Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdva:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (cyklistaRP (11.2.2024 18:13) reagovat
Jo, a největší legrace je, když tu menšinu nikdo neutiskuje, třeba jako my Sudetské Němce v pohraničí a ta diktatura z vedlejšího státu tam pošle teroristy přepadat policejní stanice a úřady. A když jsme se bránili, tak začal Hitler ječet o utiskování menšiny. Ale ani Hitler si k nám netroufl poslat regulérní armádu. Putin tak jemnocitný nebyl a když občanskou válku nezvládali agenti FSB jako třeba Girkin, poslal na Ukrajinu v roce 2014 normální armádu. Putinovi Hitler sahá tak po lýtka.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 18:12) reagovat
Jenze ten, kdo tady lze a kdo neni schopny sva tvrzeni dolozit, jsi ty. A do mne jen promitas svuj podelanej zivot a pokriveny charakter. Sam vis, ze lzes, a tak z toho obvinujes mne. Mentalne jsi na urovni ditete nebo mozna spis chytrejsiho psa.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 18:07) reagovat
blm - tady ti už nikdo nic dokazovat nemusí. Všichni ví co jsi za zmrda. Stejně tak jako lidi co tě znají osobně. Ale pro tebe to jsou stejně všechno lháři :)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 18:06) reagovat
No hlavne podle techto kurev meli Cesi na Slovaky poslat vojaky a tanky, protoze hranice jsou dokonale a nesmi se zmenit. Jeste aby tak nejaka mensina zridila vlastni stat a vladla si sama, ne ne ne, to je nehezke a neprogresivni. Spravne je, kdyz mensinu proti sve vuli udrzujes ve state silou, utiskujes ji a radsi na ni posles armadu, nez abys ji nechal vladnout si po svem. Jen to je podle techto kurev skvele a progresivni.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 18:03) reagovat
Tos mi to teda nandal, takova tize dukazu se casto nevidi. :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Chaos_a_BordelRP (11.2.2024 17:59) reagovat
Nebvo by Praha mohla bombadrovat celou moravu a slezko, kdyz jinak hlasuji nez pepici a navrch se neciti byt cechy ;-) --- to je totiz ta vase Ukrajinska vladni chunta, co tam vladne, pod diktatem USA a castecne i EU - totalitni nacistiky rezim co si nec nezada z nejvetsimi zrudami dejin, jako Hitler, Macocetung, Polpot, Stalin - vse levocove idelogie, vsimate si ?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 17:58) reagovat
takze blm lze, bezpaterne a beze svedomi ... jako vzdy.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Chaos_a_BordelRP (11.2.2024 17:58) reagovat
Ukrajina, to je ta zeme, kde 3x opakovali volby, prortze nevyhral pro americky sasek a po 3 je zfalsovali a uveznili opozici do vezeni? - pak vrazdili demonstranty, kteri proti tomu protestovali, upalovali je v autobusech a domech - a nasledne na cely vyhcod Ukrajiny, co hasoval jinek nez si USA pralo polali armadu a zacali tam rozsevat tuny demokracie v podobe raket .... aha, tak to jsme rad ze neziji v CR, si taky udelejte Ukrajinu .... kdy Praha treba zacne bombardovat Ostravu, ze se jim nelibi hlasovani

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Chaos_a_BordelRP (11.2.2024 17:55) reagovat
ZKracene - chcme demokracii bez privlastku, chceme svobodu a chceme spravedlonost - a je nam jedno, co za zrusy valdnou na Ukrajine, v Rusku, v USA - nejsme ani jedno z toho, mi mame hajit jen zajmy CR a nasich ekonomickcyh kamaradu, tedy i EU - pro blaho obcanu - ne nadnarodniho kapitalu a nejake idelogie - pro blaho vsech obcanu v CR a EU - a co si delaji v Africe nam ma byt jedno, tim mene, aby jsme tam posilali nejake penize.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 17:53) reagovat
V unoru vedel kazdy hovno. Tehdy to byla jeste invaze, ze ktere se vyklubala regulerni valka. SMO jsem tomu nerekl snad nikdy. Ja ti nic dokazovat nemusim, to ty tu neco prezentujes, tak to dokaz. nna: Zase lzes a oznacujes za "rusky narativ" vse, co ti nezapada do te tve ukropropagandy. Rusko nepodporuju, jen se vysmivam tem stupidnim lzim, co Ukrajina prezentuje a kterym bezmezne ukrobuzny veri. Cope harder, psychopate. B-)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Chaos_a_BordelRP (11.2.2024 17:53) reagovat
Demokraci s privlastky je vzdy a ve 100% pripadu zrudna totalita a to horsi nez v Rusku a o fasisticke diktaure na Ukrajine ani nemluvim, tam uz je to horsi jak za nemeckych nacistu i obdobu hgestapa tam maji, co strili lidi na ulicich a delaji soudy bez zakony, coz vlastne ani to gestapo nedelao - ale u vyslechu nma zakony srali a koho chteli popravit bez zakony toho nemeci zavrazdili u vyclechu --- kazdopadne v CSSR se volalo po tom, aby mohly zaznit vsechny nazory a hl;avne po demokracii bez privlastku

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 17:49) reagovat
1.) nerikal jsi tomu vlaka. (dokaz citaci z lp unor 2022) 2.) neodporoval? obhajoval = podporoval. dokaz opak citaci z unoru 2022. 3.) od zacatku jsi rikal, ze se ukrajinci maji vzdat a nebranit se agresorovi (opak dokaz citaci z lp 2022) .. atd. ale vis, ze lzes, takze nic takoveho nedokazes.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 17:45) reagovat
blm - každý den tady jedeš Ruský narativ. Každý den tady několikrát podporuješ Rusko. O tom nepochybuje ani dement merlin. A najednou budeš dělat, že tomu tak není? :-D zaslouženej posranej život

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 17:44) reagovat
mukl: Ses dement nebo jen totalni kokot? Ja tomu rikam valka od samotneho zacatku, tak co se mi tu snazis dokazat ty tupce? :-D Nikdy jsem ji nepodporoval, to zkurvene ukrobuzny chteji bojovat #DoPoslednihoUkrajince a Ukrajinci jsou vam uplne ukradeni. Bezcennej povl, ktery je dobrej akorat tak k zabijeni lidi, ktere jste nikdy nepotkali a kteri vam nikdy nic neudelali. A to jen proto, abyste si mohli hrat na etalony moralky a lidskosti, ackoliv jste psychopaticke zrudy.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 17:38) reagovat
blm: "Ja usinam bez potizi, protoze na rozdil od vas ja tuhle valku nikdy nepodporoval" - lidi bez svedomi vzdy usinaji bez potizi. a ze jsi tu vlaku (KONECNE UZNANA VLAKA MISTO SPECIALNI VOJENSKE OPERACE!) nikdy nepodporoval je lez jak vez. podporujes ji (za ruskou stranu), skoro kazdym svym vstupem. a to "skoro" jenom v pripade, kdyz se nahodou, velice sporadicky a vyjimecne, vyjadrujes neutralne. nikdy ne proti rusku, jakozto iniciatora agrese

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (MerlinRP (11.2.2024 17:32) reagovat
Ještě, kluci. Pokračujte, vaše argumenty jsou čím dál lepší. "Putin se přirovnal k Hitlerovi" ... Ne, to neudělal. "Lže o tom, že Československo bylo napadeno Polskem spolu s Německem." ... Hele, to Těšínsko se rozhodně samo nezabralo. Atd atd ... Jeďte dál, je to legrace, ale začíná to tu zbytečně váznout.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 17:28) reagovat
To si uloz, ale nevim, k cemu ti bude. Kdybych nemel pravdu, snadno bys to dokazal tim, ze mi ukazes jediny komentar, kde valku podporuji. Ja to ale nikdy nedelal a ty jsi o tom akorat lhal.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 17:15) reagovat
blm - tenhle poslední koment si ukládám na pozděj. děkuji :)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 17:08) reagovat
Ja nelzu, to ty lzes. Ja tuhle valku nikdy nepodporoval. Ani pred tim, nez zacala, ani potom. Nenajdes jediny komentar, kde bych ji podporoval. A ty to vis, takze lzes, protoze jsi ulhana svine.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 17:05) reagovat
blm - vždyt ty lžeš už v první větě :-D 68 byl taky u nás problém s přijímáním Ruských zájmů proto jsme psychopatické čebuzny ?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 16:55) reagovat
Ja usinam bez potizi, protoze na rozdil od vas ja tuhle valku nikdy nepodporoval. Vzdy jsem byl proti ni a chtel, aby se hledala mirova reseni a rozumna domluva. To vy, psychopaticke ukrobuzny, jste odmitali brat do uvahy zajmy Ruska, vzdy jste se jim vysmivali a chteli, aby se stal pravy opak. To Ukrajina si zakazala s Ruskem jednat. A dokud nepochopite, ze problem je ve vas a v Ukrajine, tak jejich sebegenocida bude pokracovat a ja vam v ni budu znovu a znovu machat rypak.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 16:50) reagovat
člověk co podporuje napadený stát jiným státem je psychopat a zapříčinil tímto jeho genocidu. tvl jak s tímhle dokážeš usínat nebo se na sebe jen podívat do zrcadla

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 16:41) reagovat
Genociduji se Ukrajinci. Mnozi dobrovolne, mhozi z donuceni. A vy psychopati tomu tleskate a podporujete to. Hlavne, kdyz s sebou vezmou aspon jednoho Rusa, pak je vam cena Ukrajinskych zivotu uplne ukradena.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (DirectRP (11.2.2024 16:24) reagovat
perfektní :-D :-D :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 16:18) reagovat
blme, jak je videt, mas problem s chapanim psaneho textu. zgenociduji se rusaci na ukrajinsklem uzemi. ale to opravdu neni problem ukrajincu, rusaci se do toho hrnou "dobrovolne"

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 16:05) reagovat
nna: zase promitas a zavidis, ze si dokazu najit par minut denne na to, abych mistnim psychopatum nastavil zrcadlo?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 16:04) reagovat
mukl: A ze se pritom sami ti dementi zgenociduji, to ti nevadi? Vlastne nevadi, protoze ses psychopat, kteremu jsou Ukrajinci totalne u prdele. Uzitecni idioti pro proxy boj s Ruskem, ja zapomnel.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 16:01) reagovat
blm - vždyt ty si ten posranej život zasloužíš :) hlavně nezapomen ten krátkej zbytek zajebat na forech.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 16:00) reagovat
vyhravaji/nevyhravaji, neni to jedno? hlave, kdyz ruske fasisty/nacisty posilaji (v lepsim pripade, kdyz z nich neco zbyde) dom v cernych pytlych

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 15:55) reagovat
Jo aha, ty porad zijes v iluzi, ze Ukrajinci vyhravaji. Tak to ja te nebudu v tom sneni rusit. Pro ostatni jen dodam, ze v obkliceni tam Rusove fakt nejsou.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Just saying) (11.2.2024 15:51) reagovat
Přesně, nacisti prijdou na Ukrajinu, a zpátky dl ruska v černých pytlech. Denacifikace jak má být

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 15:47) reagovat
Co co ted? Denacifikace Ukrajiny pokracuje. Treba u Avdejivky dostavaji tezce pres picu, posledni prilezitost se stahnout prosrali, takze jich tam zarve pekne mnozstvi. A pro tyhle ja rozhodne slzy ronit nebudu. B-)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 14:23) reagovat
blm - tvl co ted ? najednou to všechno s těma náckama na Ukrajině ( a dalších pobaltských státech) nedává smysl. :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 14:14) reagovat
Jako ze uz stavi tabory a program na vyhlazeni Zidu uz bezi? Nebo proste rikas Hitler kazdemu, kdo nekdy udelal neco jako on? Treba namaloval obraz nebo mel k snidani chleba. Znas vubec nejakou jinou historickou postavu nez je prave Hitler ty demente vypatlanej?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 14:07) reagovat
Solomon - myslíš tu pasáž jak se Putin přirovnal k tomu, že musel jednat jako Hitler ? :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (NN/A) (11.2.2024 14:06) reagovat
Dezоlát - a co doma ? všechno v pohodě ? :)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Just saying) (11.2.2024 13:25) reagovat
Solomon: vy rusboti jste nějací zacyklení. Už by to chtělo nové notičky než opalovat tu samou větu dokola

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (SolomonRP (11.2.2024 13:14) reagovat
se divim, ze libtardům z toho interview ještě neruplo B-)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (mukl) (11.2.2024 12:21) reagovat
ynteligent zas jede :-D neni schopen se srozumitelne vyblekotat do 8mi sekund, tak pise cele romany. ale smysl maji stejny: informacni hodnoto nula-nula-nic

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezоlát) (11.2.2024 12:11) reagovat
případně kouří nemyté ruské čůráky jako já... :-D :-D :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 12:10) reagovat
:.: Mimochodem ta tvoje výtka je vtipná zejména proto, že sami libtardi mají jednoduchou rovnici "Nevolič Pětikoalice = dezolát". Přitom "dezoláti" volí opravdu různorodé strany. Případně nevolí vůbec.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 12:07) reagovat
https://www.ods.cz/o-nas ... https://www.kdu.cz/aktualne/archiv/2018/obcansky-aktivni-mladez-je-pro-demokracii-nezbytna ... https://www.top09.cz/co-delame/medialni-vystupy/musime-se-branit-rozkladu-liberalni-demokracie-25095.html ... https://www.pirati.cz/jak-pirati-pracuji/pirati-a-starostove-vysilaji-jasny-vzkaz-volicum-nebudeme-spolupracovat-se-stranami-s-korupcni-minulosti-ci-ohrozujici-liberalni-demokracii-ke-stejnemu-zavazku-vyzyvaji-ostatni-demokraticke-strany/

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 12:07) reagovat
:.: Tak jsem nakoukl na oficiální weby stran Pětikoalice a úplně všechny se k "liberálně demokratické" ideologii nadšeně hlásí. Ale pokud je to jinak, tak mi sem dej pár odkazů, ve kterých se některá ze stran od této ideologie distancuje. Mých pár odkazů na ukázku máš v mém dalším příspěvku.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezоlát) (11.2.2024 11:56) reagovat
A já na ambasádě Ruské federace dostal klíčenku s Putinem, nad jehož fotkou se vždy a spolehlivě udělám. ;-)

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezоlát) (11.2.2024 11:54) reagovat
Včera byla na ambasádě Ruské federace kuřba nemytých ruských čůráků. Merlin vyhrál. :-D

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (:.) (11.2.2024 11:46) reagovat
Ono se špatně chápe to, že někdo označuje politiku pětikoalice za liberálně demokratickou (wut? sleduje dotyčný vůbec politiku?), zároveň označuje její voliče za libtardy (wut?), a ještě je vnímá jako jednu skupinu.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 11:44) reagovat
cyklista: Podle tebe pod nickem Merlin diskutuje Putin osobně?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (psi chlup is v prestrojeni) (11.2.2024 11:44) reagovat
a jeste tam mas volice piratu, coz jsou vyfetovany smazky s komunistickejma nazorama, ale bojuji proti komunismu a jsou v antifa. Jestli tohle dava nekomu smysl nevim, ale jen to ukazuje, jak si nekteri lidi neuvedomuji, co rikaji. Vid merlinku a blmblbacku. Krom dezolata, ten je neutralni neutral, nema nazor.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 11:42) reagovat
:.: Voliči Pětikoalice volí Pětikolalici. Tím reálně projevují svoji podporu "liberálně demokratické" ideologii. V tomto ohledu jsou zkrátka jedna skupina. Pokud budeš například lyžovat, tak prostě dostaneš "nálepku" lyžař bez ohledu na to, z jakého důvodu lyžuješ. Co přesně je na tom tak složitého na pochopení?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (cyklistaRP (11.2.2024 11:33) reagovat
Milý Sanitole, že projevuji nenávist vůči agresivnímu, zlému a ulhanému magorovi je špatně? Naposledy Putin řekl, že obdivuje trpělivost Hitlera. To už se tady fakt dementi jako ty úplně pomátli, že jim to přijde v pořádku?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (:.) (11.2.2024 11:24) reagovat
Voliči pětikolice jsou extrémně různorodá skupina, a volí dané z mnoha různých důvodů. Máš tam podnikatele, konzervativce, máš tam studenty, pracující, důchodce, máš tam městské liberály i věřící. Tohle všechno se snažíš nacpat do škatulky libtard.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 11:21) reagovat
:.: Když to zjednoduším tak, abys měl šanci pochopit to i ty: Připadají ti voliči "liberálně demokratické" Pětikoalice jako reálná skupina voličů Pětikoalice, nebo je to jenom "dezinformace" a žádná taková skupina neexistuje?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (blm v prestrojeni 3) (11.2.2024 11:14) reagovat
Ale funguje, on je jenom kokot.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (:.) (11.2.2024 11:07) reagovat
No mě spíš zajímá, jestli vůbec tušíš. Jestli to je nějaká reálná skupina s nějakým jednotným reálným názorem, nebo jestli ze sebe tím nálepkováním libtardů děláš idiota.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 11:00) reagovat
:.: Gůgl nefunguje?

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (:.) (11.2.2024 10:58) reagovat
No, a teď ještě zjistit, co je to ten libtard. Kde pracuje, kolik jich je, jaké má vzdělání, jak žije, co si opravdu myslí.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 10:56) reagovat
Zjednodušeně řečeno - libtardi si vlastní nenávist projektují do ostatních úplně stejně jako bolševici.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Dezοlát) (11.2.2024 10:55) reagovat
Lživé podsouvání nenávisti je standardní "liberálně demokratická" metoda "boje". Bolševici dělali přesně to samé. Jediný rozdíl je v tom, že "lidoví demokrati" podsouvali nenávist třídní, kdežto "liberální demokrati" podsouvají nenávist předsudečnou. Rovněž ten neustálý "boj" je jako vystřižený z Rudého práva. "Lidoví demokrati" taky pořád proti něčemu "bojovali". Vedli takzvaný "třídní boj". "Liberální demokrati" zase bojují proti "dezinformacím", různým vylhaným "fobiím" atd. atd.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (Sanitol) (11.2.2024 10:41) reagovat
Cyklisto, mě připadáš spíš ty plnej nenávisti. Věnuj se občas heterosexuálnímu sexu, uvolní tě to.

Obrázek 'liliputina' Obrázek 'liliputina' (:.) (11.2.2024 10:12) reagovat
Kdo po tomhle rozhovoru ještě podporuje rusáky, je úplně tupý a/nebo sociopat.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující