Odebírat | ||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 20:21) | reagovat | |
kokot: Takze nevis, proc doslo k utoku na Pearl Harbor, rozumim. Napovim, ze z nudy to fakt nebylo. from (alias knikal alias ovcoun alias klitorys alias nejdebil): Japonci jsou cucked a maji Stockholm syndrom podobne jako treba Nemci, ktere drzi Americani vojenskou silou pod palcem. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Human.) (18.3.2024 20:19) | reagovat | |
Merlin: Je 100x lepší se nechat dobýt a podmanit od USA, než tzv. osvobodit Ruskem. Rusko se realizovalo v KLDR, zatímco USA v Jižní Koreji. Obě země začaly jako tuhé diktatury ale jen jedné to vydrželo dodnes. A v HDP se liší 640 : 35 000$ na hlavu ve prospěch té USA verze . Takže s tím jdi do ( ! ). | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 20:15) | reagovat | |
jo jsem chtěl napsat, že Amíky i tak mají Japonci rádi. To musí být Moskalové pěkní smegmalizové, když jsou za svá "osvobození" nesnášeni víc než Amíci za porážku a okupaci . | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 20:14) | reagovat | |
To je taky zajímavý, co Merline. Zlí Američani vybombili tolik japonských měst, dokonce na dvě z nich hodily tak zlou bombu. Hodní Moskalové "osvobodili" tolik států východní a střední Evropy a všechny je nesnáší, kromě Maďarů, co chtějí bordel v regionu, aby mohli získat zpátky oblasti s Maďary okolo. A debilních Čobolů, kteří jsou prostě debilní. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 20:11) | reagovat | |
japonsko je demokracie a demokracie se prostě mají rády, to je to modrý tady [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Merlin) RP (18.3.2024 20:03) | reagovat | |
@Sukalavyfukauta: Jasně, že je Japonsko s USA kámoš největší. Dobytá a podmaněná země prostě nechce, aby po prvních dvou atomových bombách přiletěla i třetí až desátá. Což je pochopitelný. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Merlin) RP (18.3.2024 20:00) | reagovat | |
@Kuusko Kotta: Sám tu vytahuješ konspirační bludy o tom, že útok na Čečnu byl kvůli fajse flag a pak tu někomu nadáváš, že konspiruje. Řekl bych tobě, aby sis nafackoval ty, ale ono je to zbytečný. Tobě se už nerozsvítí. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (:.) (18.3.2024 18:23) | reagovat | |
Prosím, blmblbe, ať je použije. Pak už jsme od rusáka viděli všechno, co dovede, a můžeme se s tím přebytečným a škodlivým tvorem rozloučit tak, jak zaslouží. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 18:23) | reagovat | |
A z toho, že "USA sa snažia odrezať Čínu od moderných technológií v litografii" sa budem ešte dlho rehotať. Kam na tie sprostosti chodíte, čuráci putlerovskí... Takže to nakoniec nie je Čína, ktorá robí najdrzejšiu priemyselnú špionáž ever, kopíruje, čo sa jej dostane pod ruky, kradne patentované know-how a nápady, ale USA jej chcú odrezať prístup... K čomu? Ku krádeži toho, čo vytvoril Taiwan! Kikoťi, fagt. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 18:17) | reagovat | |
Blbec: nie, pretože RuZZko je tu agresor a Ukrajinci sa bránia. Nedával si pozor, daj si facku. Takže to sú Ukrajinci, kto má právo jebnúť atomofku na Moskvu. Oh, wait! Ukrajina pred rokmi vymenila svoje atomofky za bezpečnostné záruky od RuZZka. Ktoré ich nedodržalo. A k tomu Pearl Harboru som presne toto čakal, že tu dezolátske hovná začnú ťahať konšpirátorské bludy. Daj si ešte jednu facku. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (miko) RP (18.3.2024 18:16) | reagovat | |
blb zase prekrucuje napsane a skutecnosti. jako vzdy. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 18:09) | reagovat | |
Takze Rusko muze pouzit atomovky na Kyjev, protoze Ukrajina se odmita vzdat a protahovana valka zpusobi zbytecne ztraty? Vy ukrobuzny mate fakt zabavna meritka Jinak utok na Pearl Harbor se nestal proto, ze by Japonci nemeli do ceho pichnout a nudili se. Kdo vi, co za tim utokem stalo a neni uplny kokot dokonce vidi paralelu odehravajici se v dnesni dobe, kdy se USA snazi odriznout Cinu od modernich technologii v litografii. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 17:59) | reagovat | |
A keby tu chcel Mrdlin alebo kto kecať, že schvaľujem vybombardovanie Hirošimy a pritom som proti vybombardovaniu Grozného, tak nech si uvedomí, že Japonsko bolo agresorom, zatiaľ čo Čečensko bolo obeťou ruzzáckej false flag teroristickej akcie. Quod erat demonstrandum. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 17:54) | reagovat | |
Sukalavyfukauta: tie atomofky na Hirošimu a Nagasaki, ani bombardovanie Tokia a ďalších miest nebol vojnový zločin podľa vtedajších meradiel a ťažko povedať, či by bol podľa tých dnešných. Keď máš protivníka, ktorý sa odmieta vzdať, hoci je v koncoch a máš na výber 1) inváziu s potenciálom 1,5-3 mil. obetí (rátané podľa Iwojimy, Okinawy, Kwajaleinu, atď.) alebo 2) vybombardovanie nepriateľa s násobne menšími stratami (navyše sa ušetria vlastní vojaci, čo je legit), tak nie je čo riešiť. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 17:47) | reagovat | |
Ešte k tomu Groznému: najprv tam RuZZáci prišli o hromadu vojakov a tankov, jednak preto, že stáli proti veteránom z Afganistanu a nie proti nejakým dezolátom, po druhé preto, že skorumpovani ruzzácki generáli sami predávali Čečenom zbrane ukradnuté zo skladov RuZZkej armády. RuZZáci ukázali v Čečensku podobnú neschopnosť, ako teraz na UA. Tak to radšej zrovnali so zemou, lebo na nich nevedeli inak. A overím si ešte čísla, ale myslím, že stále je tých čečenských obetí násobne viac, ako v Gaze. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 17:38) | reagovat | |
...zadržala polícia človeka z FSB, ako tam nosí vrecia s nejakou sypkou hmotou. Neskôr to oficiálne miesta vysvetlili báchorkou, ktorá bola na smiech každému, kto nemá v hlave putlerovské sračky. Takže RuZZáci sami na sebe spáchali teroristický čin (false flag op), aby mohli dojebať Čečensko. Izrael reagoval na skutočný teror Hammasu. 2) Izrael neobkľúčil Gazu a nerozjebal ju Gradmi a Smerčmi na kašu, ako RuZZáci Groznyj. Ešte nejaké otázky, ty tragéd? | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 17:37) | reagovat | |
Jinak důkaz toho, co jsou Rusáci zač: Za 2 sv. války USA spálilo na prach desítky japonskýcb měst, hodilo na ně dvě atomovky. A stejně jsou teď s USA kámoši a pomáhají UA proti rusákům. Jo Japonci vědí své. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 17:35) | reagovat | |
Merline: projel jsem ten odkaz na ty zločiny USA. A popravdě, je to slabota ten text. Namátkou válka s Japonskem je tam zmíněna jen kvůli Hirošime a Nagasaki. Ale není vůbec zmíněno, že konvenčním bombardování Japonska zemřelo MNOHEM více civilistů a to jen při bombardování Tokia, což bylo jen jedno z MNOHA měst. Takže článek stojí za hovno a jestli to považuješ za relevantní zdroj, tak si pitomec, což tady všichni dobře víme. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 17:32) | reagovat | |
Mrdlin: dobre, že si to nahodil! Lebo Izrael reaguje na reálny útok Hammasu, ktorý zabil 1200 Izraelcov a 260 či koľko uniesol. Nehovorím, že by nemal brať väčší ohľad na civilov, ale na druhej strane sa v meste ťažko vedie vojna proti teroristom bez strát na civilných životoch. Ale! A teraz sleduj pozorne: 1) RuZZáci reagovali na bomby v panelákoch v RuZZku, ktoré takmer určite nastražili samotní Putlerovi grázli z FSB. Budeš kňučať, že je to protiruZZká hystéria, ale pri jednom z tých panelákov zadržala.. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 17:25) | reagovat | |
lol merline, tomu rikam text | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Merlin) RP (18.3.2024 17:05) | reagovat | |
@kníkal: To Amerika taky: [odkaz] A klidně si z toho vypreparuj jen 20. století. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Merlin) RP (18.3.2024 16:59) | reagovat | |
@Kuusko Kotta: "Zrovnať so zemou mesto veľkosti Bratislavy nie je vnútorná záležitosť. " co ty říkáš na tohle? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 16:38) | reagovat | |
moskalove i utocili na sve protektoraty. nemecko 1953, madarsko 1956, csssr 1968, litva 1991, cecensko | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 16:18) | reagovat | |
...nie je vnútorná záležitosť, je to zločin proti ľudskosti.) Gruzínsko 2008 a odtrhnutie jeho území. Udržiavanie zachladnutých konfliktov, napríklad v Moldavsku. A nakoniec Ukrajina. A to som ešte vynechal zopár vecí, ak budeš chcieť, tak sa opýtam googla. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 16:15) | reagovat | |
...či to bolo fér v prípade Kaliningradu, keďže patril Nemecku a to bolo v tej vojne agresorom - lenže západní spojenci Nemecku neukradli žiadne územia. Ďalej, podpora severného Vietnamu, ktorý napadol Južný Vietnam, podpora Kim Ir-sena, ktorý rozpútal kórejskú vojnu, podpora Egypta a Sýrie vo vojnách proti Izraelu, Afganistan draselný - 1979, 2x Čečensko (možno budeš dristať, že to bola ich vnútorná záležitosť, ale nebola. Zrovnať so zemou mesto veľkosti Bratislavy nie je... | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 16:08) | reagovat | |
Blmb je kokot, to už všetci vieme, len on nie. Kozička Mrdlin: samozrejme, že ZSSR / RuZZko vyjde ako najväčší agresor. Za posledných cca. 100 rokov. Východ Poľska 1939, Fínsko 1940, Moldavsko, Lotyšsko, Litva, Estónsko - 1940/41, Podkarpatská Rus ukradnutá ČSR - 1945, východné územia Poľska - dtto, ešte sa budem musieť pozrieť na turkické národy na juhu, kedy ich zabrali, potom územia ako Kaliningrad, Kurily, časti Mandžuska, zabrané koncom vojny - môžeme polemizovať, či to bolo fér... | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 16:00) | reagovat | |
Dezoláti jak tu citují starší příspěvky v diskusi, jako kdyby na tom někomu záleželo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 15:57) | reagovat | |
Děti si tu vyhrožuíj soudy, lol. Vždyť byste ani právníka nezaplatili | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 15:57) | reagovat | |
Jak malej fasounek zase lze a vykrucuje se, ze to vlastne myslel uplne jinak a to nejlepe tak, jak z kontextu a z komentare vubec nebylo patrne. Vrat se ke hre na nemocnicniho zrizence, tahle hra na policajta ti moc nejde. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Kuusko Kotta) RP (18.3.2024 15:43) | reagovat | |
Fajnový diel. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Efko_) RP (18.3.2024 15:37) | reagovat | |
blb: Ne, to jen imlikuje, že jsem si myslel, že ses neodvolal. Ale ty ses odvolal a máš bohužel podmínku. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Brožík) (18.3.2024 15:22) | reagovat | |
Blm je tupý Rusák... | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 15:17) | reagovat | |
Ulhany fasounek si uz ani nepamatuje, co tu kdy rekl, ale k jeho smule existuje vyhledavani v diskusi, kde je k nalezeni jeho komentar z "3.4.2023 22:22", ktery zcela jasne implikuje udajny pravomocny rozsudek, stejne jako ma udajna podminka. Takze fasounek zase lze a vymysli si sve picoviny ve sve hre na policajta. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Efko_) RP (18.3.2024 15:03) | reagovat | |
Nikdy jsem nikomu nevyhrožoval obsílkami, nehrál si detektiva od policie (to je i protimluv) a nikdy jsem neřekl, že je několikrát pravomocně odsouzen. Blb je pravomocně odsouzen jednou. Za obtěžování malých holčiček. Znalecký posudek potvrdil, že je pedofil a trpí bájivou lhavostí. To vše se dá přečíst z rozsudků. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 14:56) | reagovat | |
Efko trpi manickymi epizodami. V te soucasne si hraje na detektiva od policie a nazorovym oponentum vyhrozuje obsilkami, trestnim stihanim, soudy, odsouzenim, atd. Podle nej jsem uz nekolikrat pravomocne odsouzen, ale do datovky mi o tom jeste neprisla ani carka, takze mu asi jen jebe v palici. V predchozi epizode se drzel slova "hovínko" a pouzival ho stale dokola. Soudim, ze s IQ kolem 70 a pro bludy, kterym veri, je internovan v nejakem sanatoriu s obcasnym pristupem na net. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Efko_) RP (18.3.2024 14:53) | reagovat | |
kozička: Izák je blb. DougBadman neznám, ale psal jsem to. A nic jsem si nevymyslel ani to není báchorka. Je to rozsouzené. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (kozička) (18.3.2024 14:45) | reagovat | |
@Efko_ : Za policajta jsi se možná opravdu nevydával, ale na své názorové oponenty sis vymyslel báchorku o obvinění z pedofílie a tou jsi se je pak snažil očernit. Jako první jsi to použil proti Izákovi. Pak proti DougBadmanovi. No a pak se ti znelíbil blm, tak jsi to začal psát o něm " (Efko_) RP (25.4.2022 19:2 reagovat a Izak si zase vymýšlí hovadiny. On je neschopný pedofil, který zvládá jen lézt Putinovi do prdele." "(Efko_) RP (11.4.2022 23:35) DougBadman. A další pedofil. Že se nestydíš." | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Brožík) (18.3.2024 14:38) | reagovat | |
Proč jsem vyobrazen jako želvička a ne jako pouzdro na nemytý ruský čůráky? Kde si mám stěžovat? | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Efko_) RP (18.3.2024 14:03) | reagovat | |
blb je hlavně pedofil s bájivou lhavostí (tohle o něm řekl znalec). blbe, nikoliv bájná lhavost, ale bájivá. A nelži, že jsem si hrál na policajta, to jsem nikdy nedělal, stejně jako jsem s tebou nikdy nevedl debatu o svobodě slova. Kdyby ano, tak tu dáš odkaz na tu debatu. Ale ona nikdy nebyla a tedy neexistuje. Proto tu žádný odkaz nedáš a jenom lžeš. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (kozička) (18.3.2024 13:00) | reagovat | |
@kníkal: Mínusrus jako argument? Ty už jsi hodně zoufalej, co? | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (KONDOR Z MORDORU) (18.3.2024 12:35) | reagovat | |
Blm je tupé zvíře | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 12:12) | reagovat | |
(blm v prestrojeni 3: ve válce zemřelo 5 tisíc Rusů, však to je oficiální stanovsko, ne? Tak co ti jebe se tu bavit o jinejch číslech. Máš držet ruskou oficiální linii. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (afekete) RP (18.3.2024 12:11) | reagovat | |
Brožík ty jsi debil...tak nahlaš i hvězdu, srp a kladivo, kokote, jsi jak malej priposranej skolak co vi hovno o historii | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Sukalavyfukauta) (18.3.2024 12:11) | reagovat | |
Dnes se NĚKDE vede jen protiruksá hysterie. To lze asi vztáhnout na každou dekádu tohoto a minulého století, ne? | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (soudce z lidu) (18.3.2024 11:55) | reagovat | |
roumene tu neplatí zákaz zobrazování nacistických symbolů? Nahlásil jsem to, stejně jako nebezpečné vyhrožování, podněcování k nenávisti, výzvy k likvidaci a další svinstva, která se v diskuzích objevují | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 11:50) | reagovat | |
Prej minusrus Tem cislum, co jsou zcela jasne vytazena z prdele, neveri ani ti, co je na tu stranku davaj. Ostatne bych se nedivil, kdyby je generoval automat. Kazdy den pridat 800-1200 KIA, bez ohledu na realitu. Ale pro ukrobuzny asi dobry, ty uveri vsemu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 11:47) | reagovat | |
Denacifikace úspěšně pokračuje, fašističtí okupanti umřou [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 11:41) | reagovat | |
Co mas porad s tou dementni logikou, ze kdyz je Elensky zid, tak to znamena, ze na Ukrajine zadni neonackove nejsou? Ty dve veci se prece nevylucuji. Zaluzny je zaryty banderovec, co se fotil pod obrazem Bandery ve sve kancelari. Neonackove jsou v nejake mire v temer vsech zemich sveta. Vsude jsou ale potlacovani, s jedinou vyjimkou. Jen na Ukrajine jim vlada trpi vojenske zbrane, zaclenila je do armadnich struktur a nechava jim volnou ruku v terorizovani mensin. I proto bude denacifikace pokracovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (kozička) (18.3.2024 11:40) | reagovat | |
@kníkal: Židé jsou národ jako každý jiný, takže se v jejich řadách také najdou zrádci vlastního národa. A právě proto, že ukrajinská vláda a prvky státní moci jsou nacisté, je pro ně Rusko tím největším nepřítelem68. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 11:37) | reagovat | |
kdyby byla Ukrajina nazi, stojí na straně fašistické Moskálie. A neměla by žida za prezidenta | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 11:37) | reagovat | |
A co se tyka historie, tak Rusove o ni taky neco vi. Ze je vyjebanci z Evropy neustale napadaji, to jsou furt nejake vypady proti Rusku, od Napoleona pres Hitlera po NATO, furt se do nich nekdo sere a bohuzel proste vychodoevropska rovina se spatne brani, protoze je prilis siroka bez prirodnich prekazek, tak Rusko nechce, aby si NATO na Ukrajine vybudovalo predsunute zakladny. A Ukronackove, misto aby to chapali a byli v pohode, jim na truc to NATO chteli privest tam, kde je to pro Rusko neprijatelne. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 11:32) | reagovat | |
Dnes se na zapade proste jen jede protiruska hysterie, ktera prebiji vse ostatni. Zadna konspirace se nedeje, jen byla zkratka starost o neonacky dana na druhou nebo jeste dalsi kolej a zapad podporuje kohokoliv, kdo je proti Rusku, nacek nebo ne. Zapadni politici ve sve detinskosti jedou dle logiky "vse, co rika Rusko, je lez" a nejsou schopni uznat jedinou vec, ve ktere by Rusko mohlo mit pravdu. Takze popiraji existenci neonacku, bagatelizuji radeni banderovcu a kult jeho osobnosti, protoze nemuzou jinak | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (18.3.2024 11:31) | reagovat | |
lol blmátko ulhané | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (blm v prestrojeni 3) (18.3.2024 11:29) | reagovat | |
Ne, cely svet nekonspiruje na podporu neonacku. Predne to, co oznacujes "cely svet", je jen severni Amerika a EU, plus UK a mozna Australie. Ostatni zeme se zbylymi 90 % obyvatel na dementni politiku zapadu serou. Dale nejde o konspiraci. O nackach na Ukrajine se vi dlouhe roky, pred 2022 se o Ukrajine mluvilo hlavne ve dvou souvislostech: s korupci a neonackama. Vsechny ty prapory Azov, Aidar, Pravy sektor, atd se dostaly i na pretres v US kongresu, ktery zakazal pomoc, ktera by k nim mohla smerovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (kozička) (18.3.2024 11:25) | reagovat | |
@Foltys: No jo, když jsi blbej, tak jsi blbej. Buď tak hodný, vem si papír a začni si na něj vypisovat, kolik útočných válek rozpoutalo Rusko, klidně i se SSSR a kolik jich mají na svědomí USA. Ani mi nemůsíš psát, kdo ti vyjde jako větší světový agresor, já to vím. Ale udělej to pro sebe, abys tu pořád nemlel zcestné kraviny. | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Foltys) RP (18.3.2024 11:16) | reagovat | |
Co se tim snazim rict je, ze je takovej pristup k informacim, ze verit tomu, ze nas rusko osvobodi od vlivu zlejch zapadnich mocnosti, ktery tajne podporujou nevetsi neonacistickej syndikat a potaji jim jde o nejaky ovladnuti sveta, ale museli kvuli tomu cekat na nuzaky az zacnou "osbovozovaci" 3 denni operaci, tak je s tebou neco spatne a mel by sis rict o novy prasky | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (Foltys) RP (18.3.2024 11:14) | reagovat | |
Mrdline, ja proste nechapu, jak si nekdo muze myslet, ze celej svet konspiruje a stoji za nejakym neonacistickym uskupenim. Do pici, vzdyt mame nejakou historii, ze ktery se da ucit, svetovy valky, studena valka, vyvoj sovetskeho svazu az k jeho konci. Bolsevici ve svete, utocne valky ze stranu moskalu na vsechny strany. Vsechno je to dopici nejakym zpusobem zdokumentovany vice zdroji, etc.. ale ty proste budes verit strane, ktera machruje ze ma tak moderni zbrane, ze muzeme bejt radi ze furt jsme | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (kozička) (18.3.2024 11:01) | reagovat | |
@kníkal: Když pominu sám fakt, že krom písmene Z používají Rusové i písmena O, V a pád dalších znaků pod toho, o které armádní uskupení se jedná, tak si vezmi v Malování, protože to je ten správný grafický editor pro tebe, písnemo Z, zduplikuj ho a pootoč o 90 stupňů. Schválně, jestli ti vyjde háknkarjc a nebo nějaká divná zpotvořenina, | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (afekete) RP (18.3.2024 10:46) | reagovat | |
Brozik blbik, vzdy se najde nekdo kdo vse videl driv, vsude byl, je dokonalejsi, chytrejsi, vse zna...jo takovych blbecku je vsude dost | ||
|
||
Obrázek 'ppb91 - zelvik Brozik' (JZ) RP (18.3.2024 10:40) | reagovat | |
Kvalitní díl . Tenhle seriál jednou vejde do dějin | ||
|