Odebírat | ||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (všichni jsme izák) (26.4.2024 22:10) | reagovat | |
Kníkalovská svině tu běžně fejkuje přezdívky a bude něco řikat tvl Taky nutno říct, že drtivá většina plusů u jeho přiblblejch výtvorů pochází z jeho účtů Je to zmrd - vůbec se s tou sviní nebavte | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 22:02) | reagovat | |
Zmínil jsem to jako čistě teoretickou možnost vnitřního uspořádání státu, které ale rozhodně nenastane, takže vůbec nemá smysl se tím zabývat. To už se mě můžeš do zblbnutí ptát třeba na to, jak bych pěstoval brambory na Marsu. Protože to, že poletím na Mars, je rozhodně pravděpodobnější. Neboli zoufalost tvého omílání "minarchistánu" je na úrovni těch tvých kolovrátkových debilit o chcankách, brečení atd. atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 21:43) | reagovat | |
O minarchistánu jsi psal ty. Tohle bych si Těžko vymyslel, Dezoláte | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 21:38) | reagovat | |
Tys snad čekal, že se budu zcela vážně bavit s ubožákem, který se nezmůže na nic víc než na kolovrátkové omílání těch tvých debilit o chcankách, minarchistánu, brečení, pronásledování atd. atd.? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 21:33) | reagovat | |
Takže zase nevíš. Musím se přiznat, že jsem ani nic jiného nečekal. Tak asi zase breč dál, jakej jsi chudák "dysydend" a jak tě za každýho režimu všichni pronásledují, a čas od času zanadávej na židy a Ukrajince, přihoď nějakou tu russkou propagandu a poplač si až tě zase někdo na základě toho co píšeš označí za pochcanýho prorusskýho švába | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 21:27) | reagovat | |
Já bych to řešil tak, že bych preventivně "humanitárně" vybombardoval co největším počet zemí, abych si jejich obyvatele naklonil. A současně bych rozjel vstřícnou imigrační politiku z těch zemí pod hesly "Refugees welcome!" a "Wir schaffen das!". Protože čím víc "bombardováním nakloněných" lidí se mi podaří na vlastní území dostat, tím bezpečněji u nás bude. Aneb ještě chvíli takhle pokračuj a fakt se pochčiju smíchy... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 21:04) | reagovat | |
Co to žvaníš, ty demente? Co z tebe ještě vypadne za chcanky? Takže všichni pěšáci zahynuli, a další pěšáci se měli nechat v klidu cvičit na další únosy letadel, a organizátoři měli zůstat také v klidu? A plánovat další útoky, na Evropu? A zase nejsi schopný říct, jak by se řešila stejná situace ve tvém minarchistánu. Nijak, co? Ty jeden pochcanej geronte | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 18:45) | reagovat | |
Jaké teroristy bys chtěl vydávat ty chytrolíne? Vždyť všichni zahynuli při útoku na WTC ty "falešná analogie". Ještě lepší pokusy než ty tvoje kolovrátkové debility o "falešných analogiích" jsou ty tvoje dětinsky průhledné pokusy o podsouvání názoru žvatáním o tom, že se ti něco jakože "nabízí jako "logické". S tímhle chceš uspět ty degénie? A o tom, kdo má v čem mozek naložený, dost dobře vypovídá to, co mu z toho mozku neustále vytéká do klávesnice. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 18:17) | reagovat | |
Když už sis otřel hubu o Belgii, v tom tvym vysněnym minarchistánu by měla být jaká reakce na vystřílení redakce kvůli koránu? Když by ti kozomrdi někam zdrhli? Také bys kňučel, že se někdo sebral jim za to dát přes držku a nazýval to zapškle "humanitárním bombardováním"? Nebo bys tenhle teror sám podporoval? Ostatně podle svých předchozích tvrzeních nemáš moc rád Židy, kozomrdi se pro tebe nabízejí jako logický spojenec | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 18:14) | reagovat | |
"Takže Francouzi měli "humanitárně" bombardovat belgické civilisty, ne?" A Belgie odmítla ty teroristy Francouzům vydat, Těžko? Ty más vážně mozek naložený ve chcankách, pokud se si myslíš že na někoho zafunguje tahle falešná analogie s teroristickym útokem kozomrdů na Charlie Hebdo . A termín "humanitárně bombarovat" používáš jen ty, a jen tím ukazuješ jakej jsi ublíženeckej dement. Nikdo bombardování humanitárním nenazývá, jak se tady snažíš podhazovat. Pochcanče | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 18:05) | reagovat | |
Jo. A teroristi kteří spáchali teroristický čin v Charlie Hebdo, měli základny v Belgii. Takže Francouzi měli "humanitárně" bombardovat belgické civilisty, ne? A chcanky jsou leda tak ty tvoje bezobsažné kolovrátkové debility o chcankách, falešných analogiích, šíření a relativizaci. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 17:51) | reagovat | |
"Ti teroristi nebyli z Afghánistánu." V Afghánistánu měli základny a výcvikové tábory. " A já nevěřím žádnému válečnému agresorovi." To dost pochybuji, jinak bys tady nešířil russáckou propagandu a nerelativizoval ruské zločiny. S použitím falešných analogií. A hromady chcanek, kterými zachcáváš zdejší diskuze | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:29) | reagovat | |
Ne ty hysterický urinofile. Ti teroristi nebyli z Afghánistánu. Neboli jsi sprostý primitiv, který jednomu válečnému agresorovi jeho vylhané záminky věří a druhému ne. A já nevěřím žádnému válečnému agresorovi. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 17:29) | reagovat | |
ulhanej tezkoune, na ukrajine byly od 2014 mnohy volby. vsechny mezinarodne hodnoceny jako ok. kolabouse jen stve, ze ua bejt promoskalska proste nechce | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 17:27) | reagovat | |
USA byly napadeny teroristy z Afghánistánu a Taliban odmítl teroristy vydat. Rusko napadené Ukrajinou nebylo. Takže jde o naprosto rozdílné věci, Pochcanče | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Ruský Chudobinec) (26.4.2024 17:25) | reagovat | |
" A pak tam vybudovat svoji vojenskou základnu kvůli "ochraně" před znovu vypuknutím občanské války. Připomíná vám to něco? " Ano, například základny USA v Japonsku nebo v Německu, poté co je porazily ve válce, ve které byly USA Japonskem (a Slovenskem) napadeny. Přestaň trapně lhát, demente | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:22) | reagovat | |
A už jsme zase u toho, že vojensky napadat není totéž co vojensky napadat a bombardovat není to samé co bombardovat. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 17:22) | reagovat | |
"Stačí v cizí zemí například zinscenovat puč a dosadit loutkovou vládu." Ano, o tohle se Rusák snažil, ale to mu nevyšlo, proto zahájil plnohodnotnou invazi. Se vším co k tomu patří, včetně propagandu o tom že Ukrajina vlastně neexistuje. Můžeš doložit že USA v době invaze tvrdily, že Afghánistán je neexistující země, že Afghánci jako národ neexistují? " Připomíná vám to něco?" Ano, tvoje lži nápadně připomínají Russáckou propagadu, Pochcanče | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 17:19) | reagovat | |
A jak bys řešil problém se Srby, kteří začali útočit na ostatní národy v Evropě ty, Těžko? Ty bys je místo toho vítal s otevřenou náručí? Jinak USA v Afghánistánu, když už to používáš jako další falešnou analogii, Afghánce etnicky nevyháněli z "dobytých území", ani je nepřevychovávali, případně na jejich území nezačali lifrovat osadníky z USA a krást jejich majetek a stěhovat se do jejich domů. Všechno tohle Rusko dělá, to není žádné "překolíkování", jak se tady snažíš lživě tvrdit, Těžko | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:15) | reagovat | |
Zkrátka kvůli vlivu opravdu není nutné překolíkovávat hranice. Stačí v cizí zemí například zinscenovat puč a dosadit loutkovou vládu. Nebo rozpoutat barevnou revoluci alias občanskou válku a tu pak ukončit vojenskou intervencí. A pak tam vybudovat svoji vojenskou základnu kvůli "ochraně" před znovu vypuknutím občanské války. Připomíná vám to něco? Už vám to konečně začíná docházet? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:13) | reagovat | |
O co jde USA při jejich válečných taženích, je hezky vysvětlené např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=2QzzjSeY2bw&t=43s | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:13) | reagovat | |
A na tu tvojí debilitu "krade jinému státu území silou" je taky jednoduchá odpověď. Vy libtardi jste s tím "kradením území" / formálním "překolíkováním hranic" jako na klíček. Přitom k čemu by např. USA bylo dobré, kdyby třeba z Afghánistánu udělaly území USA? Aby se z Afghánců formálně stali občané USA a začali se hrnout do USA? Vždyť příkladů zemí, které mají problémy s potomky obyvatel z bývalých kolonií, je myslím si docela dost. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:12) | reagovat | |
