Odebírat | ||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 23:04) | reagovat | |
Voděj tě za nos, Němci se fakt nebáli ČSR a Polska. Mám přečteno prakticky vše tady od 1933 do 1945 , doporučuji [odkaz] . Ale asi jsi rád voděnej za nos. Staroušci nedají na německé vylhané deníky dopustit. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 22:59) | reagovat | |
jo, kmikale, denni deniky pilotu Luftwaffe jsou skutecne skvely zdroj informaci o tom jak to v Nacistickem Nemecku fungovalo, a proc ti Nemecti vojaci sli bojovat - primo od zdroje. Ale kdyby sis to precet, mozna bys zjistil, ze vsichni jsme jenom lidi, a ze valka je pekna svine, a ze to posledni co tady na Zemi potrebujeme jsou kreteni kteri povolavaji "vsichni do boje!" | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 22:57) | reagovat | |
Deníky německých vojáků a generálů jsou úplně úžasný zdroj k čemukoli. Desítky let tak Němci udržovali mýtus o čistém Wehrmachtu a zlé SS. Ale ono ne. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 22:37) | reagovat | |
...ostatne, komu pred zacatkem druhe svetove zapad pomahal? No prece Hitlerovi! Darovali mu cele Ceske pohranici. A pak byli volby, zvolili Churchilla, otocili o 180 stupnu a Hitlera uz nepodporovali. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 22:30) | reagovat | |
Tady nemce nikdo neomlouva, dodneska se za to stydi, jak naleteli na kecy o tom jak je Ceskoslovensko agresor a jak Polaci prepadli Glejvice nebo jak se ta vysilacka jmenovala - "false flag" - uci se o tom na West Pointu. Sli do toho Polska protoze Polaci je prepadli jako prvni, to vim i z deniku pilotu Luftwaffe ktere doma mam. Ale chapu, Kmikale, ze jako aparatcik placeny za sireni propagandy to musis rikat - to Nackove taky museli rikat, jak Cechoslovaci a Polaci vrazdi Nemce v pohranici... | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 22:25) | reagovat | |
sranda je, že to obhajování německa, proč chudák muselo jít v 1939 znova vraždit... máte z německé historiografie, která se snaží německo omluvit. obecně mrak "historie" v tomhle prostoru je germanofilní. Zlatá anglická wikipedie, bez nánosů nesmyslů. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 22:23) | reagovat | |
Lol to je ale blbina, ale muselo to dát práce. Rusko je agresor, Moskva bude hořet a Moskalové si ji zapálí sami. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 22:21) | reagovat | |
Kmikal vlastne naplnuje definici Marxismu o tridach utlacovatelu a utlacovanych. Ceskoslovensko a Ukrajina jsou ti utlacovani, a Nemecko potazmo Russacko jsou ti utlacovatele. Tudiz - reseni je nasnade: Znicit utlacovatele a nastolit vladu utlacovanych. Ceskoslovensko a Ukrajina pak budou vladnout svetu a na svete bude raj | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 21:14) | reagovat | |
A německé svině by udělali druhou světovou tak jako tak, i kdyby po nich nikdo žádné reparace nechtěl. A to po nich chtěli směšný zlomek částky za škodu, kterou německo v první světové způsobili. A s takovým tím sluníčkářským uvažováním "versailská smlouva na ně byla ošklivá, tak to zkusili znova." Nemáte tušení, co to jsou Němci za svině, začni Tacitem .- Germania. To je tenká knížka, tak by ti to mohlo trvat jen rok | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 21:11) | reagovat | |
j nenapsals zase nic. tohle nemá cenu bavit se s ruským vrahem. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 21:10) | reagovat | |
@kníkal: No a jsme zpět u toho, co jsem psal. Někdy si říkám, že bych ti strašně rád viděl do hlavy, abych věděl, jestli tyhle pseudohistotické řeči vedeš schválně, protože sleduješ nějaký svůj vnitřní cíl a nebo jestli si ty nesmysly doopravdy myslíš... | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 21:05) | reagovat | |
Merline, komunisti zlikvidovali venkov tím, že všem vše kromě baráku a zahrádky vzali. Většina českého venkova jsou sídla duchů a důchodců. Stačí se podívat pár km do (západního) Německa a máš tam bohaté sedláky, na vsích jsou normálně továrny (u nás takové ty nefunkční komíny). Mrkni se někdy do polské nebo rakouské vesnice, nebo si aspoň porovnej náš venkov s tím bavorským/polským/rakouským. Mrtvé vsi a největší lány v Evropě. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 21:01) | reagovat | |
Merline, v 1918 se Němci poklidně stáhli z Francie a bylo dočasně okupováno jen Porůří. Německá armáda i politické struktury dál existovaly, Němci si hned vymysleli kravinu, že vojensky neprohráli (prohráli). Takhle mírné podmínky umožnily Němcům připravit se na druhou světovou, přípravu začali roky před Hitlerem. Oproti tomu v 1945 bylo Německo okupováno celé, armáda, politická struktura byly rozbity. To se měnilo až za pár let. Německo je dodnes okupováno USA. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 20:55) | reagovat | |
@kníkal: Už jen to Německo. To v roce 18 bylo dokopáno jak bezďák v průchodu, v roce 45 bylo naopak opečováváno a byly mu dány mnohem mírnější podmínky a sankce, byla m u poskytgnuta pomoc atd. Pak ten průmysl a zemědělství jak jsi psal. No to už je vůbec něco. Víš, soudruzi udělali nepočítaně ekonomických bot, ale v zemědělství jsme byli v základních potravinách soběstační. Dnes máme kvóty na to, kolik čeho se tu může pěstovat nebo chovat, zbytek MUSÍME dovážet. Jo, volný trh ... | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 20:41) | reagovat | |
merline vyber si z těch psAudo něco konkrétně a napiš, proč je to špatně. Vy ruské čubky umíte okecávat, ale nemáte rádi slovo konkrétně, protože pak jste v háji. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 20:39) | reagovat | |
Válka ještě zdaleka neskončila, nebreč. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 20:36) | reagovat | |
Ech ... to bylo na kníkala ... | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 20:35) | reagovat | |
Někdy si říkám, že bych ti strašně rád viděl do hlavy, abych věděl, jestli tyhle psaudohistotické řeči vedeš schválně, protože sleduješ nějaký svůj vnitřní cíl a nebo jestli si ty nesmysly doopravdy myslíš. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 20:35) | reagovat | |
Mel si pravdu Merline, Kmikal tu zrejme neni od diskuze ale jen aby siril ukrajinskou propagandu a jakoukoliv nehodici se diskuzi sabotoval. PS pro Kmikala: Postavili jste nasi republiku celou svou vahou na stranu zkorumpovane Ukrajiny ktera prave prohrava valku, Kmikale, postavili jste nas na stranu porazenych, a jeste se pri tom hrde bijete v prsa ze je to tak spravne. Ale ty tu nejsi od diskuze takze veskera dalsi diskuze je zbytecna - povime si pristi rok, ahoj | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 19:44) | reagovat | |
jo a prehlid jsem, ze se ti nelibilo, ze dle me se melo nemecko dokopat v 1918. dokopalo se v 1945 a je klid. Kdyby probehla okupace v 1918 a dusledne se zabranilo aby nemecko zbrojilo, druha svetova valka by nebyla, podobne z nemecke strany nebyla treti svetova valka. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 19:25) | reagovat | |
ale mě zajímá, jak nás "podpora Ukrajiny nas jako celou republiku privedla do pruseru". od WD. Jak konkrétně, co ten ruskej debil zas vymyslel za kravinu. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 19:23) | reagovat | |
40 let moskalského protektorátu podělalo tenhle stát takovým stylem, že některé změny jsou nevratné. Namátkou, kdo měl majetek a rozum, utekl po 1948, další nejschopnější utekli po 1968. Domácí podniky byly v 1989 natolik v háji, že to tu kolonizovali hlavně Němci a odvádí se obrovské prachy na západ, to máte ten Liedl, OBI, atd, to máte japonské, korejské fabriky. Venkov komunisti prakticky zničili, proč asi papáme polské potraviny, tam si venkov zničit nenechali... stát už se nikdy nezvedne, viz deficity | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 19:04) | reagovat | |
@kníkal: No ano, volit pětikolku byla sice pitomost, ale úplně stejná, jako období předtím Bureše. A ano, 40 let tu byla vláda komoušů. Ale to už je 35 let pryč, vymlouvat se na to je na úrovní výmluv malého dítěte. Nemůžeš do konce světa vykládat, že stát si vede blbě, protože to tu před dvěma stoletími vedli komouši a my se z toho nemůžem vyhrabat. Tedy pokud nechceš vypadat jako idiot. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:56) | reagovat | |
Wd to už meleš sračky. Stát je ve srackach, ale protože volíme kreteny, nikdy se to tu nevzpamatuje že 40 let, kdy to tu bylo ruský protektorát, populace je přestárlá atd. Jak konkrétně nás dle tebe podpora za podelala? Konkrétně, ne ty jalové nesmysly | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 18:48) | reagovat | |
@kníkal: Proč je to tak, že stát s nějvětším HDP na světě se chvílemi potácí na hraně vyhlášení státního bankrotu? Chápeš souvislosti? | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 18:48) | reagovat | |
zbytecny se bavit s ekonomickym analfabetem tveho formatu, Kmikale, ty jeste porad neveris ze tvoje podpora Ukrajiny nas jako celou republiku privedla do pruseru - zatim je venku fajn, je sklizen, zatim dobry. Krize zacinaji zpravidla v zime, takze do zimy, a na jare si povime - ahoj! | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Rezident ŠtB Andrej Bureš, miliardář, oligarcha,zachránce chudých) (8.9.2024 18:47) | reagovat | |
Fialova bieda ňas napädá | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:45) | reagovat | |
My potřebujeme pomoc tak moc že nemůžeme pomahat napadenému státu? Nás někdo napadá? | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Józef Piłsudski) (8.9.2024 18:45) | reagovat | |
Kmikale Kmikale Kmikale Kmikale | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 18:44) | reagovat | |
Ne Kmikale, zasada prvni pomoci je pomoz si sam. Az potom kdyz jsi v cajku muzes zacit pomahat ostatnim. Pomahat ostatnim na vlastni ukor k nicemu dobremu nevede, jak se ostatne pristi rok dozvis | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:42) | reagovat | |
V pohodě. To už jsme moc odbočili beztak. Fascinuje mě, že ti je jedno, kdo začal válku na Ukrajině, to je přece rozhodující fakt, který nám říká zda Ukrajina vede spravedlivou válku (vede) a zda máme pomáhat. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 18:42) | reagovat | |
@kníkal: Myslíš například to, jak se jim povedlo Evropu odstřihnout od levných energií, následkem čehož nejenže jim stoupl dovoz energií do Evropy za super ceny, ale ještě jim část konkurence zkrachovala a část přesunula provoz právě do Států, protože tam jsou energie mnohem levnější. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 18:35) | reagovat | |
Jo Kmikale, a videl si kolik USA za posledni 4-5 let natiskli dolaru? HDP pujde vzdycky nahoru kdyz zacnes dvojnasobit trojnasobit objem penez v obehu behem par let - to je cista matematika, s opravdovou hospodarskou produkci to ovsem ma jisty hacek... Ale to ti vysvetlovat nebudu, nepochopil bys to | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:34) | reagovat | |
To mi nemusíš věřit, to jsou veřejná čísla. A jak že USA tyhle z EU? Buď konkrétní ať se zasmějeme. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 18:32) | reagovat | |
@kníkal: Skoro bych ti věřil, kdybys to nebyl ty. Sice čísla neznám, ale trend ano. USA si vylepšují ekonomickou bilanci na úkor Evropy. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:25) | reagovat | |
Viděli jste USA HDP na hlavu, jak jde nahoru a jak je EU v píce asi už o 50 %? | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 18:20) | reagovat | |
Heh, Amerika měla málokdy tolik vnitřních problémů, kolik jich dokázala vyrobit Bidenova administrativa. A řeší je fakt tragickým způsobem, v arabském světě se moc nevede, tak dojí Evropu. A to velmi úspěšně. A za potlesku idiotů, jako jsi třeba ty. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 18:17) | reagovat | |
mrdline, Amerika je hodně daleko od problémů způsobených Demokraty. Aktuálně je na stole odvracení problémů hrozících návratem psychopata do Bílého domu - to poslední, co svět potřebuje, je americký izolacionismus. Jasně, že jednou bude prezidentem opět Repulikán - kdy, to záleží jen na tom, jak rychle a důsledně se zbaví maga kultu a vrátí se k nějaké normálnější politice, která jim přivede i voliče, kteří mají měřitelné IQ. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 18:13) | reagovat | |
@:. Třeba já doufám, že vyhraje Kamala. Další období demokratického prezidenta přivede Ameriku do takový problémů, že se možná několik dalších let nebudou srát do jiných zemí a budou si doma řešit svoje vlastní trable. No a nebou už budou tak v hajzlu, že to všechno vezme rychlý průběh a bude taky po starostech. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:12) | reagovat | |
Rusaky a další fašouny v 2014 nabejcilo tohle. Ukrajinci se hlásí k západu, rusáci jsou nějajá iterace mongolské říše. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 18:09) | reagovat | |
Jak, uhýbat od tématu? Ty říkáš, že jsi zvědavý, co budu říkat příští rok, a já říkám, že nevím. Kde je uhýbání od tématu? | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 18:05) | reagovat | |
Říká někdo, kdo utek k hypotetické budoucnosti lol | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 18:03) | reagovat | |
