Nalezeno 358 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátšest:
   

Strana 2/6. předchozí 1 2 3 4 5 následující

Odebírat

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (12.3.2024 10:40) reagovat
nejneobhospodařovávatelnějšími - Hele, už jsem ti psal, že jakmile tam je napsáno "protuský" místo aby na rovinu napsali Ukrajinští Rusové, tak přestávám číst, protože je to propagandistickej článek.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (psi chlup is v prestrojeni) (12.3.2024 10:35) reagovat
blbbl je debil a vrah deti: tobe zalezi na Ukrajincich, ze tak fnukas?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (12.3.2024 10:33) reagovat
Jako ze pri tom pohrbu nikoho nepohrbivaj? Nebo pohrbivaji nenaockovane, protoze kovid zacal na Ukrajine kosit statisice lidi nad beznou miru umrti? Ne, frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile). Ty statisice novych hrobu, na ktere jeste ani nestihli udelat desku z kamene, svedci o statisicich padlych na strane Ukrajiny. Coz, rozumim, je pro ukrobuzny obet, kterou prijmou bez mrknuti oka, protoze o Ukrajince vam nikdy neslo a nejde.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (12.3.2024 10:32) reagovat
podívej co se z tebe stalo brožíku, starej zmatenec, co tu kvičí pro rusko a machruje, že je starej, tak si něco pamatuje z 2014. Přitom jsi tam nebyl, akorát máš maglajz z palici z tehdejších článků, což byl mix pravdy a ruskem podstrčených sraček. A kdybys tam byl, tak stejně mikropohled nepojme makropohled. Přitom to má podrobnou timeline, každý si může dnes přečíst, co se tam dělo [odkaz] jako u druhé světové. sty'ď se

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (12.3.2024 10:26) reagovat
"Ty čísla se dají doložit sledováním počtu pohřbů na Ukrajině" - ty seš fakt pako. Tak se nedá doložit nic, jen že jsou nějaké pohřby, ach jo.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (12.3.2024 10:19) reagovat
cyklista To je ruské video, ukazují zabíjení Ukrajinců nebo obráceně? - Nejde o jedno video, to seženeš vždy pro obě strany. Jde o proporce, v jakém poměru se to děje.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (12.3.2024 10:13) reagovat
Jakobychom oba mluvili o jiný válce. Ty čísla se dají doložit sledováním počtu pohřbů na Ukrajině. Ukrajina musí chytat lidi na ulici a ještě neplní požadované kvóty. Vymejšlej jak do armády odvedou policisty nebo jak pošlou nás na hranici s Běloruskem. Po dvou letech války jsou v celé EU jen dva výrobci munice z toho jeden v Pardubicích. Čína nedodává bavlnu. Rusové vystřelí 10x víc. Francie připravuje tankovou divizi - pro rok 2027, protože se tanky musí napřed zmodernizovat a děla vyrobit.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (the current thing: vzpoura proruSSkých traktorů) (12.3.2024 10:02) reagovat
Co je "aktuální kauza"? Ještě pořád "vzpoura proruSSkých traktorů", nebo už zas máte něco nového?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (cyklistaRP (12.3.2024 9:54) reagovat
Ruským filckám za snahu a nasazení, odkaz na veselé ruské video: [odkaz]

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (12.3.2024 9:47) reagovat
piče, takový vyfešákovaný díl blmátka jsem nakreslil k aktuální kauze a tady než se to vydá, fňuký

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (12.3.2024 7:09) reagovat
No moc to rusákům to ničení ukrajinských jednotek nejde. Ano, rusáci melou nějaká čísla, která jsou totálně mimo a nemají je jak doložit, ale žvanit o ztrátách jim nestačí. Evropa se zbavuje starého šrotu, nového má dost a zbrojí stále víc. Rusákům se mezitím lodě potápí rychleji než stíhájí vyrábět, padají letadla rychleji než stíhají vyrábět, mizí tanky rychleji než stíhají vyrábět... a některé ztráty, např. dvě zničené A-50, rusáky zatraceně bolí. Hitem posledních dnů jsou rusácké rafinerie.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (12.3.2024 1:20) reagovat
:. Odkud vlastně bereš informace?Od specialistů na ČT?Mě to jako zamrzlý konflikt moc nepřipadá.U Bachmutu Rusové vypadali jak stojící,ale zapnutej kombajn,ve kterém mizely ukrajinské jednotky,co pak chyběly na ofenzívu. Rusové se nezajímají aní tak o získávání území jako o likvidaci vojáků a techniky a je lepší je nechat přijít a zničit je, než postupovat a hnát je před sebou.Těch letadel je tolik a za tak málo dní, že tomu moc nevěřím.Rusové mají dost vojáků, nespěchají a mimochodem odzbrojují Evropu

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 23:58) reagovat
brožíku, možnost c) není realistická. Už teď to působí jako zamrzlý konflikt. Docela velká část rusáckých sil je odčerpaná. Padají jim letadla, potápí se jim lodě. Zbývá jim pozemní válka, ale tam jim taky dojde dech. Rozhodně to není sebevědomé válcování, které si představovali. Do voleb v USA zbývá půl roku, to je dost času na další udolávání rusáků... a pak uvidíme. Ten scénář Afghánistánu je nejreálnější. Navíc s možností c) je ten problém, že se časem a) nebo b) nevyhneme.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 23:52) reagovat
ale já to chápu, na web typu rouming s cca 17k návštěvností (spíš tak 10k, metodika toplistu je zvláštní) denně už má pro Moskálii smysl někoho nasadit. Jestli tu píšeš zadarmo, tak tě ale lituji.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 23:49) reagovat
:-D

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 23:46) reagovat
blm tipuji za a), většinou odpovídáš okamžitě ;)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (NN/A) (11.3.2024 23:25) reagovat
blm - ty tem lžím nakonec i věříš. To ale nic nemění na realitě před kterou neustále utíkáš. Takže máš tady dneska 15 min ? :-D jseš nemocnej člověk (to není normální život)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Rama (real)) (11.3.2024 23:22) reagovat
blm: Já tipuju a)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 23:17) reagovat
No a ted dam zaludnou hadanku. Myslis, ze ten cas mezi komentari travim refreshovanim stranky, nebo tim, ze ziju normalni zivot a kazdy komentar mi bere treba i min nez minutu casu? Takze jestli jich sem dam treba 10, 15, tak jde v uhrnu o 15 minut za den. Dobre si tu odpoved rozmysli, at nejsi zase za debila. :-D

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (NN/A) (11.3.2024 23:08) reagovat
blm - tady každý tvůj příspěvek má nahraný čas kdy si ho napsal. To je přesně váš problém. Jsou věci ze kterých už se vylhat nejde :)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 23:02) reagovat
Fakt? Ani nevim. Asi dalsi tva projekce.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (NN/A) (11.3.2024 22:49) reagovat
blm - pěkně jsi tu zajebal další den :)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 22:34) reagovat
Protoze kdyz dva roky zeres ukropropagandu a zijes v predstave, ze Ukrajinci Rusy zazenou az na Kamcatku, tak te ta nejjednodussi a nejpravdepodobnejsi varianta proste ani nenapadne. Many such cases. Sad. :-D

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 22:20) reagovat
:. No a proč tam není možnost C, že vyhraje a Západ bude muset uznat porážku?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (MerlinRP (11.3.2024 22:03) reagovat
Já si myslím, že se ruští vojáci přesunou z Ukrajiny do Ruska. Tedy, aniž by se pohnuli.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:52) reagovat
Nevěřím, že by se rusácko stáhlo z Ukrajiny na základě jakékoliv diskuze, a už vůbec ne kdesi na nějakém českém serveru. Vidím dvě možnosti. a) Stáhne se z Ukrajiny, protože dostane nakopáno do držky. (Scénář Afghánistán.) b) Stáhne se z Ukrajiny, protože skončí aktuální vládnoucí rusácká garnitura. (Scénář Dönitz.)

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 21:51) reagovat
No prave, a ty ten kontext uplne ignorujes a vymyslis si nejaky jiny, svuj.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:48) reagovat
:. Ale nemyslíš si, že když si tady vyhádáš svoje, tak se Rusko z Ukrajiny zase stáhne. Viď, že ne?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:39) reagovat
Promiň, ale překlad z angličtiny není jen o tom, že si najdeš, co které slovíčko znamená, ale snažíš se pochopit i celou větu, resp. celý projev. Krom toho, já sám ve svém překladu jasně použil "souhlasím". Ale toho ty si nevšimneš, protože máš jasné zadání.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 21:36) reagovat
Pokud by to bylo gesto porozumeni, nepouzil by "agree", ktere vyjadruje souhlas. Ale ja vim, ze vysvetlit tohle levicackym jebkam, co zongluji se slovy jejichz vyznam je vubec nezajima, je nadlidsky ukol.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:34) reagovat
Souhlasí s tím, že rozšiřování NATO není přijatelné. To mi nezní jako slib, ale jako gesto porozumění.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 21:32) reagovat
vypatlana tecka: Ale timto stylem se ta konverzace vubec neodehrala a kontext byl naprosto jasny. Gorby: "It goes without saying that a broadening of the NATO zone is not acceptable." Baker: "We agree with that." To fakt neni vyjadreni porozumeni, ale souhlasu. A ty jsi totalni kokot, ze ani tomuto jasnemu a jednoduchemu vyjadreni nerozumis.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:30) reagovat
:. Nějak ti nevěřím ani slovo o ruskejch plánech. Ale jestli Rusko dost nasereme, tak to možná přehodnotí.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:29) reagovat
:. A jak víš, že to není podvod. Já sám jsem viděl v TV, jak v Nové Anglii zalepovali papírem prosklenou přepážku, aby nebylo vidět do místností kde černošky sčítají hlasy.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:28) reagovat
Jinak s trumpem by válka neskončila. V nejhorším by se na pár měsíců pozdržela, ale pak by si rusák šel po Ukrajině pro další sousto. Moldavsko nepočítám, to by si vzal po Ukrajině zcela určitě. Pobaltí je riskantní, ale slabě bráněné, tam si troufnout může. No a jistota pro něj bude nakráčet na Slovensko a Maďarko. A už ho máme u hranic. Co na to místní rusáci? Chtějí mít rusáka u hranic?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:26) reagovat
:. Co myslíš tím že se "Rusákům nedaří" ? Nejsme schopni Ukrajině dodat munici (ne, že by to pro ně něco moc měnilo, když hlavním jejich děl stejně končí brzo životnost). Rusové mají munice, plno zbraně vyráběj na běžících pásech a mají dost mužstva, kde Ukrajina loví koho může a pořád má podstav.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:26) reagovat
Jo, ten trump je dobrej zmrd. Ok, nejdřív řekne, že ve volbách se bude podvádět. Pak ječí, že prohrál, protože podvod. Nedokáže nic, ale ječí natolik, až je z toho vzpoura... načež trump začne couvat, že to žádná vzpoura nebyla, ale o podvodu ječí dál. No a teď kandiduje znova... ok, máme dvě možnosti: a) trump opět prohraje. V pořádku, protože přece podle něj jsou ty volby cinklý... b) trump vyhraje... takže má celou dobu svoje voliče s tou historkou o volebním podvodu za kokoty?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 21:21) reagovat
brožíku usa už na ua kašlou pár měsíců totálně, zdá se, že to bude na EU, ale klid.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 21:20) reagovat
lol blmova stará [odkaz]

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:20) reagovat
:. No nebylo by náhodou bývalo lepší říct na rovinu, že se NATO hodlá rozšiřovat na Ruské hranice, aby se náhodou ti Rusové nespletli a necejtili se ošizený a podvedený, protože jestli s nima začne válka, tak může skončit všelijak, může z toho být jaderný konflikt, pád dolaru a unipolárního světa a to přeci nikdo nechceme? Kdo už vyhrává války s Ruskem? Poláci prohráli, Švédové prohráli, Napoleon prohrál a Hitler prohrál. - Jestli v USA vyhraje volby Trump, tak válka skončí velice rychle.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:10) reagovat
Když řeknu "souhlasím s tím, že si nepřeješ, abych ti dal na budku", dávám ti tím svůj slib, nebo vyjadřuju porozumění?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 21:03) reagovat
btw Ukrajinci žili i severně od Kavkazu, v Luhansku a Donětsku samozřejmě taky. Rusům se je plošně podařilo dost vyhladit během holodomoru a nastěhovali se tam Rusáci. [odkaz]

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 21:03) reagovat
K tomu jsi došel tak maximálně ty. Zbytek čtenářů si udělal úsudek sám a je to na nich. A Gorbačov není jediný, kdo jasně řekl, že žádný takový slib nebyl. Ale nejspíš všichni rusáci z tehdejších jednání mají manželky v Sorosových neziskovkách... ten čerchmant, ten za všechno může, i to, že rusákům se ve válce moc nedaří.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 21:01) reagovat
Proč by tedy Gorbačov tvrzil, že žádný slib nebyl? Třeba proto, že jeho žena Raisa vedla jednu sorosovskou neziskovku a byli už tak trošku zkorumpovaní. Už jste slyšeli někdy o Sorosovi, kluci?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 21:00) reagovat
Jo, onehda jsme to tu rozebirali. A dosli jsme k tomu, ze si pletes pojmy s dojmy a nechapes rozdil mezi "agree" a "understand". Ke tve smule to nejsou ani synonyma a jejich zamenou pozmenis obsah sdeleni. No a Baker pri jednani nerekl, ze rozumi (understand). On rekl, ze souhlasi (agree). A ty to porad nedokazes pochopit a stale si meles ty sve picoviny.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 20:58) reagovat
Ne, já svůj postoj zakládám na dostupných výstupech. Ožrali se podle tebe nejspíš všichni rusáci, kteří se jednání účastnili. Co se týče depeší, z nich sem hážeš pořád jednu nebo dvě věty, které vytrháváš z kontextu, a každý trochu schopnější čtenář si ten kontext lehce dohledá sám; ne, skutečně to nejsou sliby, jen diskuze o vzájemných požadavcích, resp. uznání toho, že rusák nějaký takový požadavek má, z čehož ale neplyne slib. Rozebírali jsme to tady už několikrát. Fakt netuším, koho tu chceš balamutit.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 20:58) reagovat
Vyjebany kokot : Jůůůů, takže souhlasíš s tím, že Krym je vlastně Ruskej. Pro ten Doněck se omlouvám. Vznikl už o generaci dřív z Jekaterinoslavské gubernie carského Ruského impéria, kdy ještě žádná Ukrajina nebyla. Nebo se zase pletu.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (11.3.2024 20:57) reagovat
a kde je ten slib? To bude jistě písemně, nějaká smlouva nebo aspoň memorandum ne? Přece by to tu Brožík nepsal, ještě by vypadal jako putlerův kretén, kdyby lhal, ne?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 20:50) reagovat
Zapad ho uplatil flaskou vodky. Cely svuj postoj k problematice prislibu o nerozsirovani NATO zakladas na vypovedi jednoho ruskeho ozraly. A uplne ignorujes zapisy z jednani a diplomaticke depese, ktere o tom prislibu referuji. Jo, takovej ses megakokot. :-D

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 20:44) reagovat
Proč by tedy Gorbačov tvrzil, že žádný slib nebyl? Nejspíš proto, že žádný slib nebyl. Ten protokol už jsme tu diskutovali. Nic takového se v něm neříká. Je ale třeba umět anglicky.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Vyjebany kokot) (11.3.2024 20:42) reagovat
A mas to pisemne v nejake smlouve? Podepsane obema stranama?

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 20:41) reagovat
:. https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rusku-bylo-slibeno-nerozsirovani-nato-na-vychod-potvrzuje-nalezeny-dokument-40387679

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (blm v prestrojeni 3) (11.3.2024 20:41) reagovat
vypatlana tecka porad nechape, ze byt podepsana nezavazna deklarace je stale pravne nezavazna. Kdyby to melo byt pravne zavazne, tak se to nejmenuje memerandum, ale mezinarodni smlouva (treaty) nebo neco podobneho. Ale kdyz uz zminuje zavazky nemajici formu pisemne mezinarodni smlouvy, tak to byli USA, kdo prislibil "No extension of NATO jurisdiction for forces of NATO one inch to the East" a tento slib flagrantne opakovane porusil, az se nakonec medved ohnal a rekl "takhle uz ne".

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Vyjebany kokot) (11.3.2024 20:40) reagovat
Broziku - to my VIME DEBILE. Ty pises lzi ze DONBAS dal Chruscov Ukrajine.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Vyjebany kokot) (11.3.2024 20:39) reagovat
Pro russky zmrdy a jejich prisluhovace plati jen to, co si vylzou oni sami. Zadna smlouva neplati, ale kecy z hajzlu, tak ty jsou zavazne a pravne vymahatelne, kdyz to vyhovuje russackym fasistum. NASRAT

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Brožík ) (11.3.2024 20:38) reagovat
Vyjebany kokote: - Krym byl součástí Ruska od roku 1783, kdy jej anektovala carská říše – dekádu po svém vítězství nad Osmanskou říší v bitvě u Kozludži –, a zůstal jí až do roku 1954, kdy sovětská vláda předala Krym z Ruské sovětské federativní socialistické republiky (RSFSR) pod správu Ukrajinské sovětské socialistické republiky. Předání bylo oznámeno v sovětském tisku na konci února 1954, osm dní poté, co Prezidium Nejvyššího sovětu SSSR přijalo 19. února rezoluci, jež tento krok posvětila.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Vyjebany kokot) (11.3.2024 20:36) reagovat
Dement. Neco tam neni, ale tak nejak se s tim pocita. Neco tam je, ale to se dodrzet nemusi. Kurva ti russaci si vymysli vic jak Andersen.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (:.) (11.3.2024 20:36) reagovat
Žádné nerozšiřování na východ NATO neslíbilo. Ani Gorbačov (jeden z nejrozumějších rusáků, i když taky se svými problémy a kontroverzní politikou), ani jeho pobočníci, kteří na jednáních byli s ním, žádný takový slib nikdy nezmiňovali a často se ohrazovali vůči tezi, že takový slib byl dán. Slib je jen putinova propaganda, jeden z mnoha rusáckých keců, a má relevanci asi jako všechny ostatní rusácké kecy, a vzhledem k tomu, jak rusák přistupuje ke smlouvám a závazkům, má relevanci 0, jako cokoliv rusáckého.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Vyjebany kokot) (11.3.2024 20:35) reagovat
Broziku - taky tam neni napsany, ze me mas kazdej mesic platit milion, tak zacni.

Obrázek 'libtardske knu' Obrázek 'libtardske knu' (Libtardovaná logika) (11.3.2024 20:34) reagovat
Koukám že kmikal pořád nemůže přestat podsouvat svoje lži, že do 2022 byla na UA jen občanská válka.

Strana 2/6. předchozí 1 2 3 4 5 následující