Odebírat | ||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 15:18) | reagovat | |
chlup: Kazdy, kdo aspon trochu sleduje deni, vi, jak to vzniklo. A proto kazdy, kdo aspon trochu sleduje deni, vi, ze kecy o slunecnicich jsou dementni circlejerk ukrobuzen. Ukrobuzny to ale zjevne nevi. smradek: Klidek, hysterko. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Smradek) (7.5.2024 15:17) | reagovat | |
Keby rus odrezal blmovi hlavu a nasral mu do krku stale by ho tu obhajoval, prenho to je dogma neexistuje nic co by rus mohol spravit aby blm zacal vobec pochybovat, keby mu mater priviazali na hranicu hned by sam bezal pre zapalky, keby ukrajina napadla rusko prva nikto by ju nehajil a to jeho sere naviac | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (psi chlup is v prestrojeni) (7.5.2024 15:09) | reagovat | |
kozicka kokoti hlavicka: kdybys vedel,jak to s tema slunecnicema vzniklo, nepsal bys tady kokotiny. Nebo mozna vlastne ne, ty bys psal kokotiny furt, jen o necem jinym. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 15:01) | reagovat | |
Rozumím, bez slunečnice v kapse jsou na tom ruští vojáci úplně stejně, jako ty. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 14:48) | reagovat | |
mozna ne ale meli by - aspon by svemu zivotu dali nejakej smysl | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 14:34) | reagovat | |
@dežoláto: A teď naprosto upřímně, nestyď se za svoje myšlenky ... opravdu věříš tomu, že ruští vojáci nosí po kapsách semínka slunečnice? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (dežoláto) (7.5.2024 14:31) | reagovat | |
jen tak dál, ať tam ideálně skape co nejvíc moskalů... bude hodně slunečnicového oleje... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 14:29) | reagovat | |
kozenka: Opatrne opatrne, kulturni tradice ukronacku je treba chranit, jinak zacnou rvat, ze je genocidujes. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 14:27) | reagovat | |
Pravda. Zatímco by se mohli normálně kulturně střílet vzájemně do zátylku, jako to dělají Malorusové. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 14:21) | reagovat | |
jebli rusove co se zabiji mezi sebou a sestrelujou si letadla ruska armada v kostce | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 14:20) | reagovat | |
To není žádná výzva, chytřejší než 1 000 ukrobuzen je i průměrná kultura v Petriho misce ... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Ukrobuzní kňůůů) (7.5.2024 14:17) | reagovat | |
A boží taky bylo, jak se hystericky pustili do Aknel, když si "dovolila" napsat, že se jí to zdá celý nějaký podivný a že by neslavila dopředu. Jedna ženská je chytřejší než 1000 ukrobuzen. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 14:15) | reagovat | |
nejvic to divadlo pobavilo ty piloty co za listky zaplatili zivotem hahahaha kdy to budou hrat znova? udelam si popcorn | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Ukrobuzní kňůůů) (7.5.2024 14:15) | reagovat | |
Jo - ten víkend toho "povstání" byl památnej. Jak tady ukrobuzny slavily velký vítězství. Takovej kníkal si na to vzal z pátku na sobotu rovnou trojitou směnu. Ty jejich protažený držky v neděli bych chtěl vidět... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 14:14) | reagovat | |
@auditor: Stáhnout odkud? Není nic jako Ukrajina. Ta zem patřila přeci rusku po celá staletí. Vůbec nechápu, proč si na ni nějaká grupa lidí, co se rozhodli říkat si Ukrajinci, vůbec dělá nárok, ne? Nebo tady snad ptlatí jiná pravidla, než u tureckého Krymu? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 14:12) | reagovat | |
co myslis ze se v rusku stane az se bude muset stahnout z Ukrainy? Za kolik budou vajicka potom a kdo si je bude moct dovolit ? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 14:09) | reagovat | |
Ten kuchar mi chybi, byla to skvela postava te valky a trolil ukrobuzny uplne neskutecne. Ostatne to udajne povstani je skvely prubirsky kamen na testovani ukrobuzen. Ze slo o seriozni pokus o prevrat veri jen totalne lobotomovani dementi. Normalni clovek tomu divadlu na jedno odpoledne tak prece nemuze rikat. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 14:04) | reagovat | |
