýho na tom že se někdo chce koupat oblečenej. Když se obleču do pytle a skočím do rybníka tak je ze mně muslim? Nebo jak to jako funguje? Třeba nikáb je možná zvláštní, a chápu že u nás to naráží na určitou potřebu kontroly (vidět do obličeje, kontrolovat kdo je kdo). Ale u nás taky občas nosíme věci které zakrývají obličej. Otázka: Co se stane až se někdo převleče 5. prosince za čerta a odpálí se v mateřské školce? Zakážeme Mikuláše?

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (///) (19.7.2017 18:13) reagovat
Gag: Nevím co by řekli na Macháči, ale na hradě by řekl Exselent Export Artikl, jes? B-)

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 18:04) reagovat
@Liza Jasně a nošení křížku na krku reprezentuje schvalování židů v Palestině. Just go, go fuck yourself...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (mrkevRP (19.7.2017 18:04) reagovat
@okolek Počkej, však TY dáváš na všechno nálepky a povyšuješ se nad ostatní aby sis připadal cool. Tak co se ti nezdá? PROČ si jsou vždycky ti největší kreténi jako ty schopní argumentovat proti něčemu, co sami dělají nejintenzivněji...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Liza) (19.7.2017 18:00) reagovat
Burkini, burka, hidžáb, atd. jakožto symboly muslimské ženy a tedy jeden ze znaků islámu, v sobě nenesou jen náboženský/kulturní význam, ale jde z velké části i o politický symbol vyjadřující nesvobodu a útlak. Kdo nezrozumí tomu, jak funguje islám, tak nepochopí, co všechno hidžáb reprezentuje: http://cspi-cz.blogspot.cz/2016/11/islam-jako-politicky-system-hidzab-jako.html?view=classic

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (okolek) (19.7.2017 17:08) reagovat
NO a co z toho jako? nejaky argument nemas? Myslis si, ze staci porad jen davat nalepky, aby jsi se povysoval nad ostatni a pripadal si cool? Neblazni takto to nefunguje a tvuj argumentacni deficit jasne ukazuje, ze jsi afektovany a v defenzive. Doporucuji ODHODIT ruzove bryle, pouzivat logiku a premyslet o budoucnosti v tomto zkurvenem svete.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 16:31) reagovat
Na pud sebezachovy jsem cekal, jeste cekam na vlastizradu :-D

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Kundicka) (19.7.2017 16:12) reagovat
Ať si majitel na soukromém pozemku či majetku sám určuje co či koho pustí a nebo nepustí. Nikomu jinému do toho nic není. A to sluníčkářské porovnávání s muslimama je zcestné - to že to dělají oni a my to budeme dělat také je jen řazení na stejnou úroveň. Děláme se stejnýma prasatama jako oni.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (okolek) (19.7.2017 16:07) reagovat
Pro ty co pořád nechápou a musí si svět zařazovat do nějakých dogmatických škatulek (např. nick src a jiní). Na základě četných případů problematického až nemožného soužití muslimů s nemuslimy a tím zhoršující se bezpečnostní situaci na západě se lidé v ČR proti těmto jasně vymezují a to je dobře, říká se tomu pud sebezáchovy a jiné národy v EU se zdá jej ztratili, resp. jsou takto vedeny "elitamy". To stejně skončí nějakou totalitou a přesně tam to skuteční držitelé moci směřuji. Divide et impera.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (cermass) (19.7.2017 16:07) reagovat
pockejte par let se poserete az vam poustni negri budou behat kolem baraku :-( a tu kravu bych navleknul do bikin a vysadil na odlehlejsi plazi v saudske arabii by cumela jinac >-O

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Jaz-at-rouRP (19.7.2017 15:48) reagovat
...o čemkoliv veřejně bavit a argumentovat, aby našli společnou řeč anebo vedle sebe žili s rozdílným názorem. LIBERÁLNÍ je taková společnost, která je velkorysá a je ochotna většinově přehlédnout sem tam nějaký nevětšinový exces. DESPOTICKÝ je takový režim, který je ničím neomezený a obvykle postihuje nepohodlné činy nebo jevy veřejně nebo tajně neadekvátními tresty.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Jaz-at-rouRP (19.7.2017 15:48) reagovat
DEMOKRACIE je možná něco jiného, než si u nás většina lidí myslí. Možná si pletou ořechy a jabka. Demokracie je, když si široká veřejnost pravidelně smí sama volit své zákonodárce, kteří vytvářejí a udržují právní řád a lidi ten řád pak dobrovolně dodržují, a nebo ne a pak jsou dobrovolně ochotní strpět úkony výkonné moci a soudů. DIKTATURA je, když si ty pravidla, ty zákony, někdo vytváří nezávisle na tvé vůli a ty to nemůžeš nijak ovlivnit. SVOBODA je, když se lidi můžou beze strachu z postihu...

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (brnonymousRP (19.7.2017 15:47) reagovat
Jinak ta cepicka sedi. "Cerna hlava s opacnymi vicky", sice ne u Karlova mostu, ale i tak - lidi maji strach. A byli by blbi, kdyby nemeli.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (brnonymousRP (19.7.2017 15:45) reagovat
Jo, baba se jde koupat zabalena do cerneho hadru a ti burtozrouti se na ni dokonce podivali (ne na jeji oblicej, ale na jeji hadry). Kdyby mela pyzamo a lyze, divali by se stejne. Jinak na nahou na velke plazi by nekdo (nejspis neci manzelka) zavolala mestaky.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (..) (19.7.2017 15:44) reagovat
Proto jsem psal o té situaci s drahým sakem na pláži u Mácháče. V podstatě každej, kdo vyčnívá z davu, by byl někým hejtovanej. Optimální to není, ale ještě bych v tom neviděl žádnej extremismus nebo diktaturu. Všichni jsme svým způsobem dementi, všichni občas plácneme nějakou hovadinu a ani to tak úplně nemyslíme. Pokud to zůstává jen u řečí a pohledů a lidi to nežene v noci k něčímu baráku, aby tam pálili kříže na trávníku, tak to považuju spíš za úsměvnou záležitost.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 15:25) reagovat
Ano, podivej se na tu diskusi na iDnesu, chovaji se tam jak kokoti. A nejlepsi na tom je, jak vsichni porad melou o tom jak jsme narozdil od "nich" svobodna zeme, ale pritom jim vadi kdyz si nekdo oblece jiny plavky a chcou to trestat pomalu stejne jak v Saudske Arabii. Tak si kurva vyberte, bud diktatura nebo demokracie

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (vinco) (19.7.2017 15:20) reagovat
takychto mam najradsej. keby jej niekto prijebal tak zacne hned vrestat sorry to je len prank!!!

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (..) (19.7.2017 15:00) reagovat
!, Src: ano a zase tu máme ten hejt, jací jsme hrozní a jak musíme být sluníčkovější. Nic se jí tam sice nestalo, ale necítila se tam dostatečně vítaná a navíc nebýt tam děti, tak by se jí teoreticky něco stát mohlo (stejně jako mě dneska ráno mohli ukrást peněženku, sice neukradli, ale mohli). No jsme to ale darebáci, mor na nás!

Obrázek 'kulturaVSkultura'
Komentář byl smazán.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (meheh) (19.7.2017 14:27) reagovat
@! – Souhlas, zásadně na ulici nekomentuju výsledek opresivní maskulinní kultury, který ženám přikazuje zahalování kvůli cudnosti. Co si kdo vlastní volbou dojebal, si taky vyžere sám, a pokud se do toho narodily děti bez možnosti volby, nasrat, moje nejsou tak ať se v tom černém v létě na slunku třeba upečou. B-)

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Src) (19.7.2017 14:20) reagovat
"Nikdo paní redaktorku nezmlátil ani nezatkl, tak ať drží hubu a je ráda, že žije ve svobodné zemi." Hahahaha tak to je vole argument roku :-D

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (!) (19.7.2017 14:11) reagovat
https://magazin.aktualne.cz/nemyslim-ze-cesi-jsou-nackove-rika-napadena-zena-v-satku/r~7f6641e23b8311e594170025900fea04/?redirected=1500466165 http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/136375-muzi-napadli-zenu-kvuli-satku-na-hlave-policie-hleda-svedky/ https://www.novinky.cz/domaci/384101-panika-z-obycejnych-satku-lide-uz-nadavaji-i-ceskam.html atd

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (!) (19.7.2017 14:08) reagovat
Jo nikdo pani redaktorku nezmlatil, protoze byla na plazi plne lidi a deti. Az pojede nekde salinou, tak se urcite najde vlastenec, kterej ji bude muset vysvetlit jak se tady ma oblikat. A prej - "mame tady svobodu projevu - tak at drzi hubu!" bohajeho :-D

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (Gag) (19.7.2017 14:07) reagovat
Btw. číňanky s tím začali možná dřív a ženou to ještě trochu víc do extrému. By mě zajímalo, co by na Mácháči řekli na tohle :o) http://www.huffingtonpost.com/2012/08/21/facekini-face-mask-bathing-suit-china_n_1817491.html

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (..) (19.7.2017 13:55) reagovat
A když půjdu na mácháč v obleku za 60 litrů, tak o mě taky budou za zády říkat, že jsem debil :-P Nikdo paní redaktorku nezmlátil ani nezatkl, tak ať drží hubu a je ráda, že žije ve svobodné zemi. Svobodu projevu nám zatím ještě nezakázali, takže pokud se to někomu nelíbí, má právo to říct.

Obrázek 'kulturaVSkultura' Obrázek 'kulturaVSkultura' (WTH) (19.7.2017 13:46) reagovat
SHOCKING!

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující