Odebírat | ||
Obrázek 'ppb irl' (miko) RP (24.1.2024 22:43) | reagovat | |
apropo: jen takove kratke zamysleni. 65 zajatcu + staze + posadka = 75. kolik vlastne vojaku strazilo tak vysoky pocet veznu? podivne malo (neni to halivudsky film). rusaci se docela halsite chvastaj, ze sestreli kdeco letici z ua - obcas i vice, nez bylo sestreleno. a ted? dve detekovane rakety ... a ani snaha je znicit. no neni to podivne? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kmikal) RP (24.1.2024 22:39) | reagovat | |
blm ví, že lže, ale když tak lže Moskálie, tak musí držet linii. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 22:36) | reagovat | |
Jinak studuju víc dostupné zdroje, a kdyby v tom dnešním IL76 (takhle se odkazuje, blmblbe) bylo 65 POW, tak nesedí jejich jména (rusáci je uvedli, ale velká část těch jmen patří POW vyměněným dříve), nesedí ani záběry z místa dopadu (žádná roztroušená těla). Letadlo letělo z Íránu - co by proboha dělali POW v Íránu? Prostě čím dál víc mi to smrdí tím, čím to smrdí od začátku - rusáky a jejich lhaním. Nevím, jaké zdroje jsi prošel ty, ale klidně je sem pošli, "experte". | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (24.1.2024 22:30) | reagovat | |
Cteni a porozumeni textu ti nikdy moc neslo. Slovo "tohle" se jasne vztahuje k letadlu sestrelenemu dnes, z kontextu ani nahodou nemuze odkazovat na MH17. Ale ty to stejne nejspis vis a jen lzes, protoze nic jineho neumis. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 22:25) | reagovat | |
Tvá paměť je kratší než půl hodiny. Takže mi dovol, abych ti připomněl tvůj výrok z 21:56. "A jestli za MH17 muze Putin, tak podle stejne logiky za tohle muze Elensky. Asi bys tu svou dementni logiku mel jeste trochu promyslet. " A protože za to může putin, ty rusáky tam poslal on, tak jsi tím obvinil Zelenského ze sestřelu MH17. Vyplývá to přímo z té věty. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 22:22) | reagovat | |
Nerozlisujes, podsouvas mi nejakou picovinu se zamenou tohoto Il-76 za MH17. Nikdy jsem Elenskemu MH17 za vinu nekladl, takze znovu jen lzes a vymyslis si totalni picoviny. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 22:21) | reagovat | |
Letadla v diskuzi rozlišuji dostatečně (a já jsem tu s MH17 ani nezačal), ale pokud blmblb není schopen chápat psaný text, můžu nějaký rozlišovák doplnit. Tak např. to dnešní by mohlo být letadlo, o kterém lžou rusáci, a to druhé... sakra, to nepůjde takhle rozlišit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 22:19) | reagovat | |
Nikoliv, miko. Zase nechapes text a podsouvas mi neco, co jsem nerekl. Jako fakt jsem uvedl, ze Rusove neco rekli, coz je prokazatelne pravda. Obsah toho sdeleni jsem nikdy za fakt nevydaval. Na rozdil od vypatlane tecky, ktera tu kategoricky prohlasuje veci, ktere nemuze vedet, a vydava je za fakta. Dementni zvatlani a zamenu letadel, kterou tu predvadi, uz jeho stupidite jen nasazuji korunu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 22:17) | reagovat | |
Jo, blm trousí všechno. Třeba to moudro, že Zelenský, toho času komik, mohl za sestřel MH17 úplně stejně, jako putin, toho času nejvyšší velitel vojenské jednotky, která letadlo sestřelila. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (miko) RP (24.1.2024 22:15) | reagovat | |
blm uz zase trousi nejake svate pravdy z overenych (ruskych) zdroju? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 22:11) | reagovat | |
A to vis jak presne? Nevis. Jen papouskujes ukropropagandu, lzi a fantazie. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 22:07) | reagovat | |
rusáci můžou napindat cokoliv, důležité je, že žádnou informaci nepředali. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 21:56) | reagovat | |
A jestli za MH17 muze Putin, tak podle stejne logiky za tohle muze Elensky. Asi bys tu svou dementni logiku mel jeste trochu promyslet. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 21:55) | reagovat | |
Tohle byla nejaka sesta, sedma vymena organizovana stejnym stylem. Rusove tvrdi, ze Ukrajince o tom letu informovali, jako ve vsech ostatnich pripadech. Spis to nejakej ozralej ukronacek zazdil a nepredal dal. A nebo, coz je pravdepodobnejsi, ukronackove meli informace, ze na palube maji byt i rusti vyjednavaci, svoje lidi proste obetovali pro vyssi cil a zautocili na letadlo zamerne. V kazdem pripade to letadlo sestrelili oni a tak jsou za to odpovedni jen oni a nikdo jiny. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 21:35) | reagovat | |
Jinak za MH17 můžou rusáci, mají dokonce konkrétní jména, a jejich nejvyšším dohledatelným velitelem je putin. Nešlo o nějaké ožralé mužíky z nějaké dpr, ale o agenta girkina a jeho bandu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (:.) (24.1.2024 21:31) | reagovat | |
Oficiální zpráva Ukrajinců říká, že pokud tam byli POW k výměně, tak rusáci těžce zanedbali jakékoliv informování o jejich přepravě, a protože podle příslušného mezinárodního práva je povinností rusáků zajistit bezpečnost vězňů na území rusácka, jde to všechno na jejich vrub. Podle sledování letové trasy letadlo letělo z Íránu, historka s vězni je extrémně nepravděpodobná. Z mýho pohledu je super, že má rusák o vojenské přepravní letadlo míň, a pokud jako bonus přišel o převážené zbraně, tím líp. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Pavel J.) RP (24.1.2024 21:28) | reagovat | |
Když mi někdo zapálí byt a při hašení jsou v tom bytě některé věci zničeny vodou, tak za to samozřejmě můžou výhradně hasiči a ne ten, kdo ten byt zapálil. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 17:35) | reagovat | |
Ty informace uz prichazeji z ruznych stran a verzi o doprave POWs k vymene potvrzuji az na ukronacky, kteri tvrdi, ze byly prevazeny nejake rakety. Neverim nicemu bezpodminecne, to mi podsouvas nejake svoje fantazie. Samozrejme, ze jsem konzistentni a i za MH17 muzou ti, kdo ho sestrelil. Pokud vim, tak parta ozralych muziku z DPR a ne "ruSSaci" ani Putin. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Nabuchadnezar) (24.1.2024 17:10) | reagovat | |
Já bych si počkal na další informace. Už se mnohokrát ověřilo, že prvotní zprávy ani jedné ze stran nebyly pravdivé, jak se ve válce často stává. Kdo letadlo sesttřelil a co se v něm vezlo časem určitě vyjde na povrch. Kdo dělá závěry podle toho, co tvrdí Rusáci nebo Ukáčka v tento moment, je debil. Blm: Jaké to je někomu tak bezpodmínečně věřit, že ať řekne cokoliv, jsi ochoten tady kvůli tomu urážet jiné lidi? A to o sestřelu platí i pro MH17? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 17:02) | reagovat | |
Ne, za sestreleni muze ten, kdo to letadlo sestrelil. Ne jeho mama s fotrem, ne nekdo jiny, ale jen ten, kdo odpalil tu raketu a dal k tomu povel. Jste jak mala decka, co nedokazou prijmout zadnou zodpovednost. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (xeon) (24.1.2024 17:00) | reagovat | |
co to meleš ty vořechu, za sestřelení v konečném důsledku může pouze agresor - moskálie... kdyby nebylo agresora, není ani válečných zajatců... z vojenské operace... | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 16:44) | reagovat | |
Ukronackove se stihli pochlubit, ze za sestrelenim stoji oni. Z nejakeho zahadneho duvodu tu zpravu uz ale stahli. S tim, ze zabili 65 vlastnich lidi, to urcite nema vubec nic do cineni. Tri strazci na neozbrojene vezne co se vraci domu staci. Proste maji dohodu "jestli se nekdo blbe z vas pohne, tak vas pokosime vsechny, tak zadny blbosti". Za jejich smrt muze jen a pouze ukronacek, ktery je sestrelil. Nebyt jeho tak ti chlapi z letadla prave ted objimaji sve manzelky a deti. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Sukalavyfukauta) (24.1.2024 16:38) | reagovat | |
.. odpovědný ty Ruský svině. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Sukalavyfukauta) (24.1.2024 16:38) | reagovat | |
.. dronů. ale řešíme i argumenty pro ruskou verzi: oficiálně mělo dojít k výměně zajatců, reakce UA je velmi vlažná, stále mohlo jít o běžný přistávací manévr (třeba druhý pokus), o převozu zajatců píše relativně spolehlivý ruský účet FIgherbomber (potvrzuje info i v neprospěch Rusů), Podle Růsů též byli jen tři strážci, na druhou stranu se vojáci měli vracet domů, nemusela být motivace k nějaké vzpouře apod., Belgorod je v dostřelu protiletecké obrany UA. Svět není černobílej. Ale stejně jsou za ty mrtvý | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Sukalavyfukauta) (24.1.2024 16:35) | reagovat | |
https://discord.com/channels/1017858793591287808/1199640526350200842 my tady řešíme to, že nesedí seznam těch zajatců, protože něktěří už byli vyměněni (cca 17 z toho seznamu. dále nesedí to, kam to letadlo odlétalo, jakým směrem. dále řešíme to, že Rus obecně lže a tak je třeba s takovou lží počítat. a ukrajinci úmyslně nezabijí své vojáky. zároveň ale v děbatě padla otázka, zda Rusové vozí zajatce letecky a prý ano (řekl to bývalý ruský zajatec). pak se řeší to, že tam měli být instruktoři iránských .. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 16:33) | reagovat | |
Jde o GENOCIDU SLOVANU - a zapad by tam nejradeji nahnal jeste slovaky, cechy, srby, chorvaty, bulhary, polaky atd. aby se tam nazvajem vyvrazdili ... misto aby se spojili a udleli z tech, co je zenou do vzajmne valky TRAVNIK. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kozička) (24.1.2024 16:13) | reagovat | |
@cyklista: "Milá kozičko, to jsou sračky z úst reprezentanta rusáky okupovaných území. " Ano, přesně tohle je ten nejlepší předpoklad, aby šlo o zdroj objektivních a nezávislých zpráv. Blitky od nácka, který musel utéct a je plný hněvu a nenávisti. Lepší etalon pravdy těžkko pohledat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 15:54) | reagovat | |
Ukronackum na zivotech svych lidi vubec nijak nezalezi. Proto taky uz 10 let ostreluji civilisty v Donecku, nechali sesrotovat desitky tisic muzu v Bachmutu, jen pro nejake politicke body pro Elenskeho, a tak dale. Letiste ma jedinou drahu, pokud pristaval na drahu 11 (smer ze SZ), tak je let SZ smerem normalni pristavaci manevr pri priletu z jihovychodu. Ukronackove si zabili pres 60 lidi a svadi to na Rusy jako vzdy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kosodrevina) RP (24.1.2024 15:50) | reagovat | |
Nezávislý a spoľahlivý web The Insider s odvolaním na vlastný zdroj informoval, že na palube boli naozaj ukrajinskí vojnoví zajatci. Tentoraz však Rusi neinformovali, že budú na palube, čo sa zvyčajne robí, aby nedošlo k podobným udalostiam. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kosodrevina) RP (24.1.2024 15:50) | reagovat | |
Čo hovorí v prospech ruskej verzie: Dnes sa mala naozaj uskutočniť výmena zajatcov, oficiálne to potvrdil Andrij Jusov z ukrajinského vojenského spravodajstva s tým, že k nej nedošlo a informácia o tom, že boli na palube Il-76, sa preveruje. Ak aj lietadlo naozaj letelo smerom od letiska, mohlo ísť o bežný pristávací manéver, keď lietadlo na okruhu smeruje k pristávacej dráhe. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kosodrevina) RP (24.1.2024 15:48) | reagovat | |
Čo hovorí proti ruskej verzii: Rusi neustále klamú. Je vylúčené, že by Ukrajinci vedome zabili svojich ľudí. Rusi zverejnili zoznam zajatcov na palube, ale minimálne jeden (podľa niektorých zdrojov až 17) už bol súčasťou predchádzajúcich výmen. Podľa niektorých ukrajinských účtov letelo lietadlo v čase zásahu raketou severozápadným smerom, teda preč od Belgorodu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (xeon) (24.1.2024 14:36) | reagovat | |
taky si tam jako hráli s granátama jako prigožin? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 14:14) | reagovat | |
Neni zodpovedny za valku, ale je zodpovedny za sve vlastni ciny a to primo. Proste neni mozne rict, ze obrance nikdy za nic nemuze. Predstav si, ze Ukrajinci poslou sve vojaky ozbrojene saavlemi na konich proti kulometum. Je jasne, ze je kulomety pokosi v obrovskem masakru. To, ze se brani, nijak nevyvinuje generaly ze naprosto nesmyslne poslali sve lidi na jatka a jistou smrt. Fakt aplikujete logiku jak nejaky autista. Za sestreleni toho letadla a smrt svych POWs jsou odpovedni jen ukronackove. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (ovce na kyselo) (24.1.2024 14:11) | reagovat | |
Obrance neni zodpovedny za valku, tim padem ani nemuze byt zodpovedny za zadne skody, ani na zivotech a to ani primo, ani neprimo. Dalsi vec je, ze ruSSko zacalo 2svetovou jako spojenec nacistickeho nemecka a napadli spolu Polsko, a nebyt tohohle spojenectvi, toho "polstare" Hitler by asi uvazoval jinak. Stalin mu vlastne dal pocit bezpeci a zajistenou jednu frontu, to ze pak Hitler Stalina zradil je uz jina. RuSSko ale je velky vinik 2sv. a nebyt spojencu, neprezilo by. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 14:05) | reagovat | |
Nikoliv, frome (alias knikale alias ovcoune). Pouzivas naprosto retardovanou detinskou "logiku", ze obrance ma carte blanche k pachani valecnych zlocinu, genocidovani vlastni populace a tak dale, coz je samozrejne absurdni a tak to fakt neni. To letadlo sestrelili ukronackove a ti jsou za smrt svych POWs odpovedni. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kmikal) RP (24.1.2024 13:57) | reagovat | |
Blm, za všechny vojenské a civilní oběti, jakožto za veškeré škody od je odpovědný jen a pouze agresor. Vše od února 2014 jde na triko Moskálii. Jako všechny škody druhé světové války jsou vinou Německa, Itálie, Japonska, Maďarska, Rumunska, Bulharska... | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 13:57) | reagovat | |
Milý dementní blme, sami rusáci to popírají, vyměň si noty: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 13:55) | reagovat | |
Pochopil jsem z toho, že Putin je nesvéprávný debil, milý Merline, je to dobře? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 13:54) | reagovat | |
Nikoliv, frome (alias knikale alias ovcoune). To letadlo sestrelili ukronackove, jen ti jsou za jeho sestreleni a smrt tech POWs odpovedni. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 13:53) | reagovat | |
Pardon, Potvurkovy. Idiot jako dement. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 13:53) | reagovat | |
Milí dezoláti, dokážete někdo přeložit ty kozičkovy kydy do nějakého srozumitelného výcucu? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kmikal) RP (24.1.2024 13:52) | reagovat | |
blm:nojo to jsou prostě válečné ztráty. Všechny jsou vinou agresora, tedy Moskálie. A kdoví jak to bylo, Moskalové nelžou jen když nehejbou tlamou nebo prsty. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:23) | reagovat | |
Pan zlocinec s US pasem ma za ukol, vest valku do posledniho Ukrajince, az tam vse roztriska a za hubicku daruje banksterum a zadluzi je tam, dostanou cenne majetky za hubicku za zdaluzit je tak, aby museli vzdy poslocuhat - a k tomu tam hodlaji vymenit obyvatele. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (24.1.2024 13:22) | reagovat | |
Ukrobuzny, tesim se, jak okecate, ze ukronackove sestrelili Il-76 s nekolika desitkama ukrajincu, kteri byli prepravovani k vymene. Zabijet vlastni lidi je to jedine, co ukronackum jde dobre. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:21) | reagovat | |
Z hlediska USA a EU tam, umiraji - SLOVANE a spojeni UA a RF se mocni psychoipate vzdy bali, proto si tam dosadili loutky, ale i Putin je loutka banksteru, joung leader od jeho dobreho kamarad Klause Schwaba ovladaneho Rotchildy - jestli si nekdo bysli, ze Putin zacal konflikt jen tak sam od sebe a ne na prikaz Rotchildu, tak jste naivni - ale Putin se jim do toho pokusil hodit vidle tim, ze by valka skoncila primerim a dodhou, tim by USA vtypalli vsichni rycbnik, ale to na UA nemuzou pripustit | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:17) | reagovat | |
Na cim uzmi se bojune ? ma Ruskem ? - aha ne, zkrachovalo teda to Rusko - taky ne, vyssi zivotni uroven nez v Nemecku - a jako jedna z mala ekonomik roste - ceny elejktriony i plynu a ropy klesaji vsude ve svete, jen v EU stoupaji | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:15) | reagovat | |
Elita USA se diva na amiky jako na verbez a na ukrajince se diva jeste hure - a ti kreteni na UA si mysli, jak jim USA pomuze, no tak leda do hrobu - coz uz zjistili na Maidanu, kdy nejdrive demonstrovali za lepsi prodminky, pak prisli agenti z CIA a neziskovek a cele to prevzali a samu obcane pochopili, ze revoluce jim byla unesena a ze byli zase podvedeni - a meli se nakonec jeste hure - a vyteznou styranu po novych volbach rovnou zavreli do vezeni a vladu prebrala strana, jenz volby prohrtala. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:13) | reagovat | |
No vetsina cechu by nebojovala za CR, nebot velka cast Moravaku a Slezanu se neciti byt cechy a za 5 kolku by chcipla jen debil, ted si prestave tu USA-bankstesrko-kracii - za tu by byjoval jen debil, cili jen Banderovsky nacek s IQ tykve, nackove na UA si mysli, ze nejsou slovani , ze jsou myticti severani - a ze jsou nadlidi a ze je zapad uznava -, valim se msichy, anglo-sasove se na ne divaji porad jako na podlidi a rozhone je nvidi jako sebe rovnymi a to ani elita USA | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Potvurka) (24.1.2024 13:10) | reagovat | |
A co na te Ukrajine resite, kazdou vesnici nebo mesto ? - Rusko tam valku davno vyhralo, ve vzduchu ma prevahu, 1M ukrajincu tam zarvalo, ted uz povolavaji i zeny - RF jen sedi na svych pozich a nove uz vojaci strili vlastni velitele - divim se, ze to nedelali od pocatkyu, asi uz naverbovali IT experty, ti by totiz zastrelili kazdeho, kdo by nutil jit bojovat za nejakou zemi, o ktere si mysli, ze patri k Rusku, nebo nedej boze za vladu, ktera je ciste americka neni tam ani jeden Ukrajinec | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 12:25) | reagovat | |
Milá kozičko, to jsou sračky z úst reprezentanta rusáky okupovaných území. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (carius) (24.1.2024 8:54) | reagovat | |
Elon Muck - pretoze doteraz zbrojila, aby sa vyrovnala ruskej armade, ale ked sa zistilo, ze nie su druhou najsilnejsou krajinou sveta, museli sa pozriet na armady Malawi a Burundi a zistili, ze su daleko pod stavom | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (kozička) (24.1.2024 8:38) | reagovat | |
@cyklista: Tvl, ty svůj život trávíš čtením neuvěřitelných sraček. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (xeon) (24.1.2024 8:03) | reagovat | |
ubulená nuzácká kurva blb zase mele hovna... | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cyklista) RP (24.1.2024 7:59) | reagovat | |
Jinak tady je shrnutí, jak rusáci a místní kolaboranti zaváděli "pořádek" na východě ukrajiny, poté, co tam rozpoutali občanskou válku: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (doom) RP (24.1.2024 7:42) | reagovat | |
ty hybridy ovce a husy jsou super | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (cobololko) (24.1.2024 4:57) | reagovat | |
nie len za rusku armadu bojuju africaniania a cinania | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Huri) (23.1.2024 22:19) | reagovat | |
Me by spis zajimalo proc jsou ukrainci asijský? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (23.1.2024 22:17) | reagovat | |
A moc to cos napsal nesedí, blm. Ukrajinci nejsou poloasiaté. Na rozdíl od zmíněných Rusáků. | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (Dezoláti všech zemí, vyližte si prdel) (23.1.2024 22:16) | reagovat | |
Přesně, ještě tam nejsou. Ruský svět statečně brání věrný Viktor. A proč jsou Ukrajinci agresivní horda, blm? | ||
|
||
Obrázek 'ppb irl' (blm v prestrojeni 3) (23.1.2024 22:06) | reagovat | |
Mas preklep ve slove Ukrajinci. | ||
|