Nalezeno 185 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetpět:
   

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (13.7.2022 0:07) reagovat
No vidis. Tak prestan byt internetovy hrdina a porad dokola bulet na nejakem webu o tom, jak jsi uz x-krat odesel, sedni na vlak a jed jim pomoct. S trochou stesti te Elensky nacpe do masomlejnku mezi prvnima a bude od tebe konecne klid. S fasounama jako jsi ty tam Rusove pry delaji kratky proces.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (13.7.2022 0:04) reagovat
jelen: Misto puvodnich zdroju se neustale odkazujes na clanky nejakych pisalku nebo na levicovej blog. Pokud jsi nekdy odkazal na puvodni zdroj nejake zpravy nebo informace, tak v naprosto zanedbatalnem mnozstvi pripadu. Vis jen to, co ti nalila do hlavy media. Ignorujes ukrajinsky nacionalismus, statni prevrat a svrzeni demokraticky zvoleneho prezidenta, utisk ruskojazycne a Rusku naklonene mensine na jihu a vychode, atd. Ale Dunning-Kruger, ten mas teda peknej.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (13.7.2022 0:04) reagovat
V té válce umírají lidi, umírají tam i mí dobří známí, kteří nedokázali volání války odolat a šli proti agresorovi pomoci Ukrajině a Evropě. Teď se někteří krčí v zákopech zatímco tví útočící zmrdi na ně hází ty miliony šrapnelů, které štosovali desítky let ve skladech. Pak je rozkopání držky někomu, co šíří ruskou propagandu pro někoho legitimní postoj, ač to není můj styl a pro případný záznam s tím vůbec nesouhlasím a nic jsem nikde neviděl B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Rakovina velikosti hraboše polního) (13.7.2022 0:02) reagovat
Chudinka blmblmblm, nikdo ho tu nemá rád, a co takhle rakovinku, chtěl bys? Já bych tě ráda měla.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (13.7.2022 0:00) reagovat
No jo, fasisti jako ty jsou vsude. Rozbit nekomu hubu za hostovani meme, to fakt chce poradnej kus fasouna. harant: Mylis se. Tvrdim to tu stale dokola, a neustale mne za to napadate, ac jde z meho pohledu o umirnene, racionalni a zcela nekontroverzni tvrzeni.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (13.7.2022 0:00) reagovat
Nikdy nic nepřejímám od UA, nechávám si to překousat mainstreamem, pak jdu sám ke kosti co to jde. A na rozdíl od tebe (diametrální rozdíl), já zásadně ověřuji přes anglickou wikipedii, které ty jako Ruskem placená čubka nemůžeš přijít na jméno. Mimo jiné bellingcat, mapy, a hlavně, vím kdo je agresor a kdo oběť, takže přes stromy vždy vidím les, tisíce let zpátky. Tos zas na někoho narazil B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Kryštof Harant) (12.7.2022 23:58) reagovat
Ne, to tady od února netvrdíš, celou dobu jedeš zcela nepokrytě a výhradně ruskou propagandu. Adios.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 23:57) reagovat
jelen: Od unora tu tvrdim, ze propaganda k valce patri odjakziva a ze lzou obe strany. Obe maji tendenci a motivaci zvelicovat sve uspechy a zamlcovat sve neuspechy a ztraty. Od unora mne za to hejtujete, protoze tim tvrzenim netahnu vasi linku, ktera bezvyhradne veri vsemu, co vyleze z ukrajinskeho ministerstva propagandy ten dany den. Jinak jo, vase retorika a napr. dehumanize protivnika (orkove, skreti apod) si s propagandou z WW2 v nicem nezadaji. Ja neverim Rusum vse, zato ty a spol zerou od UA vse.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:54) reagovat
A co monitoruji některé radikálnější fb skupiny, tak třeba za propagaci ruské propagandy typu https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=taky_propaganda.jpeg Roumenovi (Roman Mudra) někdo stejně jednou rozkope hubu.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:47) reagovat
blm já nikdy nikomu nedonášel, jen jsem odmítl mít vlastní tvorbu na webu, kde je prokazatelná ruská propaganda. Jestli se ti nelíbila forma odmítnutí, já jsem občas strávil vymýšlením vtipů pro rouming dost času, aspoň jsem se něco naučil, stovky plusů udělaly radost ale nevěděl jsem, že to tu roumen nechá zmrdama jako ty rusifikovat, v těchto podmínkách fungovat nebudu, teď budu už jen škodit.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:46) reagovat
Blm-BLBe, to že je posádka Hadího ostrova naživu zveřejnili právě Ukrajinci, a když posílali Moskvu do prdele, tak to dělali s vědomím, že na ně Nuzáci budou střílet. Na jejich území. To že to přežili je dobře, a jejich hrdinství to nijak nezmensuje. Nuznej ruso-mrde B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:44) reagovat
Blm rofl, analyzoval sis podrobně ww2? Co psali na západě, co v Německu, co v SSSR? Informační válka a hoaxy o ztrátách na protistraně jsou naprosto normální jev a tohle to teď je možná ww3. Problém Rusů je, že lžou o věcech, kde máme dnes prokazatelné důkazy, že lžou, což strany ve ww2 neměli, jsou právem za čůráky a ty s nimi, ale aspoň platí viď ;).

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 23:43) reagovat
To je jedno, jak byly poslane. Vubec to, ze byly poslane, a dale jejich obsah, o tve povaze svedci mnohe. Skoda, ze ses spatne narodil. Za valky bys donaseni gestapu udelal hvezdnou karieru, pripadne pozdeji bys mel skvelej kadrovej profil.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:43) reagovat
Aby to nenapadlo, tak izak a všechny jeho deriváty je debil B-). A právě teď, jak se tu odhadujeme, HIMARS vyrábí skupinky dobrých rusáků. Těším se až si ráno přečtu, kolik okupantů a ruských vrahů Ukrajinci pozabíjeli a zmrzačili. Tak dobrou, molodci, pro část z vás je tahle noc poslední B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 23:40) reagovat
jelen: Ghost je jen spicka ledovce, tresinka na dortu upecenem z ukrajinske propagandy. Zabita osadka hadiho ostrova, sestrelene IL76 co se nikdy nenasly, desitky zabitych generalu pri jedinem utoku, zpravy o zdravotnim stavu Putina a Sojgu, ze maji Rusku dojit zdroje za tri dny, past v Severodonecku, atd atd, same lzi a propaganda, ze kterejch jste uplne zblbli.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:36) reagovat
blm: to byly dvě zpráv poslané přes zdejší formulář Kontakt se Sofiinou volbou, že tu buď bude rusonazi propaganda, nebo přes rok pečlivě vybírané a vytvářené obrázky od fromíka. Roumen si vybral rusonazi propagandu, dvě zprávy jsem posílal jen proto, že na první odmítl reagovat. Vše dopadlo relativně zdárně, smazal stovky mnou vložených věcí (což mu dělá hezký bordel při výpisu nejlepších v roumingtop) a můj účet. Aspoň se nemusím stydět, že jsou mé věci na Rusy ovládaném webu.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Kryštof Harant) (12.7.2022 23:36) reagovat
Tebe naštěstí nemusím přesvědčovat o tvé identitě. Vlastně je mi i úplně jedno, co sem bleješ o mně a o dalších. Důležité je, aby sis tady s rozdmýcháváním protiukrajinských nálad ani neškrtnul. Protože nepomoct napadené Ukrajině znamená mít na hranicích zcela očividně expandující agresivní stát, na kterém bychom byli ještě závislejší než předtím. Takhle máme šanci s tím něco dělat, a lepší, efektivnější a levnější udělat to na Ukrajině, než čekat, až se pustí do ekonomicky vyspělejšího Pobaltí či nás.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:35) reagovat
blm-BLBe: zkurvenej rusák nebo nejakej kolaborant co šuká russku, která je nepochybně pro vraždění na Ukrajině a proto si ji dovolím nazvat rusáckou kurwou, tu bude kádrovat lidi, co jsou tady doma, a pracují pro tuto zemi. To nevymyslis. Že ty jsi synek nějakého rusáckýho poradce? Mrkni se na začátek filmu Predátor, jak Arnold uměl komunikovat s rusáckejma poradcema a jejich přisluhovačema B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:32) reagovat
Hlavně UA šířila naprosto bezvýznamný hoax o lokální časově omezené události v Kyjevě. BLM to neustále opakuje, protože se tím snaží vyrušit obrovské množství ruských lží šířené kontinuálně měsíce až roky, jejich seznam je zde a fakt doporučuji každému, co do toho chce kecat si je projít, hlavně těm zblblým čobolům, co sem občas zabloudí https://en.wikipedia.org/wiki/Disinformation_in_the_2021%E2%80%932022_Russo-Ukrainian_crisis

