Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátčtyři:
   

Strana 2/2. předchozí 1 2

Odebírat

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Galop) (13.5.2021 16:30) reagovat
Audit je neustale mozne monitorovat jak kamerami https://azaudit.org , tak lidmi, kteri by chteli auditu prihlizet. Tim je mysleno nekdo z D strany, takze ty predstavy, ze audit je nelegitimni je vedle. Naopak budou padat nebo jiz padly zaloby na lidi, kteri vedli volby ci meli nejake kompetence.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 16:30) reagovat
carko, dal ukazujes svou naprostou neznalost realii. V kazdem statu USA si resi volebni listky sami a co jsem tak videl typicky maji vybrane dve firmy, ktere jim ty listky tisknou, skladaji, vkladaji do obalek a takto je pripravuji k distribuci. Vsechny platne listky v danem state tak typicky musi pochazet z danych zdroju a pripadna nalezeni znaku o tom, ze je tiskly ruzne tiskarny (jine, nez maji ty firmy) na ruzne typy papiru, ci ze nektere listky nebyly vubec prelozeny, musi brana vazne.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 16:26) reagovat
carecko, I kdyby ten audit delal sam Trump s Bannonem v kostymech klaunu tak co na tom zalezi? Pokud se podvod nestal, nelze o nem nalezt dukazy, at audit provadi kdo chce. Srovnani s nastrazenymi drogami kulha na obe nohy. Ze by auditorska firma byla ochotna zfalsovat dukazy v nejsledovanejsi kauze soucasnosti a s rizikem perjury je firma a GOP predlozila soudum neuvazuji, nejsem konspiracni teoretik. Ja kdybych vyhral volby tak fandim auditum ktere vyvrati jakekoliv podezreni z podvodu. Ale Dems ne. Proc?

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (,,) (13.5.2021 16:25) reagovat
Co jsem zjišťoval k tomu Pulitzerovu UV skenování, tak to je jeden blábol za druhým. Hledají vodoznaky... jenže žádné nejsou, volební lístek není cenina. To se podívej i u nás, jak to s lístky je. To se tiskne ve velkým, rychle. Jejich pravost je daná tím procesem - byl vhozen do urny, přijat poštou, zkontrolován se seznamem voličů, a tím je pravý. Lidé zodpovědní za tisk lístků nechápou, co tam chtějí ti magoři tou Pulitzerovou metodou hledat, protože tam nic k nalezení není, žádný skrytý kód ani vodoznak.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 16:21) reagovat
ToVa: Nemas pravdu. Nejcastejsim duvodem pro zamitnuti projednavani bylo, ze i kdyby to vse na krasne byla pravda, tak i preklopeni vysledku statu, kde se soud nachazel, by na celkovem vysledku nic nezmenilo. Doslova ani jeden ze soudu se nezabyval predlozenymi dukazy, vypovedmi svedku atd. Lzes kdyz tvrdis, ze se soudy zabyvaly predlozenymi dukazy. Jinak s Dominion se srovnal jen Newsmax a zatim nikdo dalsi. Vymyslis si veci, ktere se nestaly.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Src) (13.5.2021 16:19) reagovat
Nam je to jasny celou dobu, to jenom ty tady meles sracky uz od listopadu :-D

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (,,) (13.5.2021 16:19) reagovat
blmblmblm: Však to tady kolega napsal - protože audit dělá firma, která jednak není nestranná, jednak to nikdy nedělala. K průběhu - je to fraška. Něco se tam počítá naXkrát, pak se to ještě skenuje UVčkem, bůhvíjak kvalitně... jde to hrozně pomalu. Kolem toho pak kolují JPP, že něco našli. Mají jenom ty stroje a papíry, ok. Ale co se jim z toho urodí v tý jejich vysraný palici za fantasmagorie, těžko říct. Pustíš k sobě domů auditory, kteří nebudou váhat u tebe najít drogy, jakkoliv?

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 16:12) reagovat
Byl jsem ted chvili venku, tak uz jste, vedatori, mezitim prisli na to, proc Demokrati brani auditu, ktery nemuze z principu odhalit zadne stopy po podvodu, protoze ten se udajne nestal a tyto volby byly nejbezpecnejsi volby v historii?

