ČasProŽeny  |  Půjčka s odměnou  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  VipShow  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník


Nalezeno 76 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (:.) (13.5.2022 8:53) reagovat
Dr.Str.: blmblmblm se stalo. Nenech se rušit.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Dr.Str.R (13.5.2022 7:31) reagovat
74 příspěvků? Co se tady kurva stalo?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 22:41) reagovat
Prd, prijeli rabovat, to je jediny co Chudobinci jde. Poslat na frontu par nakladaku s hodinkama, tak se orkove povrazdi sami mezi sebou

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (:.) (12.5.2022 22:26) reagovat
Ale prdlajs atom, všecko je to přece kvůli boršči, marfuška zacharovovic to říkala. Ale jinak roroch nabídl sice dobré srovnání, ale rusák do toho hned hodí ty utlačovaný menšiny. A je mu úplně u prdele, že rusko primárně likviduje právě tu menšinu, už jenom tím, že prostě rovná se zemí města na východě, ne na západě Ukrajiny. Ale vysvětluj to někomu, kdo nechápe pojmy užitečný idiot (on) a křoví (ta menšina).

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (xeon) (12.5.2022 22:18) reagovat
Proputinské mrdky se bojí nejvíce toho, že by úkáčka vyhráli, resp. se ubránili a proč, protože prý atom, zkurvení hajzlové měli by být souzeni jako vlastizrádci, zbaveni občanství a vyhnáni do mordoru, kam tito zmrdi patří...

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 20:02) reagovat
oprava v 24. února 2022 rozšířila

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 20:01) reagovat
Blm, co je špatně na: Ukrajina se připojila k asociační dohodě EU a deklarovala zájem připojit se k NATO. 20. dubna 2014 Rusko začalo okupovat Krym a tak začala rusko-ukrajinská válka. Proxy válka přes loutkové "republiky" se v 24. února 2014 rozšířila o očekávaný oficiální ruský útok. Rusko okupuje o kus větší část Ukrajiny, 31 zemí posílá vojenskou techniku. Je jasně rozpoznatelný útočník a oběť, probíhají při tom masakry, desítky tisíc mrtvých. Výhrůžky jádrem. Proč jsi na straně útočníka?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Eskalator) (12.5.2022 19:39) reagovat
blm: chcípni, nacistická mrdko B-). Opět ti došly argumenty (respektive jsi žádné neměl) a vytahuješ tady své podložené zdroje od "místních civilistů" :D. Přestaň už konečně brečet, jak putinova malá děvka - chováš se jak děcko. Jsi totálně vymaštěnej ruskou propagandou.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 19:33) reagovat
Vic kvicte, dementni ovce, tohle je malo. Vas pohled vychazi z naprosteho popreni reality, pro vas neexistuji miliony lidi proruske mensiny, protoze tak vas to propaganda naucila. A tak jen brecite, bijete okolo pestickama a doufate, ze "nas je vic a proto mame pravdu" zacne fungovat jako argument a nekoho presvedci. Jedine, co tim ale dokazujete, je, ze jste jen ovce. Naprosto vypatlane stado, ktere sezralo propagandu i s navijakem.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (cyklista) (12.5.2022 19:28) reagovat
Milý Janko Hrasko, u vás v těch horních Uhrách možná ano, už dlouho jsem tam nebyl.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 19:25) reagovat
@blb lze jak Lavlov a jede tady oblibene kremelske kolecko duvodu pro invazi. Jeste si zapomnel na biologicke laboratore vyrabejici COVID a americke laboratore vyvijejici ZHN hned pod oknama Kremlu.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (dzejkR (12.5.2022 19:20) reagovat
Blm: Seš vymletej bezmozek a jen opakuješ srajdy z aeronetu. Koukal sem na nějaký ruzzký kanály na telegramu a rozumím ti. Kdybych to četl měsíc v kuse a nečetl nic jinýho, taky by mě to vymlelo. Mají to chytře vymyšlený, pomezí polopravd, falešných cyklických odkazů jako "zdroje" a "rozumnou, lidskou" rétoriku. Jenže to jsou lži KGB, která ovládá ruzzko. No a normální skeptik to prokoukne a KGB nevěří. Jenže ty seš bezmozek a tak to jen papouskujes. Je mi tě líto...

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Janko Hrasko) (12.5.2022 19:17) reagovat
to nejhorsi ze socialismu + to nejhorsi z kapitalismu = CSSR po roce 1989 :D

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (cyklista) (12.5.2022 18:21) reagovat
Hele, nebudeš mi věřit, ale fakt je jednodušší nelhat. Člověk pak nemusí přemýšlet nad správnou odpovědí a není za debila, jako ty tady, když si pořád protiřečí.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Idnes.cz ) (12.5.2022 18:19) reagovat
Tak hlavne ze nemas vymytou hlavu protiukrajinskou propagandou, kdyz se tu odkazujes na nejake vypovedi mistnich civilistu :-D :-D. Jsi ubulená děvka. Prohrál jsi diskuzi a zase kolem sebe kopeš jak vzteklej rusáček :-D. Směju se ti, jak jsi zoufalej a hloupej.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 18:16) reagovat
Ne, tady jsou totiz prevazne dementni ovce, co maji hlavy vymyte protiruskou propagandou a cokoliv, co te propagande odporuje, proste zahodi a po pravde nijak nepatraji. Ve vasem jednoduchem svete musi byt tak snadne zit.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Wutt) (12.5.2022 18:16) reagovat
Blmblb: aha, takže ty vidíš výpovědi místních? Tx asi vůbec nebudou zmanipulovane a vylhane. Děláš tu frajera, jak máš důvěryhodné zdroje, ale máš úplný hovno - naletěl jsi ruské propagandě, protože jsi zkurvená ovce a nacistická mrdka B-).

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (:.) (12.5.2022 18:13) reagovat
Vážně si myslíš, že ti to tu někdo věří?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 18:12) reagovat
Pekna propaganda, tecko. Ja spis vidim vypovedi mistnich o tom, jak jsou radi, ze ten azovskej xindl konecne nekdo vykopal z jejich mesta. Ze je azovaci pouzivali jako lidske stity a dalsi ukazky toho, jak jim na nich zalezelo. Ale to uz je ted pase, Donbas az po Cherson budou nejspis pripojeny k Rusku a s terorem nacku je tam konec. Otazkou je co Odesa a Charkov, no uvidime, kolik toho Zelenac bude ochoten ztratit, nez sedne k jednacimu stolu.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (:.) (12.5.2022 17:58) reagovat
Furt do prdele nějaká menšina. Která je putinovi úplně u prdele, protože ty města demoluje hlavně jí, a ti zabití lidé jsou hlavně z té menšiny. Vstupem ruska na Ukrajinu a rozjetím tohohle konfliktů drtivá většina tamních Rusů ztratila o jakékoliv bratříčkování s putinem zájem. A putinovi o ně ani nikdy nešlo, tomu jde jen o moc a o obnovu sovětského impéria. Ale samozřejmě, blmblmblm je kokot, bude mlít tu stokrát vyvrácenou sračku o nějaké menšině, která si asi objednala vlastní likvidaci nebo co.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 17:55) reagovat
No kdyz nemas argumenty, tak to chapu, ze nic jineho ti nezbyva.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:45) reagovat
Vidíš, nemá to cenu, má smysl ti jedině nadávat. Já tu vyvracím tvoje lži nikoli kvůli tobě, ale kvůli tiché pouze většině (1-9-90 rule).

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (cyklista) (12.5.2022 17:45) reagovat
Jen prosím krátký dotaz: Kdy začnou rusáci odškodňovat pozůstalé ze sestřeleného letadla linky MH17?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 17:42) reagovat
Co mas porad s tim, ze prezident je zid? To je jako dukaz toho, ze na Ukrajine nejsou (neo)nacci? Ze organizace jako Azov, pravy sektor atd neexistuji nebo ze nemaji zadny vliv? Ty veci se nijak nevylucuji a ti, kdo na Ukrajine byli, o tom referuji podstatne jinak, nez media, ze kterych cerpas ty sve sracky. Jedinej, kdo tady podporuje valku, jsi ty, ubulena pyca a dalsi. Ja ji nikdy nechtel. Slo ji predejit. Kazdy jeden den za poslednich osm let ji slo predejit. Ale Ukrajinsti nacci nemeli zajem.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumpenkavarnikem) (12.5.2022 17:32) reagovat
A neserte me, nebo to reknu papinkovi Putinovi a on vam vyhlasi valku, buuuuuu >-O >-O >-O

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:28) reagovat
Ale já tě chápu (ve smyslu, že jsem kdysi pracoval v ústavu mentálně postižených). Ty nemůžeš z těch lží o nazi Ukrajině, o jaderné Ukrajině a dalších (pěkně sepsaných zde https://en.wikipedia.org/wiki/Disinformation_in_the_2021%E2%80%932022_Russo-Ukrainian_crisis ) už vystoupit, protože bys už nebyl debil jen pro ostatní, ale i pro sebe. Proto je s tebou jakákoli diskuze marná, protože zítra a pozítří bude stejná.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:25) reagovat
Ne, válku začalo Rusko útokem na Krym 20. února 2014, později Rusko vyvolalo povstání v Donbase, které ještě ten měsíc podpořilo okupací těch pseodorepublik. Takoví ti neoznačení mužíci v zeleném se spoustou ruské techniky. Jedinej nácek jsi tu ty blm. Putlerův nácek co se marně snaží legitimizovat vyhlazovací putlerovu válku proti Ukrajině. Na Ukrajině se jediná neonazi strana nedostala s 2,15 % ani do parlamentu a prezident je žid. To jsem ti nedávno už podrobnějc vysvětlil, ne?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 17:21) reagovat
Obcanskou valku na Ukrajine zacala Ukrajina pod eufemistickym nazvem "protiteroristicka operace". Kdyby na sve vlastni obcany neposlala vojaky s tanky (od Odesy po Luhansk), tak by se nic nekonalo. Ale demokracie je na Ukrajine sproste slovo, nackove to tam vedou pevnou rukou, tak to dopadlo, jak to s pocetnou utiskovanou narodnostni mensinou v jedne zemi dopadnout muselo. At si fnukaj nekde, kde to nekoho zajima.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:16) reagovat
Zpochybnil smysl toho memoranda. A jako bylo tam, že Ukrajina předá jaderné zbraně, zpochybnění neříká nic o tom, že se Ukrajina vyzbrojí jadernými zbraněmi. A znovu, to memorandum bylo o tom, že USA, GB, Francie, Čína a Rusko garantují nedotknutelnost Ukrajiny, když se vzdá jaderných zbraní. Ukrajina to udělala, Rusko to porušilo 20. února 2014 od kdy běží tahle válka https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War , memorandum je tedy už cár papíru tak jako tak.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 17:14) reagovat
@blb Fet mam urcite lepsi, nez to tvoje redidlo. Zelenskij ani nerek, ze to memorandum vypovi. Proste jen ze se bude domnivat, ze je neucinne. Coz je celkem pravda, protoze Orkove si tam uzivaj dovolenou uz 8 let.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 17:09) reagovat
bohyn, roroch: Aha, takze on jen zpochybnil cele Budapestske memorandum a vsechna rozhodnuti z nej plynouci, ale to s jadernymi zbranemi nema nic spolecneho, a ten pocet taky nesouhlasi, ze? Sice jaderne odzbrojeni bylo jen centralnim bodem memoranda, ale v pohode, on to tak nemyslel. Asi mate lepsi fet, nez ja. Takovou fantazii totiz fakt nenajdu.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:05) reagovat
Oligofrenie sakra, já věděl, že bavit se s retardy je nakažlivé.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 17:04) reagovat
Blm a zahrajeme si zase na struny tvé oligogrenie. Vidíš tu odkaz od bohyna, kde žádné nesmysly o Zelenského nápadu s jadernými zbraněmi nejsou. Takže už na roumingu nebudeš tenhle putlerův pseudoargument nikdy používat ju, jinak se zase dočkáš jen nadávek místo tvého neutuchajícího zájmu o "diskuzi". A vím, že to nedokážeš, už jsem ti tu podrobně vysvětlil, proč není Ukrajina nazi stát a cpeš to sem stejně.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (cyklista) (12.5.2022 16:59) reagovat
Rusko je jako České Budějovice, tam by prostě chtěl žít každý!!!

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 16:58) reagovat
@blbe Nic takoveho Zelenskyj nerek, opet tu lzes. Tady je zaznam toho projevu [odkaz] Rek jen to, ze jestli se opet nepodari svolat jednani signataru, tak je Budapestske memorandum nefunkcni. Ze chteji jaderne zbrane, to je vyplod Chudobince a ruznejch bolseviku. Dokola a dokola tu dokazujes, ze ses kremelska filcka.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:58) reagovat
V čem ten odkaz na wikipedii lže? Je to nejúplnější a nejozdrojovanější článek o pomoci, která proudí na Ukrajinu. To tu nesmí lidi vidět, viď, že Ukrajině pomáhá třeba i Čína a Indie, které přece měly být s Ruskem, možná to Číňani Rusovi slíbili, jsou to mazlíci. Že by se Číně chtělo revidovat https://en.wikipedia.org/wiki/Amur_Annexation ?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:55) reagovat
roroch: wikipedia, lmao :-D Co das priste jako nezvratny dukaz, svuj blogysek? Ses stejnej prolhanej xindl, jako Ukrajinska vlada.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:49) reagovat
O Mnichovské bezpečnostní konferenci lžeš, https://hromadske.ua/ru/posts/zelenskij-prigrozil-peresmotret-budapeshtskij-memorandum-kotorym-ukraina-otkazalas-ot-yadernogo-oruzhiya , Zelenský jen řekl, že dokument zpochybní, což je naprosto logické, protože Rusko už útočí na Ukrajinu od 20. února 2014 a okupuje Krym a Donbas, tedy ta dohoda má již zcela nulitní význam.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:46) reagovat
"Ale presto desitky let Rusko na Ukrajinu neutocilo. ": Ale útočí kurva! Ukrajina se podepsala, protože hrála o čas. Získala 8 let, všichni s informacemi věděli, že Rusko Ukrajinu zkusí zničit, USA z toho důvodu pomáhá se zbrojením od 2014, Británie od 2015. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_foreign_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War S notorickým podvodníkem, jako je Rusko, prostě podepíšeš jako nějakou dohodu, ale dobře víš, jak to je. Teda ty ne.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:45) reagovat
Kdyz uz zminujes tu Budapest, tak vis, co chytalo Zelenskeho za napady, se kterymi se nechal slyset napr. na Mnichovske bezpecnosti konferenci 2022? Ze by si Ukrajina mela poridit atomovky. Byly to sice jen napady, ale nekdo z NATO s USA v cele mel tomu debilovi rict, at zavre kusnu, ze to nepripada v uvahu. Ale bohuzel. V bilem dome sedi zelenina, co nevi, jake mame stoleti, a tak nechali herce placat ty jeho uzasne napady, az to dopadlo jak to dopadlo.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:42) reagovat
No vidis. Ale presto desitky let Rusko na Ukrajinu neutocilo. Az mu dala Ukrajina tak peknou zaminku. Jinak CSR pod Mnichovem podepsana neni; Ukrajina pod Minskem ano. Hadej proc? Protoze meles totalni sracky a srovnavas nesrovnatelne. Ukrajina byla soucasti jednani, dobrovolne s textem dohody souhlasila. Mohla nesouhlasit a nepodepsat. Mohla dohody vypovedet (ale to by dostala pres koule od Merkelove a Makarona). Ale Ukrajina si vybrala nejhorsi moznou cestu.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:39) reagovat
A dobře víš, jak je to s nějakými dohodami a Ruskem. Říká ti něco Budapešťské memorandum? Rusko v roce 1994 bylo spolugarantem nedotknutelnosti Ukrajiny, když mu dá jaderné zbraně, které na jejím území zůstaly po rozpadu SSSR. Po porušení této dohody je Rusko jako strana při jakékoli dohodě naprosto nedůvěryhodné. Podobně Západu 15. 3. 1939 došlo, co je Německo skutečně zač.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:38) reagovat
Neserte mě, já vím přesně co se na Dombase dělo. Mám to přesně sepsané na hlavičkovém papíře ruské ambasády!

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:35) reagovat
blm ještě k "a zadna valka by dnes nebyla" - četl jsi projev svého mazlíčka Putlera předcházející invazi? Putler vůbec nepovažuje Ukrajinu za legitimní stát, zcela nezávisle na nějakých dohodách. Tenhle zvrácený ruský pohled na Ukrajinu byl pro Rusko casus belli. Jistě, Ukrajina souhlasila, ČSR taky s mnichovskou dohodou souhlasilo. Obojí nadiktované sračky.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:28) reagovat
roroch: Meles uplne, ale naproste picoviny. Porusovani primeri probihalo neustale na obou stranach, nebo OBSE je podle tebe taky soucast kremelske propagandy? S obemi dohodami Ukrajina souhlasila, jsou soucasti usneseni rady bezpecnosti, nejde o Mnichov, Ukrajina sama s dohodami souhlasila jako s cestou k vyreseni konfliktu. Mela pak osm let na to je naplnit, nebo vypovedet. Neudelala ani jedno. Surprised pikachu.jpeg.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 16:24) reagovat
@blb Rustinu na uradech jim nikdo nesebral, to jsou kremelske lzi. Ze zrovna ty, chytej jak radio, co ma vsechno 10x overeny, nevis, ze je to lez... Oh, wait, ty si to vlastne overujes u FSB. 8-)

