Nalezeno 176 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátšest:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 4:42) reagovat
@blb Pravila kremelská mrdka, sloužící hailujícím rašistům. Jen si pískej rašisto, HIMARS střílí na jisto. B-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 4:09) reagovat
from: ulhanej fasoune, tahni do hajzlu, bez si treba to trestni oznameni podat, ty zkurvena udavacska nulo

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 3:16) reagovat
@from: Snowden a Assange su podla teba konspiratori alebo len zverejnovali neprijemnu pravdu?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 3:01) reagovat
Irelevantní otázka. Ale kdyby ses třeba zeptal, zda bych radši viděl Ukrajinu blíž k ČR, Slovensko u Ruska, tak ano. Leze sem takových putlerových čobolů, že by vám slušelo zkusit si, co to je ruská vyhlazovací kořistnická válka, což je to, co se děje na Ukrajině, za potlesku většiny čobolů. Jste odpad EU, naštěstí zrovna máte normální vládu, ale zrůdy jako ty se jistě zaslouží o proruskou. https://www.denik.cz/staty-eu/u-sousedu-slovensko-valka-ukrajina-rusko-pruzkum-20230923.html

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 2:53) reagovat
to mas tak.. kazdy kto sa realne chcel ist pozriet na referenda, ze ako to tam NAOZAJ prebieha, tak mu pohrozili ze sa ocitne na sankcnych zoznamoch.... nehovori sa tomu zastrasovanie? ci v demokracii sa to vola inak? Takze co cakas ze bude mainstream pisat? Kontrolna otazka: Snowden a Assange su podla teba konspiratori alebo len zverejnovali neprijemnu pravdu?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 2:51) reagovat
btw https://medium.com/@x_TomCooper_x/ukraine-war-27-september-2022-3170428e9954

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 2:46) reagovat
jistě nějaký sračkozdroj, a co jako? https://en.wikipedia.org/wiki/Bucha_massacre - tohle má 176 zdrojů. https://en.wikipedia.org/wiki/Izium_mass_graves tohle zatím 30. Zase další blbej putlerův čobol.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 2:45) reagovat
@neznalec Nuzacky zpravy. To jako cekas, ze se priznaj? Dokud nepadne rezim? Naivko. Budou zatloukat a kdyz to praskne, tak prkynko navrch a zatloukat dal. Bezna nuzacka taktika.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 2:38) reagovat
https://infobrics.org/post/36312/

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 2:36) reagovat
no věř si čemu chceš, tohle není jak když popíráš cestu na Měsíc, tady jsme v trestněprávní rovině.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 2:34) reagovat
@from: Nech je to ako chce, stale je to vedene ako masaker/zabijanie civilistov, teda ako vojnovy zlocin a nie ako genocida. (po tvojom genocidum, aby sme si rozumeli)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 2:32) reagovat
neznalec, ok nechápeš, co píšeš. Nepíšeš, že to mohol, píšeš "Buca a izium su len vysielac v Gleiwitz revival". tj. že to JE.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 2:30) reagovat
@blb Ne, nepletu si te. Ses Putlerova kurvicka, co tu schvaluje likvidaci suvereniho statu a genocidu casti jeho obyvatel. Nevim proc bych te nemel hazet do jednoho pytle s nuznyma fasistama. Zahailuj si, tako jako budouci gubernator LPR/DPR, Rogozin, chyt se s Izakem za ruce a tahni do prdele. :-*

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 2:29) reagovat
@from: ja pisem ze to mohol byt kludne False flag... Zatial to nie je vysetrene, pokial viem. Ale ty isto das ruku do ohna za to ze to spravil nejaky rus, nie? Mas aj zoznam mien ludi co to spravili?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:56) reagovat
napsals "Buca a izium su len vysielac v Gleiwitz revival" v kontextu odkazů na masakry v Buče a Izjumu. To už si nepamatuješ? Nebo nechápeš, co píšeš?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 1:54) reagovat
@from: Ja ze popieram??? Coze popieram??? Coze si predstavujes pod slovom popierat?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 1:51) reagovat
Co to vubec je za teply slovo genocidium? To je nejakej umelej zprasek, co si vymysleli fasouni jako from; cestina ma slovo genocida. A ze by se na Ukrajine genocidea dela zatim nikdo oficialne neshledal. Nazory nejakych internetovych niemandu a jinych ulhanych fasistu se nepocitaj.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:43) reagovat
neznalec: o to čemu přeju smrt se nestarej, ty na pseodoanonymní službě popíráš genocidium, starej se o sebe.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 1:42) reagovat
A nebo jeste tyden, dva budou dal odrazet utoky ukrajincu, pak prijde par lijaku, hoholove budou v prdeli a budou jeste radi, kdyz stihnou pred ruskym delostrelectvem utect. bohyn: Zjevne si mne s nekym pletes.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 1:41) reagovat
@from: Ked zelas smrt rusom, (ako aj diskutujucim na roumingu ktory maju iny nazor ako vase blahorodie) tak je vsetko v najlepsom poriadku, zejo :)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:38) reagovat
bohyn, ja nevim, co rusonacci u Lymanu jeste kravnou. Vsechny zeleznice odtud od 15. zari vedou na uzemi drzene UA. Nejake putlerovo "ja chci". Bez zeleznice tam zas nechaji vsechno vybaveni B-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 1:36) reagovat
@bohyn: Spomen si na Kosovo... Koho jebe ze ho uznalo len 51% statov medzi ktorymi nie je ani "demokraticke a vyspele" slovensko? Jednoducho existuje a uz sa to zmenit neda. A presne tak to bude aj s Donbasom.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 1:35) reagovat
@blb Jses Nuzak, tak je to i tvoje referendum. 8-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 1:34) reagovat
@fromik Spis zase Chocholove nebudou stihat zajimat zbehy. Melo by tam byt 7-8k orku. Otazka kolik z nich uz hnoji.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:33) reagovat
neznalec bacha, http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-13-dil-1-paragraf-405 mate urco v cobolsku neco podobnyho. AI je tezky hovno, byli tam pozorovatele z OSN, to ma vahu, ne nejaka soukroma organizace.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 1:32) reagovat
bohyn: ja zadna referenda neorganizoval, asi jsi myslel Rusko. Odpoved je kazdy, kdo uznava existenci RF. Protoze proste budou ty oblasti soucasti RF. Muzes nesouhlasit, muzes se vztekat, ale co nadelas? Nic.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 1:31) reagovat
Buca a izium su len vysielac v Gleiwitz revival. Ani AI tam nepustili... Keby ukrajinci boli anielici ako hovoris, a vsetko by bolo honky dory, tak by nebol problem pozvat tam vsetky mozne aj nemozne organizacie a expertov, nech zistia kde sa stala chyba. Ale clovek zasik nemoze mat vsetko, zejo

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 1:30) reagovat
from: no prave, papouskujes lzi zblogysku, kam je nadrasali tvi kolegove z levicacke neziskovky. Co takhle se na tu wiki konecne vysrat? Je zaujata, jednostranna a nespolehliva. Kotlik se uvidi, nackove maji posledni tyden, dva, nez se utopi v bahne jako kotata. Co nestihnou do pulky rijna letos nestihnou vubec.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:27) reagovat
rusonáckové bude kotlík? https://twitter.com/GeromanAT/status/1574712474842320897/photo/1

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 1:25) reagovat
@blb A kdo vam ty pseudoreferenda vlastne uzna? Kazachstan a Srbsko se vam uz vysmali. Kdo bude dalsi? Medvidek Pu a Prasatko?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:16) reagovat
Merline mé tvrzení je z wiki, https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Russian-occupied_Ukraine_annexation_referendums#Conduct , kde je podloženo čtyřmi zdroji [86] [87] [88] [89], na které jsou odkazy pod článkem na wiki. Tak jim to tam jdi opravit putlerův nácku.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (MerlinRP (28.9.2022 1:11) reagovat
@from: Jsi taková malinká ulhaná filcka, která se nestydí použít jakýkoliv vymyšlený blábol. Ukaž mi nějaké video, jak vojáci vyplňují lístky místo voličů. Že chodily volební komise třeba do nemocnic nebo do bytů imobilních lidí? Na tom nevidím nic divného. A to, že se nikdo nemusel prokazovat, to je zcela jasná lež. Ve volebních místnostech byli u komisařů seznamy voličů a každý se před hlasováním musel prokázat naprosto stejně, jako se to děje při volbách u nás. Jsi nepovedený potrat, ty prohlaný nácku.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 1:09) reagovat
neznalec: Ukrajinci už bojují 8,5 roku proti invazi země, která byla ještě nedávno považována za vojenskou velmoc, v létě stabilizovali frontu, od září okupanty ženou, u Charkova získali za měsíc přes 8000 km2 území okupovaného od jara a pořád postupují. Sankce rusům je třeba schválit nezávisle na nějakém NS. https://en.wikipedia.org/wiki/Bucha_massacre https://en.wikipedia.org/wiki/Izium_mass_graves

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 1:04) reagovat
@from: sa mylis... ukrosi su len naivna potrava pre dela... #DoPoslednihoUkrajince! Za nitky taha hadaj kto :) Ale podla vyjadreni Lajnovej to isto iste boli rusi a treba im schvalit dalsie kolo sankcii

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:51) reagovat
neznalec: to nezjistíš, moc čerstvé, ale tobě je určitě předem jasné, že to byla Ukrajina, že jo ;), sleduji k tomu https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Nord_Stream_gas_leaks . Blm a jak jsi tu lhal, že jste obsadili Siversk, tak jste od něj čím dál tím dál, dostáváte na prdel i u Donbasu. https://deepstatemap.live/en#11.75/48.8444/38.2536

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:50) reagovat
from: Ne, mam te u prdele a vim, ze jsi predem rozhodnuty jakekoliv zdroje odmitnout a informace poprit, protoze se to nepsalo u vas na blogysku. Tak si bez fnukat nekam do hajzlu, ulhanej fasoune. Nebo skoc pod vlak, jeste lepsi. B-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 0:49) reagovat
dikes. fotky kuknem len co zistim komu prospelo dojebanie NS1/2

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:47) reagovat
blm, jo stydíš se postovat sem ruské zdroje. Pamatuješ jak jsem po tobě chtěl link na to proč říkáš Ukrajině nacistická a tys poslal odkaz na nějaké video ruské ambasády? To jsme se nasmáli a ještě víc jsme se utvrdili v tom jaký jsi ruský ulhaný debílek. Takže všechny své lži o UA ztrátách si můžeš taky škrtnout, víš úplný hovno.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:45) reagovat
neznalec: takže ty jsi ten druh čobola, co nevěří ani v přistání na Měsíci? A třeba v kulatost Země věříš? Náhodou jsem se jednou dostal k vizualizaci map Měsíce a představ si, jsou fotky přistání, stopy... https://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/news/apollo-sites.html ale tomu taky neuvěříš, tak na co si tu hrajeme?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:44) reagovat
Crimea river, ulhanej fasoune. Tobe davat jakekoliv zdroje je vic zbytecny, nez hazet perly svinim.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 0:41) reagovat
fromiku.. by ma zaujimalo co pise tvoj najlepsi zdroj o cloveku na mesiaci? Len sa pytam, lebo neviem co si o tom mysliet... pretoze vraj uz v 1969 tam bol dajaky american.. a teraz, po 53 rokoch, s neporovnatelne lepsou technologiou, tam chcu poslat skusobne, raketu s 3 figurinami a ovecku Shaun.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:41) reagovat
Na anglické wikipedii je u kolonek ztráty jen unknown https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Ukrainian_Kharkiv_counteroffensive . Není tam vše, je tam to, co jde ověřit. U https://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Ukraine_campaign ani není kolonka ztráty, proto mě tak moc zajímá, kde bereš zdroje pro své tvrzení, že má UA jakési obrovské ztráty. Takže lžeš jen tak z fleku? Nepřekvapilo by to, lžeš tu prakticky pořád.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:39) reagovat
bohyn: zeme, co odmitly nebo dokonce zakazali svym obcanum na ta referenda dohlizet, nemaji zadne pravo si stezovat na nejakou legitimitu nebo nestrannost tech pozorovatelu, kteri tam skutecne byli. Jestli meli pochyby, meli sve pozorovatele poslat, a ne jim vyhrozovat sankcemi. Proste chucpe jak prase. Ty ctyri regiony jsou nejpozdeji v patek soucasti RF a vy tady muzete akorat bulet, vztekat se a pestickama busit do zeme. :-*

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:37) reagovat
Podivej se u vas na blogysku, tam prece mate vsechno. :-D Kazdy, kdo neni totalne retardovany, si o ztratach udela obrazek z dostupnych informaci. Jenze dementi jako ty se informacin zamerne vyhybaji, pravidla o tom, ze utocnik ma vetsi ztraty prekroutite, ze utocici Ukrajina je ma podle vas naopak mensi, ale ze ti Rusove, co vzali nohy na ramena, z nejakeho zahadneho duvodu meli ztraty obrovske, proste jedna picovina na dalsi picovine. Vypatlancum jako ty tezko neco vysvetlovat.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (bohynRP (28.9.2022 0:35) reagovat
@blb Jo, pozorovatele za CR tam byli pozvani Pepa z Depa a Franta Vocas. Zadni oficialni vyslanci vladou. Uz je ma v merku BIS a statni zastupce. Stejne to bude v pripade tech dalsich 39 zemi. Nuzak lze jak TASS a falsuje jak V. Hanka. 8-)

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:31) reagovat
Jestli není embargo, jistě o to snadněji dáš odkaz na svůj zdroj o vysokých ztrátách UA, že jo? Přeci nejsi jen ruský ulhaný píčus, ale umíš svá tvrzení podložit zdroji.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:29) reagovat
Ale vzdyt embargo uz neni, uz jsem se ti kvuli tomu vysmival nekolikrat, nebo uz zase jo? Rusove ztraty minimimalizovali tim, ze se rychle stahli. Ukrajinci ale meli nejvyssi ztraty za osm let. U Chersonu totalni provar, tisice mrtvych, dalsi tisice ranenych, zisky kloudne zadne. U Charkova dalsi tisice mrtvych, nemocnice plne od Kyjeva pro Kramatorsk. Jo, to je ta slavna protiofenziva. Nebo spis publicity stunt pro sponzory, co si Elensky prosadil Zaluznemu navzdory.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:25) reagovat
Jaké ztráty blm? Ty máš nějaká čísla ukrajinských ztrát? UA na to má embargo. Dáš svůj zdroj? A neutekli jste spíš jak krysy a nezanechali jste tam veškerou techniku?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 0:23) reagovat
Švédski seizmológovia z Lundskej univerzity tvrdia, že "na roztrhnutie potrubia Nord Stream bolo použitých najmenej 100 kg TNT, ale pravdepodobne viac". Predsedníčka Danskej vlády Mette Frederiksenová: "Ide o zámernú akciu, nie o nehodu... Vnímame to s maximálnou vážnosťou"

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:21) reagovat
Sedmdesatsest bambilionu mm2 je jen cope. Jakekoliv reportovani o uzemnich ziscich v km2 je totalni cope slouzici ke zveliceni ukrajinskych uspechu. Jo, kousek uzemi ziskali zpet. Za cenu ztrat, ktere byly nejvyssi za poslednich osm let. Jak uz jsem rekl mnohokrat, uzemni zisky a pozice fronty je jen jednou z dimenzi bojiste. Je uplne klidne mozne, ze se fronta mesice nepohne ani o milimetr a presto jedna strana neustale plni sve cile a vyhrava, zatimco druha prohrava. Ukrajinci tyhle ztraty neustoji.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 0:17) reagovat
Nezáleží na tom, či funguje Nord Stream 1-2, Nemecko je povinné zaplatiť za najmenej 40 miliárd m3 ruského plynu ročne do roku 2030. "Dlhodoba zmluva, ktora funguje na princípe ber alebo neber, ale zaplať". A teraz si polozme otazku.. Komu prospelo dojebanie potrubi NS1 a NS2?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:16) reagovat
Blm: díky za optání, díval jsi se na https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Ukrainian_Kharkiv_counteroffensive ? Asi 8000 km2 Ukrajina osvobodila za září, co že za tu dobu získalo rusko?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:15) reagovat
Charkov, ne Cherson. Me se ty dve mesta na ch obcas pletou :-D "anglická wiki je nejlepší zdroj informací na světě a ke každému tvrzení je tam zdroj" :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D pico to me poser, from je fakt zase zfetovanej pod obraz

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:14) reagovat
neznalek: nevyjebu, anglická wiki je nejlepší zdroj informací na světě a ke každému tvrzení je tam zdroj. Proto ji rusonáckové nenávidí.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:12) reagovat
from: Vzpominas, jak jsem pred nekolika mesici rikal, ze cim dele ten konflikt potrva a cim vetsi ztraty Ukrajina Rusku zpusobi, tim vetsi cenu za to zaplati? Zatim to jsou ctyri oblasti, dnes je utery, nejpozdeji v patek jsou soucasti RF, na to se muzes spolehnout. Tak kolik uzemi je Ukrajina jeste ochotna ztratit? Zbytek pobrezi? Cherson? Aby z Kyjeva nakonec nezbyl nezavisly mestsky stat. :-D

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (neznalec) (28.9.2022 0:10) reagovat
fromik cukrik... uz sa konecne vyjeb na tu wikipediu...

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:10) reagovat
obcan: ale u tech referend byli nezavisli pozorovatele. Podle informaci tam bylo pres 100 pozorovatelu ze 40 zemi. Muze se ti to nelibit, ale nemel bys o tom tak nepokryte lhat. from: ty ubulena ulhana pico tvuj blogysek, co po vecerech drasate v levicacke neziskovce, neni zadny zdroj. Uz si to konecne natluc do palice

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (fromik bejvaly) (28.9.2022 0:08) reagovat
Každopádně, teď okupovanou část Ukrajiny prohlásíte ruskem a můžete házet jaderné zbraně, protože Ukrajina přece útočí na ruské území, to jste přece chtěli krvavé zrůdy, že jo? Koukám zrovna na vznikající kotel u Lymanu, konvenčně dostáváte krutě na prdel, tak šup šup kdy to bude?

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (28.9.2022 0:07) reagovat
ty vole from projednou nepouzil jako "zdroj" odkaz na blogysek, ja asi bouchnu sano. Akorat, ze ten zdroj je zase k hovnu. Oficialne prakticky cely svet uznava politiku jedne Ciny. Podle te je Taiwan jen provincie, co si hraje na nezavisly stat. Cele to vysirani USA okolo Taiwanu ma jen za cil vyprovokovat konflikt, odlakat polovodicovy prumysl a oslabit Cinu. Stejne, jako to delali s Ukrajinou podporou mejdanu, statniho prevratu a nasledne valky #DoPoslednihoUkrajince.

Obrázek 'paradox' Obrázek 'paradox' (Občan YRP (28.9.2022 0:05) reagovat
@Merlin: Kdyz nekam vtrhnes s armadou, pul obyvatel utece a behem probihajiciho konfliktu udelas referendum, nota bene bez nestrannych pozrovatelu, tak to rozhodne neukecas na cokoliv regulerniho. Tedy ne ve spolecenstvi, kde ziju ja.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující