Odebírat | ||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 14:26) | reagovat | |
když už tu někdo zmiňoval Minské dohody, tak ty neporušilo Rusko, ale Ukrajina, potažmo západ. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (bohyn) RP (20.7.2022 14:25) | reagovat | |
Nebo uverili 1000000 armade a strikli si do gati Ted kdyz se boje presunou k Chersonu, tak @blb bude se svoji 2000 km frontou v prdeli, jak vladni vojsko. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:25) | reagovat | |
blm-BLBe: A co tedy navrhuješ? Ukrajina se vzdá, nechá si povraždit 2 milioy obyvatel (minimálně, jak navrhoval jeden Russký myslitel), připojí se k Russku, bude pro Russko vyrábět tanky a za chvilku Russko zaútočí na Polsko, Slovensko a Česko. Tohle sis představoval, když jsi sem postoval toho medvěda ukazujícího na tabuli, jak mluvit s Ruským okupantem? Jak ho prosit? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 14:24) | reagovat | |
blm běž si postovat dávno opravený screenshoty z wikipedie a nepleť se dospělým a svéprávným do diskuze. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:23) | reagovat | |
@Modus: No však podle nadzoru nemalého počtu Russů Češi aktivně kolaborovali s Hitleem, vyráběli pro něj zbraně na zabíjení sovětů, a byla chyba, že za tyto činy nebyli potrestáni. Na což nikdy není pozdě. Vzpomeňte si, co sem Rusové postovali, jak se máme učit mluvit okupanty, a prosit ja, ať po nás nestřílejí. Když bude mít Rus dost síly, bude chtít zabíjet i tady. Jediná naděje na přežití tady je oslabení Russka. A to co se týká lidí (na tom pracuje Ukrajina), tak finančně a průmyslově (to dělá EU) | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (blmblmblm jiz byl 2x zabanovan Roumenem) (20.7.2022 14:22) | reagovat | |
Nesledujeme bod obratu, to je jen tvoje cope a fantazie, ktera se nijak nezaklada v realite. Je to stejny vymysl ukrajinske propagandy, jako milionova armada co osvobodi Cherson, ghost of kiev a tolik dalsich. Jeden by cekal, ze uz ty jejich pohadky po takove dobe prokouknes, ale ty je beres porad smrtelne vazne. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 14:19) | reagovat | |
Jistě, že je zničený muničáky žerou. Válka je ve fázi, kdy se vzájemně ostřelují, Ruská specialita je rozstřílet celé oblasti do mrtě a nakráčet do měsíční krajiny, k čemuž potřebují právě obrovské množství munice. Nikdy od ww2 nebyli zvyklí decentralizovat, nemuseli, proto z HIMARSů teď serou křečky a reálně se nikde nehýbou, proto si vymýšlejí nesmysly jako dobytý Siversk. Zřejmě sledujeme bod obratu, zatím aspoň stabilizaci fronty. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Make Moravia Great Again) (20.7.2022 14:18) | reagovat | |
Nove auto do kazdej ruskej rodiny! | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Modus) RP (20.7.2022 14:17) | reagovat | |
co je to za rétoriku "a všichni Úkáčka jsou dobří??" ...víte, kolik bylo lidé, co volali mezi 1.sv. a 2.sv. po "židovské otázce" a jejím řešení? Podle tohoto příměru jsme si díky části pomatenců měli zasloušili všichni zhebnout pod útlakem nácků? ...hezký argumentační faul kremroslké pětikolky | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (bohyn) RP (20.7.2022 14:16) | reagovat | |
@Pyca_Zla Asi je ty zničený muničáky trošku žerou... @blb nás tady včera tahal za fusekli. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:13) | reagovat | |
"Šéf ruské diplomacie označil za další cíl ruské invaze Chersonskou a Záporožskou oblast, jejíž části už Rusové okupují. Jeho prohlášení znamená odklon od tvrzení Moskvy, že prioritou je Donbas." Zkurvenej ulhanej zlodějskej Russák. Něco jako blm-BLB. No nic. Russáci budou chcípat zase pro jiný cíl a uvidíme, jak se jim podaří udržet Donbas, když nejsou schopní ubránit ani sklady s nábojema . Rus: Co slovo, to lež. Co čin, to zločin | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Jan Zachrta) RP (20.7.2022 14:13) | reagovat | |
Tvl Kozy ty jsi při tom dějepise fakt chrápal, za Německem stál Stalin se svým CCCP a kdyby ho Hitler nenapadl, tak spolu budou mít mladý, jak se měli rádi. Spojenectví stvrdili společným zardoušením Polska a tak i započetím 2. světové války. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 14:09) | reagovat | |
Kozy: Západ věděl, že s Německem je to v píče od 1933. Do 1939 ustupoval a snažil se s ním o plichtu, viz mnichovská dohoda. Ale po obsazení zbytku ČSR si na Západě uvědomili, že Německo (jako už v historii tolikrát) ignoruje libovolné dohody, u Polska už neustoupili. Podobně se Západ snažil o dohody s útočícím Ruskem, Minské dohody, Rusko se na ně vysralo, není jiné cesty než války, co nejvíc Rusko podělat nebo zcela zničit, Rusové pořád mohou udělat revoluci a stát se demokracií. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (bohyn) RP (20.7.2022 14:06) | reagovat | |
@KOFE Podle stylu jazyka a kvality projevu, te tipuju na slovenskyho cigana. Nekecej nam tedy do nasi politiky, i kdyz si tu kurvime spoustu veci. Radsi se starej o tu domaci, taky nemate pred prahem zameteno. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:04) | reagovat | |
@fromik: Přesně,bohužel první věc co udělali nacisti v německu bylo, že zametli s opozicí. Před válkou bylo v Německu dst antinacistů, ale bohužel to nedali a Hitler v Německu vyhrál a zlikvidoval je. Během druhé světové sice antinacistický odboj nějaký byl, ale naprostá většina populace byla pronacistická. Podobně, jako je teď naprostá většima Russů proputinistická, čest výhimkám. Dokud Russákům nevymácháš držku v bahně, nemají dův měnit svůj nadzor | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 14:04) | reagovat | |
No co už...někteří potřebují více času, aby prozřeli. Stejně jako náš milovaný Západ během druhé světové války. Ze začátku ještě hoooodně dlouho stáli za Německem, než prozřeli. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:02) | reagovat | |
Nějak mi tady na Roumingu chybí, že by někdo napsal: "Pocházím z Ruska, a nesouhlasím s válkou proti Ukrajině. Za sebe se snažím dělat to, to a to, abych tomu zabránil, nebo alespoň pomohl obětem". Ale ne. Namísto toho tady čteme, že jsou Ukrajinci nacisti, že si to zaslouží, a že je Západ špatný, za tom že jim pomáhá. Rád změním na Russko svůj názor, ale z něčeho to musí vycházet. Do té doby: Rus: Co slovo, to lež. Co čin, to zločin | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:02) | reagovat | |
Nějak mi tady na Roumingu chybí, že by někdo napsal: "Pocházím z Ruska, a nesouhlasím s válkou proti Ukrajině. Za sebe se snažím dělat to, to a to, abych tomu zabránil, nebo alespoň pomohl obětem". Ale ne. Namísto toho tady čteme, že jsou Ukrajinci nacisti, že si to zaslouží, a že je Západ špatný, za tom že jim pomáhá. Rád změním na Russko svůj názor, ale z něčeho to musí vycházet. Do té doby: Rus: Co slovo, to lež. Co či, to zločin | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 14:01) | reagovat | |
KOFE: a asi ne všichni Němci byli za první a druhé světové kurvy, přesto společným výsledkem jejich snažení byly dvě nejhorší války v historii, holocaust, heydrichiáda a plejáda dalších méně známých chuťovek. Tehdejší generalizace a aplikovaná kolektivní vina je brala prakticky všechny jako kurvy, na té bázi se jim daly strategicky bombit města a provést odsuny. Jestli všichni Rusáci nejsou kurvy, ať něco kurva dělaj a shoděj ten neonacismus, který tam vedou. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Quentin z Tarantina) (20.7.2022 14:00) | reagovat | |