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Galop) (13.5.2021 16:04) reagovat
Vzdyt si nic nevyvratil. Ty pripady zamitly ve vetsine pripadu a v jen malo random rozhodli a vetsina ani nebyla od Trumpova tymu. Gulliani nic dominionu neplatil. Co delaji americke radoby informacni media me prilis nezajima.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ToVaRP (13.5.2021 15:42) reagovat
a oukej, poslední: [odkaz] protože už mě tohle debatování na téma pocity vs. fakta neba.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ToVaRP (13.5.2021 15:38) reagovat
Galop: pravdu mám. Zní to sebestředně, ale tady jsem si fakt jistej. Relevantní "důkazy" nebyly předloženy, a tudíž nebylo co projednávat. Dokonce i Trumpem dojmenovaný Supreme court ho v tom nepodržel. A k těm IT specialistům - tohle byla jedna rovina "argumentace" - napadnout elektronický sčítání - výsledkem je velká nula na jedné straně a mimosoudní dohody (a kompenzace) mezi Dominion systems (provozovatel) a všech, kteří se o ně jen slovem otřeli (Fox, Rudy, Newsmax). S bambusem přišli ti "auditoři.FYI

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Galop) (13.5.2021 15:25) reagovat
Tova: Hned u 1, nemas pravdu. Soudy se zalobami vazne nezabyvaly, i kdyz dukazy byly i od externich kontraktoru Intelligence agencies specializujicich se na IT bezpecnost. Vetsinou to byly smyslene pravnicke obraty, proc se tim soud zabyvat nebude. Ten bambus na bbc je hloupost. Snad tomu neveris..

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ToVaRP (13.5.2021 15:12) reagovat
blmblmblm: ach jo, 1) ty soudy to shazovaly, protože se (oproti politikum, komentářům a zoufalcům na netu) zabývají předloženými fakty...a ty se jaksi nekonaly. 2) v tomhle případě mají problém s "auditem", který rozhodně není transparentní - provádí ho soukromá firma, která se jmenuje CyberNinjas...patří hlasitýmu proTrumpovci, nemá jedinou zkušenost s audity nebo s organizací a fungováním voleb, auditoři se osobně účastnili útoku na Kapitol. 3) postrádám odpověď, jak demokati Trumpovi ukradli volby?

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 14:56) reagovat
ToVa: zadnych sedesat soudnich projednani se nekonalo, pripady byly vyhozeny pred projednanim na zaklade pochybnych, mnohdy grotesknich zduvodneni. Fakt nevim, na jake planete zijete, protoze na teto se bohuzel soudy predlozenymi dukazy nezabyvaly. Ale dobra, zapomenme na to a rekneme, ze se zadny podvod nestal. Proc se Demokrati tak panicky a zurive brani jakekoliv snaze o provedeni auditu, kdyz se podvod nestal? Jaky dava smysl branit transparentnimu prezkumu, ktery by GOP navzdy zavrel huby? Pls rekni.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ToVaRP (13.5.2021 14:51) reagovat
blmblmblm: "To ale neznamena, ze se podvod nestal, zvlast kdyz ho davali v primem prenosu v televizi a kazdy videl, co za frasku to bylo". Ne, neviděl to nikdo... dokonce ani těch asi šedesát soudních projednání ani v jednom případě nic nepřineslo. Takže zkus to rozvinout i pro nás neosvícené - v čem konkrétně spočíval ten obrovskej "volební podvod"? Jak tomu chudákovi ukradli volby? Sem s tím... Jinak k tomu slavnýmu auditu - ono to líp zní, než vypadá [odkaz]

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Galop) (13.5.2021 14:30) reagovat
R-Studio, data pujde zachranit. Koukam, ze by tu mely byt spise meme, ktere hlasaji at zije komunismus, aby tu byly plusy.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (kombajn vali doubravou) (13.5.2021 14:22) reagovat
VM: protoze byl demokratickym prezidentem federalni unie statu, tudiz nemohl logalne zasahovat do jejich vnitrnich zalezitosti. A protoze to jakozto demoktaticky se chovajici prezident nedelal, nemohl nijak ovlivnit jejich vnitni nastaveni voleb atd? Treba proto? To ze lidi nevi co vlastne muze prezident USA a co jednotlive staty neni nijak prekvapujici...