uhybani od tematu je jasna znamka nejistoty v kramflecich | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 18:03) | reagovat | |
Příští rok? Hele nevím, občas řeknu Dobrý den, Děkuji, Prosím, Na shledanou. Ale jinak nevím, možnosti jsou docela široké. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 18:00) | reagovat | |
Ja sem jenom zvedavy co budete rikat pristi rok vy dva a vasi kolegove | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 17:57) | reagovat | |
Víš, co? Zlepšíme to: Až vyhraje Harris, budeš v každé následné reakci na mě psát, že jseš debil. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 17:53) | reagovat | |
Ja se nesazim, trojtecko, ja vidim uz ted jak to bude. A Ceska Republika pak bude totalne v prdeli. Diky trojtecko, diky Kmikale, dobre jste poslouzili svym panum. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 17:45) | reagovat | |
wd43: Na to zvolení trumpa prezidentem USA se těším. Už sis vsadil? Ten se do Bílého domu už nepodívá. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 17:44) | reagovat | |
Argumentujes něcim co se ještě nestalo. No aspoň tvůj první pokus o argument | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 17:43) | reagovat | |
Jasně, rusák jako partner našeho průmyslu. Tuhle pohádku si vykládej někomu jinému. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 17:42) | reagovat | |
Jo Kmikale, tak jen sleduj co udelaji USA az zvoli Trumpa - "Sorry man, old Joe was an Idiot, now how about we trade some oil and gas?" Nebylo by to poprve ani naposled co "zapad" ze dne na den "demokraticky" otoci o 180 stupnu. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 17:40) | reagovat | |
Wd43 Rusko bude zniceno Ukrajinou s pomocí západu i naši. My sami nebudeme ničit rusko | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 17:37) | reagovat | |
Jo trojtecko, chapu ze pro vas elfy statem placene je to prdel, ale u nas v prumyslu je to pruser jak vrata do stodoly. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 17:34) | reagovat | |
Znepřátelit si rusáky , s imperiálním fašistickým rusáckem vážně nejde být kamarád. Dokonce ani ostatní země BRICS s ním nejsou kamarád, jen využívají jeho debilní situace jak se dá. Psychopat totiž nemá kamarády, jen slouhy, onuce a nepřátele. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 17:33) | reagovat | |
"Bezpecnostni politika tohoto statu" podle tebe, Kmikale, znamena vyhlasovat ze musime znicit Rusko? Opet - dovolim si pochybovat o smysluplnosti takoveho konani, tedy pokud nejsi rusky agent jenz chce aby mel Putin material pro svou domaci propagandu. "Cumte na ty zkurveny Kmikaly z Cech, chteji nas znicit!" Vsechno co tady prohlasujes jmenem Ceske Republiky doposud pouze poskodilo Cechy, a prospelo Putinovi, Kmikale... | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (xXLečoXx) (8.9.2024 17:31) | reagovat | |
Alespoň máme zelenější trávu | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 17:30) | reagovat | |
mrdline, vzhledem k tomu, že sem v jednom kuse sypeš rusáckou propagandu (včetně keců ohledně vzniku války a ohledně Ameriky), tak se nediv, že tě tu všichni mají za podporovatele rusáků - můžeš si za to sám. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 17:30) | reagovat | |
@kníkal: Takže Evropa se rozhodne bojovat s Ruskem, protože je vedená idioty bez mozku, kteří ji klidně přivedou k záhubě naprosto idiotským rozhodnutím znepřátelit si Rusko, ale právě to Rusko je kvůli tomu to špatné a je to jeho vina, jo? Fakt jsi idiot. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Merlin) RP (8.9.2024 17:27) | reagovat | |
@:. Ano. A kdyby jen sousedy. Máš pravdu, Amerika by si fakt zasloužila pořádně přes hubu za to, jak rozesírá celý svět. Ale na to nikdo nemá. | ||
|
||
Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikal) RP (8.9.2024 17:26) | reagovat | |
Wd donbas je od 1991 součástí Ukrajiny. Tvoji ruští fasouni tam nemají co dělat. Mé názory se zcela shodují s bezpečnostní politikou tohoto státu. To ty seš putlerova onuce a jako blahosklonně hraješ že ne, ale meleš klasické ruské sračky. Rusko je agresor, Ukrajina vede spravedlivou válku a my musíme pomocí, co to jde. Ukrajina se možná stane Thermopyly Evropy, ale už to, že to radši udělají, než žít po ruském způsobu, nám ukazuje, co je zpíčená Moskálie a ty zač. | ||
|