Je mi to jasný, on nebere z cizího, on si na ty svoje nemovitosti po celém světě poctivě vydělal uměleckou činností. Třeba jeho role válečného prezidenta je zatím největší trhák, ta z něj udělala dolarového miliardáře. A s náma si nedělej starosti, zatím žerem kaviár lžící za sudu, pijem vodku, šašliky jsou na grilu a starosti, co bude zítra, budem řešit zítra. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Tak jak to tedy je?) (7.5.2024 14:03) | reagovat | |
Tak je potřeba to ruSSko totálně porazit, aby už nikdy nic tak strašného nemohlo spáchat? Nebo ho stačí vytlačit z Ukrajiny? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:58) | reagovat | |
protoze Zelensky neni kurva co chce brat z ciziho - to delaj jen rusaci... a vidis jak dopadaj - kuchar je tuhej, strelkov odsouzenej... a na vas taky dojde - nekdo vas nabonzuje jen aby si zachranil krk nebo dobre placene mistecko | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 13:56) | reagovat | |
Jo ... už vím, to bude tím, že ten kuchař vypráskal ukrajinskou armádu z Bachmutu jak prašivýho psa... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 13:55) | reagovat | |
Tak proč Zelenský už nesedí v Kremlu? Teplej asi nebude, takže toho by nemohla zastavit ani nabídka na vykouření, ne? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 13:53) | reagovat | |
auditor: to bylo jinak - ten kuchar slysel, ze mu vykouri ptaka, ale pritom putka rikal, ze mu dovoli si hrat na volne leticiho ptaka | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:49) | reagovat | |
spis ze jedenoho kuchare s polni kuchyni zastavilo pred dobytim moskvy jen to ze mu putin slibil vykourit ptaka | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Plnouparouback) (7.5.2024 13:46) | reagovat | |
Ty si myslíš že se ukronáckovská armáda "strategicky přeskupí" až na Zlovensko? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:44) | reagovat | |
jestli myslis ze je ok rozhodovat o uzemi podle toho kdo je silnejsi tak to uz sou rusove tuplem v haji protoze by se Ukraina nemusela zastavit na svejch hranicich | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (CI-nick ) (7.5.2024 13:39) | reagovat | |
Mrtvej mužik, dobrej mužik | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 13:31) | reagovat | |
auditor: Podle ceho usuzujes, ze je Krym Ukrajina, kdyz tam Ukrajinci uz deset let nevladnou, nevybiraji dane, neurcuji pravidla, nekontroluji to uzemi, nelze na Krym z uzemi Ukrajiny cestovat, ale naopak to vse plati pro Rusko? Ty proste popiras realitu. Podle tebe je nejspis Kosovo Serbija a USA je soucast Britskeho imperia. Ani v jednom pripade ke zmene nedoslo v souladu s mezinarodnim pravem, takze ty situace musis brat stejne. Nejsi snad kurva s dvojim metrem, ze ne? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:26) | reagovat | |
Krym Ukraina je a to ze si tam posles vojaky delat referenda na tom nic nezmeni... to ze maj rusaci problem prijmout realitu a platit najem je akorat vyjde draho... z nechapavejch bude jen dalsi hamburger | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 13:14) | reagovat | |
auditor: Nikdo na Krymu nic neobsadil. Ti vojaci tam uz byli a jen zabranili, aby na Krym nabehli ukronackove a zacali tam radit jak v Mariupolu nebo v Odese. Tautologie jako UA je UA by ti sice sly, ale Krym Ukrajina neni, se stim smir. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Věci se mění) (7.5.2024 13:12) | reagovat | |
auditor: Tak na to, že by v roce 1991 někdo obsadil Krym, jsem opravdu zapomněl? Kdo to byl? Cikán černý cikán? https://cs.wikipedia.org/wiki/Autonomní_republika_Krym | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (іzak) (7.5.2024 13:09) | reagovat | |
Chceš nasrat kníkala? Píše se "tuto petici jeste podepsal i obcan CR izak" | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:08) | reagovat | |
nezapomen ze nejdriv Krym vojensky obsadili a pak tam udelali "referendum" | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 13:04) | reagovat | |