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ů§ů§ů§) (13.5.2021 14:10) reagovat
Pro ty pomalejsi lidi https://twitter.com/ArizonaAudit/status/1392656033496006656/photo/1

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (originalAvenger69) (13.5.2021 13:43) reagovat
No tývado! Je u toho i nečitelný screenshot! Tak to musí být zaručeně pravda a všichni jsme v háji! :-D :-D :-D

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 13:19) reagovat
Ne, neexistuje legalni cesta, jak vratit Trumpovi druhy temin, ktery mu Demokrati podvodem ukradli. To ale neznamena, ze se podvod nestal, zvlast kdyz ho davali v primem prenosu v televizi a kazdy videl, co za frasku to bylo.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (VM) (13.5.2021 13:18) reagovat
Trump brečí dobře, ale proč se proboha o korektnost voleb nepostaral, dokud byl prezidentem??

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (-satr-RP (13.5.2021 13:15) reagovat
cize Trump sa este stale moze stat prezidentom? :)

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 12:54) reagovat
Ze zametaji stopy ty demente. Dle zakona jsou urednici povinni zachovat zaznamy k federalnim volbam 22 mesicu. Skartovani vnejsich obalek, mazani dat ze volebnich stroju atd je samo o sobe protizakonne a svedci o panice mezi Demokraty, ze se musi uchylovat k jasnym porusenim zakona, aby prikryli ten jejich heist. Pokud se podvod nestal, nelze o nem najit dukazy a audit je jen ztrata casu a penez. Proc se mu Demokrati snazi zabranit? Prozrad tu logiku.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (jdsulinRP (13.5.2021 12:53) reagovat
Hlavne by takovy podvod musel Trump dokazat v docela dost dalsich statech, aby se dostal pres 270 hlasu...

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (,,) (13.5.2021 12:43) reagovat
A to dokazuje co? Nejspíš ta data podle soudu ani neměli dostat.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (PivoRP (13.5.2021 12:26) reagovat
Ubrečené komentáře od brnonymouse za 3, 2, 1....

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (ToVaRP (13.5.2021 12:24) reagovat
OMG, jasně...pod taktovkou republikánskýho guvernéra...či přímo "okresní rady" kde 4 z 5 členů jseou republikáni... Esli vono to v tý Arizoně neprojel oranžád spíš na tom, že otevřeně bojoval s Johnem McCainem, kterej byl místní a docela hodně oblíbenej.. Ou vejt, nač ztrácet čas logikou a fakty, když můžeme sáhnout po konspiracích, žeo...

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (nahodný kolemjdoucí) (13.5.2021 12:18) reagovat
Tohle ale fakt neni žadný dukaz, jestli tohle je jedine co maji, tak se nedivim že každý soud prohrávají B-)

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (blmblmblm) (13.5.2021 12:16) reagovat
To je prece uplne normalni. Me kdyz ma prijit na kontrolu financak, tak taky na dukaz, ze se zadny porvod nestal, smazu veskere financni zaznamy. Tesim se, az sem vlitne carecka a dalsi dementi, a zacnou tohle hajit jako neco uplne normalniho a logickeho. Do ted ale cekam na odpoved na otazku, pokud se zadny podvod nestal proc se Dems tak panicky brani jakekoliv kontrole. To prece nedava vubec zadny smysl.

Obrázek 'Zadny podvod se nestal' Obrázek 'Zadny podvod se nestal' (Pyca_ZlaRP (13.5.2021 12:14) reagovat
To je smazali z toho švýcarskýho serveru, co ho vyzvedla americká armáda? A hlavní informace stejně chybí - měly ty započítaný volební lístky tajný neviditelný vozodnak, nebo ne? A co ta socha sovy, co před ní demokraté dělají ty zvrácené rituály, ta je kde?

Strana 2/2. předchozí 1 2