NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 2/7. předchozí 1 2 3 4 5 následující

Odebírat

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 17:22) reagovat
wd43: Ne ty lháři - nic jako "ze je v zajmu ditete zavrit otce do vezeni" jsem nikdy nenapsal. Takže ty tvoje "pocity" jsou čiré halucinace. Uvěznění toho zlomku notorických neplatičů může být maximálně tak v zájmu úplně jiných dětí. Dětí otců, kteří se teprve rozhodují o tom, jestli alimenty platit, nebo se na vlastní děti vykašlat totálně. Jenže pro ty jiné děti není ten zavřený notorický neplatič otcem. Je to pro ně úplně cizí vandrák.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 17:20) reagovat
PS: Ja se nebavim o fungujicich rodinach kde jsou oba pecujici rodice a prarodice a na jeziska darky... Stale - od zacatku - se bavime o pripadech kdy otec "neplati"

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 17:06) reagovat
Problem vidim jinde - co je v tom za lez? Zcela ocividne je to citat vytrzeny z diskuze o zavirani otcu neplaticu alimentu, kde ty vidis vyssi princip mravni v tom ze se takovy otec neplatic zavre do vezeni - tam jsme se shodli ze ty lemply co neplati chces zavrit - a dokonce mam pocit z tve klavesnice zaznelo ze takove pravni kroky jsou v zajmu ditete protoze tem hajzlum neplaticum ukazou co za to, kdyz by si dovolili neplatit - aby si nezaplatit nikdo nedovolil... je to tak? Jesli jo tak jakepak lzi?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 16:40) reagovat
wd43: Lži a urážky jsou tvoje doména. Na důkaz můžu posloužit další tvojí zcela konkrétní lží ze 4.5.2024 ve 9:26. Cituji: "jednim z imaginarnich nesmyslu, kterym argumentujes, je napriklad to ze je v zajmu ditete zavrit otce do vezeni". Takže ne ty lháři - žádným takovým nesmyslem jsem samozřejmě neargumentoval. Jasně jsem psal např. "V zájmu dítěte samozřejmě je mít pečující rodiče".

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 16:38) reagovat
Tyhle "věci" mě mají dojmout? Nebo co přesně má být účelem toho stupidního žvatání o tom, že jsem ženská? Nějaký zoufalý pokus vyrovnat se s mindráčkem ze ženských?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 16:37) reagovat
Problém vidím jinde) (5.5.2024 15:31) - No, celá tahle debata ovšem okazuje, jak bylo (ne)možný se dohodnout ještě v manželství. Protože prvotní zájem dítěte není aby rozvedená maminka vypáčila z tatínka trojku měsíčně, ale aby se rodiče vůbec nerozváděli. K tomu se musí nějak dohodnout a na to by se mohli začít poslouchat a uznávat zájmy toho druhého. Půlka manželství se přeci nerozvede. Jak to ta půlka párů dělá?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 16:23) reagovat
"Problém vidím jinde" - je už zase ženská? To jsou věci.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 16:19) reagovat
miko) RP (5.5.2024 13:21) - Ke tvý teorii že se: " zavírá za nedodrzovani elementarnich zakonu: plneni si povinnosti, plmneni soudiho rozhodnuti" - Tady 40 let vládli komunisté.Udělali si zákony podle svých ekonomických fantazií a nutili lidí žít podle nich.Kdo to nedělal,byl odsouzenej a skončil ve vězení.-Taky si neplnil povinnosti a taky neplní soudní rozhodnutí.Dnes jsou ti lidé oslavováni jako hrdinové s morálním profilem.-Není, žádnej vyšší princip, podle kterýho by se měl každej podřizovat.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 15:44) reagovat
Kouzelny, fakt! Jak stara Blazkova, ta taky zacala z niceho nic mlit nesmysly a lhat a urazet vsechny okolo, kdyz byla s argumentama v koncich! Poslys Blazkova, ty jsi hnusna jak prdel! Cha Chaa :-D :-D :-D

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 15:31) reagovat
A rozumná s diskuse s někým, kdo píše nesmysly o "výdělečné mašině" a "vymáhání výpalného"? To jako že si dítě z rozvrácené rodiny řekne: "No to je super, že se naši rozvedli. Otec posílá výpalný trojku měsíčně, protože se bojí, aby ho nezavřeli. No to je ale úžasná výdělečná mašina. To si budu moct dovolit koupit mobil z bazaru už příští rok. To budu ve škola za machra!" Tak z něčeho takového se opravdu dá dělat jedině ten dobrý den...

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 15:27) reagovat
Když se almužna neplatí několik let, tak i ta almužna v součtu hravě dělá sto a více tisíc. A za to se zkrátka zavírá. A zavírá se i za takzvané maření soudního rozhodnutí, kde šlo o úhradu nějakých 20 tisíc za poškozené předvolební plakáty a pár hodin veřejně prospěšných prací.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 15:00) reagovat
Nevim o co se snazis po tom co si tady predvedla za scenu je zrejme ze s tebou rozumna diskuze nebude, nejsi schopna zodpovedet zakladni otazky ano nebo ne a ted tu chces vysilat signaly ze nestarat se o deti je oukej? Nezblaznila si se? A ty alimenty asi zas takova almuzna nebudou, kdyz se kvuli nim zavira do vezeni... Ale to je jedno - preju hezky den

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:57) reagovat
A samozřejmě že lžeš i s těmi tvými absurdními žvásty o "výdělečné mašině" a "vymáhání výpalného". Normální je se o děti starat. Pár tisícovek vynucených z nějakého neplatícího šmejda není ani výdělek, ani výpalné. To je almužna místo řádné péče.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:51) reagovat
Tohle je tedy ten tvůj "rozvodovy prumyslovy komplex, ktery z muzu vyrabi dalsi bezdaky a fetaky?" S tou setinou? Podle mě to funguje celkem přijatelně, byť ty dopady na těch několik set nejúpornějších neplatičů jsou samozřejmě tvrdé. Takže to tedy máme změnit a vyslat po Fialovsku "signál", že nestarat se o vlastní děti je úplně oukej?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:49) reagovat
Neboli: 1) Desítky tisíc lidí sice "selhaly" v partnerském soužití, ale přesto na děti řádně platí, protože chápou, že starat se o dítě je zkrátka normální i po rozvodu či rozchodu 2) 90 procent neplatičů "vyřeší" už exekuce a do kriminálu nejdou 3) Ve vězení skončí "jen" setina ze všech - a to dlouholetých úporných neplatičů

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:48) reagovat
Mimochodem zjistil jsem si následující fakta: 1) Ročně se rozvádějí desítky tisíc lidí. K tomu je třeba připočíst neznámý počet lidí, kteří žili "na psí knížku a šli od sebe" 2) Do exekuce za neplacení alimentů každý rok "spadne" několik tisíc lidí 2) Nepodmíněný trest za neplacení alimentů dostane každý rok několik set lidí

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 14:48) reagovat
Copak ja sem neocenil jedine plus celeho systemu? Ze je to vydelecne jako masina na vymahani vypalneho z otcu? Vidis jak lzes? Lzes ze si nevidis do huby kdyz tady tvrdis ze ja tvrdim presny opak toho co tvrdim. Ale chapu - tvoje narcisisticka osobnost nesnese nektere me nazory odlisne od tvych -a proto tady vystrelujes hnusne osobni utoky - jenom protoze mam jiny nazor na to co je nejlepsi s lemply co neplati vyzivne matce... Jsi proste pica co uz jenom urazi, tak cau ty pico hezkej den B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:47) reagovat
wd43: Takže znovu a jasně ty lháři: ten zlomek dlouholetých urputných neplatičů samozřejmě nutné zavřít je. To je z toho, co píšu, snad jasné víc než dost. To, o čem ty stále dokola lžeš, je to podsouvání názoru, že zavírání je cílem. A cílem zkrátka není.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:42) reagovat
To je jako kdybys lhal, že cílem je zavírat zloděje. Skutečným primárním/hlavním cílem je odradit co nejvíc lidí od kradení. Zavřít ty, kteří se odradit nenechali, je jen jedním z prostředků, jak to odrazování realizovat. Jak "vyslat signál". Neboli cílem je prevence a ne zavírání. Zavírání je v podstatě nutné zlo. Normální člověk nemá radost ani z trestné činnosti, ani z trestání trestné činnosti. Zkrátka stačí KONEČNĚ pochopit rozdíl mezi primárním zlem a tím následným "nutným" zlem.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 14:41) reagovat
hele "problem vidim jinde" je velmi pruhledne jak se tu vyhybas za kazdou cenu otazce jestli maji chlapi co neplati alimenty do vezeni nebo ne: Hrajes tady slovni hricky jako tajtrdlik a vytvaris tady nejake slozite konstrukce jak by moje stare diskuzni vyroky mohly byt lzive - kdyz se od zacatku bavime o jedne a te same veci: O vezeni za neplaceni alimentu. Ze nejsi schopny rict nazor jako chlap, a misto toho me tady chytas za slova vytrzena z kontextu - svedci o tvem charakteru jak slunce jasne B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:35) reagovat
wd43: Ale děkuji alespoň za to tvoje potvrzení lži "tobe a mikovi nejde o nic jineho nez zavirat chlapy do vezeni, kdyz nebudou platit". Protože to tvoje "je mi jasne ze nechcete jenom zavirat chlapy do vezeni - jenom ty kteri neplati alimenty" je ta samá lež - jen jinak formulovaná. Ve skutečnosti jde o to, aby se z co největšího počtu neplatičů stali platiči. Zavřít někoho není cíl. Cíl je, aby pohrůžka kriminálem byla dostatečným varováním a donutila platit i ty, které nepřesvědčila předchozí opatření.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:34) reagovat
wd43: V kontextu těch dalších lží a sprosťáren je skutečně složité uvěřit tomu, žes myslel něco úplně jiného než co jsi napsal. Protože i ty další lži jsou v souladu s tvojí původní lží na ne s tou výmluvou/omluvou. Navíc výmluva není to samé co omluva.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 14:18) reagovat
lepsi bejt zenska nez totalni zmrd jako miko B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 14:14) reagovat
nuz, wd je evidentne zenska ... pribehne s hloupym tvrzeni, lidi davaji fakta proti, ona se vykrucuje, prekrucuje, utoci, aby nakonec znova zvopakovala to hloupy tvrzeni. a vsichni ji pry nenavidi, a nikdo ji nerozumi, a vsichni ji chteji jenom zle.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 14:09) reagovat
5.5.2024 v 11:01 - za to jsem se ti jiz omluvil, ze jsem napsal "primarne" ale pritom sem myslel "minimalne", a v 11:13 - to jsem prave vysvetloval ten kontext, ze je mi jasne ze nechcete jenom zavirat chlapy do vezeni - jenom ty kteri neplati alimenty. Neni to snad pravda? Pak jsi mi prestala odpovidat na otazky a obvinovat me z nejhorsich cinu - "just like a woman" :-D

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 14:00) reagovat
wd43: Příklady tvých lží jsem uvedl 5.5.2024 v 11:01 a v 11:13. A mimochodem to tvoje "je zrejme ze tobe nejde o" je pokus lhát o tom, o co mi jde či nejde. Neboli ty toho lhaní evidentně nenecháš nikdy. ;-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:53) reagovat
jo, a ktere dva lzive vyroky to jsou ty kontexte, muzes mi je zopakovat? nebo budes jen basnit dlouhe basnicky o tom jak lzu a spoustu zlych slov B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 13:51) reagovat
wd43: Já jsem jasně uvedl dva konkrétní příklady tvých lživých výroků a k nim jsem uvedl svoje skutečné názory. Navíc výroků, které dokonce odporují i samy sobě. Ty se debatě o těchto tvých konkrétních lžích úporně vyhýbáš a pokoušíš se kličkovat bezobsažným blekotáním o jakýchsi "slovíčkách" a "kontextech", aniž bys to konkretizoval. A k tomu přikládáš ten tvůj stupidní balast v podobě dětinského hraní si na doktora. Čili ty se vyhýbáš skutečné debatě o tvých lžích. Ne já.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 13:41) reagovat
proste tp jsou vda kokoti: K1: A je zlute, K2: B je kulate. kdyz argumentujes proti K1, ze A je modre, tak prilitne K2, ze nemam tvrdit, ze B je hranate. ... proste dementarna na entou. trotlove

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:37) reagovat
(Problém vidím jinde) (5.5.2024 13:35) - je zrejme ze tobe nejde o nejake lzi jen o kriva obvineni ze lzi: Kdyby ti slo o napravu nejakeho meho nepravdiveho vyroku, tak se totiz bavime o tom nepravdivem vyroku. Ale to ze tady kricis neco o nejakych lzich je dukazem ze jsi prisla o rozum a proto jsem rad ze s tebou nemusim sdilet domacnost: musi to bejt peklo B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 13:36) reagovat
miko) RP (5.5.2024 13:05) - Právě tohle je tvůj základní omyl "a ty ktere proste musis, jsou zakony a rozhodnuti soudu".-Ve skutečnosti nemusíš zákony dodržovat vůbec.Stačí se jen podívat na profesionální zločince.Ti na zákony kašlou a taky to funguje.Někteří dokonce ani nic neriskují.Výborně je to vidět na revolucích.Justice vydává rozhodnutí a každej na to kašle.Soudci můžou bejt rádi,že neskončí na šibenici.Princip je, že většina lidí musí tu justici taky přijímat.Proto musí být co nejspravedlivější

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 13:35) reagovat
ale proste chces slyset, ze takovi zmrdi, jako ti, se maji rovnou zavrit, az zcernaji. nuz a vis, ze o tom docela uvazuji, abych souhlasil? stacilo by rict: jsem zmrd, co proste nebude dodrzovat zakon, at se deje, co se deje a kolik by to usetrilo nakladu na soudy a podobne hovadiny. rovnou zavrit. ... a kdyz uz jsme u toho, zavedl bych, ze dluznou sumu (vcetne soudnich trov) si ten zmrd musi v base odmakat. jinak proste se ven nedostane. ... spokojen? libi se ti predstava tve budoucnosti?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:35) reagovat
jo aha, takze uz ne vezeni, "restrikce", beru na vedomi :-D

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 13:35) reagovat
wd43: On existuje nějaký termín na promlčení lží? Prostě se intenzita tvého lhaní a debilních útoků v osobní rovině začala stupňovat, tak jsem ti o tu tvojí prolhanou sprostou držku omlátil pár těch nejkřiklavějších lží. Aby bylo jasné, s kým máme tu čest. Do báně za neplacení alimentů taky nejdeš obratem ze jedno zaškobrtnutí, ale až po mnoha letech úporného sraní na vlastní dítě... ;-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 13:32) reagovat
dusledek jsou nejdriv splatkovy kalendar, pak exekuce ... a az kdyz je totalni sranec na vsechno, tak az pak prijdou restikce.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:25) reagovat
jaky je tedy dusledek neplaceni alimentu? Je to snad primitivni manipulace kdyz reknu ze za neplaceni alimentu hrozi vezeni? To uz se nesmi rikat? Nebo to snad neni pravda? B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 13:21) reagovat
ne, ja tomu rikam primitivni manipulace. dokola ti opakujeme, ze se nezavira za neplaceni alimentu, ale za nedodrzovani elementarnich zakonu: plneni si povinnosti, plmneni soudiho rozhodnuti.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:13) reagovat
miko - vyborne! Objevil si kontext ve kterem jsem vetu o tom, ze byste jen zavirali chlapy do vezeni, napsal. Hura, ses fakt dobrej, miko B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 13:09) reagovat
Problem vidim jinde - kdybys nemel poruchu osobnosti mozna bys vedel ze to moje "podsouvani nazoru", bylo otevrene opakovani toho co slysim ze rikas, a ty si na to mohl kdykoliv reagovat: Tak proc vytahujes obvineni ze lhani az ted? Proc se najednou dozadujes kontextu pro prispevky davno minule? A kdyz ti kontext dam (otazka vezneni muzu za neplaceni alimentu) - tak na me plives spinu dal? Vzdyt ty ani nedovedes odpovdedet na jednoduchou otazku kdyz se te primo zeptam, co bys udelal s chlapem co neplati ali

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (mikoRP (5.5.2024 13:05) reagovat
" Problem vidim jinde: Co udelas s chlapem ktery neplati alimenty a zasadne ty alimenty odmita platit? Odpovez mi..." a pak kdo vytrhava veci z kontextu. ty proste ches slyset, ze chlapa, ktery ignoruje soudy, nerespektuje zakony, tak ho zavrou. ano, nakonec zavrou. spokojen? ... akorat ty jsi absolutne nepochopil zakladni pravidlo zivota ve spolecnosti: dodrzovvat urcita pravidla. a ty ktere rposte musis, jsou zakony a rozhodnuti soudu.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 13:01) reagovat
Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:51) - On by k placení alimentů neměl být odsouzen někdo, kdo je platit nemá.// Je to jako s daněma/sociálním pojištěním. U nás je musí platit každej. V bohatším Dánsku stát kašle na ty, co nějak příštipkaří, hlavně když přežívají za své a nechtějí žádnou podporu. Spočítali si, co je nakonec vyjde doopravdy lacinějc.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 12:55) reagovat
Problém vidím jinde) (5.5.2024 11:09) - Jenže neplatiči jsou dvojího druhu. Ti spravedlivě odsouzeni a ti nespravedlivě odsouzení. U těch spravedlivě odsouzných není co řešit, tam spolu souhlasíme. Problém je u těch nespravedlivě odskouzených. Ti mají právo bojovat za spravedlnost a nedá se jim to vyčítat. Stát/justice mají dělat svoji práci pořádně a za protiprávní jednání by měli být trestáni i soudci.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:51) reagovat
Brožík 2: S těmi nespravedlivě odsouzenými samozřejmě souhlasím. Co se týče neplatičů, tak by rozhodně neměl být za neplacení odsouzen někdo, kdo ve skutečnosti platí.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:49) reagovat
wd43: Tos ses ale dodatečně pokusil jakože vysvětlit svůj názor. Nevysvětlils to, jak ses mi lživě pokoušel podsouvat různé verze mých údajných názorů. Takže celé to není ani omylem.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Brožík 2 ) (5.5.2024 12:42) reagovat
Problém vidím jinde) (5.5.2024 11:09) - No to není důvod na potírání protiprávního jednání, ale je to důvodem k tomu, aby policie/justice pracovala pořádně a nevytvářela nespravedlivě odsouzené, jako případ Kájínek. O tom to celé je.// Oni i ti úspěšní kňučí o nespravedlnosti, protože když děvce a soudům utečeš do ciziny a neprožiješ zbytek života nespravedlivě v bídě, pořád ještě jsi přišel o svůj normální život, všechny známé, místa svého dětství atd.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:42) reagovat
"Ten muj kontext" je, ze si myslim ze bys muze neplatici alimenty zavrel do vezeni, to je cele, a ted ty: "Co udelas s chlapem ktery neplati alimenty a zasadne ty alimenty odmita platit? Odpovez mi... "

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:37) reagovat
Ne, debata může pokračovat, až si ujasníme, že máme reagovat na skutečné názory a oponenta a ne na svoje vlastní lži. Takže jak je to s tím tvým "kontextem"?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (blm v prestrojeni 4) (5.5.2024 12:36) reagovat
Kontexty, tak se jmenuje ten casopis, co na nej ukrajinskej premier Fialovic doji dotace. To pro kontext.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:31) reagovat
Ne, debata muze pokracovat pouze pokud budeme odpovidat na jednoduche otazky.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:24) reagovat
wd43: Debata může pokračovat, až se postavíš čelem k těm tvým žvástům o "kontextech". A to tvoje ubožácké hraní si na doktora budeme ignorovat. OK?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:15) reagovat
Problem vidim jinde: Co udelas s chlapem ktery neplati alimenty a zasadne ty alimenty odmita platit? Odpovez mi...

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:13) reagovat
wd43: Já jsem uvedl zcela jasné příklady tvých zcela jednoznačných lží. Ty ses ani nepokusil ty tvoje bezobsažné žvásty o jakémsi "kontextu" podložit něčím konkrétním. Tak se tedy pokus srozumitelně vysvětlit, co přesně znamená například to tvoje zcela jednoznačné "tobe a mikovi nejde o nic jineho nez zavirat chlapy do vezeni" ty "kontexte". Prokaž tedy, že to ve skutečnosti znamená "tobe jde primarne o zajmy ditete a zavirat chlapy do vezeni je az posledni moznost u notorickych neplaticu"...

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:11) reagovat
PSS: Taktez jsme ani radne neprodiskutovali otazku zdali nejlepsi je system kdy chlap musi platit sve byvale zhrzele lasce kdyz se navzajem oba nenavidi... Je to nespravedlive - protoze tady se argumentuje zajmem ditete, ale ty prachy dostava matka. Ale to jsme uz moc moc hluboko, rychle zpet ke slovickareni a vzajemnemu osocovani! B-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:07) reagovat
PS: (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:03) - za projev tve psychopaticke osobnosti povazuji take to jak "peci otce o dite" redukujes na "penize". Ale kdyz uz se ptas - neni to vyhodne ani financne, vezeni neco stoji, spolecnost prijde o jeho praci, byt blbe placenou - pac bohati tyhle problemy nemivaj. Takze - je to proste drahy, z pohledu penez, drahy pro spolecnost. Navit to vytvari smycku kdy deti vidi ze matka nemaka a jen dostava penize, a vznika Ghetto spirala...

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:04) reagovat
Problem vidim jinde - kdyz zacnes vytrhavat vety z kontextu a zacnes tady slovickarit ze jsi nemyslel "primarni" ale "minimalni" peci nebo ja nevim co, tak proste vytrhavas vety z kontextu a slovickaris. Do toho me krive obvinujes z nejakych lzi, ze ti neco strkam do huby, a jako dukaz vytahujes stare komentare - vytrzene z kontextu - aniz by bylo jasne jestli sme si to uz vyjasnili nebo ne... Klasicka narcisisticka manipulace... Jen tak dal, vzhuru za stestim spolecneho souziti! :-D

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:03) reagovat
Tak mi tedy vysvětli, jaký je v tom rozdíl z pohledu peněz, které dítě nedostává tak jako tak ty "doktore"?

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:01) reagovat
Oprava: místo abys reagoval na moje skutečné názory

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (wd43) (5.5.2024 12:01) reagovat
Problem vidim jinde: Za projev tve psychopaticke osobnosti povazuji napriklad take to ze nevidis rozdil mezi otcem na svobode, a otcem ve vezeni. 8-)

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 12:00) reagovat
wd43: Ano - diskutuješ s imaginárním nepřítelem tím, že se mi pokoušíš podsouvat svoje vlastní lži, místo abys reagoval na svoje skutečné názory. A když ti předložím několik zcela jasných příkladů tvého jednání, tak se začneš vymlouvat jako malé dítě bezobsažným blábolením o "slovíčkaření" a "kontextech". A k dovršení celé té tragikomedie si začneš jako malé dítě hrát na doktora a šermuješ tu svými stupidními pseudodiagnózami.

Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' Obrázek 'Free housing for Mom and Dad' (Problém vidím jinde) (5.5.2024 11:53) reagovat
Navíc rozdíl mezi neplatičem na svobodě a neplatičem v kriminálu není z pohledu dítěte v ničem. O dítě se léta nestaral ani před nástupem do kriminálu. A to ani tím minimálním zákonným způsobem v podobě placení alimentů. Takže pokoušet se argumentovat v tomto ohledu nějakým "zájmem dítěte" je totálně mimo.

Strana 2/7. předchozí 1 2 3 4 5 následující