Odebírat | ||
Obrázek 'ooops poutin' (Vyjebany kokot) (25.3.2024 18:15) | reagovat | |
Ma smisene pocity. Asi jako kdyz se mu tchyne zabije v jeho novym aute. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (25.3.2024 18:14) | reagovat | |
merline a na ci ses vlastne u tohohle utoku strane? islamofasouni versus rusofasouni, oba tve tymy | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Merlin) RP (25.3.2024 17:59) | reagovat | |
@Filipes: Ale ne, to jen ty neumíš číst a obsah diskuze střílíš od boku, protože takové množství textu prostě nezvládáš. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (kmikochcáč) (25.3.2024 17:57) | reagovat | |
nejstupidnějilibtardovaněneprolhanějšími: Já ale samozřejmě píšu o tom tvém vydávání se za jiné diskutéry a psaní těch tvých debilit o "prcání hlav mrtvých zvířátek" apod. pod cizími nicky. Včetně těch, které sis ty nebo tobě podobný ubožáček registroval. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Filipes) RP (25.3.2024 17:55) | reagovat | |
Koukám, že Kremelská úderka asi nedostala notičky, protože tady plácá páté přes deváté, ale o teroristech nic a o varování pro jistotu už vůbec nic. To jsou holt ti, co (alespoň dle Fica) mají vlastní nezávislý názor. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (25.3.2024 17:54) | reagovat | |
ja nic neobchazim, s vyssim iq si zvladnu regnout nick a nemusim opisovat cisla a resit starosti s fake nejakyho plebsu. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (kmikochcáč) (25.3.2024 17:46) | reagovat | |
nejstupidnějilibtardovaněneprolhanějšími: To, že jiní lidé nejsou tak tupí jako ty není náhoda, ale život. Když se podíváš do diskusí, tak to tímto způsobem obchází nespočet lidí. Včetně tebe. Tobě to ale holt někdo musel nejprve poradit, chudáčku, a jiní lidé na tu fintu přišli sami... | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm je king) (25.3.2024 17:38) | reagovat | |
a hele zkurvysyn kníkal a pokračování série nechtěných odpovědí na nevyřčené otázky | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (25.3.2024 17:28) | reagovat | |
jo, nejvetsi vynalez dezolata tezka, najit si v utf znak podobny nakymu znaku z nicku, co si nekdo regnul. a jaka nahoda, brožýk to umi taky ) | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (nejneobhospodařovávatelnějšími) RP (25.3.2024 17:25) | reagovat | |
ja jsem ale zlák, ani trochu mi moskalských čubek není líto, kňúú | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Dezоlát) (25.3.2024 17:00) | reagovat | |
KŇŮŮŮŮŮŮŮ, liberální demokrati! Kňůůůůů, zkrachovalci a zaprodanci! Kňůůůůůůů, kradení nicků! Kňůůůůůů, libtardovaní ubožáčci! Kňůůůůůůů, mamiiiiiiiiiiiiii!!!!! (plesknutí pohlavku: "šmarjá, co zase vopruzuješ, potrate nepovedenej?!") | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (1337) (25.3.2024 16:54) | reagovat | |
egal: Neklesli náhodou vládnym stranám po ňom preferencie? Ďalšia vec je, že vláda ČR nebola na možný útok vopred upozornená, na rozdiel od Putlera. A tiež ČR nemá za sebou históriu totálne spackaných zásahov proti teroristom (moskovské divadlo, Beslan...). | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (smradek) (25.3.2024 16:54) | reagovat | |
inak chalani nechcete zalozit podcast? 5+5ludi v kazdom tabore a hodinka kvalitneho picungu za epizodu staci jeden takyto obrazok, podla mna by sme trhli urcite cez milion | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brоžík) (25.3.2024 16:50) | reagovat | |
Brоžík: Registrování cizích nicků, které někdo používá, je kromě kradení nicků další "liberálně demokratická" metoda vedení "hybridní války" proti novodobým zkrachovalcům a zaprodancům. Pokud budeš používat "Brоžík 2", brzy si ho někdo zaregistruje taky. Naštěstí existuje jednoduchá metoda, jak se můžeš vrátit k původnímu neregistrovanému nicku "Brоžík". Slovo "Brоžík" z toho příspěvku si někam ulož a pomocí CTRL+C a CTRL+V vkládej do pole přezdívka. Libtardovaní ubožáčci si pak můžou vysrat vočíčka. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (egal) (25.3.2024 16:41) | reagovat | |
hmm hmm: Napíš nám, ako útok v Prahe otriasol vedením krajiny a ako je všetko už štvrť roka krištáľovo jasné. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Вrоžík) (25.3.2024 16:18) | reagovat | |
K těm minským dohodám: pro UA byly od začátku nespravedlivé a ponižující. Stejně je první porušili separatisté (rozuměj: teroristé) podporováni Russkem. Merkelová svým vyjádřením jen dala najevo, že nevěří, že je separatisté (=Russko) dodrží. Kromě toho se zmínila o OBRANĚ, vy kokoti negramotní. Kecy o hrozícím útoku ze strany UA jsou prachsprosté lži a výmluvy. Pokud pachatel loupeže obhajuje svůj útok údajnou "hrozbou agrese" ze strany oběti, je k smíchu. A o to na UA jde - Russáci kradou její území. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 16:04) | reagovat | |
blm je fuc-king prick: nejsem knikal, ale kdyz te to vzrusuje, klidne si to muzes myslet. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 16:03) | reagovat | |
Broziku, nikdo studovanej nechodi na rouming. Tolik ke tve "logice". | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm je king) (25.3.2024 16:01) | reagovat | |
Brožík 2 to dělá místní ukrajinská kurvička kníkal. Generováním nových a kradením existujících nicků a čmáráním debilního "komiksu" vyhraje válku | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 16:00) | reagovat | |
Broziku, ja si tvou prezdivku nezaregistroval. Jo, muzeme se bavit o mych doktoratech, jestli chces. Kozicka: kokot te malem vychcal do kopriv, 9 mesicu pred tvym narozenim. Jestli ses tedy nevylih nekde pod klackem ve hline. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík 2) (25.3.2024 15:58) | reagovat | |
blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:54) - Jo, jen to jaksi nikdo studovanej takhle nedělá. To by jsi věděl, kdyby jsi se mezi studovanejma pohyboval. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík 2) (25.3.2024 15:56) | reagovat | |
Ahoj ) (25.3.2024 15:29) Jo, tohle je tady taky vidět v debatách. Nicky, co se jen na chviličku objeví a pak zas navždy zmizí. Protože je těžký si je zapisovat a sledovat, co vlastně bylo pod kterým napsáno. Tak je to pořád novej a novej. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:54) | reagovat | |
Broziku, slysels nekdy o parodii, ironii, sarkasmu, frasce? Ja muzu mluvit jak chci! S gentlemanem jako gentleman, s kokotem reci jeho kmene! Uz rozumis, kokote? A pozdravuj ode me svoji starou! | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (kozička) (25.3.2024 15:53) | reagovat | |
@Brožík 2: S fakeBlm si nemá cenu povídat. Je to mrkev a to je hroznej kokot. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík 2) (25.3.2024 15:53) | reagovat | |
blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:50) - Ty tvý imaginární doktoráty už nebudeme rozebírat? | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík 2) (25.3.2024 15:51) | reagovat | |
Jo a ještě jsi se tu blbe zaregistroval pod mojí přezdívkou - Jakej ubožák jsi, ochotnej ke každý křivárně, na webu, kam chodí pár lidí, protože novinky to tady nejsou. - Nemůžete použít přezdívku registrovaného uživatele! | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:50) | reagovat | |
Broziku, ovsem. Ja nebudu chtit uverit. Protoze ty tvoje sracky jsou takove blaboly, ze jeden by opravdu musel chtit uverit, jinak by se nemohl prenest pres vsechny ty tve zjevne lzi, logicke rozpory a prekroucena fakta neboli faktoidy. Cili nabozenstvi, nic jineho. To je tvuj pristup k realite. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík 2) (25.3.2024 15:50) | reagovat | |
blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:43) - Jo jasně máš dva doktoráty a mluvíš jak kanál. "Dyt kunda tvy stary" "todlecto" "dezinfo sracky, tak co tady meles hovna, kokote?" "Nejspis ses bolsevik, co veri ve svatou Rus a svatyho putlera, protoze ti ve VUML vymyli zbytky mozku vodkou, blbe" - Tohle určitě píše někdo s dvěma doktorátama. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (kozička) (25.3.2024 15:45) | reagovat | |
@cyklista: Haha, to bylo velmi vtipné. A všiml sis, že jste přišli o další dvě vesnice. I když, Ivanovske je dost velká vesnice ... | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:45) | reagovat | |
urcite: Kterou cast ze "Je naprosto detinske z neceho, cim jsou vinny obe strany, vinit soustavne jen jednu z nich" jsi nepochopil? Nikde nerikam, ze porusovani primeri bylo v poradku. Rikam, ze se to delo na obou stranach a proto je hloupe z toho vinit jen a pouze jednu z nich a u te druhe zavirat oci, jako to delaji kurvy jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:43) | reagovat | |
Broziku, ja ze nedelam geopolitiku?! Dyt kunda tvy stary je velka jako svet, todlecto u tebe neni geopolitika?? Mam 2 doktoraty, z toho jeden z historie, mluvim plynne 6ti jazyky a pasivne ovladam dalsich 5, CT a Prima news jsou daleko lepsi zdroje informaci, nez ty tvoje dezinfo sracky, tak co tady meles hovna, kokote? Nejspis ses bolsevik, co veri ve svatou Rus a svatyho putlera, protoze ti ve VUML vymyli zbytky mozku vodkou, blbe! | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (cyklista) RP (25.3.2024 15:41) | reagovat | |
Milé ruské dementní filcky, za snahu a lhaní vám posílám veselé ruské video: [odkaz] přišla jim kazetka a nebyl to Míša David ani Alla Pugačeva. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Tak určitě) (25.3.2024 15:41) | reagovat | |
Nevím jestli to chápeš ty, když jsi schopný na ruske nebo "separatistické" porušení té dohody reagovat takhle. Nebo je to v pořádku když to dělají oni? | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (kozička) (25.3.2024 15:40) | reagovat | |
@Ahoj: Minské dohody? In an interview published in Germany's Zeit magazine on Wednesday, former German chancellor Angela Merkel said that the Minsk agreements had been an attempt to "give Ukraine time" to build up its defences. https://www.reuters.com/world/putin-russia-may-have-make-ukraine-deal-one-day-partners-cheated-past-2022-12-09/ | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:37) | reagovat | |
urcite: Aha, takze ty vubec nechapes obsah a cil tech dohod. Jejich smyslem bylo dosazeni trvaleho miru na vychodni hranici Ukrajiny. Primeri a zastaveny postup bylo jen prvnim krokem, jak toho miroveho reseni dosahnout. Coz mozna ne hned, ale po nejake dobe nastalo. Kdyby Ukrajina pokracovala v plneni zbylych bodu, byl by dnes Donbas stale soucasti Ukrajiny a zadna valka by se tam nekonala. Bohuzel Ukrajina o mir nemela zajem a ty dalsi body neplnila. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Ahoj ) (25.3.2024 15:29) | reagovat | |
Že se s tim russkym hovnem vůbec hádáte.... | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:28) | reagovat | |
blm: jo takže ti rusové nakonec zabloudili a misto staženi směrem do vnitrozemi se stahovali dál na ukrajinu. je docela dětinské označit za dětinské něco co sám hned v další vetě uděláš. Navic dobyti debaltseva nebyl žadné pohraniční otukavaní ale naprosto zjevné porušeni těch dohod které měly jasně za cil zastavit jakýkoliv postup obou stran | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:28) | reagovat | |
tak určitě) (25.3.2024 15:01) - Machruješ, že ji lépe informovanej než já, tak si to najdi, měl by jsi to dávno znát. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:26) | reagovat | |
tak určitě : když po tobě někdo střílí, tak nepotřebuješ žádný řízení. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:21) | reagovat | |
urcite: Okamzite se primeri nedrzela ani jedna z bojujicich stran a predepsane stazeni velkych razi nejakou dobu trvalo. Je naprosto detinske z neceho, cim jsou vinny obe strany, vinit soustavne jen jednu z nich. A je trestuhodne, ze po ustanoveni primeri (jakz takz) nebyly ty dohody ze strany Ukrajiny respektovany a naplnovany. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:19) | reagovat | |
blm v prestrojeni 3 Já říkal přesnej opak. Že ty nebudeš chtít uvěřit. Jinak by jsi tu dával argumenty pro a proti. Nic by jsi nepopíral. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:18) | reagovat | |
Ahoj: Az na ten drobny detail, ze jsi kokot a meles totalni sracky. Minske dohody nebyly uzavreny s Ruskem, to v nich melo roli jako Nemecko nebo OBSE, tedy nejaky mediator a garant. Merkel navic sama priznala, ze to byla jen habadura na duverive Rusy a zpusob, jak dat Ukrajine vice casu ke zbrojeni a priprave na valku na Donbase. Takze je to presne naopak, nez rikas a zapad prisel o posledni zbytky kredibility a duveryhodnosti pro jakekoliv dalsi dohody. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:16) | reagovat | |
blm v prestrojeni 3 : Ty nejsi žádná velmoc a neděláš geopolitiku. Neznáš historii, neumíš jazyky, vzdělání nic moc a informuješ se jen z novinek, ČT a Prima CNN Nejspíš sedíš doma u rodičů a nadáváním na Rusko si dodáváš sebevědomí. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Ahoj ) (25.3.2024 15:14) | reagovat | |
Blm: k něčemu to přeci jen dobre bylo - i duverivci jako Merkelova zjistili, že s jakymikoliv russaky nema cenu uzavirat zadne smlouvy, pak plati jen kdyz se hodi russakum, jinak ne. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:14) | reagovat | |
Jo, Brozik prave ukazal podstatu sveho smysleni: musite chtit uverit! Proste putinovske nabozenstvi. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:13) | reagovat | |
blm: ja jsem jasně psal o ruských proxy jednotkách, tj "separatisty" protože tuhle tvou trapnou vymluvu kde předstiráš že separati nejsou řizeni z moskvy jsem docela čekal. Každopadně fakt je že oni tu dohodu porušili hned jak začala platit at už to nazveš jakýmkoliv stupidnim eufemismem | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:11) | reagovat | |
urcite: Myslim ty Minske dohody, ktere byly uzavreny mezi Ukrajinou a predstaviteli "vzbourencu" na Donbase. Ty dohody, ze kterych Rusku neplynuly zadne zavazky ani povinnosti a proto je Rusko nemelo vubec jak porusit nebo nedodrzet. Nevim, jake jine mas na mysli ty. A hlavne ty dohody se netykaly jen primeri, to bylo pouze jednim z asi 11 bodu. Nebyl duvod osm let nepokracovat v plneni zbylych bodu jen proto, ze pred nekolika lety to skripalo pri ustanovovani primeri na linii kontaktu. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Vazoun) (25.3.2024 15:11) | reagovat | |
Ruská federace vítězí na všech frontách a fašistům viditelně teče do bot | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:08) | reagovat | |
Brožík: takže nic nemáš, chapu. No zkusil jsem to | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:07) | reagovat | |
tak určitě . No to bude přeci ten největší problém, protože ty tomu nebudeš chtít uvěřit a tak budeš každej zdroj, kterej by ti to dokazoval prohlašovat za nevěrohodnej. Děláte to tak dva roky. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (blm v prestrojeni 3) (25.3.2024 15:05) | reagovat | |
Broziku, ty kokote, ja chci kundu tvy stary a rozpoutal jsem kvuli tomu valku? A ted vazne - ses vymastenej kikot. Placas tady picoviny, ktere nejen ze nemuzes nijak dokazat, ale jeste navic kazdej, kdo neni prastenej rudou hvezdou pres drzku vidi, jake jsou to zjevne lzi. Kokote. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:04) | reagovat | |
tak určitě : No, jenže to je vojensky nevýhodný. Takhle to bylo v roce 1941. Němci z toho měli obrovskou výhodu. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:03) | reagovat | |
Brožík: tak jistě nebude problém nějaký relevatni dukaz poskytnout, ale soudím že mam vic informaci než ty, podle toho co píšeš. Ale klidně se necham překvapit | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:02) | reagovat | |
Brožík: mimochodem, i kdyby to byla pravda, tak rusové měli na donmase svoje vojáky, a mohli ho v klidu ubranit. Jenže je to jen dalši z řady záminek pro napadeni ukrajiny | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:02) | reagovat | |
tak určitě : Najdi si ho kde chceš, jen se informuj víc do hloubky, než začneš něco psát. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 15:01) | reagovat | |
tak určitě Ne, ty druhé, které Německo nikdy nechtělo plnit a bralo je jen jako čas na odklad na vyzbrojení. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 15:01) | reagovat | |
Brožík: a důkaz o tom najdu na stránce trustme.bro | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 14:59) | reagovat | |
tak určitě : Kdepak, připravoval útok na Donbas. Rusko je předběhlo asi o 3 týdny. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (Brožík) (25.3.2024 14:57) | reagovat | |
O mrtvých Rusech jen v dobrém : To je celý o tom, že ty budeš dělat, že nevíš, že USA chtěly ruský suroviny. | ||
|
||
Obrázek 'ooops poutin' (tak určitě) (25.3.2024 14:56) | reagovat | |
blm: mysliš ty minské dohody které rusko a jejich proxy jednotky porušily hned druhý den utokem na Debalcevo? | ||
|