Nalezeno 250 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdva:
   

Strana 2/5. předchozí 1 2 3 4 5 následující

Odebírat

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Dezоlát) (29.1.2024 21:30) reagovat
Pojďme si ještě jednou promluvit o našich zálibách. Vážně považujete sex s hlavami mrtvých zvířat za něco špatného? Proč?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 21:30) reagovat
miko jeste nikdy zadna sva tvrzeni nedolozil, natoz aby nekomu neco mlatil o hlavu. Mentalne se ten chudak zasek nekde v sedmi letech veku. Mozna v sesti.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 21:26) reagovat
@miko: Jo, klidně si posluž a ukaž, jak velký jsi lhář. Snažíš se někoho očernit lživým tvrzením a když to nevyjde, reaguješ jak malé dítě. Malé uražené dítě. Ale můžeš si za to sám, kdybys nebyl patologický lhář, nemusel by ses rozčilovat.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Dezοlát) (29.1.2024 21:21) reagovat
Lžeš jak Rudé právo, sprostý primitive. Mně osobně jsi se pokusil svojí lež podsunout asi tisíckrát, ale nenalinkoval jsi nikdy nic.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 21:20) reagovat
blb, mrdlin, debil: uzasny triumvirat mozkoveho trustu ubohosti :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 21:19) reagovat
picusove: dukazu o vasem lhani jsem vam uz nalinkoval a pomlatil o hlavu nespocet. nemuzu za to, ze jste takovi vypatlanci, ze nejste schopni pochopit ani elementarni informace. jako prohrabavat se archovem? fakt mi za to nestojite

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Dezοlát) (29.1.2024 21:16) reagovat
Důkazu se od toho prolhaného podsouvače názorů nedočkáš. Ten je schopen se maximálně tak donekonečna vymlouvat jako malé dítě, proč citovat nemůže.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 21:14) reagovat
@miko: Dokaž svoje tvrzení. Ty něco tvdrdíš, ty to máš dokázat, voe.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 21:13) reagovat
@cyklista: Naletěli? Všiml sis, že jsem to nevydával za něco, co se stalo, nýbrž jen za věc, ve kterou doufám? I když musím dát za pravdu Blm, že Buďanov je psychopat, který by spálil celou ukrajinskou populaci za pár týdnů.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 21:12) reagovat
a blbinek kolousek zase si nepamatuje co psal, zvanil, lhal, vymyslel, propagoval ... kluci rusti, s vama to jde fakt z kopce

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 21:11) reagovat
@miko: Tak to je fajn, že je to tak často. To nebudeš mít problém najít nějaký příklad, že? Přeci bys tu nelhal, že ne?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 21:10) reagovat
mrdlinku: neustale! denne, furt, ... dodnes, i po dvou letech regulerni teroristickeho utoku na ukrajinu

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 21:08) reagovat
Nikdy jsem nic takoveho netvrdil, miko je opet kokot, ktery jen lze a podsouva jinym veci co nikdy nerekli. Hele oblika te porad mama? Protoze ja neverim, ze dement tve velikosti to zvladne sam.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (cyklistaRP (29.1.2024 21:07) reagovat
Zelenský měl před hodinou projev a nic neříkal, skoro jakoby ruské filcky zase někomu naletěly, možná měly sledovat jiné kanály nebo zdroje.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 21:04) reagovat
@miko: My někdy tvrdili, že Rusko nenapadlo Ukrajinu? Teda aspoň co se mě týče, tohle jsem nikdy nenapsal.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 21:02) reagovat
takze, chces furt tvrdit, ze rusko nenapadlo ukrajinu? jako vim, ze jsi debil, ale zeby az takovy?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:57) reagovat
To, co ty nazyvas overenymi zpravami, jsou lzi a propaganda. Jenze ty, dementni miko, to nedokazes rozeznat a pochopit ani pote, co se ty veci jako totalne vylhane ukazi a potvrdi. :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:56) reagovat
Nebo treba overenou zpravu, ze Ukrajinci berou Bachmut do obkliceni, ktera prisla v den, kdy ho finalne ztratili a kdy nemeli okolo Bachmutu pokryto ani 90 stupnu? Nebo treba ty overene zpravy o tom, jak Rusku dochazi zbrane, munice, rakety, paliva, maziva, vojaci, jidlo a zbyvaji jim na posledni tri dny, ktere ale za par tydnu budou uz dva roky stare? Nebo dokonce ty overene zpravy o tom, jak Rusove znicili osadku Hadiho ostrova, ktera se jim ale vzdala a byla vymenena zpet domu?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:53) reagovat
merlin: Ja teda doufam, ze to pravda neni. Budanov je psychopat, ktery pro sve cile necha Ukrajince sesrotovat tempem, o jake se Prigozinovi ani nesnilo. Asi nejsem dost progresivni a naladen spravnym smerem, ze mi ty statisice Ukrajincu jsou proste lito. miko: Myslis overene informace jako duch Kyjeva? Nebo ty srdceryvne pribehy o znasilneni, ktere si soudruzka ukrajinska ombudsmanka vymyslela? Nebo overene zpravy o "uspesnem" predmosti v Krynkach, ktere bylo jen mlynkem na Ukrajince a medialni kampani?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 20:51) reagovat
mrdlinku, jako pokus o humor fakt dobry - jste neco perinesli drive? :-D mozna nahodou v pomeru 1/100 a to ma byt jako neco relevantniho?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 20:48) reagovat
@miko: Zajímavé ovšem je, že ty zprávy, které přinesem dříve, než vy se je dozvíte, se nakonec ukážou jako fakt, který jste vy nazývali rusáckou lží a propagandou. A podle tebe to dělá debily z nás ... Víš, skoro bych řekl, že se tak trochu mýlíš. Jsme jen lépe informovaní, než vy. To vy tvrdě odmítáte zprávy, které se za pár dní ukážou jako fakt. Hele, sorry, ale to dělá debily z vás, nikoliv nás.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 20:40) reagovat
no a co furt rikam? je treba pockat na OVERENE informace a nehlasat jak debil prvni zpravu, co se mi libi. toto dela oresne blb a mrdlin a nejsou schopni po tolika letech pochopit, ze delaji ze sebe debily, navzdory presvedceni v ruskou "pravdu"

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 20:39) reagovat
@blm: Doufám, že to s Zalužným je pravda a ne jen jedna z dalších ukrajinských lží ... na rozdíl od poctivého nácka Buďanova je Zalužnyj docela schopný voják, akorát začal v popularitě předhánět Zelenského a to mu zlomilo vaz. Snad.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 20:37) reagovat
BLM transvestita 3: V tom s vámi souhlasím, že nelze odsuzovat médium jako celek. Jen je tak trochu problém s tím oddělováním zrna od plev, nějakých fám či rovnou dezinformací od skutečných insiderských informací.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (MerlinRP (29.1.2024 20:37) reagovat
@cyklista: Ano, na Telegramu je spousta Rusů. A taky všichni Malorusové ... tedy Ukrajinci. Prostě je to v ruské části světa populární platforma. Ale ... tohle ty mikdy nepochopíš.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:34) reagovat
Pro konkretni predstavu, dnes uz i mainstream u nas pise o operaci, kdy Rusove vpadli ukronackum do zad, protoze prolezli nejakou starou trubkou v zemi. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-zpravy-z-bojiste-rusove-zaskocili-obrance-oblehaneho-mesta-odpadni-rourou-244633 O te akci jsem poprve slysel pred 6 dny, dva dny cekal na vice info, nez se objevily fotky, videa a detaily o operaci. Blbeckove ale cekaji na totez skoro tyden, nez jim to nejaka novinarska mrdka predzvyka. Pak nemate byt mimo.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:26) reagovat
Neni, vsak ja taky nikdy nerikal, ze je. Je to medium. Jako televize nebo X, kde existuji ruzne kanaly, kam publikuji prispevky ruzni lide, na sobe nezavisle. Odsoudit cele medium jako pro-nejake je proste totalne dementni. Jsou tam zdroje ruzne kvality, od spolehlivych pres pofiderni po nespolehlive. Kdo chce, ten se v nich zorientuje a ma pak pristup ke kvalitnim informacim drive, nez probublaji po nekolika dnech do mainstreamu.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 20:21) reagovat
BLM: Jenže Telegram není žádný objektivní zpravodajský kanál ani nějaká moderovaná/oponentovaná Wikipedie (při všechn nedostatcích, kterými trpí). Na Telegram si může každý psát, co chce a vydávat se, za koho chce a nemáš to jak ověřit. S tou storkou a Zálužného vykopnutí to momentálně vypadá, že spíš ne. Spekuluje se o tom, že to mohla být záměrně vypuštěná kachna jako past na nějakou práskačskou krysu, co by mohla být v okolí prezidenta/ministerstva. Ale to je zas jen nedoložená spekulaace.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (klitorys ostrovidRP (29.1.2024 20:18) reagovat
na telegramu je to první, ale hodně často blbě. Jenže blm, když zopakuje sem, co tam našel a ono je to potom jinak, tak už neví co s tím a musí hájit tu blbinu, protože on je neomylný. Když mu tam předloni moskalové nalhali, že obsadili Siversk a on si tu nad tím mrskal, tak došlo k zajímavé situaci. Dá se totiž jasně doložit, že moskalové Siversk nedobyli. To není jak nějaké sestřelené letadlo, kde dál může mlžit, ohledně Siversku lhal zcela jasně.Po roce a půl vymyslel řešení: nepsal to on, ale fakeblm ;

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 20:14) reagovat
o tak se nechlub :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 20:11) reagovat
miko ty ses dost velkej kokot ze bys klidne tvrdil, ze Zeme je placata, kdyz ja reknu ze neni. Tim bych se byt tebou moc nechlubil ;-)

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 19:56) reagovat
kdyz nas ubezpecuje blm, ze telegram opravdu, ale opravdu neni ruska platforma, tak to uz o necem svedci! :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 19:53) reagovat
Platforma nema s obsahem nic spolecneho. Tohle je jen vase zoufala detinska vymluva jak ignorovat vse, co ruzne zdroje na telegram napisi.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (psi chlup is blmblb) (29.1.2024 19:50) reagovat
blmblbl: dekujeme, ze jsi nam potrvdil, ze zejmena rusky je.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 19:35) reagovat
Neni zejmena Rusky. Je to neutralni platforma, neco jako televize, kde jsou ruzne kanaly. Taky doufam nerikas, ze televize je zejmena Americka, protoze maji nejvic kanalu. I kdyz, u cyklisty bych se nedivil nicemu.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 19:35) reagovat
BLM transvestita: O odvolání Zaluzného se spekulovalo už dříve, i o tom, že jej zabili při náletu. Několikrát. Počkal bych na oficiální zprávu z Ukrajiny.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (cyklistaRP (29.1.2024 19:34) reagovat
Vzhledem k tomu, že telegram je zejména ruský, nedivím se těm lžím. A v Ukrajině to psal Butusov, což není žádný oficiální mluvčí, naopak pomlouvá Zelenského po celou válku.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (cyklistaRP (29.1.2024 19:26) reagovat
A co Utin? Získá aspoň 120% ve volbách?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (:.) (29.1.2024 19:00) reagovat
Proč mrzení? Důvody pro odvolání jsem četl a nedivím se jim. Kompetentní náhrady jsou. Co Valerij Gerasimov, už se našel?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (psi chlup is blmblb) (29.1.2024 18:57) reagovat
a uz to leze ven, vsichni kdo obhajuji rusko jsou bud kreteni nebo agenti fsb, to ze jblmbbl a merlin kreten uz vime, tady o tech agentech: https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-lotysska-europoslankyne-je-ve-skutecnosti-dlouhe-roky-ruska-agentka-40458917

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 18:44) reagovat
Telegram jiskri zpravama, ze Elensky odvolal Zaluzneho a na jeho misto dal Budanova (ten co vypada jako kartak). Nevite o tom nekdo neco? To budou mit zase ukrobuzny mrzeni. :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 17:10) reagovat
s ruskou prisahou na vecne veky a nikdy jinak! :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (:.) (29.1.2024 17:01) reagovat
rusák přísahá :-D to je komedie :-D

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (xeon) (29.1.2024 16:47) reagovat
a to jsem si kdysi dávno myslel, že nemůže být větších kreténů než vítajících sluníček, nebyl jsem od pravdy nikdy dále...

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 16:45) reagovat
ne, miko. To je jen tvuj problem, protoze jsi dementni NPC kokot s IQ tak 40. Nedokazes pochopit ani podminovaci zpusob, natoz rozpoznat spekulaci a navrh variant od konstatovani faktu. Nechapes rozdil mezi predikci budouciho jevu nezavisleho na mluvcim a lhanim. Prisaham, ze jsem v zivote nepotkal tupejsi stvoreni nez jsi ty.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (:.) (29.1.2024 16:32) reagovat
miko: Kdepak záhada. Nabízí se jednoduché vysvětlení, které i zapadá do celé historie konfliktu i do dlouhodobých zkušeností s rusáky, tedy že rusák kecá, ale to tady samozřejmě rusácký propagandista blmblb nemůže připustit.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 16:31) reagovat
blbe a divis se, ze te pokladaji za blba? meles furt neco, spletas pate pres devate, vydavas hromadu veci jako fakta, a kdyz se ukaze ze to je picovina, tak je vydavas jenom za predikci, za nazor a tvrdis, ze to nejsme schpopni rozeznat, co pises. s fakty narabas jak rusak - pokud to neni ruske neuznavas. ale sam operujes jenom na zaklade "ruskych faktu", kdyz ti neco nekdo nalinkuje, tak to oznacis jako propagandu. proste jsi totalni debil.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 16:29) reagovat
BLM: Výbuch nerozmetá těla na km čtverečních okolo, zvláště když vybuchují především nádrže s palivem v křídlech a mezi nima trup s nákladem. I kdyby to pak všechno poctivě prohořelo, tak mohli na videu ukázat záběry propečené a spálené biomasy v troskách trupu a ze 70 lidí je několik tun biomasy.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (:.) (29.1.2024 16:27) reagovat
Ty nikdy nic netvrdíš jako fakt, všechno je to jen rusácká propaganda.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 16:25) reagovat
Podle oficiálních údajů jen 3 strážní na 65 POW, což je hodně podezřelý údaj. To by asi museli být dobře připoutaní, aby si byli jistí, že 3 strážní budou stačit.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 16:25) reagovat
snowflake: To je mozne, ze dopadlo vcelku, nez v nasledujici vterine vybouchlo. Tys to video s dopadem nevidel? dement miko: Uvadel jsem to jako moznost, nikdy jsem to netvrdil jako fakt. Chapes vubec a dokazes tyto dve veci odlisit, nebo jsi proste prilis velky autista a tak ti to splyva?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 16:22) reagovat
BLM: Protože čím déle bude zveřejnění záběrů těl a jejich částí trvat, tím spíš se o tom bude oprávněně spekulovat, že Rusové jen někde na frontě sesbírali pár desítek mrtvol a pak je vydávají za mrtvé POW a nebo dokonce, že ty POW oddělají jako v Olenivce a těla dodají s pár denním zpožděním.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 16:21) reagovat
netvrdil nekdo nahodou, ze zajatci byli spoutani retezy a pripoutani k podlaze dopravniho letadla? je mi pak divne, ze tela pripoutana klasickym bezpecnostnim pasem se nasla hned, ale retezy (kovove a pevnejsi) se jaksi roztrousila na velikanske plose. zeby dalsi zahada?

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 16:18) reagovat
BLM: Ne, letadlo dopadlo víceméně vcelku. Plocha, na které by měla být rozeseta těla tak rozhodně nemůže být několik km čtverečních a mnoho z nich by mělo zůstat uvízlých v troskách. Těla jsou to první, co se z místa nehody odváží (do márnic na identifikaci). Z propagandistických důvodů a aby před světem potvrdili svou verzi událostí (o sestřelu POW transportu) by bylo záhodno, aby se záběry hromady těl a kusů těl zveřejnily co nejdříve. Ani 5 dní od sestřelu nic. Jen video s pár kusů těl z 26/01.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (kozička) (29.1.2024 16:16) reagovat
74 jich bylo. 65 zajatci, 6 posádka, 3 strážní

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 16:13) reagovat
snowflake: Posadku nasli hned, byva pripoutana v kreslech, takze ji je snadne najit. Nikdy jsem netvrdil, ze na videu je vsech 65 tel zajatcu. Ale pokud tato jejich tela jsou roztrousena po vetsi plose, tak je logicke, ze na jednom miste bude videt jen cast z nich a tohle je adekvatni zacatek. Casem urcite budeme vedet vice, ono poskladat 65 puzzli chvili trva.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (kozička) (29.1.2024 16:10) reagovat
@miko: Ne, mě nikdo nešikanoval, protože když to někdo zkusil, byla bitka a pak už to nikdo ani nezkoušel. Nestálo to za to. A o to tu právě jde. Ukázat, že se to tebe nikdo nemůže beztrestně srát, aniž by za to musel nést následky.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (Snowflake neregistrovaný) (29.1.2024 16:06) reagovat
BLM: Děkuji za odkaz. Na onom videu je 17 záběrů kusů těl. Většinou ruce. Nemám náladu a žaludek, abych ověřoval, jestli se stejné kusy neobjevují ve více záběrech. Každopádně dohromady to není moc, rozhodně ne na 70 lidí. Posádka měla mít 6 členů. Existuje záběr pádu. Není sice příliš kvalitní, ale lze z něj poznat, že letadlo dopadlo víceméně v celku (jsou vidět křídla i křidýlka), tedy by těla neměla být rozeseta po několika km čtverečních. Už je to 5 dní a pořád žádné záběry hromady mrtvých POW.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (mikoRP (29.1.2024 15:59) reagovat
jasne nekolik milionu chciplo hlady - falesne narky. serou se jim do vnitrostatni politiky, falesny narky. naserou tam zeleny muzicky (dovolenkare), co zabijeji a vyvolavaji konflikty - falesny narky. obsadi jim krym - falesny narky. obsadi luhans, doneck - falesny narky. rusove zacnou invazi ukrajiny - falesny narky. ... pak mi jeste chvili vykladej, ze mas vsech 5 pohromade.

Obrázek 'Cold war' Obrázek 'Cold war' (blm v prestrojeni 3) (29.1.2024 15:58) reagovat
Dalsi obet ukropropagandy. Smutne.

Strana 2/5. předchozí 1 2 3 4 5 následující