Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicettři:
   

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 16:56) reagovat
V tomhle s Merlinem souhlasim... Myslet si ze Rusak da Donbas kvuli kterymu jich tam za druhe svetove zarvali miliony je opravdu posetile silenstvi, a kecy o tom jak je potreba "znicit Rusko" povazuju jen vodu na mlyn RuSSke propagandy, a proto mi tvoje jednani, Kmikale, prijde tak kontraproduktivni ze to az hranici s vlastizradou. Je to jako kdyby nekdo na pionyrskem tabore sel v noci vyburcovat medveda z lesa a tvrdil ze ten medved je zabijak. Tak proc ho kurva provokujes debilnima kecama?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 16:50) reagovat
Ano, v té válce už dávno jsme. Vaše lživá štvavá kampaň jede už celé roky. A to jen za jediným účelem. Zlikvidovat Rusko v současné podobě.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (:.) (8.9.2024 16:45) reagovat
V té válce dávno jsme. Dezinformační a demoralizační úsilí rusáků u nás je značné.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 16:42) reagovat
Já nemám prostředky vás někam tahat. A totální zničení Ruska... Zaslouží si to, o tom žádná. Ale bude stačit, když zanikne v této podobě fasisticke diktatury a stane se demokracii, což jevtak jako tak logicky vývoj celého světa.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 16:38) reagovat
Kmikal - ja neresim kdo to zacal. Neni to moje valka. Ja resim ze ty "me", potazmo "nas, jako Cechy" do te valky tahas a chces totalne znicit Rusko, coz je podle me silene uvazovani a mam strach ze nas lidi jako ty opravdu zatahnou do valky - tady - v Cechach. Protoze to vidim si opravdu asi prejes? Budes pak Rusakum rikat "vy jste si zacali!" - ?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 16:38) reagovat
Wd43 jen pro info, není to tak že místní chronicky ruské mrdky odpovídají za tebe. Ignoruji je.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 16:35) reagovat
@kníkal: Samozřejmě Amerika. Když rozganizovala Majdan a pro rozbouření emocí lidí nechala najaté ozbrojence střílet jak do demonstrantů, tak do policistů.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 16:23) reagovat
Wd znovu. Kdo začal válku na Ukrajině. Víš to?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 16:21) reagovat
@kníkal: Jasně vole, Rusové jsou divoká zvířata, která neumí nic, jen večer v jeskyních přemýšlet o tom, koho přepadnou a zabít. A tvůj pohled na svět je bystrý a realistický. Rozhodně nejsi magor, to ani omylem. :-D

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 16:21) reagovat
nevim kdo jde ekonomicky do haje ale nejbliz k tomu ma EU pote co se odstrihla od levnych ruskych zdroju. Dneska uz i Volkswagen premisli kterou fabriku v Nemecku driv zavrit, protoze proste EU se v soucasne dobe stala diky drahym energiim nekonkurenceschopna. Diky Kmikale, boj s Rusem na Donbase za to urcite stal!

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 16:14) reagovat
Situace [odkaz]

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 16:07) reagovat
Rusáci řešili prachy abby mohli jít vraždit. Teď jdou ekonomický do háje a je ním to fuk, protože ruský nádor vyrostl o kus Gruzie a Ukrajiny.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 16:03) reagovat
vsichni resi prachy, tvoje detinske predstavy o svete jsou smesne

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 15:46) reagovat
Rusáci prachy moc neřeší. Na tuhle vlnu dzihadu šetřili od 1991. Budou žrát kořínky, jen ať Moskálie na mapě roste jak maligní nádor na úkor okolí.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 15:15) reagovat
Amíci si to už dokonce i spočítali, o kolik tam bojují: https://www.youtube.com/watch?v=YS1s8GN77h0

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 15:05) reagovat
Ano, a o penize jde az na prvnim miste.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 15:04) reagovat
Fašistická diktatura přirozeně zkouší expandovat. Nic nového.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:59) reagovat
Ale vis, nedelej blbyho. Stejne jako vis ze na Donbase se nebojuje o nejakou Ukrajinu, ale o to obrovske nerostne bohatstvi ktere je pod nim, pro ktere si tam pres Stalingrad chtel dojit Hitler, a ktere ma v hledacku cela EU jenz slovy jeji predsedkyne shledava nespravedlivym, ze tam maj RuSSaci tolik surovin.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:55) reagovat
Bude lepší, když budeš citovat, k čemu se vyjadřujes. Stále nevím.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:50) reagovat
konkretne "znicit ruSSko za kazdou cenu" a "zadupat RuSSaky do zeme"

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:48) reagovat
Jaký můj názor, buď konkrétní

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:47) reagovat
Kmikale - Tvuj nazor na vedeni boje s ruskem je skutecne hoden jorksirskeho teriera jenz se rozhodl znicit vlkodava. My, jako Ceska Republika, jsme schopni ho maximalne tak trochu neprijemne kousnout, nic vic. Presto tady brojis proti vlkodavovi, a rozhodne chces bojovat na hranici sveho teriroria, ackoliv rozumny postup pro jorksira je vyuzit sve malickosti a obratnosti k uhybnym manevrum. Ale to uz je na tebe asi moc vojenske logiky. Ty proste rikas tady to mame pochcany, odsad se nehnem, at nas sezere..