Kozy: "Index vnímání korupce je globální index který se zaměřuje na vnímání existence korupce mezi úředníky veřejné správy a politiky". Vnímaní tam máš hned dvakrát. A stejně jsou na tom Ukrajinci líp než Russáci. Ty bolševickej blbe. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (bohyn) RP (20.7.2022 14:00) | reagovat | |
@ . ) ( . Zatim jedinej, kdo se tu raduje z prodeje prislusniku rodiny, jsou Natasi s rychlyma prachama. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 14:00) | reagovat | |
"Proste mrkve sa najdu v kazdej krajine." Ale ty mrkve souhlasí s tím, aby jejich země ničila jinou zemi, a vraždila v ní lidi. Podle průzkumů veřeného mínění to i schvalují. Pokud to neschvalují, musí s tí něco udělat sami. nebo má někdo jiný Russko napadnout a tento problém vyřešit za ně? Dokud Rusové neudělají nic proti tomu, co dělá jejich země, jsou za konání jejich vlády odpovědní přímo oni. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:57) | reagovat | |
@cyklista: Kozy makal v německém skladě, a kradl tam - prostě na Russko nadzorově orientovaný flastenec, kdo nekrade, okrádá rodinu. Protože je naprosto blbej, nechal se přitom natočit na kamaru, tak ho vyhodili. Ta dirma dodávala mimo jiné do Israele. Proto tady neustále nadává na Židy a Němce. Z jeho pohledu mohou za jeho zkurvený život, protože lepší práci si od té doby nenašel. Je to chudák, sociální případ | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Dylin) (20.7.2022 13:56) | reagovat | |
Jee hele! starej dobrej teplouš kozy je zpátky... To je dobře. Jako blmblm a Izak už mě sral | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 13:55) | reagovat | |
Kozy: Německo a Rakousko má vůči Rusku jednu takovou historickou emoci: STRACH, to chápu, nechali i ruské nápisy na zdech říšského sněmu v Berlíně, aby si to pamatovali. Curruption index není tak významný a democracy index s ním samozřejmě počítá. A jako kolaborant s putlerem jsi tu nacista ty. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (KOFE) RP (20.7.2022 13:55) | reagovat | |
Netvrdim ze rusi mali napadnut ukrajinu, ale neglobalizuj ze vsetci rusi su kurvy. Ukrajina je oligarchicko-korupcny system a k poriadnej demokracii to ma kundachen daleko. Proste mrkve sa najdu v kazdej krajine. Vid pepikland, clovek vam dovoli volit kinga a do finale poslete emana a schlafenberga. Tvl jako fagt? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Jan Zachrta) RP (20.7.2022 13:55) | reagovat | |
Kozy, zase jsi zmaten, největším spojencem Ruska jsou Bělorusko, Sýrie, Severní Korea, Eritrea. Německo není spojenec Ruska, nýbrž náš. Němci nalezli Rusákům na vějičku energií, ale dodávají Ukrajině. Ty nepříteli číslo jedna. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 13:55) | reagovat | |
cyklista: to se nijak nevylučuje, ty nacistický zmrde. Za prachy bys prodal svou matku i děti, co? Hajzle zkurvený! | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:54) | reagovat | |
@( . ) ( . )" ČR je taky pěkne zkorumpovaná země. Je to důvod, aby tady Russ zabíjel lidi a rovnal města se zemí? Jak moc je zkorumpované vlastní Russko? Může mu nějaká země začít zabíjet obyvatelstvo, budeš také mávat indexem zkorumpovanosti? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (cyklista) RP (20.7.2022 13:53) | reagovat | |
KOFEMU to přišlo v hromadném emailu, tak to musí být pravda. Milé kozy, Německo je náš největší obchodní partner. V čem přesně je náš nepřítel? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:53) | reagovat | |
Jo, kde jsou ty časy, kdy nuzáci typu KOFE tady psali: "Putin není dement, aby se nechal USA a NATO vmanipulovat do války s Ukrajinou." Ale on se 'nechal', co? Pěknýho dementa si opakovaně volíte, jen co je pravda A ted za vaší volbu budete potravou pro západní děla. Putlerovi je to jedno, kolik vás tam vychcípá. Ale to jste moc dobře věděli, když jste ho volili. Tak jen dál chcípejte, Rusi | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 13:52) | reagovat | |
fromik bejvaly: co třeba Corruption Perceptions Index, ty kundo nacistická | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:50) | reagovat | |
Ale ani kdyby nebyla demokratická, ani tak o nedává právo zkurvenýmu zajebanýmu středověkýmu splachovacích-hajzlů-prostému Russácku na ní útočit. Rus: Co slovo, to lež. Co čin, to zločin | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:49) | reagovat | |
@KOFE: Jo, čuráku, Ukrajina má demokratický instituce, o kterejch se Nuzákově ani nesnilo. Například svobodná volba prezidenta. Pro vás naprostý scifi. Vy raději kriminalizujete jakoukoli opozici, která by i teoreticky mohla mít proti Putlerovi šanci. Tak moc je o svojí moc posranej, zbytečně, neb dementní Russáci si ho stejně i po 30 letech zase zvolí. Na rozdíl od ukrajinců, kteří si zvolili 2 drůzný prezidenty od vypráskání prorussáckýho Janukovyče | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 13:49) | reagovat | |
KOFE: UA měla před válkou větší index of Democracy než dnešní Maďarsko https://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index , za války to logicky klesá, freedom index má jen o kousek níž než Maďarsko https://freedomhouse.org/explore-the-map?type=fiw&year=2022 , freedom press index má někde jako Itálie jako Polsko... https://en.wikipedia.org/wiki/Press_Freedom_Index v čem máš konkrétně problém? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 13:47) | reagovat | |
...a nezapomínejme, kdo je největším spojencem Ruska. Ano, je to opět Německo. Náš nepřítel číslo jedna. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (KOFE) RP (20.7.2022 13:45) | reagovat | |
Pici, Ukrajina a demokracia. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (KOFE) RP (20.7.2022 13:44) | reagovat | |
Krajina a demokracia, diki, uz viac nepis. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Jan Zachrta) RP (20.7.2022 13:44) | reagovat | |
KOFE: Je to vojna 2 krajin a ukrajina nieje jedna z nich. Ty na tý Vysoký škole života musíš sedět mezi Volným a Jandákem, ne? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:44) | reagovat | |
"Je to vojna 2 krajin a ukrajina nieje jedna z nich" - To je hezký nadzor, ale v té vojně Russi zabíjejí Ukrajince. A stačí poslouchat a číst, co Russi píší na sociálních sítích: Zabijte všechny Ukrajince, nic jiného si nezaslouží. Tvrdíš, že Russy někdo nutí, aby tohle psali, že sami nechtějí? Jsou snad nesvéprávní? Manipulovatelní? Ne, nejsou. Russi nesou plnou zodpovědnost za to, co jejich země na Ukrajině dělá | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:42) | reagovat | |
Všichni Russi co se účastní útoku na Ukrajinu a nebo ho schvalují, jsou kurwy. A zaslouží jen to nejhorší. Russové, co jsou proti, jsou buď mimo Russko, nebo jsou v Russku v menšině a pronásledovaný různými institucemi typu RussKommNadzor. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 13:41) | reagovat | |
KOFE: je irelevantní, zda jsou všichni Ukrajinci nebo Rusáci kurvy. Jsou to Rusáci, co si po třiceti letech znovu vytvořili diktaturu, která ve vyhlazovací válce útočí na demokratickou Evropu, ke které se Ukrajina v 2014 přidala. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (KOFE) RP (20.7.2022 13:39) | reagovat | |
