Odebírat | ||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Elon Muck) RP (29.8.2023 11:06) | reagovat | |
Myšleno na ukrajinské státní úrovni samozřejmě. Aby se toho zase nějaká držka nechytla. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Elon Muck) RP (29.8.2023 11:05) | reagovat | |
Oni totiž degeneráti mají hrozně krátkou paměť a nectí historická fakta. To je také fakt, proč jim absolutně nevadí, že se na státní úrovni glorifikuje nacistický zločinec Bandera. Protože koho by ještě dnes zajímal nějaký nacismus, že? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 10:58) | reagovat | |
Zjevně nechápeš, libtardovaná kryso, že když paroduji lidi, ze kterých od rána do večera padají slova typu "dezolát" a "proruSSký kolaborant", tak zkrátka musím psát PRÁVĚ to, co píšu. A to tvoje "kňučivé" omílání fráze o "falešných" analogiích je důkazem, že ve skutečnosti jde o analogie tobě tak nepříjemné, že se tobě a tvým libtardovaným soudruhům trefují přímo na komoru. Asi si nalháváš, že omílání té bezobsažné floskule funguje jako univerzální relevantní protiargument. Mám pro tebe špatnou zprávu... | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Štrejchal) (29.8.2023 10:55) | reagovat | |
tvl a ještě se tady popírají covid pasy... a to my jsme prý byli popírači jen se potvrdilo, co jsem napsal. Tahle banda vůbec nectí fakta a realitu. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Štrejchal) (29.8.2023 10:53) | reagovat | |
Komu tohle přijde vtipné, je dál od reality a méně ctí vědu, než ti, kterým se směje. Tohle je totiž úplně mimo. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Elon Muck) RP (29.8.2023 10:45) | reagovat | |
Elon Fuck: ty si nepamatuješ covid pasy? Kde jsi za koronáče byl ty degeneráte? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Elon Fuck) (29.8.2023 10:44) | reagovat | |
"covid pasy jsou dezinformací prorusských onucí, po vakcíně nikdo nezemře, neonemocní ba ani nikoho nenakazí" - Kde jsou nějaké covid pasy? Ty nějaký máš? A k čemu? A pokud ti někdo slíbil že se po vakcíně nikdo nenakazí a ty jsi mu uvěřil tak je to smutné - ale hlavně díky tobě a tvé neschopnosti používat kritické myšlení. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Toxická krysa Těžko a jeji falešné analogie) (29.8.2023 10:42) | reagovat | |
Těžko ale z tebe většinou opravdu padají falešné analogie. Nemusíš hned metat kolem sebe slova typu "libtardi" a "kolaboranti s režimem" pokaždé když tě na tvoje nesmyslné konstrukce někdo upozorní. Jinými slovy nemusíš být tak toxický - ale ty chceš. To je pak s tebou Těžké | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Elon Muck) RP (29.8.2023 10:39) | reagovat | |
A proto je zapotřebí vážení dobroserové absolutně vypnout kritické myšlení a naprosto bez emocí přijmout informace, které vám mainstreamová média a vládní elity naservírují. Třeba jakože k lockdownu za covidu nikdy nedojde, covid pasy jsou dezinformací prorusských onucí, po vakcíně nikdo nezemře, neonemocní ba ani nikoho nenakazí | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 10:38) | reagovat | |
Zjevně nechápeš, libtardovaná kryso, že když paroduji tak ukrutné "nápadité" lidi jako ty, kteří od rána do večera omílají ty samé kolovrátkové debility o "falešných analogiích" atd., tak i ty parodie jsou stále stejné. A to zcela záměrně. To je totiž účel parodování - zrcadlit stupiditu parodovaných se vším všudy. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (29.8.2023 10:27) | reagovat | |
To byla spíš reakce na brnokomoše, který tu lká o genocýdě nebohých Russů v neexistujících koncentrácích | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Toxická krysa Těžko a jeji falešné analogie) (29.8.2023 10:24) | reagovat | |
Toxická kryso, parodie přináší něco nového. Ale v parodování jsi stejně "úspěšný" jako ve svých falešných analogií. Ty si asi o sobě myslíš jak jsi těžce úspěšný, ale ve skutečnosti budéš jen posměch a občas i soucit. Jinak pokud je ti padesát tak je to o to smutnější, projevuješ se jako mnohem starší fosil, který se neorientuje v současnosti, a proto se jako tonoucí chytá stébla - světa který zná. Ale který už neexistuje. Jsi smutný případ, Těžko. Ale přesto toxický | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (je to divný svět) (29.8.2023 10:24) | reagovat | |
cope hajmars ... Co to meleš o generálovi? Jungle Rabbit je generál? - příspěvek z 29.8.2023 8:10 | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 10:13) | reagovat | |
Všímám si, libtardovaná kryso, že nechápeš účel parodování. Ale až dospěješ, třeba to pochopíš. A pokud u vás v rodině stařecká demence postihuje lidi už po padesátce, tak to nemáš moc dobré vyhlídky... | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Broskvový kompot přehazovaný lopatamy) (29.8.2023 10:12) | reagovat | |
bože ten kompot je ale neskutečnej dement | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Rusák po nakrmení olovem čvachtal) (29.8.2023 10:10) | reagovat | |
Cyklista ale nepsal nic o docházení munice a bojování "lopatamy". Neumíš číst, ale nedivím se, ono to s broskvovým kompotem v mozku ani moc nejde. A ani psát, nebo nevíš jak správně skloňovat slovo "lopata" | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (cyklista) RP (29.8.2023 10:10) | reagovat | |
Česky je to bojují lopatami, ale ruští kolaboranti obecně netrpí přemírou vzdělání, to je už známo poměrně dlouho. A porozumění textu taky nic moc, píšu, že nemají úplně dostatek lidí, ne zbraní. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (29.8.2023 10:07) | reagovat | |
* bojují lopatamy | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (broskvový kompot v plechovce, co stával 19 a už je za 89) (29.8.2023 10:06) | reagovat | |
a jéje, už jim zase dochází munice a bojují raketami už rok ale nevadí | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (cyklista) RP (29.8.2023 10:03) | reagovat | |
Rusáci můžou mít třeba osm obranných linií. Problém je, že jim po použití kazetové munice dochází zálohy už do té první nebo druhé. Teď už dokonce poslali do zákopů na výpomoc elitní výsadkáře. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Toxická krysa Těžko a jeji falešné analogie) (29.8.2023 10:02) | reagovat | |
Všimni si Těžko jak umíš jen napodobovat to co píšou jiní. Jsi jak fakan v mateřské školce, kterého někdo přistihne jak rozbíjí hračky, a on se brání tím že vříská "NE, TO TY ROZBÍJÍŠ HRAČKY". Přesně tohle děláš, Těžko. Ale ono je to docela pochopitelné, staří lidé často reagují jako malé děti. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (29.8.2023 9:59) | reagovat | |
MAP, tak ty jsi se z odborníka na obchodování s elektřinou změnil na odborníka na válečnou strategii? A už víš jaká firma vykoupila ČEZu všechnu elektřinu v roce 2020 až do 2025 za ceny v roce 2020, takže ČEZ je v těžký ztrátě protože musí vyrábět elektřinu když je drahá, ale už to prodali za ceny z roku 2020? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 9:59) | reagovat | |
Libtardovaná krysa: Ta tvoje nezvladatelná potřeba moje slova neustále potvrzovat je přímo toxická... | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 9:58) | reagovat | |
cope hajmars: To jsou jen průhledné výmluvy přesně ve stylu bolševického grázla Pávka. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Markéta Adamová Pekarová) RP (29.8.2023 9:49) | reagovat | |
Tak nevím: byla to strategie, zkusili to, neprošlo to, mezitím se v dojezdove vzdálenosti železnice měli čas postavit obrané linie a než se Ukrajinci zmohli protiofensivě má rusak už pět obraných linií. Pokud napíšeš že to tak není tak jsi jen další slepá píca z EU. Sorry jako. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Toxická krysa Těžko a jeji falešné analogie) (29.8.2023 9:45) | reagovat | |
Já neděkuji, protože jsi s šířením ruské propagandy, která už byla mnohokrát vyvrácena, otravný. Jeden by řekl až toxický | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (29.8.2023 9:44) | reagovat | |
Generál mluvil o sledování, ne o internaci. Japonce internovali až později a uznali že to byla chyba. Podsouváš něco co Generál neřekl. Akorát je otázka co s odhalenými ruskými teroristy | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 9:37) | reagovat | |
Libtardovaná krysa: Děkuji za potvrzení. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Tak nevím ale..) (29.8.2023 9:32) | reagovat | |
MAP: Podivej se na mapu uzemi které rusové ovládali po invazi a dneska, Ukrajinci postupují, sice někdy pomaleji, ale vesměs postupují | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 9:30) | reagovat | |
cope hajmars: Tak si zjisti, jak ten Pávkův "přísný dohled" nad Japonci v USA za 2. světové války reálně vypadal. To máš to samé jako ten jeho "řád a klid". Zkus si srovnat v dutině lebeční to, co reálně znamená "řád a klid", když ho z kolaborantské tlamy vypustí bolševická guma. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Toxická krysa Těžko a jeji falešné analogie) (29.8.2023 9:26) | reagovat | |
Ne, milý Těžko, Ale kdo šíří prorusskou propagandu, tak jako činíš například ty, j eprorusský šváb. Plus ty jsi navíc toxická krysa, raději dávej pozor ať tě nějaký králíček nepřetáhne teleskopem, ať nemusíš kňučet jaká jsi oběť kolaborantů s režimem | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Pepee) RP (29.8.2023 9:26) | reagovat | |
MAP, UA zatim nedobyla uzemi zpatky. Tempem jak rusaci obetuji svoje vojaky, to nelze dlouho ustat. Maji dobre obranne linie. Az se zbori, nemaji nic. A obetovat ,iliony lidi fakt nechceme. To rekne jen totalne zly nemoralni dezolat. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (29.8.2023 9:23) | reagovat | |
Názory typu "všechny rusáky internovat" mě děsí. - A kdo tyhl nenázory má? Generál mluvil o jejich sledování. Převracíš jeho slova, a roubuješ to na naprosto jinou situaci. Ovšem pro Rusy jsme nepřátelé my, a netají se tím že nás chtějí napadnout a okupovat. Proč před tímto faktem zavírat oči a nedělat protiopatření? V současnosti se mezi Čechy pohybuje spusta potencionálních (pro)ruských teroristů, kteří plní zadání Kremlu | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 9:20) | reagovat | |
Obsah dementního memečka libtardovaným hybridním válečníkům neprošel, tak hned nastoupili s druhou jejich obehranou demagogickou "zbraní" typu "kdo neuvěřil na spásné vaxíny, pije savo, věří na placatou zem atd.". Už chybí jen "kňučíš" a rejstřík libtardovaných zbraní bude kompletní. Kdo z vás se toho chopí a zasedne k tomuto virtuálnímu "těžkému kulometu" na úrovni prvního stupně pomocné školy? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (je to divný svět) (29.8.2023 9:19) | reagovat | |
+1 Merlin, blub, brno ... Názory typu "všechny rusáky internovat" mě děsí. Zvlášť v týhle zemi, která má krom již připomenuté situace kolem druhé světové zkušenosti také třeba z likvidace určitých skupin v letech padesátých, honu na máničky v letech sedmdesátých atp. Dřív jste se soudruhům Jakešovi a Husákovi smáli, a teď budete soudruha Pávka hltat i s navijákem? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Markéta Adamová Pekarová) RP (29.8.2023 9:18) | reagovat | |
Ale já rusaky nebráním, přál bych si taky aby byl levnej plyn, a ropa, a nemusel jsem tankovat za 38kč/litr, ale buď realista, když se podíváš na reálnou mapu z bojiště, kterou ti seznam ani čt fakt neukáže, tak vidiš že Ukrajinci nedobyli v protiofensivě temeř nic oproti tomu co rusak. Bohužel se zženštilý humanista musí naučit co je to válka a že silnější prs mrdá. Léta jste ničili armádu, nenáviděli jste zbraně a najednou jste zjistili že máte holou řiť. A nemáte cim rusaky zatlačit zpět. Dobré ráno. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Rusáci se v krvi válí, cope hajmars nezahálí) (29.8.2023 9:17) | reagovat | |
No, vidíš rusáku. A ono je to vlastně tak že to co jsi napsal sedne jak prdel na hrnec na Russáky. Především v tom že všechny ty svinstva typu vraždění civilistů a unášení jejich děcek na převýchovu a kradení jejich majetku děláte protože na to máte "historické právo" a napravujete "historickou spravedlnost". A přitom jste jen banda nuznejch hrdložezů. Jedinej dobrej ruskej terorista je mrtvej ruskej terorista | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Nojo) (29.8.2023 9:11) | reagovat | |
Merlin: nevím co je podle tebe naše strana ale rozhodně vím že bránit ruské agresory v právu není ať už k tomu máš jakoukykoliv genericky propagandistický důvod | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Merlin) RP (29.8.2023 8:51) | reagovat | |
Připomínáte běžné obyvatele Německa během druhé světové války. Ti si taky mysleli, že jejich strana je v právu, měli velmi silně filtrované informace o tom, co se na frontě děje, byli pod silnou masírkou propagandy, které je ujišťovala, že na rozdíl od druhé strany se oni mají dobře. Oni vlastně souhlasili s tím, že všichni ti "zrádci a kolaboranti s nepřítelem", kteří neměli stejný názor nebo dokonce s oficiálním narativem veřejně nesouhlasili, by měli být tvrdě potrestáni. A dnes je to stejné. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Tak nevím ale..) (29.8.2023 8:50) | reagovat | |
MAP: no jo, Rusko.. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Markéta Adamová Pekarová) RP (29.8.2023 8:37) | reagovat | |
To je co, když zjistiš jaké to bylo v roce 1930, a že po sto letech je tu stát plný fasounů, kteří by pro svou pravdu vraždili ostatní. Hlavně mít plný bachor zapadních chemikalií. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (goddammindabomination) (29.8.2023 8:11) | reagovat | |
V poslední době na rouming nalezlo tolik degeneratů že he v diskuzích solidně nablito. Dřív byly zajímavé, dnes se nedají většinou vůbec číst | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Jungle Rabbit) (29.8.2023 8:10) | reagovat | |
Jdi do pici blube. Vsechny rusaky internovat a vetsinu pak deportovat! | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (blub) (29.8.2023 7:50) | reagovat | |
komposte, ty mas fakt nebezpecne vymleto. Tohle je ten typ vyhlazeni mozkovych zavitu, ktery vede k racionalizaci zverstev. Ty si myslis, ze ne, protoze jsi prece na spravne strane, ale to si historicky nadseny lidi v tech nejodpornejsich rezimech mysleli taky. Nejde o to, koho ted podporujes, ale o tu retoriku, ktera je fakt desive prostoucka a ukazuje naprostou neschopnost premysleni. Proste mas ve vsem jasno a vsichni ostatni jsou zlo. Strasidelny | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (RuSSký kompost) RP (29.8.2023 7:41) | reagovat | |
Vlastně pokdu Rusi tvrdí že celá Evropa je nepřátelské území, moc nedává smysl co na z jejich pohledu nepřátelském území pohledávají. Russ přece patří do Russka - fanoušci RF mají na multikulturní společnost jednoznačný názor, a vlastně i samotní Rusi. Měli by jít příkladem a hybaj do toho svého "etnicky čistého Russka" | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (RuSSký kompost) RP (29.8.2023 7:39) | reagovat | |
Od Rusů běžně zaznívá, že jim patří Evropská města, kterých ho hodlají zmocnit násilím (např. [odkaz] ). Nevím proč by měly Evropské státy strkat před Ruským vyhrožováním hlavu do písku a tvářit se že se nic neděje. Sledování podezřelých Russů na našem území coby potencionálních teroristů je minimum. Pokud se to milým Russům nelíbí, mohou se vrátit do šité Rusi, tam budou v bezpečí. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Pochcaná toxická krysa Těžko přišla po úderu teleskopem o zub z té její ulhané krysí držky) (29.8.2023 7:35) | reagovat | |
"Moje podpora Ukrajiny je vcelku znama vec" - a jak se ta tvoje podpora Ukrajiny projevuje? Kromě toho že lžeš že Pavel navrhoval něčí genocidu? Pozoruhodné jak umíš překrucovat cizí slova, ani ti amíci neprováděli Japoncům v táborech žádnou genocidu | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (brnonymova reinkarnace 7) (29.8.2023 7:31) | reagovat | |
Myslet muzes, pokud chces, ale moc daleko jsi to nedomyslel. Ano, mnohem radsi zapadnu mezi ty, co pochubou a kladou otazky - casto blby, casto dobry - nez zapadnout mezi tupou masu NPC, kteri se navzajem napadaji za kazdej dotaz, co zpochybnuje zakladni ideovou linii. Moje podpora Ukrajiny je vcelku znama vec, pritom me tu jeste nenapadl ani jeden prorusak, zatimco slunickari se muzou umlatit vzteky, kdyz neprojevuju nadseni presne podle predepsaneho scenare a odmitam genocidu navrhovanou gumou pavkem. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (RuSSký kompost) RP (29.8.2023 7:29) | reagovat | |
"Nechci aby ČR dopadla stejně jak západní evropa / některé státy v USA..." - Ty bys raději kdyby ČR byla součástí Rusského světa, co? Už se těšíš na únosy českých dětí do Russka na převýchovu, co? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Bobsik) RP (29.8.2023 7:24) | reagovat | |
1. Dupla, 2. Pochybuji, tedy jsem. To nutne neznamena, ze popiram cokoliv, co mi kdo rika. 3. I matematika dochazi k zaverum, ze nektere vypocty ac se zdaji jednoduche, nemusi byt zcela spravne | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Greywolf) (29.8.2023 7:24) | reagovat | |
Někdo se musí ohradit proti tomu vašemu věčnému lhaní a manipulacím. Nechci aby ČR dopadla stejně jak západní evropa / některé státy v USA... | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dr.Str.) RP (29.8.2023 7:23) | reagovat | |
Fake. V americkém školství je víc černochů. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (RuSSký kompost) RP (29.8.2023 7:22) | reagovat | |
Ale hezky vás to hned poránu vytriggrovalo, prorusský zmrdi, co? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Pochcaná toxická krysa Těžko přišla po úderu teleskopem o zub z té její ulhané krysí držky) (29.8.2023 7:03) | reagovat | |
Ne, milý toxická kryso. Spíš je to na narážka na kriply jako jsi ty, kteří mají na objektivní dění na Ukrajině (na to že je napadena Russáky) svůj "nadzor" - který pozoruhodně odpovídá russké dezinformaci, a to že na Ukrajině žádná válka není, jen teda občanská válka, Russ tam dělá speciální operaci, která je ovšem proxy válkou Západu proti nebohému Russovi. A současně Russi tvrdí, že Ukrajina musí být zničena na popel, a všechny děti buď zlikvidovány, nebo převychovány. Tomuhle ty fandíš, zmrde | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 6:31) | reagovat | |
To tvoje "myslim" stojí za zápis do Kiwipedie jako nejkratší a nejlepší fór v historii Roumuingu ty "abstrahni myzlenkovy veletoci"... | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (miko) RP (29.8.2023 6:28) | reagovat | |
zombiku, myslim, ze v te tride zapadnes. sednout. | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (brnonymova reinkarnace 7) (29.8.2023 6:24) | reagovat | |
Chapu, v euklidovske geometrii plati pythagorova veta, proto musime verit oficialnimu vladnimu prohlaseni, ze vakciny zajisti plnou imunitu. Nebo snad ze bolsevickej tajnej agent je lepsi, nez bolsevickej tajnej agent? | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Poslouchejte experty, ti nikdy vopravdu nikdy nelžou a nemanipulují! ) (29.8.2023 6:13) | reagovat | |
lol jak se libtardi schovávají za matematiku! ti určitě! | ||
|
||
Obrázek 'hodina matiky v dnesni dobe' (Dezοlát) (29.8.2023 6:07) | reagovat | |
Další obehrané meme na téma "libtardi nechápou rozdíl mezi pavědami společenskými a vědami exaktními či přírodními". | ||
|