Odebírat | ||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (NN/A) (2.5.2024 18:14) | reagovat | |
blm - ty jsi za 4 roky tady špatně odhadnul všechny klíčové události. 2x volby v US, Covid. Začátek války, průběh atd.... o jakém racionálně smýšlející člověku to mluvíš. Jseš jen nemocnej magor s totální absencí sebereflexe. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Smradek) (2.5.2024 18:09) | reagovat | |
A su ti racionalne rozmyslajuci ludia s tebou teraz v miestnosti? Chces mi snad tvrdit ze tieto hovna mozes niekomu povedat mimo roumingu bez toho aby ti hned niekto nenajebal ako v gruzinskom parlamente? nebud smiesny to by si ich tu asi nepisal kazdy den a ked to zoberies statisticky kolko ludi by ti tu dalo strasne napicu tak tam vonku mas vacsiu sancu ze ta napadne kosatka na orlickej priehrade | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 17:44) | reagovat | |
Merline, Ty jediný mi rozumíš. Já tě prostě miluju, až zas půjdeme kouřit nemytý ruský čůráky na ambasádu Ruské federace tak Ti olíznu ruské semeno z ksichtu. A všichni ostatní jsou ukrobuzny! Ať žije soudruh Putin a soudruh Zeman! | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 17:40) | reagovat | |
To si mne s nekym pletes. Ja se vysmivam tomu neuveritelnemu mnozstvi a te stupidni urovni ukronackovskych lzi sirenych ukropropagandou. Tomu vsemu, cemu vy verite, co ale kazdy racionalne smyslejici clovek okamzite identifikuje za lzi a vymysly. Klidne si tomu verte dal, ja se tomu ale budu vysmivat dal. A dale se budu vysmivat vam ukrobuznam, co ty lzi prebirate jako fakta. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Bez tý rajský) (2.5.2024 17:40) | reagovat | |
Peníze. Musi si zasloužit odměnu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Clematis ) (2.5.2024 17:35) | reagovat | |
Blme, proč jsi taková ruská rohožka a hledáš cestičky jak omluvit nevyprovokovanou ruskou agresi? Něco tě na Rusácích rajcuje? Nebo tě rajcuje agrese, zabíjení, znásilňování? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Merlin) RP (2.5.2024 17:34) | reagovat | |
@blm: To nemá smysl. Už se sem zase slítlo nejtvrdší jádro ukrofagů a tady je další diskuze zbytečná. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 17:28) | reagovat | |
Amici jen opakuji, co jim rikaji ukronackove. Nebo snad maji Americane na miste, tedy na fronte, vlastni jednotky, ktere odber a analyzu provadeji? Asi ne, ze. O chemickych zbranich tak mluvi jen Ukrajinci, nikdo jiny. A ukrobuzny jsou dost dementni na to jim to sezrat i s navijakem. Jako sezraly pohadky o duchu z Kyjova, o babushce co sestrelila drony sklenici od okurek, o dedkovi co sestrelil stihacku kulovnici, a dalsi tisice a tisice uplne stupidnich lzi, kterym by normalne neverilo ani petilete decko. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Smradek) (2.5.2024 17:16) | reagovat | |
Hovoria to amici.. Aj ten clanok o vojnovych zlocinoch sov armady pisali ukrajinci ze? Ci to beries tak ze hagske konvence zacali uznavaj az 1955 takze dovtedy ziadne zlociny nepachali? K tym klamstvam poviem asi tolko ze rusi tvrdilinze nemaju v umysle napadnut ukrajinu este aj vtedy kedy maly 100k armadu na ich hraniciach a vy vsetci ste to papagajovali este den pred napadnutim | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 17:08) | reagovat | |
Ze Rusove pouzivaji na Ukrajine chemicke zbrane rikaji jen Ukrajinci, takze to nelze brat jako fakt. Jeste nikdo nikdy v historii nelhal v takovem rozsahu a tak nepokryte jako ukronackove. Prebirat jejich lzi jako fakta muze jen totalne lobotomovana ukrobuzna, proti ktere je i prvok mentalne vyspely organismus. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Smradek) (2.5.2024 17:03) | reagovat | |
Ved blm musi cely den v sebe tieto sracky a potom to tu sere v komentoch lebo keby hocikde povedal jednu vetu hned by dostal cez papulu aj vajca tu sa mu nic stat zial nemoze tak sere a sere | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Smradek) (2.5.2024 17:00) | reagovat | |
Cize putin je teda valecny zlocinec ked pouziva chemicke zbrane na ukrajine, este ze to priznavas, katyn je preukazatelne vojnovy zlocin a potom je tu este tento zoznam https://en.m.wikipedia.org/wiki/Soviet_war_crimes | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Djkwkksj) (2.5.2024 16:54) | reagovat | |
Sice jsem nebyl tazan, ale Blm je ubrecena putlerova filcka, ktera nemuze překousnout to, ze russaci porusuli vsrvhny dohody, ktere existovaly . Blm by mel dostat pres hubu | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 16:42) | reagovat | |
Sic jsem nebyl tazan, nabidnu ale svou definici valecneho zlocince: ten, kdo porusil "zakony valky", tedy soubor smluv a konvenci upravujicich valceni. Z nich jsou nejznamejsi predevsim Zenevske a Haagske konvence. To poruseni by nemelo byt jen v rovine deklarace nejakym lobotomem, ale uznano nestrannym soudem. Takze fakt nestaci, ze ukrobuzny ve vleku svych emoci placnou, ze ten ci onen je valecny zlocinec, to je opravdu zalostne malo. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (NN/A) (2.5.2024 16:34) | reagovat | |
kozička - já jsem na tripu nebo debil ? To mi říká člověk co srovnal Stalina s Churchillem ? Tohle se jen tak nezahojí Dezole ano, člověk co tu předvádí to co merlin a ty opravdu v pohodě život nemaj. Pěkná ubohost, ale vám zasloužená | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Smradek) (2.5.2024 16:28) | reagovat | |
Co je akoze podla teba definicia valecneho zlocince? Katyn, dobivanie berlina nahnanim vlastnej pechoty do zaminovaneho uzemia aby sa ochranila technika, miliony ludi popravenych a odsudenych na smrt v gulagoch to su sklony k sadizmu? To je akoby som ti rozmlatil ksicht kladivom a tvrdil ze si dostal par faciek kokot | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 16:16) | reagovat | |
@NN/A: Já bráním Stalina? A kde jako? To máš na mysli, jak jsem psal jako o diktátorovi se sklony k sadismu? Jsi na tripu nebo jen debil? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 16:10) | reagovat | |
@kníkal: Drážďany, vole, Drážďany ... šestkrát tolik mrtvých a navíc nikoliv vojáků, ale civilů. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (klitorys ostrovid) RP (2.5.2024 16:08) | reagovat | |
" Stalin není o nic víc válečný zločinec, než třeba Churchill." - o nic víc, jo? Tak mi ukaž ekvivalent Katyňského masakru, co udělali Polákům Briti. Však do Británie taky přišlo hafo Poláků, ti blbci jim ale půjčili letadla, proč je nezmasakrovali v nějakym lese, ať nejsou o nic víc válečný zločinný režim než tehdejší iterace Moskálie? Kdo napad Finsko, Polsko a okupil Pobaltí. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (NN/A) (2.5.2024 16:06) | reagovat | |
Omluvte mě, ale já bych bez těch mých každodenních halucinací o cizích životech nedokázal usnout. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (NN/A) (2.5.2024 16:00) | reagovat | |
kozička_x - ne jenže přiznáváš co za verbež byl Stalin ale stejně ho bráníš ( co za morálního zmrda vůbec jsi ) a pak ho srovnáš s Churchillem. a podtrhneš to tím, že cokoliv jiného je lež....wow já ti ty sračky v životě co máš, upřímně přeju | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Libtardovaná monologika) (2.5.2024 15:59) | reagovat | |
To jako že ti co vedou ten údajný monolog fejkují všechnu tu ukropropagandu co je v diskusi? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (dežoláto) (2.5.2024 15:53) | reagovat | |
hehe, zde v diskuzi jede monolog hlavních padouchů... 4 z 5 postů jsou blb, mrdlin a pravděpodobně pronuzáckýgerontobojovníkprotikaždémurežimu a pár jiných pronuzáckých onucí... | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 15:27) | reagovat | |
@Y tho: Ne, nejsou to váleční zločinci. Můžem o nich mluvit jako o diktátorech se sklony k sadismu, ale prostě a jednoduše Stalin není o nic víc válečný zločinec, než třeba Churchill. Není a snaha tvrdit něco jiného je obyčejná lež. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 15:23) | reagovat | |
A nejen váleční samozřejmě | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 15:20) | reagovat | |
Kozička: rozhodně jsou, a nejsou jediní v Rusku oslavování váleční zločinci | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 15:20) | reagovat | |
Fakta ukrobuzny nezajimaji. Ukrobuzny se ridi vyhradne emocemi. Slova a jejich vyznam si proste ohnou tak, aby tem emocim nejak odpovidaly. Takze nackove najednou nejsou nackove, statni prevrat je projev demokracie, lide, kteri nejsou valecnymi zlocinci se v jejich myslich stavaji valecnymi zlocinci atd. Ukrobuzna, to je proste diagnoza. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Rohy Pnol) (2.5.2024 15:19) | reagovat | |
Blmatko je strasna sracka, nahradte to nekdo necim lepsim, jako Historje nahradila Ctycpistek kemix... (i kdyz Sayc mel neco do sebe, nutno uznat). | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 15:15) | reagovat | |
@Y tho: Ani Stali, ani Lenin nejsou váleční zločinci. Ať už si o nich myslím cokoliv, nejsou. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 15:07) | reagovat | |
V rusku nemaji pojmenované ulice po stalinovi, leninovi, a jiných valečných zločincich? Nemaji tam jejich sochy? Rusové maji maslo na hlavě, ale je to jejich hysterická snaha všechno excesy ukrajinské historie i jejich současnosti zveličovat aby měli záminku pro válku | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 14:41) | reagovat | |
@Y tho: Ukaž mi nějaký příklad, že Rusko pojmenovává veřejné prostory po mezinárodně uznávaných válkečných zločincích. Na Ukrajině je spousta míst pojmenovaných po Romanu Šuchevyčovi. Je to pro ně národní hrdina. Protože udělal tohle: https://cs.wikipedia.org/wiki/Masakr_v_Bab%C3%ADm_Jaru a taky tohle: https://cs.wikipedia.org/wiki/Voly%C5%88sk%C3%BD_masakr A Ukrajina se dnes odkazuje na tradice tohoto: https://www.narodni-noviny.cz/fakta-banderovci-byli-jednemi-z-nejkrutejsich-valecnych-zlocincu-historie/ | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 14:34) | reagovat | |
Ne, Y, to jsi jen bud uplne mimo nebo lzes. Jen v jedne zemi na svete neonacky nemlati a nestrkaji do vezeni, misto toho je zaclenuji do ozbrojenych slozek statu a s vojenskou technikou vcetne tanku je nechavaji terorizovat etnicke mensiny. Jelikoz jsi kokot, tak ti napovim. Tou zemi neni Rusko. Jeji jmeno zacina na Ukra- a konci na -jina. Nikde jinde na svete se k nackum nestavi tak vstricne, jako na Ukrajine. A v Rusku uz vubec ne. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 14:29) | reagovat | |
kozička_x: vtipné že zrovna to co popisuješ pořád sedí vic na rusko než ukrajinu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 14:24) | reagovat | |
@Y tho: To je opakovaná lež a dobře to víš. Ukrajina je jediná země, kde jsou vrazi a váleční zločinci stavěni na piedestal a oslavováni jako národní hrdinové. Je jedno, jestli je v nějakém městě skupina holohlavých blbečků. Ale není jedno, když vláda země začně pojmenovávat ulice a náměstí po válečných zločincích. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 14:21) | reagovat | |
nackove jsou v každém státě, nejvic však v rusku, to jen rusové vytahuji par excesů a omílají je do extremu a tvrdi že na Ukrajině dokonce vládnou nacisti. Ale to vy oba víte, jen pořád opakujete ty ruské lži už pár let | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 14:18) | reagovat | |
Kdyz Ukrajinci sympatizuji s neonackovskou ideologii, pouzivaji nacistickou symboliku a hlasi se k odkazu nackovskych kolaborantu, jsou to ukronackove. Ten problem neni ve mne. Ten problem je v ukronackach. Crimea river, ukronackove a ukrobuzny. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 14:17) | reagovat | |
@Y tho: A když to ty popíráš, jasně ukazuješ, že vůbec netušíš, co se tam doopravdy děje. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Y tho) (2.5.2024 14:16) | reagovat | |
Jo, to že je nazyváš ukronáckové svědčí o tvé zjevné nestranosti a nepodlézavosti rusku | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 14:15) | reagovat | |
@Clematis: Člověk nemusí být zrovna blázen, aby věděl, že když náckové dostávají na prdel, je to dobře. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 14:06) | reagovat | |
Ukronackove mohli rict "je to blby, Rusove zasahli a znicili sklad se zbranemi, co nam prave dopravili Americane". Ale ne, oni vas maji za uplne dementy, kteri jim sezerou naprosto cokoliv. Mne ale takovy pristup urazi, doslova se mne to osobne dotyka. Tak at jim to tam boucha dnes a denne a vic, protoze lidi, kteri si mne nijak nevazi, si ja take nemohu nejak vazit. At jim to tam boucha dokud se ty ukronackovske kurvy nenauci nejake elementarni slusnosti a respektu. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 14:04) | reagovat | |
Ruske uspechy jsou mi veskrze ukradene. Z ceho mam radost jsou ty vybuchy v Odese. Nez propadnes hysterickemu zachvatu tak vysvetlim proc. Podle videa tam Rusove zasahli nejake sklady zbrani a munice. Charakter, rozsah a prubeh vybuchu a pozaru tomu odpovida. No a co rekli svetu ukronackove? Ze tam byla zasazena posta. Proste totalni pohrdani a naprosty vysmech svetove verejnosti, kterou povazuji za uplne debily. Tak kdyz oni se mnou jednaji takto, tak at jdou do hajzlu a at jim to boucha jeste vic. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Clematis ) (2.5.2024 13:56) | reagovat | |
Blme, můžeš nějak vysvětlit radost z ruských úspěchů? Jsi Rusák nebo blázen? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 13:49) | reagovat | |
Drakonis: pokud Ukrajincum rikas Rusaci, tak ano. Treba ted jim rozjebali sklad munice v Odese, hrouti se jim fronta na Donbase a vubec se jim to cely nejak sere. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.5.2024 13:45) | reagovat | |
Macron leze rusům do prdele, když připouští, že by rusové mohli prolomit frontu, kterou opakovaně prolamují? Ptám se pro kamaráda: "Francouzský prezident Emmanuel Macron připustil možnost vyslání západních pozemních jednotek na Ukrajinu, pokud by Rusko prolomilo frontovou linii a Kyjev požádal o pomoc." | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Drakonis) (2.5.2024 13:38) | reagovat | |
rusaci evidentne nekde dostavaji na prdel. obycejne tehdy je tady tolik kviceni, ubulenych komentaru a zaplavy agresivity | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (František Koudelka) (2.5.2024 13:32) | reagovat | |
doufám že to jejich cestovaní časem nepovede k nějakému časovému paradoxu který způsobí že by rusové a jejich onuce přestaly být tak patetičtí | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 13:02) | reagovat | |
@tak určitě: No já nevím, ty plácneš do diskuze nějakou hloupost, kterou nemáš ničím podloženou a pak se dvě hodiny hádáš, místo toho, abys uvedl jasný příklad toho, co popisuješ. Nechápu, proč to děláš. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Pavel J.) RP (2.5.2024 12:49) | reagovat | |
Nemá. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 12:37) | reagovat | |
kozička_x: To bude zase dalši diskuze na 200 komentařů protože nějaký blbeček jako ty nedokaži přečíst pořadně par vět a bude se s ostatnimi placat čurakama a slovičkařit dokud je to nepřestane bavit, nebo to ma i nějaký smysl tuhle diskuzi dál vést? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (dežoláto) (2.5.2024 12:37) | reagovat | |
luxusní scifi, to by stálo za to, to alespoň zanimovat... | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 12:34) | reagovat | |
@tak určitě: Ano, to je jasný. Ale ukaž mi,kde jim tedy MAP lezl do prdele, aby se to dalo brát jako fakt a ne jako tvoje podsouvání. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 12:31) | reagovat | |
kozička_x): ja jsem zjevně reagoval na druhou část jeho komentáře "Jde vidět, že libtardské protiruské kecy rusalky nezastaví." - "lezeni jim do prdele už vůbec ne" chapu že hnedat spojitost v tak složitem textu být pro tebe velmi těžké, takže se to přiště pokusím psát jako uplnému debilovi, aby jsi pochopil i ty | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 12:24) | reagovat | |
@tak určitě: Když chceš lhát, neměl by být důkaz tak očividný a o pár řádků níže: MAP psal: "rus se zase posunul blíž české republice." A na to jsi mu odpověděl: "MAP: lezeni jim do prdele už vůbec ne." Takže jsi to opravdu ty, kdo tu někomu na prostou oznamovací větu podsouvá něco, co dotyčny neudělal, tedy lezení Rusům do prdele. Jsi lhář, hochu a ukazuješ to tu veřejně. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 12:23) | reagovat | |
blm v prestrojeni 4: a pak bude nový plán se zastavit na hranicich slovenska, protože, nějakou záminku si jistě vymyslíme | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (blm v prestrojeni 4) (2.5.2024 12:21) | reagovat | |
Puvodne se chteli zastavit na hranicich Donbasu. Ale ukrobuzny spustily tyjatr "neeee, my chceme bojovat do posledniho Ukrajince!", takze ted je novy plan zastavit se na hranicich Chersonske a Zaporozske oblasti. Pokud bude plac dementnich ukrobuzen pokracovat, bude novy plan zastavit se na hranicich Odeske oblasti. Ukrobuzny jsou proste uplne dementni a jejich intelekt na urovni jednodussich prvoku jim nedovoluje chapat dusledky jejich stupidnich nazoru. | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 12:14) | reagovat | |
Markéta Adamová Pekarová: někde se určitě zastaví, pro nas by bylo dobré kdyby to někde bylo co nejdál od nás | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 12:13) | reagovat | |
kozička_x: no vidiš, zase podsouváš, na to jsem ti nic takového nepsal, to bylo jen tvoje podsouvaní tehdy, stejně jako ted | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (Markéta Adamová Pekarová) RP (2.5.2024 12:09) | reagovat | |
Tak urcite: podařilo se rusy zastavit? | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (kozička_x) (2.5.2024 12:09) | reagovat | |
@tak určitě: Asi jo. Já napíšu, že pronést větu: "Rusové postupují na západ." je pouhé konstatování faktu a ty mi tu tvrdíš, že je to lezení Rusům do prdele a ještě tu plácáš, že jsem to já, kdo něco někomu podsouvá. Tak ty jsi asi hodně jinej ... | ||
|
||
Obrázek 'ppb106 - krysoryba prvni dil' (tak určitě) (2.5.2024 11:57) | reagovat | |
Ti rusboti jsou dneska nějací rozbití, tohle fakt dokažeš napsat po tom všem co jsem psal o vašem věčném podsovani? | ||
|