tuto petici jeste podepsali i obcane CR: blm, merlin, dezolat, brozik, ... a asi 10 dalsich, ale tyto se asi pocitat nebudou, jelikoz vyslo najevo, ze to jsou multaci z roumingu | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 13:03) | reagovat | |
je sranda ze nejdriv se prirovnavaj k USA a GB a pak se prirovnavaj k USA a indianum... libi se mi ta nazorova konzistence... podle toho co se jim zrovna hodi - Krym je Ukraina | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 13:02) | reagovat | |
karlove vary jsou taky ruske - tak se je pomalu rusaci chystaji obsadit ... pardon, osvobodit. cestou maji ukrajinu, sk, uz jenom samostatnou karlovarskou republiku, kde se mistni (ruske) obyvatelstvo v referende (ucast 10% ruskych obyvatel Karlovych Varu, kteri se ten den sesli v mistnim pravoslavnym kostele, tedy summa summarum: 5hlsu) vyjadrilo snahu se pripojit k ruske federaci. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 12:59) | reagovat | |
citite jak to voni? to zas jeden rus myslel ze je Krym ruskej... bude k nemu kola a hranolky... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 12:58) | reagovat | |
jak to souvisi s ostrelovanim celeho uzemi ukrajiny ruskymi raketami? vubec nijak. jak to souvisi s vpadem ruske armady na uzemi ukrajiny? vubec nijak. vytahnete tady sirii, irak, indiany ... jeste chybi lovci mamutu, vy ruske filcky, lidske trosky | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (mikokot) (7.5.2024 12:55) | reagovat | |
takovehle bezobsazne stupidity rikas porad | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 12:53) | reagovat | |
Ukraina je Ukrainska a mongoloidni hordy na tom nic nezmenej... z ruskejch "vojaku" zbyde jen maso do hambace ve vkusno a tocka... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Věci se mění) (7.5.2024 12:53) | reagovat | |
Také se "rádo zapomíná" na to, že po rozpadu Sovětského svazu proběhlo na Krymu referendum, kde si obyvatelé Krymu odhlasovali samostatnost. Poté byly výsledky tohoto referenda za dost zvláštních okolností "vyignorovány" a Krym se stal součástí Ukrajiny. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 12:53) | reagovat | |
nerikam, ze ty ruske filcky vzdy nekam otoci, kdyz se jedna o ruskou agresi? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 12:51) | reagovat | |
U Krymu je klicove, ze byl autonomni, i proto nesl pravni formu autonomni republiky. Je tak plne v jeho kompetenci si rict, ze uz nepece s ukronackama, co se k nemu neumej chovat, a byt samostatny nebo se pridat k jinemu statu. A ukronackum je do toho hovno. Ta jejich obsese Krymem, na ktery nemaji zadny narok, je fakt chorobna. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Filipes) RP (7.5.2024 12:49) | reagovat | |
Chudák BLM - nebolelo ho to moc? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Věci se mění) (7.5.2024 12:49) | reagovat | |
Zkrátka v éře Sovětského svazu se vůbec nepočítalo s rozpadem Sovětského svazu. Měl tu být "Na věčné časy a nikdy jinak". Považovat to za skutečnou "darovací smlouvu" může jedině demagog. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Věci se mění) (7.5.2024 12:48) | reagovat | |
To sovětské administrativní přeřazení Krymu od Ruska k Ukrajině si lze představit takto: Malá obec bez vlastního Obecního úřadu stojí poblíž dvou větších takzvaných střediskových obcí. Původně byla administrativně přiřazena ke vzdálenější obci, ale z organizačních důvodů bylo výhodné přenést administrativu na Obecní úřad bližší "vesničky střediskové". To ale ještě neznamená nějakou "darovací smlouvu" ve smyslu změny vlastnictví. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 12:44) | reagovat | |
auditor: Takze USA jsou indianske, ti tam byli po staleti a novi okupanti na tom nic nezmeni. Chapu to spravne? Australie, ta je aboriginska, kolonizatori at teda vysmahnou. Jak daleko pujdem? Je Evropa Keltska a jsme my okupanti? Jak presne tohle selektivni vnimani reality u vas ukrobuzen funguje? | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 12:41) | reagovat | |
Krym byl cela staleti Tureckej... dyl nez ruskej... no ted je ale Ukrainskej - musiite se smirit s novou realitou -to ze sou tam okupanti na tom nic nemeni... dopadne to stejne jako v Chersonu tak se pripravte at nejste prekvapeny | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Věci se mění) (7.5.2024 12:37) | reagovat | |
No tak samozřejmě že se věci mění proto, že je někdo změnit chce. Nemění se samy od sebe. Například část Ukrajinců se rozhodla změnit status svojí země z vojensky neutrální na vojensky nepřátelskou. Tak snad jim ta změna vyhovuje. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 12:34) | reagovat | |
@auditor: Krym byl ruský už celá staletí. Vůbec nechápu, co tam ti Ukrajinci vlastně dělali. To jako kvůli tomu, že nějaký komunistický potentát v době SSSR administrativně přiřadil Krym pod Ukrajinu? Vždyť to byl bolševick, přeci byste mu to neuznali, ne? Zkuste dospět a smířit se s tím, že Krym je Rusko. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 12:34) | reagovat | |
Vubec ne. Obyvatele autonomni republiky Krym si demokraticky, prostrednictvim sveho parlamentu a nasledne i referenda, o svem osudu rozhodli sami. Ze nenavidis demokracii je jen a jen tvuj problem. Zbytek tvych sracek snad ani nelze komentovat. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 12:32) | reagovat | |
" kde se proste nejake veci meni." => rusak chce menit. a to je setsakra rozdil. proste rusak si zvykl, ze neco chce, tak si to vezme. cecensko, donbas, krym, ... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 12:29) | reagovat | |
auditor: Vubec ne, ja ziju v realite, kde se proste nejake veci meni. To vy, dementni ukrobuzny, jste zamrzli v minulosti a odmitate prijmout zmeny, ktere v realite probehly. Krym uz neni ukrajinsky, je rusky. A da-li buh tak uz nikdy ukrajinsky nebude, protoze ty genocidalni kurvy se uplne tresou na to, jak se pomsti na milionech obyvatel Krymu, ktere vnimaji jako zradce, ktere se jiz v minulosti pokusili vyhladit a pro ktere uz spradaji plany na vyhlazeni a ani se tim netaji. Crimea river, ukrozmrdi. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (kozička_x) (7.5.2024 12:25) | reagovat | |
Tohle je ten správný příklad vyspělé, inteligentní a kulturně hodnotné evropské propagandy, která tvoří protiváhu stupidní, přízemní a primitivní ruské propagandě? Tak to jo, kluci, enjoy ... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (auditor) (7.5.2024 12:24) | reagovat | |
realitu popiras ty - to ze neco obsadis neznamena ze je to tvoje a Krym je Ukraina... jak rikam cim driv to rusove pochopi tim driv prestanou zbytecne umirat | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 12:12) | reagovat | |
miko: Ja vim, ze tebe urazit nelze. Nemas mentalni kapacitu na to vubec pochopit, ze je rec o tobe a ze te dany komentar urazi. No a ke Krymu, ten je proste soucasti Ruska a vase dementni popirani reality na tom nema sanci nic zmenit. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 11:59) | reagovat | |
apropo, mila svinko, ukrajina neni rusko. mozna krym ma svoje specifika, ale to taky neni rusko, patri pod ukrajinu. kercsky most v zadnem pripade nevede z ruskeho uzemi na rusk uzemi - zapomen. je to cerna stavba, kterou si postavil teroristicky stat, ktery okupuje cizi uzemi. proste se smir s fakty a nvymyslej si. svinim to pjednoduse nejde - nechapou realitu. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (miko) RP (7.5.2024 11:56) | reagovat | |
"Za zivot jsem nepotkal hloupejsiho cloveka, nez je miko.", mily blbe, a kdy si se naposled konknul do zrcadla? ... oh, wait, ty vlastne pises o cloveku, ne o svini. tak ok ... tak je to ok. opravdu mne neprekvapuje, kdyz svine hodnoti hloupost cloveka a nechape, co to vlastne je. to mne urazit nemuze. | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (Neprachta) (7.5.2024 11:53) | reagovat | |
Krym je Ruskej asi jako Karlovy Vary... | ||
|
||
Obrázek 'Z factory' (blm v prestrojeni 4) (7.5.2024 11:53) | reagovat | |
Kdyz Rus prijde na Krym, tak zjisti, ze je porad v Rusku. Nechapu, co na tom nechapes. Ukronackove se jakehokoliv prava na vladu nad Krymem vzdali v momentu, kdy se pokusili zabit miliony jeho obyvatel skrze umyslne vyvolane sucho, neurodu a nedostatek pitne vody. Ukronackove at mi crimea river. | ||
|