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 23:30) reagovat
harant: Jasne. Kazdy, s kym nesouhlasim, je troll. Typicka taktika levicackych xindlu, co se nezmuzou na jediny argument. jelen: Jasne, a proto tady celej den fnukas a posilas udavacske a pasivne agresivni maily majiteli webu. No v jedne veci se ale shodnem. Jsi uplne zbytecny.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:27) reagovat
Ukrajina měla alespoň koule přiznat, že Ghost of Kyiv byla propaganda. To rusak naprosto nechápe. Z toho pravdu dostaneš jen pokud mu například ustřelíš koule, jako to dělá ta Ukrajinska sniperka, a on řve, že ho to bolí. To je vzácný případ, kdy Rus zrovna nelže B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:22) reagovat
Jasně, zmrde, fotky bordelu po russácích ti nevoní, tak zaútočí na zdroj, český rozhlas. Jako ruský špíny v '68. Jste furt stejná svoloč. Blm-BLBe, jak vidím, referujes o vraždění na Ukrajině Rusaky jako o válce. Chudobinec ale žádnou nevyhlasil, že? Takže úplně stejně je ve válce v CR, jen to tu zatím nebombarduje. Nemá na to kapacitu. Po dobytí Ukrajiny by ji měl. Smrt imperialistickým russákům!

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pedro F) (12.7.2022 23:21) reagovat
@blbmblbm: je rozdíl, když vlak s municí přijede skoro na frontu a nebo se musí přeložit 100km od ní

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:21) reagovat
Blm a víš co je z jistého mého úhlu pohledu k hovnu? Jsem zcela zbytečný. Roky zpátky jsem po roce organizování změnil směřování politiky jak jsem chtěl, netýkalo se Ruska. Nyní pracuje proti Rusku tak nějak 96 % obyvatel státu, mnoho velmi aktivně. I proto tu můžu chillit na stále bezvýznamnější rusifikované službě s obrázky a povídat si s tebou do rána, vše nyní funguje beze mě B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jeleni ragu) (12.7.2022 23:18) reagovat
kdo se boji rusu nema ciste svedomi

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:16) reagovat
blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem: já mám na rozdíl od tebe tu možnost tu psát zadarmo. Ty jsi placen Rusy, tím jsem si definitivně jist od tvé obhajoby útoku na Kremenčuk, protože tak debilní zadarmo být nemůžeš. Já tušil, že Ghost of Kyiv byla UA lež, no a co, my měli protektorátního péráka, nic to nemění na faktu, že Rusko útočí na Ukrajinu a vyhrožuje nám vyhlazením nukleárními zbraněmi. Nic, chceš, abychom pro stromy neviděli les, nasrat.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Kryštof Harant) (12.7.2022 23:15) reagovat
Concern trolling je jeden z přístupů ruské propagandy. Troll vyjadřuje obavy, znepokojení nad politikou "svého" (hostitelského) státu a jejími dopady. Apelem na možné existenční problémy či jiné negativní dopady dané politiky se snaží dosáhnout změny veřejného mínění v dané problematice. Concern troll dokáže být velice nebezpečný tím, jak se dokáže snadno maskovat za Pepu z lidu, který těžko vyjde s penězi, nebo přinejmenším dokáže na takového ukazovat. Protizbraní je výčet nevýhod plynoucích z alternativ.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pedro F) (12.7.2022 23:13) reagovat
Kolik munice bylo v tom posledním ruským ohňostroji? 10x Vrbětice?

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:10) reagovat
Desítky let měli pověst největších zmrdů Němci. Právem. Já uznávám vítězství SSSR, vím, že by to zvládli bez Lend-lease, čímž jsem tu pro pár rusobijců za zmrda, ale já mám rád řeč čísel a pojmů, ne dojmů. Já vím, co Němci dělali v Polsku i SSSR, co to byl Hunger Plan, Babi Yar, jak Němci znásilnili v SSSR 10× víc holek než RA v DE atd. WW2 byl můj koníček. Než to ti zkurvení Rusáci začali relativizovat tím, co teď dělají na UA. Němcům otrne, kurva...

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (masa ryk) (12.7.2022 23:10) reagovat
Lzi z irozhlasu, tim muze opererovat jen uplne naivni hnup a nebo clovek ktery take jen lze

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 23:08) reagovat
To ne UA PVO, ale ghost of Kiev prece. Ty ses tak vypatlanej tou UA propagandou, ze to neni snad ani mozny.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:07) reagovat
blm-BLBe, takže říkáš, že by US a UK měli poskytnout více HIMARS? Snad tvoje volání vyslyší B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 23:05) reagovat
Jinak krásná ukázka, jaký je přínos Ruské kultury. Tohle tady chcete? Stojí ten levný plyn za to? [odkaz]

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 23:00) reagovat
Už jsem psal, ale pro zřejmost jak jsou Rusáci směšní, během prvních dní invaze mělo NATO na její pozorování u hranic Ukrajiny víc letadel než Rusáci na invazi, další dny už řádově víc, UA PVO upekla přes 200 RU letadel :) . V konvenční válce je RU poraženo do měsíce ve stylu Iráku. A že mají atomovky? Za dvě stě let budem všichni co jsme mrtví Tak proč nezemřít teď, za zvuk vyhraný bitvy https://www.youtube.com/watch?v=SRDbSz4ulyM&t=53s B-) beztak jsem v údolí na Šumavě, do toho zmrdi

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:55) reagovat
jelen: Tuhle jsem videl, jak nekdo pocital, ze pri mnozstvi munice, co rusove za den vystrili, by museli Ukrajinci kazdy den znicit 10 municnich skladu. A to zdaleka nedokazou. Jo, par jich sem tam znici, ale do 10/24 hodin to ma hodne daleko. HIMARSy jsou jen cope co prubeh a vysledek valky nezmeni.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:54) reagovat
@jelen: díky, rád si přečtu 8-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:53) reagovat
Reakce jak z příručky mladého čekysty. Já ty mrtvé civilisty neviděl, a nezajímá mě to. Tak si ji někdy pusť, ať vidíš, čemu se vy rusáci smějete v kremelských propagandistických pořadech, které fungují se souhlasem Kremlu. Ať tady nejsi za takovýho debila. Rusáku zasranej, popřípadě ruso-mrde B-). Měli byste s tou svojí Natašou odtáhnout z EU, když na ní v jednom kuse nadáváte >-O

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 22:50) reagovat
Pyca_zla: udělá ti radost tenhle článek https://www.armadninoviny.cz/kdo-ovladne-vesmir-ovladne-zemi.html , moc hezky napsané jak jsou Himarsy součástí rozvinutého ekosystému satelitů včetně starlinku, AI a dalších chuťovek, kde se Rusáci nechytají. Jak hezky měsíce vyhodnocují pohyb Rusáků do skladů, aby je následně ničili na bezpečnou vzdálenost. Rus nemá proti Himars NIC B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:49) reagovat
Roumen mi ublizuje a banuje me :(. Jsem takova butthurt picka, ze si to musim dat do prezdivky, aby me ostatni obdivovali, ze jsem se sem dostal i pres ban.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:48) reagovat
Jinak nevyhlášenií války není argument, kurwo. Chudobinec také Ukrajině válku nevyhlásil, a stejně tam vraždí lidi a ničí města. Stejné by to bylo tady. Zatím utocite jen kyberneticky, viz RSD, a teroristickými útoky, viz Vrbětice. Rusko je teroristický stát.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:47) reagovat
Ja ruskou televizi nesleduju a co v ni rikaj mne moc nezajima, ubulenej psychopate. Vzbud me az to rekne nekdo relevantni. Treba Putin, Lavrov nebo tak nekdo.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:45) reagovat
Koukám nuzáku, jak se úspěšně vyhýbáš reakci na deklarovaný útok Chudobince na Západ. Na výzvy na napadení Polska, naše zařazení do skupiny nepřátel, jaderné bombardování Paříže a Londýna. Nějak nemáš, čím bys to popřel, co? Hnusná russácká svině. B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 22:44) reagovat
blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem: byly to dva výbuchy jako kráva. De iure už válku nikdo 70 let nevyhlásil, jsme v ní de facto (de iure) podle současných fake válečných pravidel světa. Nezapomeň, že já jsem jen zapřený fromík, s nekonečnem času protože btc, datový analytik a vím, kolik lidí jste zde zavraždili skrze antivax propagandu v hybridní válce loni. Až/jestli to pochopitelně pro plebs zpracuji, tak se budou bát antivax propagátoři na ulici B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:44) reagovat
ubulenej psychopat, harant: "Proč by měl nepřátelský stát od druhého odebírat zemní plyn a krmit ho?" OK, souhlas. Takze Ukrajina prestane odebirat rusky plyn kdy? Vsak obetujou trochu blahobytu, ne? A ne, preprodej a doprava ruskeho plynu pres jine zeme neberu. Takze kdy prestane Ukrajina podporovat Rusko a platit mu? Ja vam to reknu. Nikdy (v kratko- a strednedobem horizontu). Protoze je na nem zavisla. No a my taktez. Ac ta zavislost je o neco nizsi, porad je mimoradne hluboka a nelze ji ignorovat.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:40) reagovat
Jo, umim. Protoze jeden vybuch, co zabije dva lidi, za 30+ let, mi na valku prijde malo. De iure ve valce s Ruskem nejsme, fakticky jsme soucasti proxy valky NATO (predevsim pak USA) proti Rusku. Hodne podcenujes zavislost nasi ekonomiky na levne energii a surovinach z Ruska, jako tolik lidi to odbyvas jen frazemi, aby ses nemusel zabyvat realitou. Akcelerovan bude leda tak prechod k vysoke nezamestnanosti a danim, stagflaci a ekonomickemu marasmu na generaci/e.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:39) reagovat
Ruský kurwy se sem slítly jako hejno masařek na kusy rusáků, poté co se potkali s raketou z HIMARS. Tak schválně, molodci, kde vás bude zabíjet HIMARS a drony tuhle noc. Nějaké tipy? B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (m*RP (12.7.2022 22:38) reagovat
Rusove znasilni vase dcery nemytymi curaky. At chcipnou na vychod od Dnepru vsichni s ruskou uniformou na sobe. B-)

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Kryštof Harant) (12.7.2022 22:37) reagovat
Kdyby ses radši staral o sebe, blmblmblme. Tvoje péče o ostatní akorát ukazuje, že ti jsou ostatní u prdele. Napadeného se nedokážeš zastat, a nedokážeš obětovat ani kus svýho blahobytu, abys mu pomohl, celou dobu tady předvádíš, jak tě to neskutečně obtěžuje. Tak co kdybys šel do prdele, kuse morálního odpadu.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:37) reagovat
Nuzákov nás označil jako nepřátelský stát. Proč by měl nepřátelský stát od druhého odebírat zemní plyn a krmit ho? Aby u nás zabíjeli další lidi? S Rusáky se spolupracovat nedá, chtějí jen ovládat. Stačí si poslechnout, co říkají. Například o zničení Paříže a Londýna.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (lalauuuuu) (12.7.2022 22:36) reagovat
Už vyslal signály? Já přijdu, až vyšle signály!

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 22:34) reagovat
blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem: oficiální závěr je, že Vrbětice byly odpáleny ruskými agenty i se dvěma Čechy. Umíš si představit válečnější čin, než odbouchnout někde vojenské sklady i s lidmi? Jsme de facto ve válce. De iure taky, když posíláme jedné straně zbraně, Ukrajina je pro nás proxy válka proti Rusku. | No tak se sesype pár podniků, už se tu toho stalo víc a horšího, přechod k vědomostní ekonomice bude mírně akcelerován. A beztak už nemáme jinou možnost, tak co chceš řešit?

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (holykrál) (12.7.2022 22:34) reagovat
euroliberální zmrd měl dávno viset za koule v průvanu

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:31) reagovat
Nebud hysterka, Vrbetice nebyly prece zadny valecny zlocin. Ve valce nastesti nejsme. Pro domacnosti plyn bude, ale za jakou cenu? A az se budou sypat podniky, co nedokazou bez plynu fungovat, tak to nejaka hesla a pocit moralni cistoty nezachrani.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:30) reagovat
Proto každej zabitej rusák na Ukrajině znamená jednoho živého člověka tady v Evropě. Vás, vaší přítelkyni, nebo souseda. Všechny jsou rusáci ochotní zabít, pokud jim nebudeme sloužit. Ukrajina je pro ně jen odrazový můstek. Když ji nenecháme padnout Rusovi do drápů, máme naději na přežití.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:28) reagovat
.. dlouhodobě vykrmovat russácký svině..

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Pyca_ZlaRP (12.7.2022 22:27) reagovat
blm-BLBe, vy russáci se netajíte tím, že chcete zaútočit na Polsko a zastavit se v Lisabonu. Jaký má smysl vám posílat peníze za plyn, když za ně zaplatíte zbraně na zabíjení Evropanů, pomocí kozomrdů z russáckých federativní republik? Dlouhodobě vykazovat russácký svině je sebevražda. Vzpomeňte si co tu postovali, jak máme prosit ruské okupanty, aby po nás nestříleli. Ukazoval to takový medved na tabuli. Tohle je to co Rus chce. Střílet tady do lidí >-O

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 22:22) reagovat
blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem: ČR už další zbraně Ukrajině poskytnout nemůže, nemáme. Již jsme překročili Rubikon, respektive Rusko ho překročilo v 2014 válečným zločinem vůči ČR ve Vrběticích (a jako přímý pokračovatel SSSR v 1968-1991). My prostě jsme ve válce, Vrbětice byly casus belli, ano mohli jsme to zatlouct, ale čas beztak nevrátíme, řešme co je a bylo, ne co mohlo být. Pro soukromou potřebu bude plyn i v zimě.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (Rakovina velikosti hraboše polního) (12.7.2022 22:19) reagovat
Na tvoji slinivku se těším, blmblmblme.

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (12.7.2022 22:12) reagovat
Moralni pozice proti Rusku se kryje s ekonomickou pozici proti vlastnim obcanum, prumyslu a ekonomice. Takze ac ma jelen obrovsky kus pravdy, tak uvidime v zime, jak dobre bude lidi hrat pocit, ze jsme to Rusku nandali (rekordnimi prijmy), a jestli by nahodou neprevazil rezervovany a pragmaticky pristup jako razi treba Madarsko (ve zkratce "my nejsme ve valce a nenechame se do ni zatahnout. Uprchlikum pomuzeme, jak jen muzeme, ale zadne zbrane dodavat nebudeme, a bez ruskych surovin se proste neobejdeme").

Obrázek 'Fialovo dilema' Obrázek 'Fialovo dilema' (jelen úplně bez parohů) (12.7.2022 22:06) reagovat
Nemá to za pár, vůbec nechápeš geopolitiku Amigo. Fiala je na správné straně proti Rusku během vlády, dokonce byl v Kyjevě, což z něj dělá hrdinu i pro válečné fandy jako jsem já a to jsem ještě předminulé volby volil Okamuru, teď už bych si o SPD kolaborující s Ruskem neopřel ani kolo. Problém má spíš Babiš, pozice v opozici při existenci protiruské vlády ho automaticky strká do proruské pozice, i když deklaroval, že v ruském problému nebude opozicí... a piráti mají čubky štěstí, že jsou ve vládě.

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující