Odebírat | ||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 16:22) | reagovat | |
kremen: Stačí ti to k pochopení takhle ty hňupe, nebo tě mám ještě přebalit? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 16:21) | reagovat | |
Jsem proruSSkej kolaborant a měl bych se zabít! | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 16:17) | reagovat | |
brek smrk: A mimochodem jak jsi přišel na to, že tu trávím 24/7? To jako že věříš tomu, že pod přezdívkou Dezolát píše jenom jeden člověk? Myslím si, že kdyby ses někdy podíval přes rameno svému elfímu kolegovi, tak bys mohl vidět, jak pod touto přezdívkou odesílá jednu stupiditu za druhou a prokládá to urinálním "humorem" pod přezdívkou pochcánek. Nebo je spíš pravděpodobnější, že ten pochcánek jsi ty sám: https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=546991 | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 16:07) | reagovat | |
al eobcas vidi, ze prestrelil, tak zacne tvrdit, ze to nepsal. to je taky buresuv pristup: nepriznavat se ke svym srackam, ale hodit to na krk nekomu jinemu. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 16:06) | reagovat | |
dezolat je buresova skola: jak mu vyvratis jedno hovno, vysere dve. no a pak se to logicky musi mnozit. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 15:57) | reagovat | |
Vysvětlení je prosté: mluvím o nich proto, že je libtardi pořád píšou. Co je na tom k nepochopení? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezo brek smrk) (13.6.2023 15:53) | reagovat | |
Mas pravdu, nechapu proc nekdo kdo tu smrdi a 24/7 pise hovna mluvi o kolovratkovych stupiditach. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (13.6.2023 15:49) | reagovat | |
Dezolat: jsi tupa NPC ovce. Jestli se snazis stat nejvetsim curakrm na roumingu, tak bys mel jeste trosku zabrat. Porad je pred tebou par tvych dalsich russkejch kamaradu. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 15:47) | reagovat | |
Libtardí ubohost mě samozřejmě baví. Třeba to tvoje obehrané psaní názorů za "všechny". Jen už ne tak, abych brečel smíchy z těch vašich kolovrátkových stupidit. Co na tom nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezo brek smrk) (13.6.2023 15:42) | reagovat | |
Tebe to tak strasne nebavi, ze tu smrdis celej den. To ti vsichni zerou. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 15:26) | reagovat | |
Ze začátku jsem z libtardí ubohosti občas smíchy zabrečel, ale ty dokola opakované dětinské "vtipy" mi už vtipné opravdu nepřijdou. Ale když baví jejich autory, ať se jimi pro mě za mě ukájejí... | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezo brek smrk) (13.6.2023 15:20) | reagovat | |
Zase tu brecis? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 15:13) | reagovat | |
Koukám že libtardovaný počůránek opět vyměnil svůj chcací nick za můj a pokračuje v psaní debilit: https://www.rouming.cz/roumingComments.php?object=546991 | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Hoven) (13.6.2023 14:51) | reagovat | |
Jo, jsem "zrejme naprostej kokot", co dal? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (DezoIát) (13.6.2023 14:14) | reagovat | |
Blm: nekvič nebo dostaneš šutrem přes ksicht, ty mrdko | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (13.6.2023 14:13) | reagovat | |
Hoven: na Krymu nebyli vojaci na zakladne v Sevastopolu? To slysim prvne. Ses zrejme naprostej kokot, co nema ani to nejzakladnejsi povedomi. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Hoven) (13.6.2023 13:59) | reagovat | |
Jak mohl pozadat Rusko, kdyz tam zadni rusti vojaci prece nebyli? Tahle pohadka uz neplati? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (bures) RP (13.6.2023 13:57) | reagovat | |
Hovne, krymský parlament požádal Rusko o ochranu obyvatel před majdanisty, protože tí se chopili moci protiústavně, to je fakt! | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 13:52) | reagovat | |
jasne, byt neutralny vedle agresivniho souseda, ktery se montuje do tvych zalezitosti a obsazuje tvoje uzemi - fakt super napad. nazor typycke ruske filcky | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Hoven) (13.6.2023 13:45) | reagovat | |
Jasny a na tom Krymu byli od roku 2014 ci vojaci ty sasku? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (bures) RP (13.6.2023 13:44) | reagovat | |
Nemuseli se cpát do zadku Rusům, stačilo zůstat neutrální, nejsou jen dvě možnosti jak se snažíte naznačit! Jenže oni si mysleli, že Putin blafuje a že jestli ne, tak západ je ochrání. Nestalo se. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (bures) RP (13.6.2023 13:42) | reagovat | |
Pepee: jediný kdo nechce mír je Putin?! Celá léta varoval U(S)A aby se nejebali do NATO, že je to pro něj červená čára. Kdyby to Porošenko a poté Zeleneskyj garantovali tak je mír dosud! Více info zde: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 12:42) | reagovat | |
ujo, nemusis se opravovat, dobre jsi to napsal. i kdyz chepu, s nozem pod krkem ... az z toho jde strach, jak te rychle nasli. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (ujo) (13.6.2023 12:38) | reagovat | |
sorry, hochy ..... budem tehdy věřit, že policie ČR celou záležitost vyšetří a nezávislý soudu rozhodne. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (ujo) (13.6.2023 12:36) | reagovat | |
Před pár lety, byl případ, že vysloužilý policista s legálně drženou zbraní postřelil dva cikány, kteří, jak jeden žních přeživší vypověděl, byli napadení bezdůvodně oním střelcem. Jak se dodatečně během vyšetřování dokázalo, cikáni onoho důchodce přepadli......v Ostravě Koblově důchodkyně bodla nožem sfetovaného cikána, který se k ní do domů vloupal a za dveřmi jí ještě vyhrožoval, že jí zabije...... vždy následovali "protesty a svědectví", rodinných příslušníků, že se jednalo o slušné hrochy....... | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 12:21) | reagovat | |
Přesně tak. Místo vaxín cpal do babiček Savo. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Vaxfašista) (13.6.2023 12:10) | reagovat | |
bures je kremlem rizeny vrah babicek | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 12:00) | reagovat | |
Oprava: to byla reakce na buresuv příspěvek z 11:03 | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Dezοlát) (13.6.2023 11:59) | reagovat | |
Pepee: S názorem, žes byl pro zcela dobrovolnou vaxinaci, nemáš na Roumingu šanci uspět. Vaxfašisti z tebe udělají popíječe Sava, šiřitele ruSSkého antivax šílenství a vraha desetitisíců spoluobčanů. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (........) (13.6.2023 11:53) | reagovat | |
Uprimne, tady se spis poti slunicko. Ja kdyz vidim ze se tyhle dve skupinky bijou, to bych si uz jenom dal kafe. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (medabeda) (13.6.2023 11:16) | reagovat | |
Bures Nebuď naivní, kdyby se dostali k veslu tak by jsme se hodně divili, do čeho by nás tihle dezoláti nutily. Venezuela hadr. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 11:10) | reagovat | |
ja tu ruskou logiku chapu, je naprosto jasne kdo napadnul koho, kdo je agresor, kdo vrazdi a muci ... no tak co udelaji? Reknou, ze branit se je spatne ... hoci par let zpatky dezolati vykrikovali ze nasi zemi si nedame a budeme ji branit ... . aha, tak asi ne ze? Naprosto hloupe stado tupych ovci, kde putin prdne, tam bezi... | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 11:09) | reagovat | |
bures, jediny kdo nechce mir je putin ... to jenom dezolati podsouvaji ze ti chytrejsi chteji valku, ale je to totalni picovina. Dezolati nechteji skutecny mir, chteji ruskij mir a to znamena teror, korupci a chudobu, jako maji v rusku ... nebo v cem presne se chceme rusakum podobat?? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 11:06) | reagovat | |
Greywolf -- jedini nadrazeni jsou dezolatske prazdne hlavy, ktere neznaji elementarni logiku, elementarni matematiku nebo zaklady pravopisu. Povysuji se porad jak oni zrovna odhaluji nejvetsi spiknuti. Ja chapu ze potrebujete nejakou nalepku... ale jste akorat trapni | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (bures) RP (13.6.2023 11:03) | reagovat | |
medabeda: Nikoliv. Ti, co nechtěli léty neověřené vakcíny nikoho do ničeho nenutili, chtěli mít jen klid. To rádoby-inteligenti jim to nutili pod různými výhrůžkami jinak řečeno, hráli sa na lepšolidi. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (medabeda) (13.6.2023 10:56) | reagovat | |
za nadřazeného lepšího člověka se přece považují obě strany. Lepšolidi i slušnočeši. Jak říkám úplně stejný magoři, jen prostě každý na druhé straně politického spektra. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Greywolf) (13.6.2023 10:53) | reagovat | |
bures: proto jsme sluníčkáře překřtili spíše na "lepšolidi" Více to vystihuje jejich podstatu, totiž považovat se za nadřazeného tzn. lepšího člověka jen kvůli tomu, že jsou v souladu a šíří režimní propagandu, oponenty opovrhují a nenávidí je přesně tak, jak je režim podprahově manipuluje. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (ducola) (13.6.2023 10:42) | reagovat | |
