Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetjedna:
   

Strana 5/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující

Odebírat

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 23:43) reagovat
@kníkal: Tfuj, z tebe by jeden blil, dobytku.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:42) reagovat
Dezoláte, realita je, že rusko okamžitě po výsledku vnitropolitického pnutí na Ukrajině, které dopadlo pro západní směřování státu, spustilo rusko-ukrajinskou válku, která trvá deset let, při které si postupně krade části ukrajinského státu a vinou ruska zemřelo na obou stranách stovky tisíc Slovanů. Tohle rusko dělat nesmí a nebude. Ta roztahovačná fašistická diktatura se to naučí po zlém, když je debilní na to, aby to chápala po dobrém.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 23:41) reagovat
@Mandalorian: Ty neumíš číst, vole nebo nevíš, jak se kliká na odkaz?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 23:40) reagovat
@kníkal: Vždyť o tom rozšiřování lžeš. Naprosto nestydatě. V tom článku je jasně popsáno, co se jak odehrávalo. A ty to bezestudu zapřeš, jako by nic. Co jsi to za zrůdu?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Mandalorian) (27.2.2024 23:39) reagovat
Merlin: z ktoreho dezinfo hovnometu tahas tie somariny? Brožík: nie, logiku teda nevies pouzivat. Lebo pokial by sa to zacalo, ako hovoris, bola by to obcianska vojna, cize vnutorna zalezitost UA. Naco sa do toho potom zapajalo Rusko - dovolenkari, MH17, atd? A anexia Krymu, to malo byt co? Ukrajina to ako vyprovokovala? A ty chces nieco trepat o logike, ty dvojvyskovy polointeligent? Tak isto ze vraj preco hovorili o utoku v 2022, ked vojna zacala v 2014 - lebo "utok" a "zaciatok vojny" nie su synonyma?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 23:38) reagovat
klitorysi ostrovide, klidně to můžu přeformulovat tak, že tam žádné ale nebude, pokud ti to pomůže vyrovnat se s realitou... ;-)

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:35) reagovat
na tom tak strašně proruském Donbase v 1991 bylo pro nezávislost Ukrajiny 87 % obyvatel. [odkaz] , to jako 13 % udělalo takový bordel? Come on, ruská hra, zcela okatá a personálně dávno identifikovaná.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:32) reagovat
brožík: 19. je před 22. Tedy Lvov nechtěl být pod Janukovičem. Je dnes Lvov součástí Ukrajiny, co jsem se díval, tak je, co teda řešíš? Že sis hezky zapamatoval zcela irelevantní blábol z české wiki (doporučuji u politických témat vždy anglickou) a nedokážeš ho ani chronologicky zařadit? Tak to si užij. Na donbase vesele operovala ruská tajná služba, neoznačené ruské jednotky, takzvaní povstalci pro ty co se rádi nechávají ruskem obelhávat.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:30) reagovat
na východ ;). kecali o tom, ale nic z keců nebylo.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:29) reagovat
merlina blm neřeším, nikdo nic o nerozšiřování NATO na západ nebylo, ta myšlenka byla v době řešení spojování Německa ještě zcela irelevantní, všechny země Varšavské smlouvy (kromě Rumunska) tehdy SSSR okupoval, proč by to jako řešili.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 23:27) reagovat
@kníkal: Západní představitelé slíbili a to opakovaně, že NATO se nebude rozšiřovat na východ a porušili to. Tady o tom máš celé pojednání, tak si to přečti a už konečně zavři tu svou prolhanou hubu: [odkaz]

