Odebírat | ||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 15:37) | reagovat | |
Jenze ty vase "jasne dukazy" nejsou dukazy niceho jineho, ze dopadla raketa, ale neukazuji kam a uz vubec neobsahuji zaber, kde dopada na obchodak, jak tvrdite. To je pak tezke se domluvit, kdyz vy tvrdite, ze video obsahuje neco, co zcela jasne neobsahuje vubec. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (BlmJeKokot) (29.6.2022 15:22) | reagovat | |
Blm: chcípni, ty ubulenej připosranej psychopate | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Dash) (29.6.2022 15:22) | reagovat | |
A do kolečka do kola. Předkládáme jasné důkazy, ty meleš že z nich nic neplyne. A když náhodou jo, tak je to fake. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (edgobard) RP (29.6.2022 15:22) | reagovat | |
proč má někdo potřebu se stavět na stranu teroristů? Whataboutisti jděte do prdele. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 15:10) | reagovat | |
Ne, nebyly. To psychopatovo video, co mne melo usvedcit z omylu, vubec neobsahuje zaber obchodaku. Ty jen veris tomu, co tady pocetnejsi dav nablil, ale neresis, ze to jsou jen jejich fantazie, projekce a propaganda. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Dash) (29.6.2022 15:06) | reagovat | |
Blb: jak říkám, nemám chuť se pouštět do této diskuze. Tvoje domněnky byly už dávno jednoznačně vyvráceny. (Já vím, levičáckým BBC, lživými fotkami a svědectvími. Ušetřím tě psaní, běž do prdele.) | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (everis) RP (29.6.2022 14:50) | reagovat | |
rusácký kxindl vykopat, blm/izák je debil | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 14:46) | reagovat | |
Já jsem rád, že tady dezoláti blejou ty svoje zkurevný lži, ujišťuje mě to v mém přesvědčení, že rusáci nejsou normální národ (namátkou, který další národ se chodí klanět vycpaný mrtvole na náměstí v hlavním městě?). A že je třeba se všemi silami, aby tomu tady tihle zkurvenci nevládli. Z tohoto pohledu dělá blm-BLB svými NADZORY rusákům medvědí službu | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 14:45) | reagovat | |
Dash: ja na videu vidim, ze nekam dopada raketa. Video ale neukazuje, ze by dopadala na obchodak, jak mylne tvrdil ubulenej psychopat. Za fejk to video oznacil tusim tecka, zase places na spatnem hrobe. Ja nemam problem bavit se o faktech a uznat, co je zrejme. Ale faktem je, ze na fotkach po pozaru obchodaku na nem neni videt zadny krater, a video, na kterem by byl videt zasah obchodaku, zatim na verejnosti neexistuje. Vypada to, ze raketa zasahla zeleznicni vlecku vedle obchodaku a ten od toho blafnul. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (zasran_krpaty) (29.6.2022 14:31) | reagovat | |
On ani neni putleruv rozkurovac, on jenom jede alternativni lajnu. Kdyz vetsinova spolecnost rekne ze trava je zelena, tak tady tento buzerant rekne ze ne, ze je cervena. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (from) RP (29.6.2022 14:22) | reagovat | |
To není diskuze, jen se bavíme nad putlerovou zrůdičkou. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Dash) (29.6.2022 14:12) | reagovat | |
Bablbam je obyčejná píča. Když mu ukážete video, jak dopadá někam raketa, tak řekne, že není vidět přesně místo kam dopadla a ten kráter může být od něčeho jiného. Ono i kdyby tam bylo vidět úplně všechno, tak tady tento klouček prohlásí, že to je levičácké fake video a odkráčí do západu slunce. Že? Stejně jako s očkováním, stejně jako s Covidem, stejně jako s Ivermektinem. Prostě protiproud (píčovin). Diskutovat s ním je ztráta času a energie. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 14:06) | reagovat | |
Fašouni? Víš ty vůbec co to znamená? To že někdo upozorňuje na russácký zvěrstva z něj opravdu fašistu nedělá, ale nálepkuješ hezky, nuzáku. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (:.) (29.6.2022 14:05) | reagovat | |
Ono je horko? Jemu možná, pod nohama. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Wutt) (29.6.2022 14:03) | reagovat | |
Blm: klídek, nácku, ještě tě v tom horku někdo umlátí | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 14:01) | reagovat | |
klidek, fasouni, Jeste vas z toho v tom horku trefi. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:54) | reagovat | |
@from: Ale snad již brzy bude psát z Petrohradu. Hned po té, co se mu zahojí ruka, za ty lži rozmlácená kladivem při násilné deportaci | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:50) | reagovat | |
Jsem zbytecna ubulena mrdka. Omlouvam se, ze jsem tu kdysi lhal, ze jsem propragamtor a ze na Rouming chodim jen ve chvili, kdy poustim testy. Ja jsem tu totiz skoro nonstop od 10 do 18 hodin, takze pravda je takova, ze jsem nezamestnanej. Take jsem tu psal, ze mam vystudovanou VS - to byla take lez, mam jen vysokou skolu zivota. Muj pokoj zdobi plakaty SPD a nejvetsi pochoutka, kterou si obcas koupim, je Branit v akci. Jedine, v cem jsem doposud nelhal, bylo to, ze moje matka je lacinna kurva. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (from) RP (29.6.2022 13:50) | reagovat | |
blm nepíše z petrohradu, ale z prahy | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:49) | reagovat | |
@gondos: Přesně tak, korupci na Ukrajině zhusta způsobovali právě zkurvený rusáci. CO se jich zbavili, tak najednou mohli dát dohromady armádu a bránit se násilnickejm rusáckejm sviním. To před Mejdanem nešlo, to byla armáda díky korupci v troskách | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:47) | reagovat | |
Nuzácká špíno, záznam z místa PŘED obchoákem, na kterém letí raketa do místa, kde podle mapy je obchoďák, a následně obchoďák zničený raketou a shořelý, je důkaz. Teda ne v rusákostánu, tam je důkaz to co tvrdí ten váš tsar, a to co začnete papouškovat vy, nuzácko-rusácký trollové. Třeba to, že na Ukrajině byl Zelensky dosazený převratem, přitom ho zvolili ve svobodných volbých. To v Nuzácku neznáte, vy zkurvený líný pračky kradoucí socky | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (gondos) RP (29.6.2022 13:46) | reagovat | |
blmblmblm: rozumíš hovno právu, ty jedno napomáhání. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (RO) (29.6.2022 13:44) | reagovat | |
Co je na tom divnýho ? Prostě konečně procitli a vyházeli rusácký zmrdy. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:44) | reagovat | |
ubulenej psychopat: aha, takze na videu obchodak videt vubec neni, ale ty o nem tvrdis, ze tam je videt zasah obchodaku. Fotka shoreleho obchodaku neni dukaz, ze byl zasazen. Je to dukaz jen toho, ze shorel. Ale to je na psychopata asi moc logiky najednou. tecka: Doufam, zes uz nekolik tech TO podal, jinak budes mit na krku napomahani, az me konecne seberou za nesouhlas s ukrajinskou propagandou. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (:.) (29.6.2022 13:41) | reagovat | |
Jinak na ty blmblmblmovy kecy, jak se to stalo jinak, než se to stalo... tady je kompletní přehled všech zaznamenaných důkazů jasně vyvracejících rusácké výmluvy: https://www.bellingcat.com/news/2022/06/29/russias-kremenchuk-claims-versus-the-evidence/ - Jestli blmblmblm trvá na tě svých sračkách, tak má tady v ČR na krku X paragrafů, a může být jenom rád, že sem píše z Petrohradu. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (tdkb) RP (29.6.2022 13:40) | reagovat | |
ubulenej psychopat boze jak taketo hovno vobec moze existovat | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:40) | reagovat | |
Vražit, ničit a lhát, krást a nahánět strach. Rusko a jeho hodnoty k okolnímu světu. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (gondos) RP (29.6.2022 13:40) | reagovat | |
blmblmblm: drž už píču, ty prasomrde. I kdyby tam stálo vedle obchoďáku jakékoliv hovno, i kdybys tam stál ty, ty píčinko, tak by to tam zůstalo stát jen a pouze kdyby zkurvená russácká pakáž nevytřelila raketu na to místo, tak nesvaluj vinu na UA. Co si tam Ukrajinci skladovali může být nějaké fašistické svini úplně u prdele. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:40) | reagovat | |
Ty ruská špíno, raketa míří někam za strom, a pak jsou záběry scela zdevastovaného nákupního centra, a sklad zbraní přitom nikde. Raději připomeň, jak máme prosit ruské okupanty, aby po nás nestříleli, jak si sem postnul ty nebo nějaký jiný izakův derivát na začátku invaze na Ukrajinu . | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (:.) (29.6.2022 13:38) | reagovat | |
rusáci nedodržují smlouvy, loupí, kradou, vraždí, znásilňují, unášejí, páchají rozsáhlé teroristické útoky, a vymýšlejí jednu pitomější výmluvu za druhou (to je opravdu moc pěkně vidět s tím obchoďákem). Nemají ani kousek cti. I kdybych měl uznat, že obchoďák trefit nechtěli, ty sračky, co kolem toho navymýšleli, místo aby se omluvili a projevili účinnou lítost... ne, právě jejich přístup k těm zvěrstvům, co tam páchají, z nich dělá zločince a teroristy, s plnou vinou a zodpovědností. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:38) | reagovat | |
Zkurvená ruská svině, takže vražda lidí raketou v obchoďáku je podle rusů, kteří mají lidi rádi, co? Výkon popravy? Nebo prostě jen msta, za to, že Západ dodává Ukrajincům zbraně, aby se mohli bránit vraždený russácký sběři? Jinak já nepsal, že každé zabití civilisty je válečný zločin, podsouváš mi něco co jsem neřekl, Jak typicky nuzácko-russácké | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:37) | reagovat | |
A nejen ze to neni "prostranství před obchodním centrem", na tom videu neni obchodni centrum vubec videt a raketa miri nekam na strom nebo co. Tak pokud nebylo to obchodni centrum v korune toho stromu, tak se jedna o hloupou lez. Cekam na to video zasahu obchodniho centra, nenechte me napinat. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:35) | reagovat | |
Opet se pletes, ubulenej psychopate. Ne kazde zabiti civilisty je valecny zlocin, stejne jako neni kazde usmrceni cloveka vrazdou, protoze se muze jednat o zabiti, o nutnout obranu, o vykon popravy (tam, kde existuje trest smrti) atd. Ale ty, zmitan emocemi, tohle nedokazes pochopit. Jinak to video neukazuje "prostranství před obchodním centrem", nybrz prostranstvi na kraji arealu sousedni fabriky. Lzes jako kdyz Rude Pravo tiskne. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (cyklista) RP (29.6.2022 13:33) | reagovat | |
Rusko a jeho pátá kolona jsou typická fašistická sběř. Osobují si právo hodnotit a trestat ostatní, aniž by l tomu měli sebemenší morální předpoklady. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:32) | reagovat | |
Lhaní level zajebanej russák: [odkaz] Zpravodajský portál Meduza ale zveřejnil souřadnice místa, kde podle něj záznam vznikl. Souřadnice odkazují na prostranství před obchodním centrem Amstor. -- ale konečně se snad dočkáš toho vyšetřování, po kterém tak často voláš, zmrde | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:31) | reagovat | |
Btw. obhajuješ tu vaší masovou vraždu hezky, ale jednak tedyu připouštíš, že mluvčí ministersta Agrese Rusácké Federace lhal, když tvrdil, že to centrum bylo opuštěné, a jednak i kdyby opravdu vedel byl sklad zbraní, tak to co Chudobinec udělal je pořád válečnej zločin, protože při jeho "zásahu" byli zabiti civilisté a zničen civilní objekt s použitím nepřimeřené síly. Ale je to irelevantní, zbraně nikdy vedle toho nákupáku uskladněné nebyly. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:29) | reagovat | |
Neexistuje video, kde by byl zasazen obchodak. Vy si fantazirujete uz i video dukazy. Uz aby ti praskla cevka, ubulenej psychopate. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:26) | reagovat | |
Přeji si, aby za každou tuhle vámi vypuštěnou a přeposlanou lež bylo zmrzačeno nejméně 10 rusáckých okupantů. Což by se systémem HIMARS nemělo být problém dosáhnout . Tak jen lži víc, ty jedna zajebaná ruská kurwo | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (kombajn vali doubravou) (29.6.2022 13:23) | reagovat | |
to hovno porad mele o tom, ze fasisticky rusacky svone nestrelily primo obchodak?? To tomu hovnu nestacilo, kdyz jeho vcerejsi video bylo vyvraceno, jsou obrazky zasahu centra ze vzduchu a je i video zasahu? To musi dobre platit, ze je nekdo ochoten ze sebe delat tak obri dementni vymastenou svini... | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:23) | reagovat | |
A hele, ulhanej Nuzák je tady. Jasně, proto taky na záběru ta vaše raketa z Chudobince napálí do toho obchoďáku. Proto taky taky začal hořet hned (kdyby měl údajně chytit od vedlejší budouvy, tak se oheň šíří postupně, ty ulhaná špíno). Navíc to že bylo vedle nějaké skladiště je jen jedna z dalších rusáckých lží. A všimněte si, jak tenhle rusák komentuje smrt civilistů v plamenech: jako "mrzuté". Shoř v pekle, ruská svině, i s dalšíma rusákama, schvalujícíma zabíjení lidí, kteří vám nic neudělali | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:21) | reagovat | |
@m0rlor_ + | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (29.6.2022 13:20) | reagovat | |
To nejsou teorie, ale fakta, ubulenej psychopate. Picli zbrane v arealu fabriky od kterych blafnul obchodak. Mrzute, ale vis jak, kdyby tam ty zbrane nebyly, tak by ten obchodak dnes jeste stal. Muzes se hrat pocitem, zes jim na ty zbrane prispel. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (m0rlor_) RP (29.6.2022 13:19) | reagovat | |
aj keby boli Ukrajinci sebevacsi kreteni pomahat im znamena pomahat sebe, pomahat Europe, kazdy odpaleny tank a zuholnately rusak znamena ze od russka bude dlhsie pokoj, to ze s rusom je lepsie ustupit, ze sa s nimi da dohodnut, ze to s nami myslia dobre, to moze hlasat len totalny hlupak alebo kolaborant, na rusov plati len sila a mozme si gratulovat ze tu silu nemusia dokazovat nasi vojaci | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:18) | reagovat | |
Přesně, ČR, SLovensko nebo Polsko jsou také zkorumpované státy. Začnete tady vraždit Čechy, Poláky a SLováky, a mávat novinovými titulky o tom, jak se v těchto státech kradlo? Zasraný rusáci, doufám, že těch vašich okupantů dneska na Ukrajině vychcípá víc, než je obvyklý denní průměr | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:16) | reagovat | |
Nuzáci, kde jsou vaše teorie o ukrajinské provokaci, že útok ruskejch zmrdů na nákupní středosko je fakr news, že tam bylo skladiště zbraní, které Ukrajinci kryli svými dětmi a jídlem? Aby pak falešně mohli obviňovat Rusko, které má lidi rádo, a civilisty šetří? Nebo je to sice o tom, že to nákupák byl, ale USA také bombardovalo nákupní střediska s 1000 lidmi, tak rusák může také? Někdo by měl možná srovnat se zemí ten váš GUM, ale kde by se v něm vzalo 1000 lidí, co? Svině zkurvený | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (osli_lejno) (29.6.2022 13:16) | reagovat | |
takových dementních píčovin ti dovede nasrat každý kokot | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pepee) RP (29.6.2022 13:15) | reagovat | |
Ať jsou veci typu korupce jakekoliv, tak porad plati ze jsou v napadeni a vyvrazdovani a proto potrebuji pomoc a podporu. Ostatni se bude resit pak. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Modus) RP (29.6.2022 13:14) | reagovat | |
a kdo tu řekl, že právo na sebeobranu a zachování vlastního života má jen "člověk bez viny"? Zlodějíček z obchodu se nemá právo bránit? Zpronevěřitel z vlády se nemá právo bránit a bojovat o svůj vlastní život? Nebo se kurva už bere míra korupce ve státě jako ukazatel, když se národ bránit může, a kdy se má podvolit útočníkovi? u nás je korupce menší jak na Slovensku - tedy my se ječtě můžeme bránit, ale Slováky ať si vezme kdo chce? ....zajímavá logika kremrolek | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pyca_Zla) RP (29.6.2022 13:14) | reagovat | |
@doom: #SlavaUkraini vy proruský proruský kurwy . Svým blitím jen ukazujete dvě věci: to co všichni ví, že izak a všechny jeho deriváty je debil. A také to, že Chudobinec, alias Nuzákov jen opravdu banda násilnických budižkničemů, kteří umí jen ničit hodnotyu, které vybudovali jiní lidé, a jejich jediná naděje na expanzi je to, že něco ukradnou, něbo někoho zotročí. Agresivní rusáky na Ukrajině vybít #AzDoPoslednihoNuzaka | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (propediotika) RP (29.6.2022 13:12) | reagovat | |
@Karlsighnat u ukrobuzniciek je velky vyskyt psychologickych poruch | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (doom) RP (29.6.2022 13:08) | reagovat | |
sláma u kravína | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (afrineizra) (29.6.2022 13:07) | reagovat | |
@Pepee Mění se akorát mediální obraz. Maximálně se tam všichni semkli před vnějším nebezpečím, přičemž oligarchové a shnilá státní správa tam je furt ta samá jako před válkou. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (stashix) RP (29.6.2022 13:07) | reagovat | |
"The Global Times is a daily tabloid newspaper under the auspices of the Chinese Communist Party's flagship newspaper, the People's Daily, commenting on international issues from a nationalistic perspective." Hmmmmmmmmmmm | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Karlsighnat) RP (29.6.2022 13:06) | reagovat | |
Racionalizace je krasna vec.. | ||
|
||
Obrázek 'Media about Ukraine before and after' (Pepee) RP (29.6.2022 13:03) | reagovat | |
Ty dva pristupy se nejak vylucuji? UA se meni pred nasima ocima a s ni i lide. | ||
|