romové mají volební právo,tak je jasné koho podpoří... | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (bures) RP (13.6.2023 10:40) | reagovat | |
paradox je že sluníčka nechtějí mír | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (medabeda) (13.6.2023 10:31) | reagovat | |
sluníčka a flastenci jsou dvě strany jedné mince vypatlaných extrémistů. Rozumný čech to prostě zhodnotí jako jeden z přínosů ukrajinské migrace | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 10:19) | reagovat | |
a uz to vre: https://www.novinky.cz/clanek/krimi-v-brne-se-strhla-bitka-romu-a-ukrajincu-40434519 | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (jakatadlák) (13.6.2023 10:15) | reagovat | |
pan_Jaroslav_Crha_guru_IT má naprostou pravdu, ale nemělo by se psát tahle veřejně, že jsme rozpoutali válku na Ukrajině, abychom sem dostali statisíce Ukrajinců a ti konečně vyřešili problém s Indočechama. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 10:07) | reagovat | |
zombiku, nepouzivej termity, ktere jsou nejednoznacne: trandak? tranzistor? trasformator? transmitter? tranzit? transka? ... sice pises brno, ale podobne "zlidsteni" slov delaji prazaci | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (dfgfdg) (13.6.2023 10:07) | reagovat | |
Jo, na neschopnost slunickaru se rozhodnout kdo je teda ten spravnej je na tom nejlepsi. Jinak teda nevim, v CR uz nejakou dobu neziju, ale odkdy je spatne zabit cigana? | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (brnonymova reinkarnace 7) (13.6.2023 9:38) | reagovat | |
Flastenci jsou z toho nadseni, to slunickari jsou zoufali, protoze nevi, jak to medialni podat. To je jak kdyby trandak posplichal muslimskou skolku praseci krvi. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (kremen) (13.6.2023 9:14) | reagovat | |
mam nejakou predstavu, co se tak mohlo stat, ale si radsi pockam na ofiko vysledek. PS: mi to pripomina takove ty hadanky/ukoly na mnoziny ve skole. rozdelte do dvou mnozin tyto objekty: ukrajinec, cikan, hlasita hudba, zadost o klid, agresivni chovani, nuz. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 9:14) | reagovat | |
blem fasouni jsou v rusku, to se ti v te prazdne hlave plete | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (blem) (13.6.2023 9:11) | reagovat | |
fašistický militantní ukrajinci vykuchaj všechny naše cigoše | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 9:11) | reagovat | |
falesne dilema, ty ses libtard demente... normalni clovek s trochou mozku podpori toho, kdo je v pravu a to vysetri policie a prokaze soud. Ne ty vase lidove soudy, kde byste veseli kdo se vam znelibi... | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (Pepee) RP (13.6.2023 9:09) | reagovat | |
Co vime z vypovedi .. parta romu hulakala v tramvaji a obtezovali nejakou holku, ktere se ukrajinec zastal. Ukrajinec vystoupil a romales za nim, ze si to s nim vyridi. Doslo k potycce a ukrajinec oproti presile pouzil nuz. Vysledek zname... takze kdo je hodny a kdo spatny? Pokud je to jinak, utocnik do basy a nazdar... ale ta dezolatska vlna dalsi nenavisti je vazne peklo, jste ubozaci | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (H2SO5) RP (13.6.2023 9:00) | reagovat | |
Zajímavé, flastenci na kávičku, libtardi na ibalgin a každý normální Čech v tomto konkrétním případě podpoří toho Ukrajince, protože mu je jasné, že když došlo na to, že si ten cikán stěžoval, "že ho nějak píchá v boku", tak tomu zjevně muselo předcházet něco hodně velkého v cikánském stylu. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (falešné dilema) (13.6.2023 8:55) | reagovat | |
Heh co to je za nesmysl? vždyť pro vlastence je to opravdu na kávičku. TO právě libtardům praskne žilka oslabená očkováním, že najednou nebudou vědět koho v tomto sporu podpořit | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (13.6.2023 8:39) | reagovat | |
Ještě mě napadla analogie s tímhle vtipem: Vlastenec, cikán a ukrajinec chytí zlatou rybku a ta říká: Každému z Vás splním jedno přání. Cikán: -Chci aby ukrajinec zdechnul. Ukrajinec: -Chci aby cikán zdechnul. Vlastenec: -Tak to já v tom případě už jenom kávičku. | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (T-Jack) RP (13.6.2023 8:38) | reagovat | |
parta cikánů se střetla s fašistickým Ukrajincem | ||
|
||
Obrázek 'dYlema' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (13.6.2023 8:38) | reagovat | |
Ukrajinec dělá špinavou práci za nás a my jsme z toho z obliga. WIN-WIN | ||
|