Odebírat | ||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (:.) (16.3.2024 21:56) | reagovat | |
Vysvětlovat něco rusákům má podobnou šanci na úspěch jako snažit se vyřešit kvadraturu kruhu nebo pochopit ženskou logiku. rusák se už dávno odrovnal sám svým přístupem k realitě i k mezinárodnímu právu a závazkům z toho plynoucím. Samozřejmě, do poslední chvíle se bude tvářit jako silák, zatímco mu plápolají rafinérie s výhledem, že nebude mít palivo do svých tanků a zásobovacích vozů na Ukrajině. Samozřejmě rusák nikdy nepřizná, že logistika je královna válek. Posaďme se, sledujme a rozjímejme. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Kuusko Kotta) RP (16.3.2024 21:46) | reagovat | |
Mrdlin: ty debile, to myslíš vážne? Takže RuZZáci sú neviniatka, ktorým to len "náhodou" sem-tam prdne na civilné obyvateľstvo, zatiaľ čo Ukrajinci si úmyselne bombardujú vlastné mestá? Takého kokota som teda nevidel, odkedy som naposledy čítal Dezoláta. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Vyjebany kokot) (16.3.2024 21:37) | reagovat | |
https://twitter.com/visegrad24/status/1768943088431431928 | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 21:14) | reagovat | |
"Víš, vražda předpokládá úmysl. " - merline vím, co jiného než úmysl byl ruský úmysl jit vraždit na Ukrajinu? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Vyjebany kokot) (16.3.2024 20:47) | reagovat | |
Lol zase ty kydy o Donecku. Miluju. tak na sem dej dukazy. Jak je Doneck hrozne rozbombardovanej jak Mariupol. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Brožík) (16.3.2024 20:39) | reagovat | |
Hele a není Rakušan náhodou Zemanův levoboček, když jsou oba z Kolína ? Něco jako ve StarWars Luke Skywalker a Darth Vader. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (pob9ze4) (16.3.2024 20:23) | reagovat | |
pridejte, uz zbyva jen 73 komentaru a dozenete DezolatiNaToPrisli! Co zalezi na tom, ze nesouvisi s tematem. Dete do toho trolove, to date. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 20:11) | reagovat | |
raději viděli mrtvé, než žít v Rusku. Tak moc je milují. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 20:10) | reagovat | |
@kníkal: Ano, USA říkaly ... Já nepochybuju o tom, že díky střelbě na ukrajině opravdu zemřely děti. Já pochybuju o tvrzení, že je Rusové vraždí. Víš, vražda předpokládá úmysl. A ten tam není. Na rozdíl od Ukrajiny, které na bytové domy střílí záměrně přesnou municí. Doněck, Makajevka, Bělgorod a spousta menších obcí, kam pálí Ukrajinci naprosto cíleně. To se týká i těch evakuovaných dětí. Povětšinou sirotků, protože ty, o které se přihlásily ukrajinští příbuzní, byly předány na Ukrajinu. Ukrajinci by je | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (psi chlup is v prestrojeni) (16.3.2024 20:08) | reagovat | |
merline, ty zenska s perem, jsi fakt hroznej ubozak a spina. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 20:00) | reagovat | |
tak si dej treba osn [odkaz] a je to stary udaj | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:57) | reagovat | |
btw za tohle budete hořet [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:56) | reagovat | |
@kníkal: Na tom jsem nepochopil, co je to za důkaz, když ukrajinský web napíše něco proti Rusům. To je jako tvrdit, že Spojené státy páchaly genocidu v Nikaragui, protože to psalo Rudé Právo. To není žádný důkaz, vole. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:53) | reagovat | |
já ti dal dva linky, první na wiki, kterou odmítáš, což je tvůj problém, druhý na počet ruskem zavražděných pěti stovek na UA, na tom jsi nepochopil co? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:51) | reagovat | |
@kníkal: Ano, odpověděl. A já se tě ptal, jaké máš pro ty svoje odpovědi důkazy. Co na tom nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:50) | reagovat | |
merlin: odpověděl jsem v 16.3.2024 19:25, co konkrétně nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:48) | reagovat | |
@kníkal: A co ostatní body? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Soudruh soudce z lepšolidu) (16.3.2024 19:47) | reagovat | |
Když napsali v Rudém právu, že vyhrála Sparta nad Slávií, tak se tomu taky dalo věřit. Ovšem věřit politickým či zpolitizovaným tématům mohl jedině člověk politováníhodný. Je mi líto, ale s Wikipedií je to přesně to samé. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:40) | reagovat | |
Merline, je mi líto, že neuznáváš anglickou Wikipedii, která je navzdory tomu, že ji tvá Moskálie blokuje, nejlepším informačním zdrojem na této planetě. A naprosto tvé nesmyslné předsudky budu vždy ignorovat. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:39) | reagovat | |
@kníkal: Přesně jak jsem psal. "pro které nemáš jediný důkaz, krom úchylností typu, že to nějaký Ferda psal někde na netu" Tedy první věc, wikipedie: Naprosto nedůvěryhodný zdroj, tvořený laiky a editovaný "elfy". Ze současné politické problematiky tam není pravda skoro nic. 2. bod: [odkaz] A bod 3. To jako vážně, ukrajinský web píše proti Rusům? Neuvěřitelné. Ale fotky těch zločinů by asi nebyly, co? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Soudruh soudce z lepšolidu) (16.3.2024 19:38) | reagovat | |
"Důkaz" v podobě odkazu na neomarxistickou verzi Rudého práva řešit nebudeme, že ne. Názor sprostého primitiva na to, kdo je či není debil, taky nedokazuje vůbec nic. A co se týče "vražd" dětí, tak v každé válce samozřejmě umírají i děti. To snad nikdo nepopírá, ne? Znamená to tedy, že úplně všichni, kdo kdy někoho vojensky napadli, jsou vrazi dětí? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:25) | reagovat | |
Rusko je fašistická diktatura [odkaz] , Ukrajinci nestřílí na civilní cíle (nejsou to debilní rusáci), Rusko vraždí děti [odkaz] , co dál? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:23) | reagovat | |
@kníkal: Heh ... Rusko je fašistický stát ... Ukrajinci nestřílí na civilní cíle... Rusové vraždí děti ...tvl, vlastně cokoliv, čím argumentuješ. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:20) | reagovat | |
Roztomilá kozičko Merline, které lži tvořím, jistě uvedeš aspoň jeden příklad | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:19) | reagovat | |
@kníkal: Ty lži nevyvracíš, ty je tvoříš. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 19:18) | reagovat | |
Dezochcáte, znovu ti připomenu [odkaz] poměr 1:9:90. Jeden ze sta dokáže něco vytvořit (třeba komiks), devět ho dokáže okomentit/olajkovat, 90 ho dokáže zkonzumovat. Tak je to tu i s tím, co tu píšeme, máš tu zástup "soudců", co ty naše komentáře čte. A ti mohou změnit názor, nejen svůj, vytváří zase někde něco jiného a baví se s dalšími lidmi. A tady to má as 20k návštěvnost denně, čili yes, komiksem blmátka a tím, že tvé lži vyvracím, měním svět. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 19:16) | reagovat | |
@kníkal: Ale ty si opravdu vymýšlíš lži, kterými očerňuješ své protivníky. Diskutujícími tady na roumingu počínaje a celým cizím státem konče. Šíříš pomluvy, pro které nemáš jediný důkaz, krom úchylností typu, že to nějaký Ferda psal někde na netu a když ti člověk dokáže, že něco konkrétního je lež, ty to stejně druhý den použiješ jako argument znova. To jsou věci, které reálně děláš, manipuluješ s míněním ostatních, překrucuješ fakta a podsouváš čisté lži. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (psi chlup is v prestrojeni) (16.3.2024 19:10) | reagovat | |
soudruh: ja ti tady zopakuji svou oblibenou. Jestli je lepsi cokoladova nebo vanilkova zmrzlina je nazor. Tvrdit, ze zabijeni deti ruskou spinou je v poradku a ze na to ma rusko pravo je zvrhlost, neni to nazor, ale neprekavpuje me, ze ty tomu nerozumis, pac jsi pablb. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Soudruh soudce z lepšolidu) (16.3.2024 19:03) | reagovat | |
Napadáš ty, které nazýváš například "kriple dezochcáte" a podsouváš jim vlastní lži o "kolaboraci" ve stylu malého bolševického prokurátora soudruha Vaše. A ta tvoje debilita, že když někdo něco napíše na Rouming, tak to něčemu reálně "pomůže", je fakt vrchol. Ty si ty demente doopravdy myslíš, že tím tvým hysterickým bušením do klávesnice a kreslením debilit něčemu skutečně pomáháš? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 18:38) | reagovat | |
Koho napadám ty kriple dezochcáte? Já rozporuji lži kolaborantům s putlerem, jejichž podpora psaní sraček ve stylu malých Emanuelu Moravců pomáhá udržovat fašistické Moskálii jakousi legitimitu vraždění, tedy zmrdi jako ty jste přímí pomocníci vražd Ukrajinců a plivete i na Moskálií zavražděné Čechy ve Vrběticích, páč jste sráči, teda ty spíš chcáč. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Soudruh soudce z lepšolidu) (16.3.2024 18:33) | reagovat | |
psi chlup: Nevidíš co se děje. kníkal nenapadá ty, kdo někoho zabíjejí. Napadá ty, kdo mají na něco "nesprávný" názor. A protože skutečné názory napadaných lidí nejsou dostatečně "skandální", tak jim podsouvá svoje vlastní lži. A pak ty napadané lidi kritizuje za svoje vlastní lži. Neboli chová se jako naprosto typický prolhaný bolševický soudce z lidu. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 18:31) | reagovat | |
Merline, tehdejší vláda byla velký kámoš s tehdejším prezidentem, rusofilním Zemanem. Nevidím smysluplné, že by si za té situace vymysleli útok rusáků na Česko a věřím, že oni mají nesporné důkazy, je to zastupitelská demokracie a tohle citlivé téma, tak kdoví, jestli to uvidíme. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (blmblmblm+jiz+byl+2.74234161x+nevakcinovan+Roumenem) (16.3.2024 18:18) | reagovat | |
Bellendcat je CIA fasada pro rizene uniky informaci. from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil), jako spravna levicacka kurva, zamerne manipuluje slovy. Nejde "vyhladit obchodak", nejde "udelat genocidu" v jednom meste z tisicu, atd. Ta svine bud lze nebo aspon manipuluje, tertium non datur. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (psi chlup is v prestrojeni) (16.3.2024 18:15) | reagovat | |
aa uz vidim co se tady deje. Rusko zabiji lidi po svete, ale spatnej je knikal, protoze je slovne napada. To pak jo. Uplne lgbt+ kozinky. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 18:09) | reagovat | |
@kníkal: A není to o tom, že by to snad bylo nějaké dogma. Je to jen a pouze o tom, že vy slovně napadáte cizí stát, přisuzujete mu teroristické akce a nemáte pro to jediný důkaz. A to rozhodně není akt přátelství. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (psi chlup is v prestrojeni) (16.3.2024 18:08) | reagovat | |
co tady dneska jede? Nejaky zazivny flejm o rusech a kozinkach? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 18:07) | reagovat | |
@kníkal: No, jsem rád, žes to napsal. Ofiko veřejná zpráva není. A věř mi, že kdyby existoval jeden jediný důkaz, že to ti Rusové opravdu udělali, naše média by nám ho omílala minimálně obden. Jenže on žádný důkaz není, je jen mediální manipulace, která využila příležitost k očerňování nepřátelské země. Ano, Rusko pro nás byl nepřítel mnohem dříve, než si nás nasadili do toho jejich nějakého seznamu. A to udělali právě proto, že my se k nim nepřátelsky chováme. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Vyjebany kokot) (16.3.2024 18:01) | reagovat | |
Jasne Dezolate, ty kuraku russkych curaku. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Libtardí whataboutismus) (16.3.2024 17:54) | reagovat | |
Otazník měl být na konci věty samozřejmě. I když to byla řečnická otázka samozřejmě. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Libtardí whataboutismus) (16.3.2024 17:52) | reagovat | |
Nereagují libtardi na takovéto dětinské výmluvy slovem "whataboutismus". | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 17:52) | reagovat | |
Merline, ty číst bellingcat odkazy nebudeš a ofiko veřejná zpráva není. I kdybys byla, tak si vymyslíš, že je fejklá. Tak co chceš? Pro ruské mrdky, je nesmysl, že to neudělala Moskálie dogma a tak to i zůstane. Takhle lžete o všem okolo Ukrajiny, nezaútočíte, nesundali jste hráz na dněpru, nevyhladili jste obchoďák, neprovedli jste genocidu v Buče a Izjumu a x podobných lží, tím se váš názor devalvuje do úrovně, že je každému u prdele, co si myslíte. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Vyjebany kokot) (16.3.2024 17:46) | reagovat | |
Od kdy russky kurvy zajimaji dukazy? Kdyz se po nich ptam mesic (BLbejsiho Merlina, Brozika), tak nikdy nic, ale najednou budou dupat nozickou, ze nedostanou dukazy.. NASRAT vy russky kurvy. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Jauvajs) (16.3.2024 17:42) | reagovat | |
Zemanovo 1. volební období je shrnuté v R. Jerevan - Prezident Zeman - slova a clčiny (217) | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Zarko) (16.3.2024 17:10) | reagovat | |
Zase další diskuze která se stočila k úplně jiným tématům a bude složit jen k tomu aby se pár jedinců placalo čurákama a vytáhli to na 300 komentářů | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (KVIKALŮV UKVIČENÝ BŘEZEN) (16.3.2024 16:50) | reagovat | |
lol multiúčťák pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake blm/fake Dezolát/atd. atd. si už nemůže hrát na Dezoláta, tak si hraje alespoň na doktora. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 16:49) | reagovat | |
@kníkal: A přeci jsi tu, jen mlčíš. Chápu, důkazy nejsou a tak to necháš vyhnít. Jako vždy. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 16:48) | reagovat | |
lol a dezochcáč si vezme zase prasek. nevynechavat | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Brožík) (16.3.2024 16:47) | reagovat | |
Daniel Dezolanda Ale rozumím, jenže o žádné učitelce nebyla vůbec řeč. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Libtardované blábolení) (16.3.2024 16:44) | reagovat | |
Daniel Libtardlanda: To bude spíš tím, že ty nerozumíš rozdílu mezi psaným slovem a smysluplným slovem. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Daniel Dezolanda) (16.3.2024 16:37) | reagovat | |
Brožík: Protože nerozumíš psanému slovu, to bude tím | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (KVIKALŮV UKVIČENÝ BŘEZEN) (16.3.2024 16:36) | reagovat | |
Jak multiúčťák pochcan/kmikal/klitorys/nejneobhospodařovávatelnějšími/ovcoun/from/fake blm/fake Dezolát/atd. atd. kňučí, že mu komplikuju to jeho oblíbené psaní debilit pod cizími nicky... A navíc mu nevyšel ten jeho dětinský pokus o "deplatforming": https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=ppb85_-_bezdezolatni_brezen.jpg Kňůůůů | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Brožík) (16.3.2024 16:32) | reagovat | |
Daniel Dezolanda: O čem to má jako bejt s tou učitelkou? Nejsem schopen poznat ani k jakýmu tématu se to váže. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Podezření je "defakto válka"?) (16.3.2024 16:32) | reagovat | |
A to je opravdu takový problém z těch článků vytáhnout to podstatné - tedy důkazy toho, že nálože nastražili a odpálili Čuk a Gek? To se přece musí vejít do jednoho příspěvku. A těmi důkazy mám na mysli něco, co by obstálo u skutečného soudu. Roumingovské soudy z lepšolidu mě nezajímají. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 16:31) | reagovat | |
@NN/A: Napsal jsem toho hodně. Co přesně máš na mysli? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 16:29) | reagovat | |
@kníkal: Myslíš ten sáhodlouhý příběh ve stylu: Nanynka se 24. září odebrala na zelné pole, kde měla v úmyslu odcizit lupení sedlákovi Kadrnožkovi? Ne, vážně. Když pominu, co je Bellingcat zač a jaké bludy už dokázali vydat, tak celý uvedený první článek je čistá beletrie. Barvitý příběh několika mužů, ale v celém příběhu není jediný důkaz, že se to tak opravdu stalo. Oni to prostě jen tvrdí, nic víc. Stejně jako vy. | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Daniel Dezolanda) (16.3.2024 16:26) | reagovat | |
Ale Merlin nechce důkazy, Merlin jen trapně trolí, na něj s logikou nemůžeš, jestli jsi si nevšiml, on nemá mozek, jen notičky od vůdce své sekty | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (NN/A) (16.3.2024 16:24) | reagovat | |
(Merlin - tak znova mužeš doložit to co jsi napsal ? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (16.3.2024 16:22) | reagovat | |
merline nize jsem ti odkazal dva clanky na bellingcat | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Merlin) RP (16.3.2024 16:14) | reagovat | |
@NN/A: Jakých keců? Jen se ptám, jestli máte nějaký důkaz, že to byli Rusové. Určitě máte, jinak byste to tak vehementně nemohli tvrdit. Tak jaký? | ||
|
||
Obrázek 'ZS-Nove ucebnice' (Daniel Dezolanda) (16.3.2024 16:12) | reagovat | |
Merlyne: Yá ysem pržetze fašoun! Tvoye pamyeď ye tagy ůpňe na houno voé | ||
|