Odebírat | ||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (8.12.2023 23:07) | reagovat |
Direct: Automobilových nehod samozřejmě mohly být maximálně desítky. Slouží to jen jako zářný příklad s prominutím debility té podstaty počítání úmrtí "s covidem". Mnohem víc úmrtí "s covidem" byli lidé, kteří zemřeli na rakovinu, infarkt, mrtvici apod. Například u rakovin je typické, že "ležák" v nemocnici chytne nějakého "bacila", ten mu rozjede zápal plic a ten zápal plic je pak formálně přímou příčinou úmrtí. A tím detekovaným "spouštěcím bacilem" je v poslední době kromě jiného covid. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Direct) RP (8.12.2023 19:48) | reagovat |
Já si nemyslím, že by to bylo u nás tak těžce rozdílné od západu. Ano bylo tu pár úsměvných/pochybných případů a na ty se taky poukázalo, ale to je tak možná vše, kdyby to byly vyšší procenta, vypadalo by to jinak. Nějaká autonehoda s covidem se ve statistice ztratí, nebo kolik si myslíš že z těch 43K lidí bylo falešných hlášení? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 23:12) | reagovat |
Cituji z webu státního rozhlasu: "I z jiných dat víme, že co se týče covidu-19, srovnání mezi zeměmi spíš nefunguje." https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/podcast-vinohradska-12-priciny-umrti-covid_2101050600_mpa | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 23:12) | reagovat |
Direct: Samozřejmě že na úmrtnost má vliv spousta faktorů jako kvalita zdravotnictví v dané zemi, něco jako "průměrný zdravotní stav občanů atd." Taky je rozdíl v tom, zda se v dané zemi počítají úmrtí skutečně na covid tak, jak je to běžné na západě, nebo se počítá ten nesmysl "s covidem" jako u nás. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Direct) RP (6.12.2023 20:53) | reagovat |
Dezοlát: Možná mají některé země nižší úmrtnost, bo jim tam covid pokosil půlku důchodců naráz, tak se jim teď machruje, když jim tam nemá kdo pořádně umírat ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 20:29) | reagovat |
Tak to je hodně uvěřitelná výmluva. Jako kdybys z toho údajného lesa ještě nikdy neelfoval. ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Roumen) R (6.12.2023 18:46) | reagovat |
-> koš | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Kmikal keryho to na phabletu porad odhlasuje) (6.12.2023 17:04) | reagovat |
Já běhám po lese, tohle zduplil někdo jinej. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (cyklista) RP (6.12.2023 16:47) | reagovat |
Milý demente, co nemáš vlastní fantazii, a kradeš nicky: [odkaz] | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 16:43) | reagovat |
Polsko na tom bylo zhruba podobně jako ČR. Nebo jako Švédsko. Tyto tři země byly podobně provaxinované - okolo 60 procent. A na podzim roku 2021 měly opravdu o něco víc úmrtí. Ovšem lépe na tom byly v roce 2022. U hodně provaxinovaných zemí - přes 80 procent - to bylo přesně opačně. Byla v nich menší vlna umírání na podzim 2021, ale "dohnaly" to v roce 2022. To už se ale kvikalovi nehodilo do krámu. Neboli podle jeho "logiky" byla tragédie zemřít na podzim 2021, ale v roce 2022 už to bylo úplně v pohodě. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (king) RP (6.12.2023 16:17) | reagovat |
kde je Polsko? vysledky se nehodily do grafu? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 15:48) | reagovat |
cyklista: To jako že mám procházet celý Rouming a hledat tvůj názor na to, kolik lidí si podle tebe skutečně myslí, že covid vůbec neexistuje? Debilnější výmluva místo jasné odpovědi tě nenapadla? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (cyklistа) (6.12.2023 15:40) | reagovat |
Jsem já to ale debil, Klaus v žádné nemocnici nebyl. Česká televize mě zase lhala a dezoláti měli opět pravdu. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (čtenář) (6.12.2023 15:35) | reagovat |
Dementi jste všichni, loni na podzim byl rok 2022 ne 2021. Tak už se s tim smiř a dej pokoj. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (cyklista) RP (6.12.2023 15:08) | reagovat |
Pokud umíš číst, tak si projdi diskusi. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 14:58) | reagovat |
cyklista: Kolik lidí si podle tebe skutečně myslí, že covid vůbec neexistuje? Já například nikoho takového neznám... | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (cyklista) RP (6.12.2023 14:55) | reagovat |
Jasně, milí dementi, covid neexistuje a Kikina jen s nějakou rýmečkou musel do vojenské nemocnice. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (haxoř) RP (6.12.2023 14:53) | reagovat |
tak asi klausa to trapi ... | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 14:26) | reagovat |
Anjinsan: S hlavou v písku je tak blaze... https://cdn.who.int/media/docs/default-source/immunization/strategy/ia2030/ia2030-draft-4-wha_b8850379-1fce-4847-bfd1-5d2c9d9e32f8.pdf ... https://www.reporteri.online/wp-content/uploads/2022/06/IMUNIZACNI-AGENDA-2030.pdf | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (haxoř) RP (6.12.2023 14:15) | reagovat |
@Jaaaaa ty si dobry komik, mal by si sa tomu venovat .... infovojna ako zdroj ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Anjinsan) (6.12.2023 14:14) | reagovat |
A koho to vlastně vůbec ještě zajímá? Jsem plně očkovaný a Covid jsem měl 3x jako třídenní nachlazení. Kdybych nedělal test, myslel bych, že je to běžná rýmyčka. Je to vyčpělé a vyřešené téma... | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (brnonymova+reinkarnace+7) (6.12.2023 14:11) | reagovat |
Kazda statistika se da dobre upravit, kdyz si vyberesjen malickou cast sledovaneho casoveho useku. No jo, knukal se asi zivi v korporatu vyrobou grafiku pro prezentace v powerpointu. Nejspis po nocich na houmofisu, aby mel odpoledne cas postavat pred zakladkou s pytlikem bonbonku. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (psi chlup is blmblb) (6.12.2023 14:09) | reagovat |
komenty jsem necetl. Zvani dezoalt sracky? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 13:51) | reagovat |
Tiktak: Já té statistice rozumím tak, že zásadní rozdíly ve změnách mortality byly už v roce 2020 - tedy před zahájením plošné vaxinace. Neboli na mortalitu mají zásadní vliv i další věci než jen míra provaxinovanosti. Demagogové jako kvikal si ale účelově vyberou 3 měsíce, které se jim hodí do krámu, a zarputile popírají jakékoli další vlivy. Jinými slovy ten účelový výklad vybraných statistických údajů a popírání dalších vlivů je do očí bijící. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Potvurka) (6.12.2023 13:46) | reagovat |
Na covid neumrel vubec nikdo, nebot atkova nemoc neexistuje, dokonce ani na chripku se neumira, umira se s chripkou jako sekundarni pricinou ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Potvurka) (6.12.2023 13:43) | reagovat |
Divne v Bulharsku nam z kolegu neumrel na covid vubec nikdo ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Potvurka) (6.12.2023 13:42) | reagovat |
Jasne ze vakcinovani umiraji ve velkem - nebo chcipaji, kdyz se staly pokusnymi zviraty ? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Boris Jelcin) (6.12.2023 13:30) | reagovat |
Koš | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Tiktak) (6.12.2023 13:29) | reagovat |
@vágus Dokázat co? All cause mortalitu? Googli, najdeš spoustu zdrojů, které se na tom shodnou. https://ourworldindata.org/grapher/excess-mortality-p-scores-average-baseline?country=KAZ~BGR~CZE~USA~England+%26+Wales~ROU Nebo snad chceš důkaz, že statistika, které nerozumíš, je ti k prdu? Tak to už za tebe googlit fakt nehodlám. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.12.2023 13:29) | reagovat |
ale nákaza neznamená úmrtí ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 13:27) | reagovat |
Samozřejmě nesmí chybět typický "argument" typu "Rudé právo o tom nepsalo a samizdatu by věřil jedině zkrachovalec a zaprodanec". ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (ukulele24) RP (6.12.2023 13:24) | reagovat |
Jaaaa: Díky za odkaz, infovojnu jsem ještě neznal, další recesistický web na čtení k obědu se vždycky hodí ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Jaaaaa) (6.12.2023 13:16) | reagovat |
možno sú aj iné dôvody na tie čísla...(okrem toho že zdravotnícke zariadenia boli silne motivované všade uvádzať ako príčinu covid
https://www.infovojna.bz/article/video-exminister-zdravotnictva-krajci-sa-brani-ako-sociopat-a-z-pachatela-zlocinu-robi-zo-seba-obet
+ kvalitná diskusia ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (honimir68) (6.12.2023 13:05) | reagovat |
neni i nejaky graf o tom, kde meli jak kone plne cervu? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 13:03) | reagovat |
Stojí za to si projít diskusi. Asi největší perla je kvikalovo tvrzení, že za celou dobu "pandemie nevaxinovaných" vaxíny fungovaly jenom na podzim roku 2021. A že žádné jiné období než ty 3 měsíce se nesmí hodnotit, protože to se mu už nehodí do krámu. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Dezοlát) (6.12.2023 13:02) | reagovat |
Původní vaxfašistická kvikalovina je zde: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=tak-asi-melo.jpg | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (globální mráz) (6.12.2023 13:02) | reagovat |
Libtardi se nezastaví před ničím. Před vražděním nenarozeňátek,před vražděním babiček, před ničím. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (To je celkem fuk) (6.12.2023 12:54) | reagovat |
Zase tu nejaky elfsky pablb argumentuje deltou? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (vágus) (6.12.2023 12:46) | reagovat |
Tiktak: dokaž to | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Jan Zachrta) RP (6.12.2023 12:45) | reagovat |
To bude mrzení... ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (roztomilá kozička) (6.12.2023 12:43) | reagovat |
Jo, čína si rozhodně myslí, že očkovaným lidem nic nehrozí. Proto zavádí plošné lockdowny kdekoliv se nakaza ukáže. Oni kvůli jednomu člověku uzavřou klidně Šanghaj. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (nomura) (6.12.2023 12:40) | reagovat |
nejlepsi dukaz je ze lidi napric svetem kteri se neschodnou na nicem jinem se shodli na tom ze ockovani pomaha - posudte sami - usa se shodlo s ruskem a cinou | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (roztomilá kozička) (6.12.2023 12:31) | reagovat |
@Elon Muck: Kníkal ví, že je to dupla. Nebo myslíš, že by se mohl najít jiný postižený kretén, který by sem cpal tuhle debilní blbost? | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Tiktak) (6.12.2023 12:30) | reagovat |
Nebo třeba all-cause mortalita, tam je to přesně obráceně. ![]() |
||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (gofry) RP (6.12.2023 12:24) | reagovat |
Teraz už len zobraziť všetky ostatné krajiny a ostatné roky, aby vôbec dávalo zmysel sa tým začať zaoberať. | ||
|
||
![]() |
Obrázek 'tak-asi-melo-' (Elon Muck) RP (6.12.2023 12:23) | reagovat |
Kníkalova dupla kundo! | ||
|