Pyca tak nie vsetci ukrajinci su kurvy, ale rusaci ano? Asi preto je ukrajina jedna z najskorumpovanejsich krajin. Chod na mesiac k rusakom a zistis, ze tak ako sa oyebaba u nich, tak sa oyebava u nas. Je to vojna 2 krajin a ukrajina nieje jedna z nich. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:38) | reagovat | |
@fromik bejvaly: A ještě by tady izakovy deriváty typu blm-BLB vysvětlovali, že ti zabití nebyli praví Russové, a že se Russká společnost musí "obrodit", aby nebyla zdegenerovaná, jako je ta na Západě. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Dr.CRYO) RP (20.7.2022 13:36) | reagovat | |
Neplýtvejte argumenty na někom, kdo je s to považovat bílou a černou za "barvy ze spektra". | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (fromik bejvaly) (20.7.2022 13:36) | reagovat | |
Západní automobilky by mohly udělat akci: za každého mrtvého Rusáka vůz pro rodiče a Rusáci by si vyvraždili děti sami, aspoň by měli čím jezdit na hřbitovy. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Jan Zachrta) RP (20.7.2022 13:34) | reagovat | |
Kozy: dobrej pokus o odpoutání pozornosti od tvé neschopnosti rozeznat útočníka a oběť. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:33) | reagovat | |
@( . ) ( . ): Nido netvrdí že Ukrajinci jsou a byli vždy svatoušci. Stejně jako není žádný národ. Ovšem to není důvod je vraždit a krást jim majetky a území. Jako to dělá Russácký terroristický pronárod. Rus: Co slovo, to lež. Co čin, to zločin | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:31) | reagovat | |
@ ( . ) ( . ): Dobrá analogie, to mě nenapadlo, že Russká agrese na Ukrajinu je srovnatelá s útoky islamistických kozomrdů na Západě. A přitom mě to mohlo napadnout hned, i Russata využívají čečenské kozomrdy, aby zabíjeli Evropany. Akorát bys měl spíš porovnávat kompenzaci od Chudobince a dané kozomrdské teroristické organizce pro pozůstalé po dotyčném kozomrdovi / rusském vojákovi pro jejich rodiny | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 13:29) | reagovat | |
Jan Zachrta: jo aha...já zapomněl. Ukrajinci jsou a vždy byli svatoušci. Nauč se rozeznávat více barev ve spektru než jen bílou a černou. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Jan Zachrta) RP (20.7.2022 13:26) | reagovat | |
Kozy, tohle není oběť, ale útočník, co o5 nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' ( . ) ( . ) (20.7.2022 13:25) | reagovat | |
...zatímco pozůstalí obětí islámských teroristických útoků na našem milovaném západě dostali hovno...pokud teda nepočítám výzvu ke stmelení a k chycení se za ruce. | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (O.o) (20.7.2022 13:21) | reagovat | |
Jj, údajně to vysílali po celym rusku kromě moskvy. Zřejmě se bojí, že jim do hlavního města už z části přišla civilizace a že by to mělo následky na veřejném mínění. Nebo tím vysílají signál, jak jsou na nějaké periferii jejich životy bezcenný. Nebo oboje... | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:20) | reagovat | |
Schválně jestli Nataša dostane upravený vůz pro postižené, pokud se jí domů vrátí jen napůl dobrý Ivan. Já teda dost pochybuju, ale třeba to blm-BLB osvětlí | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (Pyca_Zla) RP (20.7.2022 13:19) | reagovat | |
Jediná naděje mnoha rusských rodin na "lepší" život. Jejich syn jim před smrtí stihne zaslat ukradenou automatickou pračku, a Matka Russ jim za jeho život pošle Russký auto. Divný národ | ||
|
||
Obrázek 'Rusaci se vyznaj' (bohyn) RP (20.7.2022 13:19) | reagovat | |
Podle britské rozvědky, už je 50.000 šťastných Nataš. Nuzácký automobilový průmysl bude opět vzkvétat. | ||
|