Odebírat | ||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Dezοlát) (22.2.2024 20:11) | reagovat | |
Přesně tak. Tak to mají "liberální demokrati" rádi. Lepší je to ale nezmiňovat, protože tě za to stihne libtardí shitstorm o "falešných analogiích", "kouření ruSSkých čůráků" atd. atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Vyjebany kokot) (22.2.2024 19:55) | reagovat | |
Po bolsevicku s vama zatocime. Tak to mate radi, neni pravda? | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 19:49) | reagovat | |
from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys): Od kdy resite rodokmen? Dva roky tu zvatlate, ze mrtvy Rus, dobry Rus, ze maji do jednoho vychcipat, a zadne genealogicke rozbory jsem tu do ted od vas nevidel. Proste to priznej, postav se k tomu celem. Jste kurvy s dvojim metrem, bez spetky konzistence, bez hodnot, moralky nebo ferovosti. Jeden den volate po genocide naroda dle statni prislusnosti a druhy den oplakavate jednoho z tech, kterym jste vcera prali smrt. A prijde vam to spravne a normalni. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Dezοlát) (22.2.2024 19:41) | reagovat | |
To mi připomnělo, jak byla na oficiálním webu ministerstva vaxinace stránka o "dezinformacích" o covidu. Ta měla taky asi 100 různých verzí toho, co je ještě "dezinformace" a co už je realita". Nejspíš proto, aby si plebs nevybíral a naprosto přesně věděl, čemu má zrovna dneska slepě věřit. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 19:34) | reagovat | |
Vyjebany kokot: to nevymýšlej ono. Když Moskalové vraždili novičokem v Británii, tak následně moskalská média vydala přes sto různých verzí toho, co se stalo. Cílem Moskalů a kolaborantů je zahltit informační prostor informačním šumem, aby si plebs řekl, že se nedá věřit ničemu a aby si každý blbec vybral verzi, která mu nejlépe vyhovuje. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 19:30) | reagovat | |
blm: protože měl otce z Ukrajiny | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (cyklista) RP (22.2.2024 19:28) | reagovat | |
Mírně OT, až budou chtít místní kolaboranti vstoupit do Rudé armády, tady mají náborový plakát, všechno skvěle ruské, až na ten tank, to je Leopard: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Vyjebany kokot) (22.2.2024 19:14) | reagovat | |
Mam to v pici, ale lolcim se nad tim, jak se tu russti pracuraci stavite na hlavu, abyste vymysleli nejakou verzi, kterou vam nekdo sezere. Navalnyj verze 10. Ted. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 18:54) | reagovat | |
Proc vlastne smrt Navalneho tak prozivate? Dokola tu od vas slysim, ze Rusove si zaslouzi chcipnout do posledniho, a ted takove divadlo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (cyklista) RP (22.2.2024 18:38) | reagovat | |
Tvl,. rusákům vypadne každý týden někdo z okna, protože radioaktivní čaj je už profláklý a zanechává stopy, novinářů zabili kolem dvaceti, naposledy spáchal sebevraždu po kritice plýtvání vojáky u Avdijivky vojenský korespondent ale jinak svině Murz a na chudáka Navalného si budou zvát cizí vrahy? | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 18:35) | reagovat | |
Merline, na Brity už jste hodili genocidu spáchanou moskalskými vojáky v Buči. Brity už nechte bejt. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Merlin) RP (22.2.2024 18:03) | reagovat | |
Mě by nejvíc ze všeho zajímalo, jestli se k němu povedlo dostat britům nebo amíkům a jak to udělali. A nebo se na to možná nechal najmout mosad. Protože, kluci, Putin to takřka jistě nebyl. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Smradek) (22.2.2024 17:55) | reagovat | |
Po precitani tejto konverzacie som konecne odhalil blmovu identitu.. Je to ten kkt s hrnickem z ano sefe .. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Spimfurt) RP (22.2.2024 16:30) | reagovat | |
ale hovno. navalnyj nemohl sehnat fajzra, tak risknul cestu pro sputnik. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Sukalavyfukauta) (22.2.2024 16:23) | reagovat | |
Navalny umřel na očkování na covid stejně jako Boris Němcov, vy kundy. A táta Zelenského bojoval po boku nacistů a vlastnoručně zastřelil desítky hrdinných partizánů ve Velké vlastenecké válce. Co na tom nechápete vy kundy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (kmikаl) (22.2.2024 16:22) | reagovat | |
voe kmikale dá. Ten nick má reglej nějakej tvůj soudruh. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 16:11) | reagovat | |
voe dezo pod tebou se psát nedá, máš nick reglej | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Dezοlát) (22.2.2024 16:08) | reagovat | |
blm: kvikal nelže. Je sice pravda, že tu někdo pod mým nickem zfalšoval "přiznání", že rád "prcám hlavy mrtvých zvířátek". A taky je pravda, že zrovna kvikal stále dokola píše o tom, že jsem se já zrovna k téhle debilitě sám "přiznal". A pravda je taky to, že se kvikal přiznal, že pod mým nickem píše. Pak mi ale vysvětlil, že psát pod mým nickem vlastně jenom "zkoušel". Takže jsem se k té kmikalem omílané debilitě asi opravdu přiznal. Takže už měla být dávno součástí "pravd" zapsaných v tom jeho "komiksu". | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 16:03) | reagovat | |
voe já si až na základě tvé lži hledal, co to je Siversk | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 16:02) | reagovat | |
To je klidne mozne, ale ten, co oznamoval jeho pad, jsem nenapsal. Beztak jsi ho napsal ty sam, nebylo by to poprve, kdy jsi psal pod mym jmenem. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 15:59) | reagovat | |
blm no taak, napsal asi tři komentáře o Siversku ten den, jako ty jsi fakt král lhářů | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Oslík) (22.2.2024 15:49) | reagovat | |
Až budeme my a naše děti umírat v důsledku třetí světové války, bude veškerý humor nepatřičný a zcela zbytečný... | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 15:41) | reagovat | |
Zase lzes, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi). Ten komentar jsem vubec nepsal ja (byt jsem ho videl a neozval se, abych nekazil srandu). Je uplne mozne, ze jsi ho pod mym jmenem napsal ty sam, jako radu jinych komentaru, u kterych ses dokonce priznal. To, jak ti ten jeden komentar neda spat, tomu docela naznacuje. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 15:33) | reagovat | |
blm, lhal jsi tu o tom, že Moskalové obsadili město Siversk. Pak jsi to mnohokrát hájil, žes to myslel jinak, že jsi nelhal a jen skočil na moskalskou propagandu. Až nedávno jsi přišel na to, žes to vůbec nepsal. Myslíš si, že tu jsou jen idioti jako ty bez absolutní paměti? | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Taky Dobrý) (22.2.2024 15:14) | reagovat | |
A ty jsi mu to sám píchal že to víš jo? V té době žadné restrikce pro cestovani neočkovaných neplatily, mimojiné protože nebylo ani dost vakcín na pokrytí poptávky | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 15:11) | reagovat | |
Ja. Mas s tim nejaky problem? Nebyl snad v Nemecku? Necestoval do Ruska priblizne mesic po zacatku ockovaci kampane fajzrem? Kdyby nebyl napichanej, tak ho ani nepusti do letadla, takze napichanej spolehlive byl. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Taky Dobrý) (22.2.2024 15:04) | reagovat | |
a kdo psal ten komentář (22.2.2024 14:49)? | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 14:59) | reagovat | |
Zase lzes, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi). Nikdy jsem neudelal, co popisujes. Za svymi komentari jsem si vzdy stal; za temi, co pod mym jmenem napsal nekdo jiny (vcetne tebe) nikoliv. Tak moc jednoduche to je. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 14:53) | reagovat | |
Taky dobrý: jo napsal to, to url v obrázku zkracuje tohle url na roumingu [odkaz] , napsal to v čase (21.2.2024 13:21. Teď to ještě bude nějakou dobu hájit, má hodně dlouhé vedení, časem přijde na to, že to za něj napsal někdo jiný, jeho obvyklý postup vylhání se | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Filipes) RP (22.2.2024 14:52) | reagovat | |
(Taky Dobrý): Tak asi dostal Sputník vařený v Indii - to by jeho smrt ale vysvětlit mohlo. Jinak BLM je asi ve skutečnosti celá trolí farma - protože tolik hlouposti se do jedné lebky vejít nemůže. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Taky Dobrý) (22.2.2024 14:51) | reagovat | |
Jasně, stihl se naočkovat a pro jistotu mu dali rovnou boosty ikdyž se to tehdy nedělalo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (psi chlup is v prestrojeni) (22.2.2024 14:50) | reagovat | |
blmblbl je kreten, neni potreba s nim diskutovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 14:49) | reagovat | |
Asi v tom Nemecku, kde pobyval. To o nem fakt nevis ani ty uplne nejzakladnejsi veci, nebo ze sebe jen mermomoci delas uplneho debila umyslne? | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Taky Dobrý) (22.2.2024 14:47) | reagovat | |
To fakt ten blbblb řekl? Jak by se tak ke čtyřem dávkám pfizer vakcíny dostal když od začátku roku 2021 seděl a v Rusku se tím neočekovalo, natož ve vězení | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 14:32) | reagovat | |
Jestli jsi mluvil o mne, tak se opet pletes. Ja nikdy zadnemu vrazdeni netleskal, at se jednalo o kohokoliv. Ja nejsem psychopaticka svine jako jste vy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (xeon) (22.2.2024 14:21) | reagovat | |
tleská vraždění ukrajinců, kterým říká ukronáckové a přidává smajlíky a káže o morálce, to nevymyslíš... | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (ElDanny) RP (22.2.2024 14:19) | reagovat | |
s těmi autentickými citáty to má jinou šťávu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 13:58) | reagovat | |
Zadna propagace terorismu, to je jen dementni paragraf, na ktery to statni aparat navlekl. Zadny utok neplanoval, jen blbe placal. Ten jeho vyrok zadnou propagaci terorismu neni ani nahodou. Ale bezpaterni kurvy tomu tleskaj, protoze sedi nekdo, s kym nesouhlasi. Nemate vubec zadnou moralku, hodnoty, svedomi, jste jen bezcenne zkurvene NPC ovce. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Rama) (22.2.2024 13:56) | reagovat | |
Blm: no a přesně za takové protirezimni kecy bys mel jit na deset let do lochu a nahodne tam zemrit. Ty ten russky svet furt nechapes, akceptovat ho nechces a hajis ho. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 13:56) | reagovat | |
blm, snad tě rozveselí, že další díl bude o tvé usurpaci dvora | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (HAHAHAHAHA) RP (22.2.2024 13:54) | reagovat | |
Fascinuje me, ze blmblb uz takhle troli mnoho let. Prece ani on nemuze mit tak zkurveny zivot, ze tolik let ma tolik casu na ty jeho picoviny. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (xeon) (22.2.2024 13:54) | reagovat | |
tak se odstěhuj do svobodného rusácka, ty kryple vypatlanej... | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Grolman) (22.2.2024 13:52) | reagovat | |
Koukám, komix neskončil 4. stranou. On pokračuje v diskusi. A dokonce i kvalitu si drží. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (klitorys ostrovid) RP (22.2.2024 13:51) | reagovat | |
blm, ěrmák seí za propagaci terorismu, antivax mučedník [odkaz] , myslel jsem, že sedí za výzvu k útokům na Ukrajince, ale to jen Tušl [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 13:50) | reagovat | |
Ja? A za co? Nafackovat by si mely ukrobuzny, co tady jedou performativni smutek a zal, ale nevadi jim politicti vezni v USA, nasi vlastni lidi odsouzeni za prohresek proti omezene svobode slova, ze Assange stale hnije ve vezeni nebo ze ukronackove ve vezeni umucili Americkeho obcana za nehezka slovicka. Nic z toho vam nevadi, nic z toho vas nesere, proti nicemu z toho nikdy nereknete ani slovo. No tak byste meli byt konzistentni a Navalny by vam taky mohl byt u prdele, ale neni. Proc? Protoze jste kurvy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (kbwe) (22.2.2024 13:49) | reagovat | |
Cekam ze se za par desetileti budou delat podobne komiksove ftipy o EUSSR | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (1Enda) (22.2.2024 13:35) | reagovat | |
Dej si facku blmbe. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 13:31) | reagovat | |
Ne, tak to nebude fajn, protoze Cermak sedi za prohresek proti statem potlacovane svobode slova. Nechci zit v zemi, kde lide za sve vyroky bez obeti (a treba i hloupe vyroky, vyroky poburujici, nechutne a jine, se kterymi osobne nemusim souhlasit) jsou vezneni. Nejsem totiz totalitarska svine jako vy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Rama) (22.2.2024 13:19) | reagovat | |
blm: Fajn, tak kdyby Čermák v lochu zemřel na "srdeční slabost", tak je to OK. A koneckonců, ty máš taky blbý protirežimní kecy, takže kdybys zdechnul v lochu, tak je to pohoda, trpíš stejně vodnatelností mozku a taky se blížíš k hranici dožití. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Modus) RP (22.2.2024 12:58) | reagovat | |
ooooo, další majsterštyk | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 12:46) | reagovat | |
Cermak mel akorat blby kydy. Navalny byl CIA asset co v Rusku planoval barevnou revoluci. To fakt neni totez. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Rama) (22.2.2024 12:27) | reagovat | |
No vidíš, jak jsi tolerantní k autoritativnímu režimu. A to jste tady fňukali, když Čermák dostal pouhých 5,5 roku ve fešáckém kriminálu. Tak doufám, že tímto definitivně končí kecy o Filajové totalitě. pokud opozičník dostane patnáct let v díře a umře tam, je vše v pořádku... | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (blm v prestrojeni 3) (22.2.2024 12:18) | reagovat | |
A v cem jsem nemel pravdu? Navalny je Rus, takze podle ocekavane delky doziti mu zbyvalo uz jen par let. Napichany fajzrem z nej byla chodici mrtvola cekajici na smrt. Do vezeni nemusel, kdyby zustal v klidecku na zapade, ktery by si ho ochotne nechal, ale schvalne do Ruska jel, i kdyz moc dobre vedel, ze bude zatcen. Snaha udelat ze sebe mucednika a hodit svou smrt na Putina z toho smrdi na sto honu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (annon) RP (22.2.2024 12:14) | reagovat | |
ten BLM je fakt vymeteny (vypatlany). ked je to plateny trol, tak este pochopitelne..ked to nie je plateny trol..skoda reci. | ||
|
||
Obrázek 'ppb77 - rip Navalnyj' (Rama) (22.2.2024 12:04) | reagovat | |
Doufám, že ho krafka stihla poprskat těmi spajk proteiny. Na každou svini už se vaří Cominarty. | ||
|