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 23:27) reagovat
klitorys ostrovid: Jenže vyhlášení 19 února, masakr 20 února a útěk 22 února jsou událsti všechny na jednu stranu. Napřed se odděluje Lvov, pak se masakruje v Kievě a nakonec uteče legálně zvolený president. Není tam nic, co by situaci uklidňovalo. Donbas se začal oddělovat, když jim začali zakazovat mluvit ruštinou, když všechny menšiny v EU mají právo používat svůj jazyk. - A pak do nich ještě začnou střílet.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:25) reagovat
Dezoláte, není žádné jenže. Každý stát má právo vstupovat do libovolných vojenských paktů. Není tam žádné ale. To ale tam přidávají rusáci, nežer jim to, nejsou sféry vlivu.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 23:23) reagovat
Brožík: Já nesleduju ani kecy Ukrajinců. To nemá žádnou cenu. Ve válečném stavu lžou všichni.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 23:22) reagovat
Podle mě má smysl řešit jenom to, jak to reálně je. S prominutím zasírat si dutinu lebeční teoretizováním o tom, jak by to mělo být podle formálně platné legislativy, nemá žádný smysl. Tak to na hranicích vojenských velmocí ve vyhrocených situacích zkrátka nikdy nebude.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 23:21) reagovat
Podle mě je naprostý nesmysl vůbec se zabývat nějakou právní legitimitou. Každá země má samozřejmě formálně právo vstoupit do jakéhokoli válečného paktu. Jenže pokud je to země v blízkosti nějaké vojenské velmoci, tak to sice formálně platí taky, ale reálně to má svoje důsledky. Dokonalou ukázkou je známá Karibská krize. Takže je sice možné do nekonečna pištět a dupat nožičkama, že jde o protiprávní jednání, ale reálně je to s prominutím úplně k hovnu.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 23:21) reagovat
@kníkal: Washington D.C., December 12, 2017 – U.S. Secretary of State James Baker’s famous “not one inch eastward” assurance about NATO expansion in his meeting with Soviet leader Mikhail Gorbachev on February 9, 1990, was part of a cascade of assurances about Soviet security given by Western leaders to Gorbachev and other Soviet officials throughout the process of German unification in 1990 and on into 1991, according to declassified U.S., Soviet, German, British and French documents posted today ...

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 23:19) reagovat
Dezοlát: No a to je ta krása. Proč tu nálepku používali o sobě sami Ukrajinci, ještě jednou, Ukrajinci, ne Ruzzázi, kdyby to byla jen nálepka? Nota bene na velice proukrajinské ČT? Prostě to jsou Banderovci a říkají si tak napřed sami. - No a jaktože v Kievě pojmenovali po Banderovi ulici? - Když manipulátoři či kdo vyvracel hoax, že v Dejvicích stojí socha Bandery. Tak nám vysvětlili, že to je blbost a ta socha je na Ukrajině.OK. Jen ti blbci zapomněli, že ani tam nemá být.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 23:19) reagovat
Pro vsechny zucastnene a zejmena pro Ukrajinu by byvalo bylo lepsi o clenstvi v NATO neusilovat. Spatne precetli situaci, na truc delaji Rusku naschvaly, a pak nestihaji kopat hroby a zebrat po celem svete. Kikoti, fakt.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:19) reagovat
Brožík: naopak. pokud Lvov cosi vyhlásil 19. února a Janukovič utekl 22. února, tak co bylo dřív? [odkaz] Nehceš si radši tebou podsouvané nesmysly před napsáním ověřovat, ať to nevypadá, jako že jen trolíš?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Vyjebany kokot) (27.2.2024 23:15) reagovat
Podepsalo se Budapestske memorandum, ale to neni zavazne, je to jen nejake memorandum. To nikdo dodrzovat nebude. Nekdo zase rekl neco o nerozsirovani NATO, kdyz chcal na zachode vedle russaka a ani si nepodali ruce, protoze je jeste nemeli umyty, ale to je prece oficialni pravne zavaznej akt, kterej se musi dodrzovat a vyplyvaji z nej sankce a prepadeni nezavislyho statu.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 23:14) reagovat
Brožík: ne USA se nijak nezavázalo rusku, že se nebude NATO kamkoli rozšiřovat. Ruské lži. NATO se zavázalo SSSR, že nebude mít vojáky ve východním Německu, zavázalo se SSSR, které neexistuje 30 let. || ""Libovolný stát na planetě smí žádat o vstup do NATO."- To je jádro sporu." - no tak se to rusko naučí respektovat po dobrém. Nechat rusko rozhodovat o tom, kdo smí být v NATO, to staví rusko nad NATO, neakceptovatelné.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 23:12) reagovat
klitorys ostrovid: Naopak. Janukovič utekl do Ruska před pučisty a následné garnitury ztratily veškerou legitimitu, protože se k moci nedostaly volbami, ale pučem. Mohl se oddělit kdo chtěl a měl na to ramena.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 23:09) reagovat
klitorys ostrovid: "Libovolný stát na planetě smí žádat o vstup do NATO."- To je jádro sporu. O tom je válka.-Rusové si to nemyslí.USA se zavázaly na nejvyšší úrovni,že se NATO rozšiřovat na východ nebude.Sice ústně, ale smlouvy mělý být podepsány.Pak se změnily garnitury a najednou se USA ke slibům nehlásily.Napřed vzali do NATO nás a poté byla válka o Kosovo a překreslovaly se hranice. To Rusům ukázalo, že na ně USA také klidně zzaútočí. - Rusové ustupovat nebudou, protože jim jde o přežití.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 22:56) reagovat
@miko: Jak je tvým dobrým zvykem, opět se vyjadřuješ k věcem, o kterých vůbec nic nevíš. Prý: "ano, mela bby pravo, kdyby existovalo neco jako autonomni republika krym. stejna situace by byla" ... Dovol mi citovat: "V roce 1954 se Krym stal součástí Ukrajinské sovětské socialistické republiky. V roce 1991 byla obnovena autonomie Krymu a po vyhlášení Ukrajiny jako nezávislého státu zůstala tato krymská republika její součástí jako Autonomní republika Krym s poměrně rozsáhlými vnitrostátními pravomocemi.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 22:55) reagovat
Brožík, ale ještě za proruského Janukoviče. Když utekl do ruska, bylo to vyhlášení nezávislosti samozřejmě naprosto irelevantní.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:53) reagovat
Brožík: Co píšou nějací RuZZáci, nečtu. Netuším, proč bych měl číst jakékoli jejich lži. Pro mě je "banderovci" stejně debilní nálepka jako "putlerovci". Nálepku "banderovci" používám jenom v žertu na adresu těch, kteří mají "putlerovce" skoro v každém příspěvku. (pro dementy a mika - to "skoro v každém" nebrat doslovně. Je o nadsázku.)

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 22:52) reagovat
ten miko je fakt kokt, ze nechape, ze Autonomni republika Krym neni zadny vymysl :-D :-D :-D https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_Republic_of_Crimea Ten sulin se proste musi ztrapnovat vzdy a za kazdou cenu. :-D

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 22:50) reagovat
Zarko: 19. února vyhlásil zastupitelský orgán Lvovské oblasti nezávislost na ukrajinské vládě a nová lvovská vláda převzala kontrolu nad tamějšími úřady. Tolik wikipedia. Já si to pamatuji úplně stejně. Byl jste tou dobou už aspoň dospělý?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:46) reagovat
Pro podsouvače názorů pro jistotu doplním, že RuZZká svinstva neobhajuju, ale odsuzuju. Jen by mi přišlo pokrytecké označovat něco jako něčí "specialitu", když ve skutečnosti o žádnou specialistu nejde. Je to naopak úplně běžné svinstvo. Bohužel... :-(

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 22:46) reagovat
Desolát: No vidíš, už se k tomu začínáme přibližovat. Zaprvé, já koukám na VŠECHNY zdroje. Rozumíš. Když Rusové někde napíšou, "jsou to Banderovci" tak to nemusí bejt pravda. Ale když to několikrát po sobě řeknou sami Ukrajinci na pořadu ČT, "My jsme Banderovci, Rusové se nás Banderovců bojej." Tak jak tomu mám pak nevěřit? - No to tě nenapadlo, že ti "prozápadní" jedou až na ten východ, "aby těm Moskalům s Ukrajinským, ne Ruzzkým občanstvím", pořádně zatopili? - Tak kdo je ten špatnej, kdo začal s válčení

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:46) reagovat
Ale to "zvětšování území po stovky let" není žádná RuZZká specialita. Koloniální minulost má spousta států. Jen holt ty státy, které typicky válčí na jiných kontinentech, ta napadená území v současné době už formálně nepřipojují ke svému území. Protože by to nebylo výhodné. A taky to takové zemi "kazí kádrový profil". Takže "moderně" a "liberálně demokraticky" se to dělá takhle: https://www.youtube.com/watch?v=2QzzjSeY2bw&t=43s

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:45) reagovat
klitorys ostrovid: Když se podívám na seznam válek s účastí RuZZka, tak jich je od roku 1989 do roku 2014 asi 11. Kdyby tak strašně toužilo po území Ukrajiny, tak by síly přesměrovalo na Ukrajinu, ne? I když uznávám, že Ukrajina v té době mohla být moc velké sousto. O tomhle bych se do krve fakt nehádal.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (mikoRP (27.2.2024 22:45) reagovat
ano, mela bby pravo, kdyby existovalo neco jako autonomni republika krym. stejna situace by byla, kdyby parta 20 ozralych myslivcu se uvelebila na zahradce hospody a vyhlasila nezavislou samostatnou podlesni republiku. a chudak hospodsky by s nima nemohl nic delat, protoze je jich vic, jsou ozrali a maji flinty

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (MerlinRP (27.2.2024 22:40) reagovat
Už se jen těším, až se od Ukrajiny bude odtrhovat autonomní republika Kyjev.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 22:40) reagovat
Dezolát: problém je rusko, které útočí. Jaký si zrovna vymyslí důvod, není směrodatné. Libovolný stát na planetě smí žádat o vstup do NATO. Tedy i Ukrajina. A nikdo se jí do toho nemá plést, ne Dezoláte?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (blm v prestrojeni 3) (27.2.2024 22:34) reagovat
Autonomni republika Krym samozrejme pravo se oddelit mela. Kdyz se ukronackove neumi chovat a svrhli legitimniho prezidenta zvoleneho v demokratickych volbach, tak at si trhnou nohou. Nemuzou ale nutit zustat v jednom statu lidi (a vladnout jim!), kteri s nimi nesouhlasi.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 22:29) reagovat
Dezolát: rusko se v 1988-1991 zhroutilo podobně jako v 1918. Implodovalo a ztratilo spoustu území. Sbíralo devizy z vývozu surovin až bude dost silné a může se znovu zvětšovat, jak pro něj bylo stovky let naprosto přirozené. Doporučím přednášku [odkaz] .

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Zarko) (27.2.2024 22:25) reagovat
Brožík: blbost Lvovská ani zakarpatská oblast se nezačala oddělovat, akorát tehdy vyhlásili že nebudou poslouchat centrální vládu, dost podstatný rozdíl oproti separatismu. Krym neměl právo se jednostranně oddělit, ani kdyby to referendum bylo legitimní a legální

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:24) reagovat
Na mě to tedy dělá dojem, že problém je to NATO. Tedy že RuZZko primárně netouží po vlastnictví ukrajinského území, ale primárně nechce americké základny na svých hranicích. To "zabrání území" je v podstatě nutnost, jak zabránit těm americkým základnám na ukrajinském území. (Samozřejmě očekávám typické tvrzení, že to o amerických základnách je lež a že by tam nikdy žádné nebyly)

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 22:24) reagovat
Když už jsme tedy u logiky: když tedy "RuZZko chce být větší", proč se nesnažilo "zvětšit se o Ukrajinu" mnohem dřív? Proč nejevilo o její území žádný zájem v době, když byla Ukrajina neutrálním státem? Tehdy v NATO přece taky nebyla, tak mohla být napadena a připojena k RuZZku úplně stejně.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 22:21) reagovat
Ne, Lvovská ani žádná oblast se nezačala samovolně oddělovat. Referendum režírované okupantem je z principu neplatné, k tomu jsi logicky nedošel proč?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 22:16) reagovat
klitorys ostrovid: Ne tak docela. Před tím byl ještě Majdan, pak se Lvovská oblast začala 19 února oddělovat. Pak Zakarpatí. Ukrajina se rozpadala. Navíc tam ruská armáda měla vždy svoji základnu. Bylo refendum o oddělení, 16 března takže se Krym měl právo oddělit stejně jako Kosovo, což bylo uznáno. No a v ulicích Krymu lidi tancovali radostí, podobně jako v Praze, když se rozpadlo Rakousko Uhersko. / Odkaz nejde otevřít.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 22:04) reagovat
jestli tě logika dokáže dovést k takovému vyjádření, jako je toto "Na co se vlastně potřebovali vyzbrojovat, když Putin chtěl, aby východní regiony zůstaly Ukrajině", pak doporučuji přidat k logice i studium relevantních zdrojů. A logiké je, že rusko chce být větší. A stát, který je v NATO už napadnout nemůže, takže napadá a a připojuje si části států, které do NATO chtějí, jako je Gruzie a Ukrajina. Chce být větší, zbytek je omáčka, často ruskem podsunuté lži.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 21:59) reagovat
Mandalorian: Sice by to byl průser, ale muselo by se to rozmáznout veřejně. Když tam jsou neoficiálně, tak se to nemusí řešit ani z jedné strany. Když Rusové přijdou na to, kde jsou, tak jim je zabijou, mrtvoly se tajně vyvezou domů a nahlásí se, že měl dotyčný důstojník nehodu, a obě strany jsou spokojený, že nemusí eskalovat. - Jen si to logicky jrozeber. - V logice žádný hnojomety nejsou. Jen informace, co mohou být pravdivé a nepravdivé, ať jsou odkud jsou.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 21:56) reagovat
Jak je to s tím vražděním ukrajinských civilistů doopravdy, samozřejmě nemůže vědět nikdo z nás, kteří konzumujeme maximálně tak "ty internety". Do hlavy mi ale nejde jedna věc: nejvíc se válčilo a válčí v oblastech, kde žijí převážně ti nenávidění "Moskalové". Tedy v podstatě "RuZZáci" s ukrajinským občanstvím. Takže bych tak nějak logicky očekával, že na ně má pifku spíš ta "prozápadní" většina Ukrajinců než "Moskalové s "RuZZkým" občanstvím. Ale například v Kyjevě apod. je to samozřejmě přesně obráceně.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (dežolát) (27.2.2024 21:49) reagovat
tak se podívej jak vypadají ty městečka a vesničky po ruském míru... je to jednoduché, ukrajina nikdy na území ruska nezaútočila, naopak nuzák nejdřív rozpoutal nepokoje na které byla ze strany ukrajinců reakce a na to konto zaútočil a ukradl krym úkáčkům, pak již pouze dále rozpoutával na dalších územích kde bylo více etnických nuzáků nepokoje na které ukrajina reagovala, stejně jako by to udělala jakákoli jiná země řešící vnitrostátní problémy, a na to konto spáchal speciální 3 denní vojenskou operaci...

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 21:40) reagovat
Mandragorian: No a jaktože naši představitelé teda říkají, že to byl ničím nevyprovokovaný útok, když to byla jen další fáze války? To nedává smysl. Sledoval jsem tím upozornění na rozpory v argumentaci. - To nám říkají v TV, že je zabíjejí v domech. Ale to může být jen propaganda. Kdyby to tak Rusové dělali schválně doopravdy, tak pak je záhada, proč to nedělají daleko, daleko víc. Vojensky to nedává smysl už vůbec. Znovu, jak to víš, že tam důstojnícinejsou a co ti západní novináři, co to občas i přiznaj.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 21:36) reagovat
" Na co se vlastně potřebovali vyzbrojovat" - přesně na tohle, co se na Ukrajině od 24. února 2022 děje. Asi měli lepší informace k tomu, co putler chtěl.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 21:22) reagovat
Mandragorian: A čistě logicky, Proč Merkelová říkala, že Minsk II byla jen taková finta, jak dát Ukrajině čas se vyzbrojit a nikdy to nebylo míněno vážně? - Na co se vlastně potřebovali vyzbrojovat, když Putin chtěl, aby východní regiony zůstaly Ukrajině, jen by je tam nevraždily a nechali by je dál mluvit rusky.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 21:21) reagovat
Brožík: rusko-ukrajinská válka začala ruským útokem na Krym, máš to když tak hezky rozepsáno v tom odkaze.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 21:19) reagovat
Mandragorian: No jo, ale stát přeci na nájem za Ukrajince přidával. Jestli jsi si to nevyzvedl, tím líp, ale dávali na to. - Já sem mýma vejškama odpovídal na pitomý kecy o VŠŽ, se kterejma jsi začal. - Logiku stejně moc neumíš používat. Učili jste se ji, ne? - No a jak víš, kdo koho vlastně napadl v tom roce 2014, kdy to začalo? Zlí civilové na Donbasu šli střílet hodné hochy z Pravého Sektoru, kteří tam jen mírumilovně dělali co přesně? - Fakt si myslím, že mi logika jde docela dobře.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 21:07) reagovat
Dezοlát: Proč u mě? Co to je za blbinu? Tohle má dělat stát. Má se dopředu rozhodnout, podle jakých pravidel se pojede. - Správně to probíhá tak, že všichni uprchlíci napřd zůstávají v sousedních státech. Tam jsou zaregistrovní a čekají až si je vezme nějaká další země. Ty se zase mezi sebou dohadují, kolik jich kdo přijme. Uprchlíci se alespoň minimálně prověřují. To ten maloměstskejch němčinář taky nedělal.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (klitorys ostrovidRP (27.2.2024 21:00) reagovat
rusko-ukrajinská válka: Date 20 February 2014 – present (10 years and 1 week). [odkaz]

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Mandalorian) (27.2.2024 20:57) reagovat
O zahranicnych dostojnikoch, pardon. Ponahlam sa a robim chyby. No proste keby tam NATO poslalo vojakov v uniforme, tak by sa asi nebali dodat Ukrajincom ATACMS a hocico s doletom na ruske uzemie, neasi? Vojaci na Ukrajine by boli z hladiska rizika rozsirenia konfliktu na Rusko vs. NATO daleko horsi pruser, ako tie rakety. A vobec, asi len nekriticky preberas somariny z dezinfo hovnometov, podla vsetkeho. Je to blud.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Mandalorian) (27.2.2024 20:48) reagovat
Ukrajinci sa vedia dobre zhodnut, kedy zacala vojna - v 2014. To v 2022 bola invazia a dalsia faza vojny. Znovu neviem, co si tym sledoval. Kecas nezmysly - ruske rakety zabijaju civilov vacsinou v ich domoch a nie vo vojenskych tovarnach. A to o ruskych dostojnikoch, to je dno. Ukrajinci sa chodia cvicit na zapad, a nie zapadni dostojnici tam. Ano, ked su motivovani a vyberu tych schopnych, dokazu niekolkomesacny vycvik skratit aj 3-4-nasobne. A ani bez toho ten vycvik netrva roky (okrem pilotov).

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Dezοlát) (27.2.2024 20:43) reagovat
Brožík: A už se zase chováš jako typický "liberální demokrat". Každý uprchlík by se měl asi u tebe osobně hlásit a dokazovat ti, že splňuje tvoje osobní požadavky na "správného uprchlíka", ne?

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Mandalorian) (27.2.2024 20:42) reagovat
Brožík ja tiez pomaham, konkretne som poskytol byt dvom Ukrajinskym zenam s detmi, aj som im platil energie, teraz si platia sami - trvali na tom. VS mam len jednu, ale matfyz s doktoratom - vyrovna sa to tvojmu Ing. a Mgr. Art. aspon trochu, ci co si tym sledoval? ;-) Nie, Ukrajinci nemaju na svedomi zabludene rakety, lebo keby ich nenapadli Rusi, ziadne by neboli. Jednoducha logika, co tu nechapes? Na vystudovanie ekonomky potrebujes viac logickeho myslenia, nez na toto.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 20:32) reagovat
Mandalorian: Chudí tu přicházejí o podpory,který by mohli dostat.O laciný bydlení,na který by měli nárok.Pomáhám jedný takový,tak vím přesně,co mě to stojí.Je to čirej hyenismus lidí, co uměj dělat charitu vždy jen z cizího.

Obrázek 'vlada zaviazala vladu' Obrázek 'vlada zaviazala vladu' (Brožík) (27.2.2024 20:31) reagovat
Mandalorian: Když to vystřelí Ukrajinci,tak to mají na svědomí oni./Ani mezi sebou se nedokážete shodnout, kdy začala válka.I Ukrajinci sami říkají jednou tak,jednou onak./Jo, to o zahraničních důstojnících myslím vážně.Kdybys věděl o čem mluvíš,tak mi nebudeš tvrdit,že zbraňové systémy,na který se obsluha školí několik let tam obsluhují Ukrajinci.Odpověz,kolik VŠ máš ty.Když ruská raketa padne do vojenské továrny, tak zabije jen ty civily,co tam vlezli,ať je tam na dovolený Ukrajinců kolem kolik chce.

Strana 5/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující