Nalezeno 106 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 2/2. předchozí 1 2

Odebírat

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 16:37) reagovat
brožík: Však jsem ti napsal, že mojí teorií, která funguje dost dobře, je, že rusák pindá furt samé sračky.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Izak a chaos) (16.6.2024 16:17) reagovat
Rusaci zase bombardovali Belgorod, merlin z toho ma zachvat

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Brožík 3 ) (16.6.2024 16:14) reagovat
:.) (16.6.2024 15:45) - No tak když nemáš výpočty, tak by jsi měl radši bejt zticha. Víš, že se ekonomie učí na VŠ? Jaká je tvoje teorie, proč se to učí na VŠ, když ty to zvládáš přesně a naprosto dokonale i bez studií ? :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (kakamura) (16.6.2024 16:10) reagovat
a zatím je největší kapitalismus v koumoušské Číně, zatímco my jedem tvrdě dotační socialismus se špetkou kapitalismu.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (mikoRP (16.6.2024 15:58) reagovat
presne tak, komousi meli (a i dodnes maji, vcetne svych pohrobku, dezolatu) radi hesla: kapitalismus je na okraji propasti! socialismus je krok pred kapitalismem! ... a podobne.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 15:45) reagovat
Podle mezinárodního práva rusák napadl a okupuje území suverénního státu, takže ano, jde o dobývání území (v rozporu s Chartou OSN, ale ta rusáka nezajímá, není to přece "Smlouva"). Jinak já nemám žádné výpočty predikující cokoliv s dolarem, opírám se jen o historické zkušenosti s kecama rusáků. Už před sto lety hřímali, jak je západní imperialismus na hraně propasti a jak se každou chvíli zhroutí, a jak ty kapitalisty smetou a předeženou... nebo teda aspoň udrží krok. V tomhle směru nechť rusák drží píču.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Brožík 3 ) (16.6.2024 15:15) reagovat
:.) (16.6.2024 13:49) A máš nějaký výpočty k tomu, že nedojde k pádu dolaru? Docela rád bych se mrknul na čísla.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Brožík 3 ) (16.6.2024 15:13) reagovat
:.) (16.6.2024 14:06) - Ty jsi si asi nevšiml, že tohle není z ruské strany válka o dobývání území, ale o likvidaci neprátelských vojáků. Američani už se chystají na ukrajinské nerostné bohatství, takže paradoně, když se Ukrajina vzdá Rusku, tak budou něco mít, jinak budou otroci v kdysi vlastní zemi, jestli přežijou.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Brožík 3 ) (16.6.2024 15:08) reagovat
miklos-abdul) RP (16.6.2024 9:36) Saddám zaútočil na Írán a Kuvajt. - Protože mu Američani naznačili, že může a že se do toho nebudou míchat. Asi jako Britové v roce 1918 naznačili Němcům, že kvůli Belgii do války nepůjdou. Asad své presidentství zdědil. A Bush Junior vyhrál volby úplně bez tatínkovy pomoci, že jo. - A Severní Korei tam je už třetí generace t samý rodiny a žádná občanská válka tam není. Jakoby to nebyla ani vlastnost systému. - Něco se nauč. :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 14:24) reagovat
@kakamura: Jasně, mluvíme o průměrných denních nebo měsíčních trátách, nikoliv o celkových. Které se celkem pochopitelně nesnižují.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 14:22) reagovat
@:. Ano, ruské ztráty v posledních třech měsících narostly. Protože aktivně útočí. Jenže Ukrajina, místo aby aktivně bránila, se snaží ztracené pozice získat zpátky. Fatální chyba, oni na místo, které v jednom útoku ztratili, posílají tři až pět protiútoků. Většinou marných, byť ne vždy. A stojí je to neuvěřitelně moc vojáků, které se jim nedaří nahrazovat. Takže ve výsledku přichází o víc vojáků, než Rusko. A tuto strategii obrany nemají šanci vydržet. Jinak Moskva plula hledat ukrajinskou flotilu ...

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (kakamura) (16.6.2024 14:20) reagovat
Poznatek, že při pobíhající válce/speciální operaci roste počet ztrát je vskutku až neskutečně objevný :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 14:15) reagovat
Ano, lineární extrapolace by byla silně mimo. rusácké tempo ztrát není konstantní, ale naopak roste. Křižník Moskva se také spořádané stáhnul pod hladinu, šel přesně tam, kam mu Ukrajinci řekl, aby šel.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (blm v prestrojeni 4) (16.6.2024 14:11) reagovat
Koukam, ze vypatlana tecka dostal noty na nove ukronackovske psyopy pote, co se s tim o utoku na Kercsky most totalne ztrapnil. Tato valka je opotrebovavaci, takze delat linearni extrapolaci je mimoradne stupidni i na tohoto prolhaneho xindla. Ukrajinci nikoho od more nevypraskali, Rusove se stahli sporadane a sami zatimco ukronackove byli jeste desitky km daleko. Ale fakta teto ulhane kurve nikdy nevadily v sireni ukronackovskych lzi a psyopu.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 14:09) reagovat
@:. Tvoje vojenské predikce jsou neutuchajícím zdrojem mé zábavy. Ukrajině dojdou lidi asi tak v listopadu, pokud tedy nezačnou násilně verbovat ženy. Což asi začnou, protože do posledního Ukrajince, že? A jak dlouho udrží Krym? .. No, čím by ho chtěli Ukrajinci obsadit? Na plťkách nebo už splétají z rákosí vory?

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 14:06) reagovat
No vida, a rusák se přesto pořád do té Oděsy (natož do Tiraspolu) nedostal. Aktuálním tempem dobude Kyjev za 300 let, a tak dlouho putin nevydrží. Jinak Ukrajinci vypráskali rusáky z moře docela slušně, tak jsem zvědavý, jak dlouho ten Krym ještě udrží (a čím).

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 14:00) reagovat
@:. No jo, my víme. Rusák dostává na Urajině strašnou čočku, v Kurské oblasti je občanská válka a povstalci se probojovávají na Moskvu, Ukrajinci už ženou Rusáky do vod Azovského moře a v létě se budeš koupat na plážích v osvobozené Jaltě. Všechny tyhle kydy jsi tu už měl, tak před rokem, nemusíš to opakovat.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (pan bambula) (16.6.2024 13:55) reagovat
miko je dement :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 13:49) reagovat
Stát se sice může ledacos, ale pádu dolaru se aktuální fašistický režim v rusácku fakt nedočká, protože na to prostě nemá. Na Ukrajině dostává rusák těžkou čočku, jinak by ji už dávno přejel.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (mikoRP (16.6.2024 13:43) reagovat
pripevek evidentne psany po litru vodky stalicnaja. :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (wd43) (16.6.2024 13:40) reagovat
No, jeste ze se nikdy nemuze stat aby kolaboval predluzeny americky dollar, a americani to resili kolonialnim vysavanim Eurozony, a aby jim to proslo potrebujou odstrihnout evropu od levnych ruskych zdroju a tak vyprovokovali valku na Ukrajine... Nastesti je podpora NATO a Ukrajincu zcela v nasich zajmech, rika to miko, tak to musi byt pravda, nebo aspon minimalne polopravda. Jak by to bylo krasne pane obrlajtnant kdybysme vy a ja mohli dnes padnout za cisare a jeho rodinu :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (mikoRP (16.6.2024 13:13) reagovat
az si evropa plne uvedomi, co hrozi ze strany nervove labilniho, psychopatickeho uzurpatora, s megalomanskym komplexem, ktery ted ridi rusko, to jen pak vyleti duvera v nato do nebetycnych vysek.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (wd43) (16.6.2024 13:07) reagovat
Direct - vsak uvidime, kam az duvera v NATO jeste doroste, az si Evropani uvedomi co se dneska deje B-)

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (DirectRP (16.6.2024 12:57) reagovat
wd43: a dokonce ta důvěra v NATO za posledních 20 let vzrostla. :-P

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (wd43) (16.6.2024 12:47) reagovat
Hudr. U. Jonáš: Zas tak holy fakt ten obrazek neni, podle https://cvvm.soc.cas.cz/cz/tiskove-zpravy/politicke/mezinarodni-vztahy/4922-duvera-v-evropske-a-mezinarodni-instituce-duben-2019 Důvěru NATO vyjadřuje (61 %), podíl těch, kteří k NATO pociťují nedůvěru, je (31 %). Takze kazdej treti obcan CR je dezolat a prorusska filcka, dle vasich kriterii. To je hodne pisku v soukoli jednotne Ceske Proukrajinske Fronty - pro kterou je NATO jediny spasitel a Russko jediny nepritel

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Markéta Adamová PekarováRP (16.6.2024 12:37) reagovat
Tady máte tu vaši sílu NATA a USA, přimo z dezinformačního média: [odkaz]

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (caputova) (16.6.2024 12:35) reagovat
Nato je teroristicka organizacia

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Markéta Adamová PekarováRP (16.6.2024 12:32) reagovat
Nato je Polsko?

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Hudr. U. Jonáš ) (16.6.2024 12:30) reagovat
Obrázek je holý fakt. Prorusska sebranka může fňukat jak chce a stejně jim to bude prd platný.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (vojtechRP (16.6.2024 11:30) reagovat
♦️ vina

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (anonykrysaRP (16.6.2024 11:29) reagovat
Mrdlin ale blbost. Spis tu mame do budoucnosti o jednoho nepritele mene.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (vojtechRP (16.6.2024 11:28) reagovat
️ vina! My sms nevstupovali do NATO kvôli strachu z Ruska!!

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Dezοlát) (16.6.2024 10:31) reagovat
Merlin tady zase kouří nemytý ruský čůráky. :-D :-D :-D Co tvoje mutr, ta stará ruská kurva? :-D

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Prawda. . . ) (16.6.2024 9:55) reagovat
Definujte mi někdo, co je to NATO, a kdy v historii jednalo NATO a kdy suverénní státy nebo jejich uskupení? Třeba v tom v Perském zálivu (Saddám Husajn), o kterém miklos-abdul mluví, ani NATO nefigurovalo.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 9:50) reagovat
@kníkal: Nejlepší rozhodně ne. Pokud myslíš silnější než Rusko, tak to asi ano. A to je přesně důvod, proč se Rusko vrhlo do náruče Číňanům a začalo dokonce spolupracovat s diktátorem Kimem. Ve výsledku máme místo výhodné spolupráce akorát nového nepřítele. Gratuluji.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (kakamura) (16.6.2024 9:50) reagovat
Jde to silou nebo přes prachy. Přes prachy je to ekonomicko-politická změna, taková hezká různě barevná revoluce stačí, a pak ta správná demokracie, kdy občané zvolí ty, co se dostanou do médií.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 9:47) reagovat
@miklos-abdul: Jasně, že to není tak jednoduché. Ostatně, ono to vůbec není tak, jak tu kdokoliv tvrdí. Protože kdyby jo, tak proč Rakousko necítilo potřebu ochrany před Ruskem a my jo? Vždyť s nimi taky nesousedíme. A že Kadáfí n a někoho zaútočil a to je důvod, proč ho zabít? OK, ještě klika, že Spojeným státům se nic podobného nikdy nestalo. Ne hochu, svět se něměří stejným metrem a už vůbec ne nějakým porovnáváním dodržování morálních zásad.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Kmikal keryho to ma mobilu porad odhlasuje) (16.6.2024 9:43) reagovat
Merlí, není to dokonalá vojenská organizace, i tak je nejlepší

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (miklos-abdulRP (16.6.2024 9:36) reagovat
Merlin: Kadáfí provedl invazi do Čadu, kde jeho skvělá armáda dostala na prdel of Francií podporovaných místních v takzvané Toyotové válce. Saddám zaútočil na Írán a Kuvajt. Asad si sice říká president, ale je to normální diktátor, co svou pozici zdědil - a v takovém systému jsou občanské války vlastnost, nikoli chyba. Zato třeba Rakousko, které do NATO nevstoupilo, je v pohodě. Není to tak jednoduché, jak nám tu tvrdíš.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (MerlinRP (16.6.2024 9:22) reagovat
@MAP: NATO by nebylo bez munice za tři dny. To jen některé jeho evropské státy, Británie, Francie atd. Třeba Polsko je na tom lépe. @:. : "NATO je jediná spolehlivá záruka nenapadení daného státu rusáky" Umíš pobavit. Státy vstupují do NATO, protože vidí, jak dopadly státy, které do NATO vstoupit nechtěly. Lýbie, Sýrie, Irák, Afghánistán ...

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Brožík 3 ) (16.6.2024 9:18) reagovat
:.) (16.6.2024 8:41) - Napadl ji, protože se chystala vstoupit do NATO. Země NATO to stálo hromadu peněz a co víc, hroutí se jeho postavení ve světě. Je to přesně, jako když se mocní Athéňané rozhodli ještě trochu rozšířit sféru svého vlivu a vyrazili na Sicílii. Kdyby alespoň NATO nebylo dpředu varováno.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (wd43) (16.6.2024 8:55) reagovat
Marketo, myslim ze presne tak to bylo, je a bude

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (Markéta Adamová PekarováRP (16.6.2024 8:42) reagovat
Byla by sranda kdyby rusáci zaútočili na nato a to by odoloavalo tři dny a pak by došla munice a museli by se vzdát. Pražská kavárna by vybuchla vzteky a za všechno bychom mohli my dezolati a nikoliv nato. Pak by převlékli kabát a byli by to největší proputinovci na světě a my dezolati bychom byli zase protiruské onuce....

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (:.) (16.6.2024 8:41) reagovat
NATO je jediná spolehlivá záruka nenapadení daného státu rusáky. Ukrajina není v NATO, a co rusák udělal, vidíme všichni.

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (nornikRP (16.6.2024 8:37) reagovat
Ano, kdo nechce do nato tak taky bude kouřit russacký nemytý a mít blahobyt jako ve středověku

Obrázek 'Expanze' Obrázek 'Expanze' (wd43) (16.6.2024 8:25) reagovat
...protoze kdo nechce do NATO je ruSSka filcka a dezolat, bud NATO nebo ruSSaci - zadna jina volba neexistuje! B-)

Strana 2/2. předchozí 1 2