To je taková zkratka ty hysterko. Obrat "humanitární bombardování" Havel skutečně nepoužil. Použil formulace jako "humanitární asistence" a "přítomnost mírových sborů". Že ta "asistence" a "přítomnost" reálně znamenaly primárně bombardování, je pouze překlad z politických frází do reálného jazyka. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 17:08) | reagovat | |
Ovšem už samotný termín "humanitární bombardování" je zkreslený a autor, kterému je připisován, ho nikdy neřekl. Takže zase tvoje tvoje tvrzení že někdo označuje nějaké bombardování za "humanitární" je jen další tvoje vylhanost, Těžko. A opět jsi nedokázal odpovědět na otázku, který Západní stát krade jinému státu území silou. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Duševní chudobinec) (26.4.2024 17:07) | reagovat | |
Já si myslím, že prolhanci podsouvající takové falešné analogie jako soudruh "Ruský Chudobinec", existují v každé době. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 17:04) | reagovat | |
k dobru emanuela moravce: behem 1942 zacal strasit tim, ze prijdou rusaci a odkurvej to tu. coz se skutecne stalo. blmatko, kozicka merlin, pochcan potkan dezolat/brozik tezko jsou takovou parodii na moravce. ten kvice pro nacky az po mnichovu. Tihle zmrdi fasisticke Moskalii fandi, kdyz je jeste daleko. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 17:02) | reagovat | |
No jasně že jde o ty nálepky. Tak jako je rozdíl mezi bombardováním humanitárním a nehumanitárním, tak je rozdíl mezi tím, když bombarduje země označená jako totalitní nebo netotalitní. Aneb když dva dělají totéž, není to totéž. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 16:59) | reagovat | |
chudo: samozrejme, emanuel moravec | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Ruský Chudobinec) (26.4.2024 16:57) | reagovat | |
Myslíte že i za druhé světové války podobný kripl jako Těžko mektal nesmysly o tom, že Západní spojenci používá úplně stejné metody jako nacistické Německo, a že mezi Západem a nacismem není žádný rozdíl? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 16:55) | reagovat | |
Která netotalitní země útočí na cizí zemi, srovnává jí města se zemí, vyhlašuje že napadená země nemá právo na existenci a krade z té napadení země děcka na převýchovu, Pochcanče? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Urinofilní život hysterického Libtarda) (26.4.2024 16:51) | reagovat | |
Jo jo. "Svobodný světový řád", který používá stejné metody jako ten "ruský světový řád". Akorát že bombarduje "humanitárně", cenzuruje a trestá "liberálně demokraticky" atd. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Těžký život pochcaného Dezoláta) (26.4.2024 16:44) | reagovat | |
"dokážeme úplně stejně zatočit i s podporovateli nepřátelské země zvanými "nuzáci"" .... podobně jako svobodný svět zvládnul zatočit s podporovateli nacismu a fašismu, Těžko, se zvládne vyrovnat i s pomatenci podporujícími ruský světový řád | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Vlastní medicínka nechutná) (26.4.2024 15:45) | reagovat | |
Neboli když dva dělají totéž, není to totéž. Knůůůů... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (dežoláto) (26.4.2024 15:40) | reagovat | |
a co je mi po kníkalovi, geront píše za mě, co je to za protirežimní manýry od vrchního protirežimního bojovníka za každého režimu... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (my jsme izák) (26.4.2024 15:28) | reagovat | |
to nic dežoláto, kníkal to dělá často | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (dežoláto) (26.4.2024 15:04) | reagovat | |
proč mi kradeš přezdívku, geronte... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (dežoláto) (26.4.2024 14:54) | reagovat | |
Zatočili jsme podporovateli nepřátelských zemí zvaných "imperialističtí zaprodanci", takže dokážeme úplně stejně zatočit i s podporovateli nepřátelské země zvanými "nuzáci", chachá... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (dežoláto) (26.4.2024 14:36) | reagovat | |
jak nuzáci kňučí, kňůůů, už ani roumen se na to nemůže dívat, a žvásty o svobodě slova a demokracii od podporovatelů nepřátelské země (oni si nás dali na seznam sami), chachá... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Knůůůů) (26.4.2024 14:04) | reagovat | |
A ještě zablokovat ideologické posty. To by bylo velké kňůůů. A Roumen by šel o žebrácké holi. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 14:03) | reagovat | |
obludný vímekdo: máš tu tlačítko Nezobrazovat, jestli komenty nezvládáš | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (O-BLUDNÝ HOLANĎAN) (26.4.2024 14:02) | reagovat | |
Pamatujete na ty krásné časy, kdy byl ještě Rouming.cz bez komentářů? Navrhuji třeba jen na chvíli návrat ke kořenům a komentáře vypnout. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (libtardovaná verze pointy) (26.4.2024 13:58) | reagovat | |
To bude asi ta libtardovaná verze pointy: https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=tdmb_je_debil.jpg | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (DQDLM) RP (26.4.2024 13:54) | reagovat | |
Přesně roumene - umlč je!!! Svobodu slova a demokracii si rozvracet nedáme | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (dežoláto) (26.4.2024 13:53) | reagovat | |
výtečně, na nuzáckou chátru se musí přesně takhle, tleskám roumene, kopej ty zmrdy do prdele... | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (všichni jsme kníkal) (26.4.2024 13:53) | reagovat | |
jo, roumena podřežu hned po kníkalovi | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (DQDLM) RP (26.4.2024 13:53) | reagovat | |
klitorys ostrovid: Jen s tim rozdílem, že naposled roumen škrtal až po tvé uplakané intervenci | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Roumen zařádil) (26.4.2024 13:52) | reagovat | |
Roumen zařádil určitě. Taky před chvílí zmizela ta záplava příspěvků typu "Prodám informace o kvíkalovi za kus Shitcoinu". | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (všichni jsme kníkal) (26.4.2024 13:51) | reagovat | |
drž hubu ty kriple, kdo se tě ptal | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 13:48) | reagovat | |
ale imho to mocný Roumen nějak v časových intervalech zase škrtá přes cron nebo tak něco | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (klitorys ostrovid) RP (26.4.2024 13:45) | reagovat | |
Jo, naskočilo asi dvacet plusů. Dle mě je to ten stejný co mínusák, už jsem to jednou viděl, asi se mu jednou za čas nějaký díl blmátka líbí . | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Cemper jako Cemper) (26.4.2024 13:45) | reagovat | |
Nechci ti kazit kšeft, ale podle mě je to naprosto běžný člen toho jejich neobolševického stáda. Informace o něm nestojí ani za zlámanou grešli. Úplně postačí to, co o sobě prozrazuje on sám. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (všichni jsme kníkal) (26.4.2024 13:40) | reagovat | |
Kdepak, kníkal je ještě větší zrůda | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Cemper jako Cemper) (26.4.2024 13:24) | reagovat | |
Ale vždyť ono je to jedno, jestli je kníkal Cemper, Kartouz, Holínek nebo nějaký jiný z těchto neomarxistických grázlů. Všichni jsou jako přes kopírák. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (kníkalí kňůůůůůů) (26.4.2024 13:22) | reagovat | |
lool zelenskýho plusovací multiúčťák řádí . | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Šiřitel ruSSkého antivax šílenství) (26.4.2024 13:18) | reagovat | |
Co přesně znamená to "nevratne odnato kolem stovky hodin"? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Spimfurt) RP (26.4.2024 13:14) | reagovat | |
chudak stene: fasisticko-nacistickemu pitbulovi asi tezko bude mrdat prdel. a kdyz, tak jen jednou nakratko. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Spimfurt) RP (26.4.2024 13:12) | reagovat | |
kmikal: no singularita to urcite nebyla, nabeton. to jen 4D OTR tam vychazi nekonecna. jinak bych ti rad pogratuloval ke stovce pokracovani. nyni uz lze opatrne predpokladat, ze kazdemu jednomu dezolisakovi bylo nevratne odnato kolem stovky hodin. | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Brožík) RP (26.4.2024 13:11) | reagovat | |
To jsem nepsal já | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (chudák štěně) (26.4.2024 13:04) | reagovat | |
kníkalí zmrde, to štěně taky prcáš? | ||
|
||
Obrázek 'ppb104 - kozi tresk' (Šiřitel ruSSkého antivax šílenství) (26.4.2024 12:14) | reagovat | |
Mimochodem ten tvůj nákup čokla taky vysvětluje víc než dost: https://youtu.be/PgxZsnosY3E?t=12 | ||
|