Odebírat | ||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (kozička) (9.2.2024 9:53) | reagovat | |
@psí chlup: Tedy pokud budou USA vyhrožovat válkou někomu jinému, třeba KLDR nebo Iránu, je to OK. Špatné by bylo pouze to, kdyby válkou vyhrožovali nám, jo? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (kozička) (9.2.2024 9:49) | reagovat | |
@cyklista: Jaký máme historický nárok na Královec? Povídej, rád čtu tvoje zcestné bláboly. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (cyklista) RP (9.2.2024 9:19) | reagovat | |
Milý dementní Dezoláte, nemel tady proruské kydy a přečti si, co Nullanová skutečně řekla. A celý článek, ona tam totiž přesně vyjmenovala a specifikovala, na co ta pomoc šla. A rozhodně ne na demonstrace proti vládě. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (psi chlup is blmblb) (9.2.2024 9:09) | reagovat | |
pekny whataboutismus, kdy naposled nam USA vyhrozovalo jadernou valkou? Kdy naposled nam vyhrozovaly, ze nam poslou tanky do Prahy? Kdy naposled tam ty tanky opravdu poslaly? Kdy naposled nas zaradily na seznam nepratel hned na druhe misto? A protoze nic nenapises, tak ja odpovim. Nikdy. Rusove v poradi otazek 2023, 2023, 1968, 2022 | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 8:41) | reagovat | |
Ukrajina už je "západ", jo? A jaký je rozdíl mezi napadením Ukrajiny a napadením jakékoli jiné země? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (psi chlup is blmblb) (9.2.2024 8:39) | reagovat | |
tady diskuze neni o tom, kteri politici lzou vic, ale o tom, ktery stat napadl zapad a vede ofensivni valku. Ktery stat uplne bezne vyhrozuje, ze nas tady vsechny povrazdi. Pitomci blmbbl, merlin a dezoalt putinovi vsechno veri, zerou rozhovory s nim, ale v tomto pripade, tvrdi, ze to je nadsazka. Neni, Merline uz jsi chcipl? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 8:32) | reagovat | |
Milý primitivní sprostý cyklisto, ty už jsi někdy zažil, aby nějaký politik mluvil zcela otevřeně? Aby nepoužíval různé prázdné floskule, newspeak atd.? Vždyť jenom ta obehraná floskule zvaná "demokratizace" může znamenat cokoli od "pouhého" financování páté kolony až po kobercové bombardování. Například z krycího obratu "Speciální vojenská operace" dostáváte hysterické záchvaty, ale obraty typu "Operace trvalá svoboda" vás nechávají zcela chladnými. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (cyklista) RP (9.2.2024 8:20) | reagovat | |
Hele, a už víte, kde je Gerasimov? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (cyklista) RP (9.2.2024 7:58) | reagovat | |
Milý dementní dezoláte, když už zmiňuješ tu americkou paní, tak co kdybys ji ocitoval správně a nevytrhával z textu jen to, co se ti hodí? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (cyklista) RP (9.2.2024 7:56) | reagovat | |
A jinak ruské historické nároky, vlastně žádné: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 7:53) | reagovat | |
kvikale, ty nejsi schopen uznat ani to, že za oběma barevnými revolucemi na Ukrajině stojí notoričtí pachatelé barevných revolucí po celém světě. A to přesto, že například Nulandová na kameru přiznala, kolik do "demokratizace Ukrajiny" museli vrazit peněz. Tak tady teď nezkoušej lhát stylem "Já už jsem tu mockrát uznal chyby". Takže sorry jako, ale ten tvůj "západní narativ", že se do dění na Ukrajině vměšovalo a vměšuje jen a pouze Rusko, zkrátka uznat nemůžu. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (cyklista) RP (9.2.2024 7:52) | reagovat | |
Máme historický nárok na Královec. Kdy nám ho rusáci vrátí? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (psi chlup is blmblb) (9.2.2024 7:49) | reagovat | |
blmbmb a merlin jsou kokoti. Chcipnete prorusky svine. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Metzgermeister) RP (9.2.2024 3:12) | reagovat | |
klasickej merlin - "já nelžu, ty lžeš!" | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Spimfurt) RP (9.2.2024 1:13) | reagovat | |
vynikajici prace merline. tvuj koment se za byt 160. v poradi. gratulki. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 1:08) | reagovat | |
@NN/A: Takže opět to samé jako vždy. Někoho obviníš ze lži a když se dotyčný zeptá, v čem lhal, nejsi schopen uvést žádný příklad. A to se tu opakuje už dva roky stále dokola. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (9.2.2024 1:04) | reagovat | |
frome (alias knikale alias ostrovide alias klitorysi), ten rozhovor by sis mel pustit. Putin prave vysvetluje denacifikaci ukronacku, kterou porad nechapes. Tak se priuc. Cas asi 55 min. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (NN/A) (9.2.2024 1:00) | reagovat | |
Merlin - téměř všechno ostatní. Je to stále s tebou dokola | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:56) | reagovat | |
@kníkal: Jasně, jsi usvědčen ze lží, nemáš na to žádné argumenty, tak utečeš. Typické, ale vlastně i vítané. Když tu jsi, dělá se mi z tebe zle, ty kreaturo. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:54) | reagovat | |
@Nn/A: A co tedy rozporuješ? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:53) | reagovat | |
NN/A jo. Jako já tu už jen chilluji, nečekám od nich nic. Mám tu zas znovu dokládat Merlinovi, že Donbas byl ukrajinský do 40. let, kdy přišla rusifikace? Mám si vybírat nějaké nesmyslné lži o občanské válce na UA od Dezoláta. Mám čekat, až blm dohoní teď na Tuckerem a putlerem? Nebo řešit s potvurkou, že viry neexistují... je to odpad z odpadu. Já se, jako starověcí Římané, rád bavím zrůdami, ale i ty byly jistě podnětnější než tihle "naši" putlerovo kolabouši. dobrou. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (NN/A) (9.2.2024 0:52) | reagovat | |
Merlin - tohle konkrétně nerozporuju. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:51) | reagovat | |
@NN/A: Co je lživého na tvrzené, že Rusko má od dob Kateřiny Veliké na Krymu námořní základnu, která je domovským přístavem Černomořské flotily? Vynechme krátkou epizodu německé okupace. Povídej, zajímá mě to. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (9.2.2024 0:50) | reagovat | |
Rusove na Krym nezautocili. Nemeli proc, meli tam zakladnu a vojaky, kterym stacilo vyjit ven na ulici. No a jeste ze to udelali a uchranili tak Krym pred najezdem ukronacku, co by to tam rozflakali jako na Donbase. Bohuzel se nepodarilo stejnym zpusobem ochranit i Mariupol a Odesu, takze tam ukronackove nabehli a zacali terorizovat mistni populaci. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:49) | reagovat | |
@kníkal: Jasně, že nemá cenu to komentovat. Co bys taky chtěl ty, ušmudlaný trouba, komentovat na historických faktech. A že tam mají ruskové námořní základnu už několik století, to snad ví každý. Akorát ty to popíráš. Jsi normální píčus, který by si každých deset minut zasloužil na tu svoji prolhanou tlamu tři facáky z každé strany. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (NN/A) (9.2.2024 0:49) | reagovat | |
klitorys ostrovid - u těhle lidí je naprosto nulové kritické myšlení a sebereflexe. Je to až fascinující jak tyhle kousky to dokážou dotáhnou tak daleko a stále točit na 100x vyvrácené lži. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:46) | reagovat | |
ulhaná kozičko merline... tohle ani nemá smysl komentovat, tak v kolotoči sraček už jsi. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:45) | reagovat | |
@kníkal: Nelži zase, ti ruští vojáci tam celou historii ruské námořní základny na Krymu měli svoje vojáky normálně umístěné. Což je pro normálního člověka naprosto pochopitelné, Krym je od dob Kateřiny Veliké ostatně ruské území. Takže žádní "dočasně umístění vojáci", oni tam byli trvale už několik století. To samé osídlené Donbasu, to jsou prostě Rusové, i když byli posledních 30 občany Ukrajiny. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:44) | reagovat | |
to je další magořina putlerovců. i když jsou chyceni při lži, nikdy neuznají, že se mohli mýlit, třeba zblblí ruskou propagandou. Já už jsem tu mockrát uznal chyby. ale putlerovci tohle nemohou udělat, berou to za prohru. blbci ú | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:43) | reagovat | |
dezoláte, začalo to 20. února 2014 útokem ruska na Krym. Pak rusko zaútočilo v Donbase. Na UA ve 21. století nebyla nikdy občanská válka. To je západní konsenzus. Žádné možnosti, jen tohle. akceptuješ to? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 0:40) | reagovat | |
Hlavně do toho sekorovského "komiksu" nepiš pravdu, kvikale. Protože pravda by nebyla tak "skandální" jako to tvoje obsedantní lhaní. Tedy nepiš, že jsem ti dal nesčíslněkrát na výběr mezi 1) Začalo to jako občanská válka a je z toho kombinace války občanské, zástupné a klasické 2) Je to proxy válka, do které se Ukrajinci nechali zatáhnout. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:39) | reagovat | |
blm: začalo to okupací Krymu 20. února 2014. Jak pak říkáte neoznačeným nebo označeným ozbrojeným rusákům dočasně umístěným na východní Ukrajině, to je váš problém. Jsou to od 2014 doteď rusáci z ruska s ruskými zbraněmi. To je agrese a okupace, ne občanská válka. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:36) | reagovat | |
Hele, pokud americké letadlo vzlétne z Rumunska, provádí elektronický průzkum Krymu a výsledky předává Ukrajincům, je to zapojení USA do války. Frantíci tam mají spoustu vojáků ... kteří pochopitelně těsně před odjezdem stihli odejít z cizinecké legie, samozřejmě. Poláci tam mají spoustu vojáků .. kteří před osjezdem také odešli z aktivní služby. O britských SAS ani nemluvě. Polovinu dodaných západních systémů ovládají vojáci NATO, protože Ukrajince na to nikdo nestihl zaškolit atd atd ... | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (9.2.2024 0:34) | reagovat | |
Jo to frome (alias knikale alias ostrovide alias klitorysi) udelej a ztrapni se jeste vic. Protoze kazdy prece vi, ze nic se v case nijak nemeni a situace je uplne stejna, jaka byla pred 10 lety a nemohla se ani trochu zmenit. Ze ta soucasna valka nemohla zacit jako valka obcanska, ktera prerostla v proxy valku zapadu proti Rusku. Do it, at se zasmejem. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:31) | reagovat | |
jj ua a ru je pro kozičku spousta )) | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:30) | reagovat | |
Číst to teď asi nebudu, ale on má pravdu. Na Ukrajině teď už bojuje spousta států. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:27) | reagovat | |
hmm vidím to na díl jen o Dezolátovi (i s identitou ). žuížátka se budou ptát, proč agresi Ruska proti UA říká ukrajinská občanská válka, on kontruje tím, že tam bojuje spousta států, nice . | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 0:27) | reagovat | |
kvikal: Mně ta tvoje odpověď úplně stačí. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:25) | reagovat | |
Kdepak merline, já dobře vím, co je zač ten Tucker, nad kterým si tu blm leští koule. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (9.2.2024 0:21) | reagovat | |
@kníkal: Ty okamžitě označíš za putinova potrata kohokoliv, kdo má na věc jiný pohled, než ty. Jsi moderní demokrat jak vyšitej. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (9.2.2024 0:20) | reagovat | |
Tvl zatim dost slabe, Putin placa o historii je to takovej uspavac hadu. Tohle asi na jeden zatah nedam. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:06) | reagovat | |
ne dezo, je to ua versus ru. treba iran, severni korea podporuji rusko. desitky demokratickych statu pak technikou a financemi podporujou UA. i tak je to od 20. unora 2014 valka ru versus ua, ruska agrese. pokud mas nejake dukazy ze ne, je to mimoradne tvrzeni a to vyzaduje mimoradne dukazy, tak se predved . to bude ale url zdroju | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:03) | reagovat | |
ignoring, putlerův potrat udělal meme rozhovor s putlerem. putlerovci si rvou rodidla | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (9.2.2024 0:03) | reagovat | |
kvikale, samozřejmě že západních států. Nebo jsi snad nepochopil to "bývalí vojáci NATO"? Uznáváš tedy, že jde o válku více než dvou států, nebo ne? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (9.2.2024 0:02) | reagovat | |
Uz je to venku, libtardi coping, seething and dilating https://tuckercarlson.com/the-vladimir-putin-interview/ | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (9.2.2024 0:02) | reagovat | |
Dezoláte, a nehraj to kamsi do ztracena. dobře víš, že otázkou "Uznáváš, že od 20. února 2014 je na Ukrajině rusko-ukrajinská válka, tedy to, co definuje západní historiografie třeba zde [odkaz] ? Tedy, že od 20. února 2014 šlo v to období vždy o válku dvou států?" směřuji k tomu, abys uznal, že na UA není občanská válka. Je tam rusko-ukrajinská válka, viď? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:47) | reagovat | |
dezo kterých? jak to přesně určuješ? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (8.2.2024 23:42) | reagovat | |
kvikale, těch států, že kterých pocházejí různí ti jakože "vojenští poradci", "dobrovolníci", "bývalí vojáci NATO" atd. Tedy obdoba těch pověstných "ruských vojáků na dovolené". | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (8.2.2024 23:40) | reagovat | |
Hele koukejte se prestat hadat, za 20 minut vychazi Tuckerovo interview. Je nejvyssi cas pripravit popcorn, zastrihnout doutnik a nalit neco uslechtileho, idealne https://twitter.com/JesusFromMars/status/959399095784955904/photo/1 | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:37) | reagovat | |
dezo kterých? jak to přesně určuješ? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (8.2.2024 23:35) | reagovat | |
kvikale, co přesně nechápeš na mojí odpovědi? Podle mě jde o válku více než dvou států. Takže jednoduchý test: Uznáváš, že jde o válku více než dvou států? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Chaos_a_Bordel) RP (8.2.2024 23:31) | reagovat | |
Vsak lidi co jsou pr USA jsou banda pedofilu, viz Epstein a jeho nabda, kamaradi s lidmi, kteri vrazdi male deti a ziskavaji z nich adrenochrom - a napojeni na spicky USA maji, berou od nich granty - a td mi ukazte jedinou neziskovku v CR, ktera jej financovana Ruskou vladou a chobotnici pol. neziskovek z Ruska - v CR reknu treba OpenSociety, Bafetovy nadace atd. atd. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:31) | reagovat | |
Dezolát odpovíš na "' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:1 reagovat Dezoláte, to je jednoduchý test. Uznáváš, že od 20. února 2014 je na Ukrajině rusko-ukrajinská válka, tedy to, co definuje západní historiografie třeba zde [odkaz] ? Tedy, že od 20. února 2014 šlo v to období vždy o válku dvou států?"? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (8.2.2024 23:29) | reagovat | |
kvikale, já jsem účast Ruska na dění na Ukrajině nikdy nepopíral. Takže jednoduchý test je spíš toto: Uznáváš, že minimálně od roku 2000 je do dění na Ukrajině zapojeno mnohem víc států než jen ty dva tebou jmenované? A že od konce roku 2013 šlo vždy o válku rozhodně více než těch dvou států? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:28) | reagovat | |
ale jo to víš chaosi, ty putlerův debile, lidové soudy. Já se v poho přihlásím jako lidový soudce a tebe nechám veřejně vykastrovat lžící (trvá to dýl). To chceš? Ok. ty "anonymní" pako . | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (blm v prestrojeni 3) (8.2.2024 23:28) | reagovat | |
20. února 2014 na Ukrajine zacala obcanska valka se zahranicni podporou jednotlivym skupinam; zapad podporoval ultranacionalistickou juntu, Rusko zase mensinu na Donbase. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Chaos_a_Bordel) RP (8.2.2024 23:25) | reagovat | |
Ted krachla velka susenkarna v D a kela hodne podniku v CR, tisice lidi bez prace a bude hure, CR zdechcne 1/2 velkych firem a propadnou se odvody dani, navrch lid bude zadat socialku, jinak hladva masa potahne ulicemi a udela lidove soudy. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (klitorys ostrovid) RP (8.2.2024 23:18) | reagovat | |
Dezoláte, to je jednoduchý test. Uznáváš, že od 20. února 2014 je na Ukrajině rusko-ukrajinská válka, tedy to, co definuje západní historiografie třeba zde [odkaz] ? Tedy, že od 20. února 2014 šlo v to období vždy o válku dvou států? | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Dezοlát) (8.2.2024 23:10) | reagovat | |
Já osobně jsem ruské napadení Ukrajiny nazval svinstvem nesčíslněkrát. Tak jako každé napadení kohokoli kýmkoli. Prolhanec kvikal má ale problém s tím, že mám "nesprávný" názor na to, který specialista na "barevné revoluce" stojí za "barevnými revolucemi" na Ukrajině. A protože tyto skutečnosti jsou pro něj nepříjemné, tak se od toho snaží odpoutat pozornost stupidním lhaním o "schvalování vraždění" a dalšími podobnými debilitami. | ||
|
||
Obrázek 'Sexualni haraseni' (Merlin) RP (8.2.2024 23:01) | reagovat | |
@kníkal: Je hezké, jak si vymyslíš falešný argument pro neexistující event, jako "vyhlazovací a kořistnickou válku fašistické Moskálie proti Evropě" a pak naprosto drze obviňuješ jiné lidi, že to schvalují, ba přímo obhajují. Jsi falešný potkan, skrz naskrz prolhaný tvor, nemáš žádnou morálku ani svědomí a ještě se stavíš do pozice mravně bezúhoného. Zmrdi, jako jsi ty, by se měli veřejně vystavotat jako odstrašující příklad pro normální lidi. | ||
|