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:23) reagovat
A jakožto smlouvy nadiktované Ukrajině pod nátlakem týkající se okupovaných území Ruskem je nepovažuji za legitimní a legální. Je to jen obdoba mnichovské dohody a Putler udělal 24. února to samé, co Hitler 15. 3. 1939.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:20) reagovat
První dohodu porušili prokazatelně Rusáci, když obsadili doněcké letiště v druhé bitvě o něj. Druhou dohodu opět porušili Rusáci, bitva o Debalcevo. Od 2015 do invaze nevím o ukrajinském útoku na Donbas, jen mrak útoků Rusáků.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:12) reagovat
roroch: Meles totalni nesmysly. Podle OBSE probihala poruseni primeri na obou stranach. Proto je obvinovani pouze jedne strany naprosto hloupe a detinske. Kdyby Ukrajina s povstalci jednala, priznala jim v ustave zakotvenou autonomii, aby si mohli dal pouzivat Rustinu, tak mohl byt Minsk naplneny cely a zadna valka by dnes nebyla. Skoda, ze si vybrali s povstalci nejednat, ale ani nemeli koule na to ty dohody vypovedet cele.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:09) reagovat
Jo, blm je debil, on si nedělá srandu, on to myslí vážně. Už bohatí starověcí Římané se bavili zrůdami, on nám tu možnost poskytuje taky.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Votrubek) (12.5.2022 16:07) reagovat
Aha, zajímavé. Takže jsem se strefil s tou druhou možností, že je to debil :).

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:06) reagovat
Votrubek: blmblmblm je místní maskot. Propagátor antivax sraček, propagátor vyhlazovací války na Ukrajině, lhář, putlerův nácek, pedofilní zoonekrofil. Pak je tu ještě pár putlerovců, Merlin. badougman nebo tak nějak, skeptic1. Největší z těchto dementů byl izak, ale toho jsme dohledali v Ostravě a už se nějak neozývá ;). Vítej.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 16:03) reagovat
blm: si najdi timeline války v Donbase, kdo porušoval. Najdeš jen ruské útoky, nebo prakticky jen ruské útoky, teď už nevím, kvůli takovému dezolátu se v tom znova nebudu hrabat. Ukrajina neměla důvod dohody porušovat, věděla, že to Rusko použije jako záminku přesně pro to, k čemu 24. února došlo.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Votrubek) (12.5.2022 16:03) reagovat
Blmblmblm je nějakej místní troll nebo je to prostě debil?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 16:00) reagovat
Myslim tu dohodu, jez je soucasti usneseni rady bezpecnosti OSN, se kterou Ukrajina souhlasila, ale kterou bohuzel nikdy nenaplnila. Boje neutichly zcela ani na jedne strane, vinit jen jednu stranu z poruseni primeri je detinske. Ale na tom neuspech Minsku nestoji. Ten stoji na neochote Ukrajiny jednat s povstalci a priznat jim autonomni status v ramci Ukrajiny, presto ze to jsou veci, ke kterym se Ukrajina explicitne zavazala.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (bohynR (12.5.2022 15:56) reagovat
@blb Myslis tu Minskou dohodu, kterou ty kleptokrace, ktere tu hajis (LPR, DPR, RU) a ktere kvici, stejne jako ty, jako nakopnuty podsvince, porusili hned v prvnich minutach co zacla platit? Hahaha, tomu sam neveris.

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Pír) (12.5.2022 15:55) reagovat
Blb: a proč teda ten argument "ne ty" používáš v každém třetím svém příspěvku? Proč jsi nacistická kurva a nechceš Zelenskému nic dovolit? To máš z toho, že si pícháš fet do žíly?

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (roroch) (12.5.2022 15:53) reagovat
Minské dohody jsou něco jako mnichovská dohoda, nasrat, poženou vás zpátky do Orkova vy nacističtí putlerovi zmrdi (blm, merlin, baddougman, rusáci).

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.5.2022 15:51) reagovat
"ne, ty". Argument level nizsi rocnik skolky

Obrázek 'mongol feudalism' Obrázek 'mongol feudalism' (Pír) (12.5.2022 15:48) reagovat
blb: těma náckama myslíš sebe a svoje rodiče? A proč mu to teda nedovolíte?

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...