Odebírat | ||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (cyklista) RP (3.8.2023 12:19) | reagovat | |
Milý hloupý Mucku, pokud na něco reaguješ, tak logicky by se to druhá strana měla dozvědět. Ale rusáci na Kubě lhali jako obvykle, tvrdili, že tam žádné rakety nemají. To není žádná reakce, to je normální podvod. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Občan Y) RP (3.8.2023 12:17) | reagovat | |
Zdroj nic? Takovej obrazek umim udelat taky, s libovolnymi cisly. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 12:13) | reagovat | |
Ultrapenetrator: V Kubanské krizi šlo především o umístění raket středního doletu na Kubě, kdy SSSR reagovala na umístění amerických raket v Turecku. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Li-borg) (3.8.2023 12:10) | reagovat | |
Vzhledem k tomu, že svá slova myslím vážně a přísahal jsem to, tak ano. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 12:10) | reagovat | |
Dezolát: ty levičaczskej neomarxistickej libtard co tvrdíš, že nemáme mít dobrý vztahy s Ruskem možeš už konečně napsat kerý ty europský země sů neutrální neříděj se libtardním eurofašismem a nejsou za dobře s Ruskem? Já čekám buď je napíšeš nebo tě budem s Blmblblmem a merlinem a dalšíma považovat za levičáczskýho neomarxistickýho libtarda co jen trotlí a dělá nám špatný jméno. Seznam! Já chcu seznam! | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Ultrapenetrator) (3.8.2023 12:08) | reagovat | |
Dezοlát: zase srovnani uplně mimo, v kubanské krizi nešlo o základny jako takové, sověti tam měli své lidi už dlouho a nikdo nehnul ani brbou, typické dezolatské lhani když už vytahuješ tyhle nálepky | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (xeon) (3.8.2023 12:08) | reagovat | |
Močka: To není otázka, pokud nuzáci obsadí ukrajinu, tak budou v průběhu let pokračovat stále dál na západ NATO neNATO. V takovém případě bude primárně bojovat profesionální armáda států NATO a pokud ani to nebude stačit, tak je to v prdeli a bude mobilizace a samozřejmě bez keců asi půjde málo lidí, ale většina ikdyž s kecama půjde a zdechne, akorát vy flastenci budete kolaborovat a jako krysy možná přežijete. Pokud to bude tak, tak nebude jiná možnost, nebude kam zdrhnout, protože to bude začátek WWIII. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 12:07) | reagovat | |
IQcko: a co by jsi dělal ty? Hrdinně bojoval proti Rusům jako to děláš v online prostředí? Kde jsem psal, že mi vadí, když Ukrajinci utíkají před válkou? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 12:07) | reagovat | |
A protože mi je jasné, jak budou reagovat zdejší hysteričtí lháři, tak rovnou dodám, že já z tohoto faktu žádnou radost nemám. Byl bych naopak velice rád, kdyby vojenské velmoci takto nefungovaly. Já tento smutný fakt jen a pouze uvádím tak, jako například televizní hlasatel uvádí například to, že byl někdo zavražděn. Pokud o tom nevíte, tak televizním hlasatelům se uvádění smutných faktů většinou nepodsouvá jako schvalování uváděných smutných faktů. P.S.: S typickým libtardím lhaním samozřejmě počítám. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 12:06) | reagovat | |
Podle mě je prapůvod v tom, že vojenské velmoci zkrátka nechtějí nepřátelské vojenské základny u svých hranic. Kubánská krize jasně ukázala, že to rozhodně není jen ruské specifikum. Zkrátka buďto řinčení zbraněmi skončí dohodou a oboustrannou zpátečkou tak jako během Kubánské krize, nebo z toho holt vznikne vojenský konflikt. Takže ty naivní představy "ať ruSSáci svěsí ocasy a odtáhnou domů" jsou sice moc hezké, ale realita je zkrátka jiná. Bohužel. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (IQcko) (3.8.2023 12:03) | reagovat | |
Elon Muck: a co by jsi dělal ty? jako konformista v každem režimu se prostě přispusobil situaci kdy je naše země okupovaná a nebo utekl ze země jako ukrajinci u kterých ti to tak vadí? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 11:57) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: tím se v podstatě dostáváme zpět na začátek naší diskuze. Když tedy Rusové obsadí Ukrajinu a budou dle tvých představ pokračovat ve válečném tažení, budeš ochoten a bez jakýchkoliv keců jít bránit svoji vlast a případně i padnout za zachování českých hodnot? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (xeon) (3.8.2023 11:57) | reagovat | |
Šest ubodaných lidí včetně jedné ženy a dva zapálené domy. Z hrozivého krveprolití, které se odehrálo v úterý v zapadlé vesnici Derevjanoje v Karélii na severozápadě Ruska, jsou podezřelí dva recidivisté. Nejméně jeden z nich se přitom vrátil z bojů na Ukrajině, kam byl naverbován jako žoldák Wagnerovy skupiny, napsal s odvoláním na místní obyvatele regionální portál Karelia News | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 11:55) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: A ty jsi jí úplně celou přečetl nebo jsi si v ní jen prohlížel obrázky? Co je mi známo, Dugin je jen hlásná trouba a nemá jakoukoliv pravomoc nařizovat válečné tažení napříč Evropou. Koho z ruských vládních představitelů tam máš dál? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 11:52) | reagovat | |
proto jsou z toho Polaci tak vysrani. Ono Polsko je totiz taky nebranitelne a je to koridor, kterej vede az do Berlina, jak jsme videli za 2.sv valky. Fronta tudy prosla 2x a chcipla u toho 20% polaku. Muzes si dal v klidu myslet, ze kdyz rusove obsadi Ukrajinu, tak prestano skodit a expandovat a ty si budes prdet na chate za Prahou. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (:.) (3.8.2023 11:50) | reagovat | |
Kde je ten prapůvod? Někde v dobách Zlaté Hordy, nebo ještě dřív v dobách vikingských nájezdů. Jinak snažit se explicitně tvrdit, že oficiální představitelé nic neprohlásili, i když třeba putin mnohokrát prohlásil, že rozpad SSSR byla historická chyba a že dobýváním Ukrajiny navrací historická území rusácku, je fakt pitomost. Zdejší obecenstvo bývají vzdělaní inteligentní lidé, představa, že by se ti tady na to někdo chytil... mohli nám sem z Petrohradu poslat někoho lepšího. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 11:48) | reagovat | |
elon: tady si k tomu muzes precist celou knihu ve ktere je to sesumirovane (Napsal to sam rusky propagandista Dugin ano TEN): https://en.wikipedia.org/wiki/Foundations_of_Geopolitics Kdybych te precenil, ze umis cist vic nez jen kratke posty. Tak i podle zapadnich autoru je Rusko nebranitelne, nema zadne prirozene prekazky jako hory/reky. Kazdy kdo rusko napadne se za mesic dostane az k Moskve. Proto je jedina validni vojenska strategie ruska je neustala expanze, kterou uz delaji asi 300 let a osvedcila se | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (miklos-abdul) RP (3.8.2023 11:47) | reagovat | |
Elon Muck: Naplno to nikdo samozřejmě neřekne - o (dobyvačné) invazi na Ukrajinu také lhali do poslední chvíle - ale integrace Běloruska do Ruska se plánuje už léta, z Gruzie si také kousek vzali, Putin se vyslovil, že rozpad SSSR byla katastrofa. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 11:35) | reagovat | |
psi chlup is blmbl: Jenže Rus z Ukrajiny nikdy dobrovolně neodtáhne. Mě by zajímalo, kde je prapůvod té myšlenky, že Rusko chce expandovat a pohltit celou Evropu? Kdo z ruských vládních činitelů tenhle názor oficiálně razí? Nebo to vzniklo jako součást ukrajinské propagandy, aby to lidem nahnalo strach a financovali tak jejich válku s Rusem? Mladým ukrajinským klukům je Ukrajina vesměs ukradená a kdyby nedostali povolávací dekret, do války dobrovolně nejdou | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 11:30) | reagovat | |
tomasek: Zjednodušeně řešeno jsi další mistr světa ve skoku na špek, který to divadlo s řízenou opozicí sežral i s navijákem a považuje Bureše a ANOFert za skutečnou opozici Pětikolaborantů. Zkus se prosím tebe pěkně zamyslet například nad tím, proč byl Bureš vymazán ze seznamu loutek Aspen Institutu a zálohu příslušné stránky už najdeš jedině v archivu: https://web.archive.org/web/20201208201009/https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/andrej-babis/ | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (tomasek) RP (3.8.2023 11:24) | reagovat | |
tato vlast není naše, ale agenta Bureše, KSČ8ka agentaa Stb, SČSPáka, karpatského Němce původem z ukrajiny a jeho uctivačů. Tato vláda je podle něj vláda národní tragédie. ale kterého národa toho jeho nebo našeho? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 11:23) | reagovat | |
elon: rekni mi co teda jsi, kdyz kriticky neprijmas nazor vetsinove spolecnosti, ktery je, ze rusove maji odtahnout z ukrajiny a prestat tam vrazdit deti? Mladi ukrajinsti kluci bojuji hlavne sami za sebe a brani svou zemi pred okupaci. To, ze ten cil je shodny s tim, aby valka neprisla az k nam je jen dobre a neni proc se za to stydet, jak tady naznacujes. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 11:19) | reagovat | |
Mimochodem dokázal by někdo vymyslet komunističtější název než je "Internacionála pirátských stran"? https://cs.wikipedia.org/wiki/Internacionála_pirátských_stran | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 11:18) | reagovat | |
Myslím si, že newspeakový význam slova "vlastenec" chápou v diskusi úplně všichni. Neomaxističtí kolabranti z něj udělali pejorativní označení pro kritiky neomarxismu. Má stejnou funkci jako nálepky dezolát, proruSSký šváb atd. Marxističtí předchůdci neomarxistů pojem vlastenectví s prominutím zkurvili taky - jen trošku jiným způsobem. Za vlastenectví vydávali kolaboraci se Sovětským svazem. Však to taky byli internacionální socialisti stejně jako libtardi. Internacionálu hudlali od rána do večera. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 11:15) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: Takže nepřejímat názor většinové společnosti bez nějakého kritického myšlení a být kritický k internetovým hrdinům, co za sebe nechají bojovat mladé ukrajinské kluky, co s válkou nechtějí mít nic společného, automaticky znamená podporu vraždění ukrajinských dětí? Jsi se učil demagogii podle Josepha McCarthyho, ne? Ten taky za jakymkoliv oponentním názorem viděl rusa, ruského špiona a rozvraceče západních hodnot | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (sftmrbullet) RP (3.8.2023 11:10) | reagovat | |
Je hezké, že jsou všichni připraveni bránit vlast, ať už se zbraní v ruce, nebo beze zbraně. Na škole nás kdysi navštívili veteráni z druhý světový. Řekli nám, že za svobodu se musí bojovat. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 11:08) | reagovat | |
elon: protoze nejsi komfornista a nemas rad rusobijce. At se ti to libi nebo ne, tak z toho vypliva, ze podporujes to jejich vrazdeni deti. Ono je to nekdy tezky si to priznat, ze kdyz kecas sracky, tak te pak lidi povazuji za blbecka. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (uhel pohledu) (3.8.2023 10:56) | reagovat | |
MAP: protože 90% lidí nevolí stejnou stranu jak ty, tak at tahnou k čertu. ty jsi fakt vlastenec na baterky. Očividně nikdo tady v diskuzi nechápe co ten pojem už znamená | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 10:53) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: kde přesně píšu že podporuju Elona Muska a vraždění ukrajinských dětí ty pochcánku? Můžeš dát odkaz na konkrétní vlákno? Nebo to z té tvojí projekce nelze extrahovat? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 10:46) | reagovat | |
elon: jo ty jsi rebel, podporujes vrazdeni deti ruskem a elona muska. Uz aby zacala skola a tahl jsi zpet na zakladku. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 10:43) | reagovat | |
lepší bejt nihilista než pochcanej konformista | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 10:41) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: takže ty podporuješ Ukrajince, aby umírali za tvoji existenci, když já to neudělám? Nepřipadáš si trapně? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 10:28) | reagovat | |
elon: ti to tady pisu celou dobu, podporovat ukrajince. Jaka je tvoje uloha? Bejt nihilista? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 10:20) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: a jaká je tvoje úloha v tomhle procesu? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 10:14) | reagovat | |
elon: protoze ty ji branit nebudes, tak to musi delat ukrajinci. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Fn_) (3.8.2023 9:40) | reagovat | |
Pripraveny? nie. Ochotny? Ano. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Markéta Adamová Pekarová) RP (3.8.2023 9:36) | reagovat | |
Elon Muck: no aby ochránili ČR která jim poskytla azyl ne? Nebo proto aby se přece rus nedostal do úžasné ČR. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 9:30) | reagovat | |
psi chlup is blmblb: nějak nechápu proč by měli Ukrajinci za žrádlo, deky a náboje umírat po tisících na frontě kvůli tomu, aby chránili tvoji prdel. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Markéta Adamová Pekarová) RP (3.8.2023 9:28) | reagovat | |
Jasně, a ve Francii přestávají vlast chránit i lidé co jsou za to placení a to policajti. Myslím, že je krasně vidět jak se vám ta společnost pod progresivisticky humalni socialistickou migrační totalitou pěkně rozpadá. A to jsem jestě nevytáhl inkluzi a zrusení praktické výuky na zakladní škoke a stipendia pro budoucí doktory, když se zaučují, atd. Všechno je to zničeno a náprava v nedohlednu. Užij si to, hloupak zmoudří až přijde o to co měl. Se budu smát až si budeš chtít udělat zbroják a řeknou ti ne. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (3.8.2023 9:22) | reagovat | |
*MAP | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (3.8.2023 9:22) | reagovat | |
MAK: tvá reakce na tento příspěvek přesně ukazuje, jak jsi lehce manipulovatelný trouba. Stejně jako všichni flastenci a voliči SPD. Jedna trapná anketa na internetu a ty z ní máš jasno o celé společnosti. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 9:22) | reagovat | |
elon: proto je potreba ,aby ji branili ukrajinci a meli k tomu dost zradla, dek a naboju. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Elon Muck) RP (3.8.2023 9:18) | reagovat | |
Já bych chtěl vidět ty internetové rusobijce, jak bez keců brání se zbraní v ruce naši vlast | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (maris68) RP (3.8.2023 9:13) | reagovat | |
Čo tu je zraz jebnutych komunistov a stbakov? Typický český vlastenec máva ruskou zástavou a svoju vlasť by bránil proti všetkým imaginarnym hrozbám, ale nie proti skutocnym nepriateľom so zbraňou v ruke. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 9:12) | reagovat | |
Neumím. Norsko a tak sů mimo EU a pořád jedů eurofašismus a grýn dýly. Kerý země myslíš? Seznam! Inak seš jen levičáczskej libtard co troluje aby tlačil eurofašistickou propagandu! Já chcu vidět tvoj seznam! | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 9:10) | reagovat | |
jozo: ja vim, ja vim, on mysli urcite USA, ktere nam chce nutit za vzor! | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 9:08) | reagovat | |
Vážně si neumíš vyhledat evropské státy, které nejsou v EU? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 9:07) | reagovat | |
Seznam! Napiš seznam tědlech nezávislejch ať to všicí vijů jinak si budem s Blmblblm a spol myslet že seš jen neomarxistická levičáczská libtard. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 9:04) | reagovat | |
A já. chcu vědět jaký nezávislý státy kerý máme mít za vzor myslíš. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 9:01) | reagovat | |
Jožo•: Reagoval jsem na ty tvoje stupidní žvásty "Já bych všecko vrátil lidem jak to bylo před havlorevolucó" a "Za Československo a přátelské vztahy s Ruskem!". | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 8:56) | reagovat | |
Jo! Nám nikdo indický ocelárny zavírat nebude. Ne žádnej ekoterorista! My se je zavřem samy! Dezolát: že ty budeš taky neomarxistickej libtard? Dyť taký Švýcarsko je neutrální a s Ruskem je v pohodě. Nebo jaký země máš na mysli? | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 8:51) | reagovat | |
Jožo•: Typický libtard s bolševickým bipolárním viděním: jedinou alternativou k EUroprotektorátu je protektorát ruský, že. Žádné nezávislé země na světě přece neexistují... | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 8:49) | reagovat | |
psi chlup: Pokud si namlouváš, že někoho dokážeš "zneklidnit" takovýmto dětinským blekotáním bezobsažných stupidit, tak mám pro tebe špatnou zprávu... | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (psi chlup is blmblb ) (3.8.2023 8:45) | reagovat | |
map a dezole: v klidu, brzo dojde duchod. Indicke oceany nechte na starost ekologum. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Nerrg) (3.8.2023 8:39) | reagovat | |
Pokud vím, tak naše vlast vznikla díky ozbrojenému boji vlastenců proti ní. Pravda, jiní vlastenci bojovali v naší armádě, ale naštěstí byli poraženi Za vlast jdou dělat opačné věci, jde spíš o politické uspořádání. | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Markéta Adamová Pekarová) RP (3.8.2023 8:38) | reagovat | |
Ukrajinci všechno zadarmo, novodobí žisi hadra, nesmí se na ně šahnout. Nemusí mít stavební povolení, jen přijdou a žijou. V nemocnicích mají přednost před námi. To chceš bránit? Na internetu když napíšu pravdu dostanu ban? Až lukačovičovi a Facebooku vybombarduji servry tak si na té suti s chutí zaatancuji a udělám přípitek.ne ani pojebanej seznam.cz ani čínskej Barandov.tv nebudu branit. Sežeretw si ty hovna co jste si nadrobiki sami. Já se odstehuju pryč z Evropy. Evropa je mrtvá, ať žije Evropa! | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Jožo•) (3.8.2023 8:38) | reagovat | |
Maj pravdu už nám to nic nepatří! Ja za žádný indický ocelárny umírat nebudu. Jen MAP a dezolát maj rozum na to aby to pochopily. Já bych všecko vrátil lidem jak to bylo před havlorevolucó. Pak by bylo za co bojovat ale to je těžký vysvětlovat místním levičáczským neomarxistickým libtardům co na prácu rukama nešáhnů a jen by prerozdelovali. Až příde Blmblblm tak vám to libtardům vysvětli. Za Československo a přátelské vztahy s Ruskem! | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Pepee) RP (3.8.2023 8:35) | reagovat | |
Flastenci budou udavat sousedy, hlidat mucirny a vykradat byty tem, ktere odvedou nebo zastreli... klasika kolaboranti -- tupa luza, jakmile se muze nabalit na cizi ucet, tak to udela | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Markéta Adamová Pekarová) RP (3.8.2023 8:34) | reagovat | |
Ano já už vlastenec nejsem. Se podívej na volby jen 10 procent lidí chce mít vlasteneckou zemi, 90% to tady nechají rozesrat. Všude Ukrajinci a cigáni. Všechny strategické firmy jsou ve vlastnictví cizinců. Cement heidberg, voda veolie atd. Všechno to saje dividenda pryč a když prijdes do nemocnice tak vidiš že jsi jen obtížný hmyz. Ukrajinci si na tebe otvírají hubu a češi je ještě proti tobě brání, že ty seš ten špatnej. Ceny, daně, finanční úřady mafie, stavební úřady stát ve statě.... | ||
|
||
Obrázek 'kde jsou vsichni ti vlastenci' (Dezοlát) (3.8.2023 8:33) | reagovat | |
...které Havel... | ||
|