Odebírat | ||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 20:50) | reagovat | |
zvracet veřejně sračky o nazi UA se dalo pochopit začátkem 2022 u blbečků s nižším IQ zblbnutých tehdejší ruskou propagandou, ale v 2024 to už píší jen idioti jako blm nebo merlin. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 20:47) | reagovat | |
:.: v Příbězích prasátka blmátka používám slang, nespisovnou češtinu, ostravštinu i novotvary. Jen doplním, že když tu notorickým putlerovcům několikrát vyvrátíme nazi Ukrajinu a další putlerovo dezinfo sračky a přijde další putlerovo ovce, co mele úplně to samé, tak vulgarity jsou naprosto pochopitelnou reakcí. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 20:47) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: Zelený Raul nebyla satira.To už bychom mohli říkat satira eseáckejm vtipům na židy v ghetech.Nebo politickejm vtipům na USA v socialistickým Dikobrazu.-Jenže jsi říkal jen svůj názor a co se ti nehodilo do krámu jsi ignoroval.-Úplně doslova to pro ni znamená válku.To, že ty řekneš, že to nijak nesouvisí pro ně nic neznamenalo. Pro ně to byla otázka života a smrti. - Aby tvý argumenty něco znamenaly,musíme se domluvit tak, aby platily pořád stejně.Padni komu padni. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Víte co je to močka pane redaktore?) (10.3.2024 20:46) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: Takže všechny ty příspěvky o "kouření čůráků" apod. psané pod nickem "Dezolát" nepsaly ukrajinské močky ale ruské močky? To jsou tedy novinky... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (:.) (10.3.2024 20:44) | reagovat | |
Že je něco dezinfo, se dá dokázat citací primárních zdrojů. Jenže, má to háček - ta strana, které míníš dezinfo vyvracet, musí diskutovat v dobré víře, nikoliv být rusácký troll s jasným zadáním. Takže pokud tu někdo vyvrací dezinformaci, dělá tak primárně pro ostatní čtenáře. Btw, frome, "dobyjeme" je častý nesmysl. Správně je "dobudeme". Tento díl komiksu je jinak pěkný a trefný, ačkoliv mezi Varšavou a Kyjevem jsou v rusáckém plánu Kišiněv, Riga, Tallinn a Vilnius. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dezοlát) (10.3.2024 20:42) | reagovat | |
Nech se léčit na psychiatrii kvůli obsesí libtardy, zmrde... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 20:41) | reagovat | |
Je základní slušnost nepsat pod přezdívkou, kterou někdo používá. Ale to ruským močkám nemůže dojít. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake Blm/fake Dezolát/atd. atd.) (10.3.2024 20:30) | reagovat | |
Dezolát: On neregistrovaný nick někomu patří? To je nějaká novinka, ne? Libtardi tu doteď psali, že nepatří. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dezοlát) (10.3.2024 20:26) | reagovat | |
pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake Blm/fake Dezolát/atd. atd.: Díky za nick, zmrde! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake Blm/fake Dezolát/atd. atd.) (10.3.2024 20:16) | reagovat | |
Co přesně má být to "obludné chování"? Vydávání se za někoho jiného? Nebo střídání nicků? Takže další díl bude o někom jako pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake Blm/fake Dezolát/atd. atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 20:14) | reagovat | |
Brožík: "Politická satira častěji nevzniká v období benevolentního liberalismu" - všimni si slova častěji. Vzniká toho víc, místo Zeleného Raula teď ten autor kreslí Dezoland. A ne, zkoušel jsem ti věcně vyargumentit, že, když během Janukovičovy vlády vyhlásilo nezávislost Podkarpatí, tak to pro současnou UA nic neznamená. A dostali jsme se někam? Poslal jsem ti, proč je nazi UA kravina a dostali jsme se někam? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 20:10) | reagovat | |
tohle je tak výživná diskuze, že o ní bude další díl Příběhů prasátka blmátka, už je ve frontě nevydaných obrázků. Je to o Dezolátově obludném chování. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dezοlát) (10.3.2024 20:05) | reagovat | |
Libtardi nevědí kdo s kým hraje: dík za nick, zmrde! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Soudruh soudce z lepšolidu) (10.3.2024 19:28) | reagovat | |
Marná snaha. Komouši taky byli přesvědčení o svojí pravdě, o oprávněnosti cenzury, o oprávněnosti trestů za "ideozločiny" atd. atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 19:23) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: To jsi to pěkně překroutil. Politický útlak je od těch s politickou mocí vůči těm bez ní. Ne, že někomu nedokážeš vnutit svůj názor, protože mu nedává smysl. - Že je něco dezinfo dokážeš nejlíp věcnou a přesnou argumentací bez osobních útoků a nadávek. Nejlepší zdroje jsou pak ty protistrany. To, že Rusové nadávají na Ukrajince a Ukrajinci na Rusy nic moc neznamená. Mají zájem lhát. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardi nevědí kdo s kým hraje) (10.3.2024 19:18) | reagovat | |
Sukalavyfukauta: Pak je tedy otázkou, proč píšeš ty nesmysly o "těch svejch". Chceš před ostatními skrývat "úroveň tvého povědomí"? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 19:17) | reagovat | |
Brožík, aha pochopil jsem to tvý "jako podpis autora", že myslíš autora obrázku, tak neřeš. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Sukalavyfukauta) (10.3.2024 19:14) | reagovat | |
Libtardni nevědí: máš pravdu, že úroveň mého povědomí o tehdejší situaci vysoce převyšuje úroveň předtuchy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (///) (10.3.2024 19:07) | reagovat | |
Na diskusní dno jsem odborník. Hlásím se vám ze samého dna. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardni nevědí kdo s kým hraje) (10.3.2024 19:04) | reagovat | |
Sukalavyfukauta: Jinými slovy netušíš, že uvnitř komunistických stran byly různé frakce, které mezi sebou neustále soupeřily o moc, navzájem se zavíraly do kriminálů, vraždily apod. Ale "génius" jako ty tu píše o "těch svejch" a chtěl by mě doučovat z dějin. To nevymyslíš... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 19:01) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: A proč se ozýváš, kdy to o těch čůrákách nepíšeš ty? - No, já tu hraju za Čechy a zdravej rozum. Putin má armádu, která hraje za něj dostatečně. Prej zase zničili nějaký Patrioty, ale jak to ověřit z neruskejch zdrojů? - Farmu zvířat jsem nečetl a tak Kuliše neznám. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (šiřitel ruSSkého antivax šílenství) (10.3.2024 19:00) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: Choroby přecházejí jedině debilové. S manželkou jsme covid normálně vyleželi. 3 dny zvýšená teplota, pak pro jistotu ještě pár dní v klidu doma a hotovo. Za celou dobu "pandemie nevaxinovaných" jsme měli covid celkem jedenkrát. Kdybych panikařil jako vy oTečkovanci, tak bych si připadal jako blbec. Na rozdíl od vás bych si to ale přiznal a alespoň bych držel kušnu a klávesnici. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (miko) RP (10.3.2024 18:59) | reagovat | |
vsak prave, neexistuje zadna svoboda slova, protoze je za ty jejich je furt nekdo okrikuje! to jsou ty samozvanci z lidu, z ulicnych vyboru, kteri si dovoli rikat, co je stravne a co ne! a tak chudaci dezolati si nesmi rict ty svoje sracky svobodne. furt ma k tomu nekdo deilni pripominky | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Sukalavyfukauta) (10.3.2024 18:59) | reagovat | |
Libtardni nevědí: komousi byli nesvi prave nejvíc z těch svejch, Slánský by mohl povídat. Douč se dějin ty nulo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 18:58) | reagovat | |
"že satirik hledá nejen způsob, jak vyjádřit svůj nesouhlas" - ano brožíku, nesouhlasím s tím, že tu blm, merlin, dezolát těžko, dqdlmátko a nově ty rvete ruské dezinfo do veřejného prostoru. A protože s tím nemohu nic jiného dělat, posuzuji to jako politický útlak a satira je zcela na místě. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Sukalavyfukauta) (10.3.2024 18:57) | reagovat | |
To je střelnice do dezolatu tady ta diskuse. Ale nedivím se, že to BLM a Merlin a spol. nepochopili. Vždyť jsou to ubulený sračky který se ohání nedostatkem svobody slova na soukromým serveru kde z tisíce příspěvků l, který nikdo netřídí a nemaže, je většina jejich sraček. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardni nevědí kdo s kým hraje) (10.3.2024 18:56) | reagovat | |
Sukalavyfukauta: Komouši za totáče byli nesví s prorežimních komiksů namířených proti tehdejším kritikům režimu? Tedy byli nesví z komiksů typu Příběhy brouka Bramborouka? Na to jsi přišel jak přesně? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 18:55) | reagovat | |
a jaké vlastně bylo to přechození covidu bez vakcín, vy ruskem a pak i covidem zdebilnění antivaxíci [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 18:55) | reagovat | |
Sukalavyfukauta: Já si to pamatuju přesně obráceně. My jsme se báli komunistů a vtipy se dělaly opatrně a jenom náznakama a jenom před určitým publikem a jenom v některejch obdobích. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 18:53) | reagovat | |
brožíku ty pako, ty čůráky píše někdo jinej, ale proč to řešit, jak sakra v tomhle systému chceš komukoli něco dokázat? Hrajete tu za krvavého putlera veřejnou diskuzi, myslíte si, že si z vás dělá srandu jen jeden člověk? Já tipuji, že programově tak čtyři, různě mixují výroky, zvykněte se. Ale vy potřebujete prase Kuliše jak ve Farmě zvířat | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Sukalavyfukauta) (10.3.2024 18:45) | reagovat | |
Komouši za totace taky byli nesví kvuli komixům a pamfletum. Jako zdejší dezolé třída. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 18:44) | reagovat | |
No, "hulení russáckejch neumytejch čůráků" je jako podpis autora, ať se vydává za koho chce. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 18:43) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: Jo satira. "Politická satira častěji nevzniká v období benevolentního liberalismu, ale spíše v obdobích poznamenaných omezenými možnostmi vyjadřování vlastního názoru či v období politického útlaku. Kenneth Burke (anglicky) tak tvrdí, že satirik hledá nejen způsob, jak vyjádřit svůj nesouhlas, ale také hledá risk a snaží se uniknout trestu." - Kdopak vás utlačuje satirici, když hlásáte to samé, co ČT, vláda a celý kolektivní Západ. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (///) (10.3.2024 18:38) | reagovat | |
Zajímavá diskuze. Vlastně ani ne. Dezolát nasadil čelovku a hledá nové dno. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Hrochonos) (10.3.2024 18:34) | reagovat | |
Ale vubec ne, jen duvod pro hluboke a uprimne "Kňůůůůůůů" | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (-----) (10.3.2024 18:06) | reagovat | |
další grafický sračkoroid mongoloidního autora | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardovaní hybridní válečníci) (10.3.2024 18:03) | reagovat | |
Kmíkale, silnice jsou libtardovaná propaganda "liberálních demokratů", ve skutečnosti neexistují. Za všechno může prezidentčík Pávek! Zelená koule je rudá kostka, tak to dělali komunisté. Pronásledují mě za nesprávný názor, protože já jediný vím, že ve skutečnosti je to žlutej ochcanej čtyřstěn! Kňůůůůůůů! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardovaní hybridní válečníci) (10.3.2024 17:58) | reagovat | |
Jo, málem bych zapomněl: Koukejte se na mě jakej já jsem velkej Elfík. Celé dny píšu pod cizími nicky totální debility a pak pod těmi samými nicky fejkuju ublížené reakce. To jsem to ale někomu ukázal! Ten určitě dělá KŇŮŮŮŮŮ doopravdy a ne jenom v mých dětinských představách! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Kmikal keryho to na phabletu porad odhlasuje) (10.3.2024 17:55) | reagovat | |
A já taky píšu že prcám jen přejetá zvířátka do hlav. A navíc se pochcávám. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardovaní hybridní válečníci) (10.3.2024 17:54) | reagovat | |
Jo, málem bych zapomněl: kňůůůůů, mamiiiii! Voni mně pořád něco podsouvají, kňůůůůůůů! Zlí voškliví sprostí primitivní liberální demokrati, kňůůůůůůů!!! (minus 3 koťátka a jedno štěňátko, to si dnes zase užiju!) | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 17:53) | reagovat | |
Dezoláte Těžko, psal jsi, že chodíš kolem silnic a prcáš jen přejetá zvířátka do hlav. Nevěřím, že je zabíjíš, nepíše to za tebe někdo jinej? Ale tomu se taky nedá věřit, to není slušné. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardovaní hybridní válečníci) (10.3.2024 17:51) | reagovat | |
Třeba já tady kňučím pořád a zabíjím tím koťátka. A štěňátka. A pak prcám jejich hlavičky. KŇŮŮŮŮŮŮŮŮŮ! KŇŮŮŮŮŮŮŮ!!! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dylin) (10.3.2024 17:50) | reagovat | |
No jo, já třeba bojuji podsouváním hulení russáckejch neumytejch čůráků. To je taky veledůležitý. Viď, kmikale? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík) (10.3.2024 17:46) | reagovat | |
No jo, já třeba bojuji hulením russáckejch neumytejch čůráků. To je taky veledůležitý. Viď, dezo? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardovaní hybridní válečníci) (10.3.2024 17:46) | reagovat | |
Nejen malůvky jsou strašně důležité. Důležité jsou i pořádně útočné příspěvky. Jsme totiž ve Studené válce 2.0 alias válce hybridní. Takové dobře mířené dospělácké "kňůůůů" už povraždilo víc ruSSáků než Himars. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dylin) (10.3.2024 17:42) | reagovat | |
To by však znamenalo, že je to nejdéle působící proruská svině na netu. Gratulki... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dezоlát) (10.3.2024 17:41) | reagovat | |
KŇŮŮŮŮŮŮ, KŇŮŮŮŮŮ, KŇŮ-KŇŮ-KŇŮ-KŇŮŮŮŮŮŮŮ!!! Jsem trefená husa, dívejte se na mne! Kňůůůůů, mamiiiiiii!!! Voni se mi pořád posmívají, sprostí primitivní liberální demokrati, kňůůůůů! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 17:41) | reagovat | |
Dezolate ach jo, prave tu znova pises, ze prcas hlavy mrtvych zviratek. tak to uz nepis, my to vime a pak zas budes skrze močovid (mineral ze zaschle moči) na cumaku kvicet, ze si to vymyslime. je to tvuj gender, my to respektujeme, co chces vic? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dylin) (10.3.2024 17:38) | reagovat | |
Ten kretén (.) (.) to musel být taky dezolát... Dost to jde poznat a zase jsem nasranej, jen si vzpomenu na ty hovna, co tu psal pod tím prsatym nickem... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (10.3.2024 17:38) | reagovat | |
jsou ruzne fronty broziku. treba militaristicka a myslenkova, kde ma smysl satira. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Brožík ) (10.3.2024 17:36) | reagovat | |
Člověk by skoro řekl, že neumělá malůvka je důležitějsí než úspěchy či neúspěchy na frontě. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Už jsem velkej Elfík) (10.3.2024 17:11) | reagovat | |
Koukejte se na mě jakej já jsem velkej Elfík. Celé dny píšu pod cizím nickem totální debility a pak pod tím samým nickem fejkuju ublížené reakce. To jsem mu to ale ukázal! Ten určitě dělá KŇŮŮŮŮŮ doopravdy a ne jenom v mých dětinských představách! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Dezоlát) (10.3.2024 16:59) | reagovat | |
KŇŮŮŮŮŮ, menses, kňůůůůů, průjem, kňůůůůů, kradou mi nick, sprostí primitivní libtardi, kňůůůůů, hrozně mě sere, jak se mi posmívaj, kňůůůůů, budu teď krást nicky já jim a vyhraju tuhle válku na roumingu, kňůůůůů, jsem borec jak Puťka, kňůůůůů, ale stejně se mi posmívaj, kňůůůůů, pže prcám hlavy mrtvejch zvířátek, kňůůůůůů! Já jim ukážu, kňůůůůůů³! | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (1337) (10.3.2024 16:55) | reagovat | |
Pozor na mňa. Ja som velmi dospelý. Ja už viem papagájovat slova ako kokot, kikot, čurák, chujlo, sračky a tak podobne. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (1337) (10.3.2024 16:50) | reagovat | |
Dezolát, ty kokot blbý, papagájuješ tu cudzie slová aj s gramatickými chybami. Kikot, fagt. Ako v materskej škole. Prujem teda máš permanentný - púšťaš sračky z huby. A neskúšaj už radšej píssať po slovensky, keď to nevieš. Ešte viac sa strápňuješ. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Vyjebany kokot) (10.3.2024 16:38) | reagovat | |
Omluvte me, ale mam menses kombinovany s prujmem. Proto ze me padaji takovehle perly o mensesech a prujmech. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Vyjebany kokot) (10.3.2024 16:35) | reagovat | |
Dezolat ma menses nebo prujem, ze tu z nej padaji takovy perly? | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (Libtardované halucinace) (10.3.2024 16:32) | reagovat | |
Takže podle libtardů jsou "přesnou skutečností" dokonce i sny, které libtardi podsouvají dezolátům. To nevymyslíš... | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (frenkie) (10.3.2024 16:27) | reagovat | |
Přesné podle skutečnosti. | ||
|
||
Obrázek 'ppb87 - o cem moskalove sni' (pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake Blm/fake Dezolát/atd. atd.) (10.3.2024 16:01) | reagovat | |
nejneobhospodařovávatelnějšími: Však taky tvoje vlastní úroveň "humoru" začíná a současně i končí u toho tvého pochcávání, prcání hlav mrtvých zvířátek, krys, potkanů a dalších zoufalostí. Pokud je v tom tvém "komiksu" něco opravdu vtipného a na úrovni, tak jsi to ukradl někomu chytřejšímu: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=ppb_vznik.jpg | ||
|