Odebírat
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(izak) R (21.1.2022 23:57)
|
reagovat
|
Obvodak co neockuje na covid ma pravdu, je to experimentalni vakcina a nesl by za ni zodpovednost, musel by vam dat vsehno info a ziskat informovany souhlas + pak toho debila co si to dal lezit z vedlesjich ucibku ... takze curacka s teckou posle tam, kde si ji dal a rekne mu ze je debil a ze on s tim nema nic spolecenho ... a na nadrazi mu daji kop do kouli z rozbehem, zenu znasilni .. obrazne samozrejme |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(vain) R (19.1.2022 17:34)
|
reagovat
|
Anonymous1: počkej jak nad rámec práce obvoďáka? Vždycky obvodní lékaři normálně očkují na tetan a podobně. A mě moje obvoďačka očkovala i na covid. Není ten tvůj lékař prostě jen lempl? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Anonymous1) (18.1.2022 22:13)
|
reagovat
|
Já se třeba neřadím mezi antiwax. Očkovaný nejsem, ale klidně bych se naočkovat nechal. Co mi ale vadí je totální zpolitizování očkování a nečinnost zdravotních institucí. Ptal jsem se obvodního, jestli očkuje - ne, neočkuje a očkovat nebude, protože proč by on měl dělat něco nad rámec své práce. V očkovacím centru chtějí online rezervaci - znám v okolí pár lidí, kteří tu online rezervaci sami neudělají a stydí se říct si o pomoc. Podle příznaků jsem covid prodělal už několikrát. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(vain) R (18.1.2022 19:44)
|
reagovat
|
KL;DR: ne to přirovnání bylo dobré a ty jsi prakticky jen potvrdil mou pointu. Jen nechtěně, protože jsi nepochopil kontext. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Martin1) R (18.1.2022 10:19)
|
reagovat
|
jestli umrela behem 10 minut pri odchodu na prochazku tak to vidim na infarkt, nebo neco podobneho |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Merlin) R (18.1.2022 9:54)
|
reagovat
|
Problém je v tom, že ona covid prodělala v půli prosince a bez těžkého průběhu. Takže covid ji nezabil, umřela na něco jiného a média nám jako obvykle lžou.
|
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Kalda) R (18.1.2022 6:48)
|
reagovat
|
covidioti ji zabili aby meli duvod hejtit antivaxxery. cpt. out |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Koleňák) (18.1.2022 6:48)
|
reagovat
|
Místo na JIP ale nezabírala. Systém nezatížila! Přesně jak bylo požadováno. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(no) (18.1.2022 5:54)
|
reagovat
|
Vidíme jak zde kvalitně zafungovali "motivační" opatření. Navodlili situaci, kdy se člověk jde sám nakazit, aby se jim vyhnul a raději riskuje vlastní smrt něž by žil v tak omezující nesvobodě. Mimochodem provaxerů, těch co si nechali dát posilující dávku, jsou 3,75 milionu a jenom zlomek jich tam šlo ze zdravotních důvodů - drtivá většina jsou prospěcháři co jdou za výhodami. Až jim zavedou finanční bonus jako v SK, tak si třeba i nechají stříhat hlavy dohola. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(polyprasan) (18.1.2022 1:53)
|
reagovat
|
svědek: ona psala už 30. prosince o tom, že to chyt syn a manžel, takže to klidně 14 dní mít mohla. Nevím jak u delty, ale u původního kovidu trvala nemoc u neočkovaných asi týden po kterém se rozhodlo a buď se to začalo prudce zhoršovat bo se oklepali. https://www.facebook.com/hanka.horka.3/posts/10219333845206313 (spíš než kovid jí prozřetelnost sundala za ty smajlíky) |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(svědek anticovidův) (17.1.2022 21:14)
|
reagovat
|
adams: Stoprocentně. Synátor řekl, že to byl covid, tak to byl covid a basta. Ostatní opíchaný v domácnosti sice byli taky marod, ale kdyby byla i ona, tak by určitě marod nebyla. Z bulváru: "V neděli ráno se převlékala, že půjde na procházku, ale zabolelo ji v zádech, tak jsme jí je namazali a šla si na chvíli lehnout. Během deseti minut bylo po všem. Našel ji taťka. Zavolali jsme sanitku, ale už jí nemohli pomoci." - vidíš, jasnej covid, nevadí, že jiná na to umíraj týdny a že tohle zní jako infarkt ... |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(adams) R (17.1.2022 21:04)
|
reagovat
|
Nejsem si jistý, nakolik očkování chrání proti sraženinám. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(elon) R (17.1.2022 20:21)
|
reagovat
|
Každý má právo spáchat sebevraždu neočkováním |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(hlas_bludu) (17.1.2022 20:03)
|
reagovat
|
Velká macatá liška: To mas pravdu. Naozaj to fungovalo. U ockovani, ktore vyrazne znizuju pravdepodobnost nakazenia sa. Zial, na covid sa take ockovanie zatial nepodarilo vytvorit, preto po celom svete aj na miestach s vysokou zaockovanostou vznikaju "rezervoáry nemoci" s ktorymi si vie poradit leda tak Cina... |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Velká macatá liška) (17.1.2022 19:34)
|
reagovat
|
KL;DR: to se v historii mockrát zkoušelo a nefungovalo to, část lidí je prostě dementních a bez povinných očkování by byli dodnes rezervoáry nemocí, na které máme vakcíny, což je smrtelné nebezpečí, pro lidi, co se očkovat z nějakých zdravotních důvodů skutečně nemohou. Tohle nakonec fungovalo: https://www.vzp.cz/pojistenci/prevence/ockovani/povinna-ockovani |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(KL;DR) (17.1.2022 19:28)
|
reagovat
|
Zrovna ty povinné pásy nebo helmy jsou dost hloupá přirovnání. Když nemáš pás nebo helmu, tak ohrožuješ jen sám sebe, takže by to vůbec povinné být nemuselo resp. nemělo. U toho očkování je to složitější, protože nechráníš jen sám sebe, ale i ostatní, které díky tomu nenakazíš. Není to úplně jednoznačné, ale spíš bych očkování každému doporučoval - pokud nemá rozumný (!) důvod, proč to v jeho případě není vhodné. Zároveň si ale myslím, že by mělo zůstat u doporučení a neměla by to být povinnost. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(StB prezident Babiš) (17.1.2022 19:11)
|
reagovat
|
Ijáček - mnohem častější je ateroskleróza a z ní vyplývající kardiovaskulární nemoci. Pokud jde o to přejídání. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Ijacek) (17.1.2022 19:09)
|
reagovat
|
@psi chlup: ano, je to chyba systemu. A nic to nemeni na tom, ze ti, "na ktere je system nastaven", jsou tam casto vlastni blbosti, a kdyby si tu vlastni blbost odpustili, tak je v nemocnich spousta mista pro chudaky, co si za to nemuzou. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(StB prezident Babiš) (17.1.2022 19:07)
|
reagovat
|
Hana Zchlazená |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(psi chlup) (17.1.2022 18:53)
|
reagovat
|
Ijacek: system byl na ozralce a sportovce nastavenej, nebylo jich tolik a fungovalo to. Neni nastavanej na 40K umrti a 3K lidi na jipkach navic. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Ijacek) (17.1.2022 17:55)
|
reagovat
|
Jeffer: Ale tak urcite. Sice hrube nadpolovicni vetsina pacientu nemocnic se tam dostala vlastni chybou, at to byla pracovni nehoda, sportovni zraneni, chlast, cigara, a obzerstvi s naslednou rakovinou prislusneho organu. Ale co bychom jim to vycitali, ze, to je jejich svoboda i s dusledkama. Ale to ze se nekdo nenecha dobrovolne ockovat proti cinske ryme, tak to prrr! To je hajzl, co by mozna mohl zabirat misto na jip, kdyby nahodou mozna mel tezky prubeh! Na pranyr s nim! |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(hmm hmm) (17.1.2022 17:44)
|
reagovat
|
Valsidal: Nemyslela to tak, že stejně jako v reklamách na tampony, kde menstruující žena s tamponem dělala všechno možný a nemožný, aby prokázala, že s ním není navzdory krvácení omezená v žádný aktivitě, může teď po prodělání kovidu dělat všechno, v čem by byla jinak omezena, a proto se do toho taky hned pustí? O vlastní (pravděpodobně už neexistující) menstruaci vůbec nemusela mluvit (akorát to tak kvůli nesrozumitelnýmu vyjadřování vyznělo). |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(vain) R (17.1.2022 17:36)
|
reagovat
|
asijat: to už nějakou dobu úplně neplatí, co? Povinné pásy v autě, povinná helma na motorce apod... Nijak neobhajuji povinné očkování, naopak, měl jsem dost hnusnou reakci na první i druhou dávku a na třetí, čtvrtou, pátou... jim už seru. Ale není to tak černobílé, jak píšeš. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(jeffer) (17.1.2022 17:28)
|
reagovat
|
asijat: Ale tak určite. Akurát tu to má tú chybu, že nemalá časť takto slobodne sa rozhodujúci potom leží na JIS/ARO a zaberajú kapacitu ľuďom, ktorí sa tam dostali nevinne (napr. ako obeť nezavinenej dopravnej nehody). |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(G4nd4lfic) (17.1.2022 16:45)
|
reagovat
|
propediotika: páč jsi retard, zkusíme to takto: https://letmegooglethat.com/?q=zem%C5%99eli+po+vakcinaci |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(propediotika) R (17.1.2022 16:30)
|
reagovat
|
Ale provax media dlho cakali pokym opat umrie niekto komu sa mozu vysmievat. Etalon slusnosti, spravodlivosti a vysmieva sa zo smrti ineho. Zaujimave. Preco sa nepise aj o tych co zomreli po vakcinacii? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Valsidal) (17.1.2022 16:29)
|
reagovat
|
To je nějaký podvrh.57 letá a menstruaci?Neznám takovou paní která by v těchto letech měla ještě menstruaci a to mně je 68 let, takže několik starších paní nad 50 let věku jsem už také měl a žádná menstruaci UŽ!!!! neměla. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(asijat) (17.1.2022 16:28)
|
reagovat
|
z diskuze na idnesu, tesat do kamene:
Každý má právo sám rozhodovat o svém zdraví a taky za to nést důsledky. Má i právo na rozhodnutí, která se později ukážou jako chybná. Tohle se jmenuje svoboda a není úplně dobré ji vyměnit za to, že za mne bude "pro moje dobro" rozhodovat někdo jiný. Radek Beranek |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Ijacek) (17.1.2022 16:15)
|
reagovat
|
To je zas mudrcu. Nejaka pani se rozhodla o sve vlastni vuli neockovat dobrovolnym ockovanim a zemrela. Nikdy se uz nikdo nedozvi, jestli by jako ockovana zemrela taky, nebo ne. Kazdopadne to bylo jeji rozhodnuti a jeji zivot. Takze co je vam do toho kokoti? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(hlas_bludu) (17.1.2022 16:15)
|
reagovat
|
jeffer: Tak pise to tam dost jasne, ze sa dala nakazit aby ju pustili do divadla, na plavaren, do sauny... Proste u nej tie opatrenia "na ochranu obyvatelov" fungovali trochu naopak nez by sa cakalo... Snad takych nebude viac, no... Ale na druhej strane, ked tu pises o porovnavani pravdepodobnosti, tak tento jeden konkretny priklad je asi nevyznamny, ci? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(jeffer) (17.1.2022 16:00)
|
reagovat
|
Fapoleon: Nie, to dosiahla neschopnosť týchto ľudí porovnať si celkové riziko s očkovaním (šanca, že sa nakazia + následky) a bez očkovania (následky očkovania, šanca, že sa nakazia + následky).
No a potom ešte to, že každý si môže tvrdiť hausnumero aké chce a nenesie žiadnu zodpovednosť za to, čo sa ľuďom, ktorý ho počúvajú, stane. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Velká macatá liška) (17.1.2022 15:52)
|
reagovat
|
kartel narkoagrárního židovstva: spolkni jazyk antivax vrahu |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(kartel narkoagrárního židovstva) (17.1.2022 15:47)
|
reagovat
|
Tyhle záhadné plicní trombózy nesouvisí s covidem, ale s toxickými testovacími štětinkami. Nenechávejte se testovat! |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Fapoleon) (17.1.2022 15:43)
|
reagovat
|
Toto sa dosiahlo tlakom na "dobrovoľne povinné" očkovanie. Ľudia, ktorí nechcú vakcínu sa radšej dobrovoľne nakaznia, pretože to považujú za menšie zlo. Vyháňa sa čert diablom. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(luky_) (17.1.2022 15:41)
|
reagovat
|
Štrúdel: Sam pises, co dela jeji syn, a navrhujes ji na Darwinovu cenu? WTF? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(pan_dan) R (17.1.2022 15:39)
|
reagovat
|
Na Darwinovu cenu jaksi nemá nárok, když má syna. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(neregistrovaný mrtkoš) (17.1.2022 15:34)
|
reagovat
|
Nejvtipnější je ta FB diskuse pod tímto příspěvkem, kde se antivaxeři do krve hádají, že na covid rozhodně nezemřela, že ten přece prodělala úplně v klidu ale záhadně zemřela na něco jiného. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Štrúdel) (17.1.2022 15:33)
|
reagovat
|
Bohužel Darwinova cena. Její syn je naštvaný na celý svět, na lidi jako je Landa, co všechny tak přesvědčují, jak je očkování špatné. Může být ale bohužel naštvaný jen na svou maminku. Všichni máme k dispozici stejné informace. Buď věříte vědeckým výzkumům, nebo žvástům na Facebooku, výběr je svobodně na vás, stejně tak jako následky jsou jen a jen vaše. Je mi ale paní líto, náš svět není snadný, nemám z neštěstí jejich rodiny radost. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Velká macatá liška) (17.1.2022 15:18)
|
reagovat
|
psi chlup: to je přece už staletí známý projev antivaxerů, lhát za každou cenu. Dokonce v době, kdy si kdokoli může ověřit, že zemřela jako neočkovaná na kovid, dokonce se nakazila záměrně, aby na ni už neplatily restrikce. Darwinova cena. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(jdsulin) R (17.1.2022 15:16)
|
reagovat
|
Chudák: ockovani se takhle brzo po prodelani covidu nedela a chtela covid prave proto, aby na ockovani nemusela, spise klasicka plicni embolie po prodelani covidu, mozna to s tou saunou prehnala |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(IVAN ROUBAL) (17.1.2022 15:14)
|
reagovat
|
Tak ta už nebude ani velká, ani myslitelka |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Li-borg) (17.1.2022 15:13)
|
reagovat
|
Ale ten hlas... To byla krása. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(vain) R (17.1.2022 15:11)
|
reagovat
|
Nevím kdo to je, ale vyjadřování má jak hotentot. To bude určitě nějaká velká myslitelka. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(psi chlup) (17.1.2022 15:11)
|
reagovat
|
Chudak: to uz fakt musis byt uplny kreten a retardovanej debil, kdyz o nekom kdo, umrel na kovid a nebyl ockovanej, reknes, ze umrel kvuli ockovani. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(IMAGINARNI MAGIK) (17.1.2022 15:09)
|
reagovat
|
.......a zemřela na tampón, nebo s tampónem? |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
( . ) ( . ) (17.1.2022 15:05)
|
reagovat
|
Je mi šumák, zda vaxerka, nebo antivaxerka. Důležitější je, že zemřela sluníčkářka, vítačka a havlistka. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Martin1) R (17.1.2022 15:04)
|
reagovat
|
kdyby se nechala ockovat, tak se ji to nestalo.
Ale takhle si zila po svem. Az do konce |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Chuck Snoric) R (17.1.2022 15:03)
|
reagovat
|
Podelanec. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Chudák) (17.1.2022 15:01)
|
reagovat
|
A pak chudák dostala embolii, protože se nechala naočkovat. Koukněte se na její Facebook pro podrobnosti. |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(Nadclovek) R (17.1.2022 14:58)
|
reagovat
|
Vic takovych! |
|
|
Obrázek 'prodelanec'
(jehovista - ten pravy) R (17.1.2022 14:58)
|
reagovat
|
Tak ta si to zaslouzila uz za ty emotikony. |
|