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:41) reagovat
Wd kdo podle tebe otevřel frontu na Ukrajině?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 14:37) reagovat
@psí chlup: To jsou oficiální úsaje. Cituji: "Den před výbuchem, dne 15. října, dostali brigádníci pracující ve skladu nečekaně volno a do skladu se vypravil samotný majitel Imexu Petr Bernatík. Nezvyklé chování majitele firmy zaujalo při vyšetřování kauzy i policisty." A můžeš mi ty ukázat nějaký dokument, kde se píše, že výbušninu nastražili ruští agenti? Já takový nenašel, jen samá podezření, že by do tohlo mohli být zapojeni. Podezření, ale žádný důkaz, ani jeden.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:31) reagovat
Kmikal - ne ja nejsem v pohode ze se tu vyhazujou municni sklady do vzduchu - at uz to bylo tak nebo tak - muj problem s tebou je, ze vy ty rusy dal provokujete a vyhlasujete jim totalni valku - v podstate jmenem nasi Republiky. Pokud by pro nas Rusko skutecne znamenalo ohrozeni, nase obranna linie je nekde v Karpatach a Tatrach, ne na Donbase. Naopak - otevrit frontu primo na ruskych hranicich - to je jako dat jim vitezstvi na taliri - jak se dnes v plne sile ukazuje.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (psi chlup is v prestrojeni) (8.9.2024 14:25) reagovat
merlin: na to jsi prisel presen kde? V rusku nebo na srazu kokotu?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 14:19) reagovat
Za terorismus se to označit samozřejmě dá. Ať už to spáchal kdokoli. Terorismus je snad ale něco jiného než válečný akt. Válečný akt by to byl nejspíš v případě, kdy by cizinec s pověřením cizího státu vyhodil do luftu kasárna regulérní armády. Ovšem tohle byl soukromý sklad nějakého překupníka.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 14:16) reagovat
@kníkal: Jsi lhář, ty čechy zavraždil Čech. Jeho přítomnostz ve skladu v večer před výbuchem je prokázaná. Na rozdíl od těch dvou Rusůl, u kterých není prokázáno, že by kdy vůbec vkročili do areálu.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:14) reagovat
Wd: ty jsi úplně v poho, že tu rusáci provedli stát i terorismus a zavraždili dva Čechy... To si tu s těma outlerovcema budeš notovat. A jestli bude UA prohrávat, ořijdou další fašounské krysy jako ty a už se tu jen budete plácat po ramenou. Bude to hezké.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:13) reagovat
Merlin - je to mozne, ja ty vrbetice nijak moc nestudoval od ty doby co sem si vsiml jak kolem toho vsichni mlzi - je to kauza o ktere nic moc nevim

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (Markéta Adamová PekarováRP (8.9.2024 14:12) reagovat
Když se USA s Ruskem na Ukrajině pere, tak čína se v Africe směje. Než se nadějete bude čína africkoasijský stát. A USA s Evropou na tom nic nezmění.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:11) reagovat
kmikal - a to s tim dokopanim nemcu v roce 1918 - to si fakt delas prdel? Uz v roce 1920 ekonomove jako Keynes otevrene psali do novin ze podminky versailleskeho miru jsou natolik neudrzitelne, ze zpusobi dalsi valku. Proto po druhe svetove - presne naopak - spojenci provedli Marshalluv plan: Tedy podporu Nemecke ekonomiky - protoze bohaty nemec nezlobi! Ty si fakt vul jestli uvazujes tak ze se nemecko melo v roce 1918 zadupat do zeme, totalni vul! :-)

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 14:10) reagovat
@wd43: Vrbětice vyhodil do vzduchu majitel. Měl nelegální kšefty bez povolení a tak mu na skladu chybělo dost munice. A tímto to zakryl. Jestli mu Rusové něco dali za to, že to udělá, je napreosto neprokázaná věc. Kdyby ano, udělalo by to z nich maximálně spolupachatele, ale fakt je, že Rusové tam ty nálože nedali.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 14:08) reagovat
@jajko: "Utok vo Vrbeticich je akt vojny podla medzinarodneho prava" To mi tedy vasvětli, jak je skutečnost, že si majitel vyhodí sklad munice do vduchu, aby zakryl černé obchody a manko, aktem vojny podle mezinárodního práva. Vždyť ty meleš neuvěřitelné nesmysly.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:08) reagovat
Vrbetice jsou velmi pochybne, ale nepopiram ze to byli Rusaci, nicmene proc by to delali? Jediny duvod vyhodit municni sklad u nas by byl, ze tam znicili munici ktera mela jit na vychodni frontu - proti rusakum. Tot muj nazor, proc ty Vrbetice smrdi. Zkratka - kdyz chces posilat munici do valecne zony, pocitej s nepratelskou akci...

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:07) reagovat
A nikdo neříkal, že to bude jednoduchý. Západ udělal s Ruskem v 1991 podobnou chybu jako s Německem v 1918. Když sráčovi rozbiješ hubu a leží na zemi, dokopej ho. Protože jinak sráč vstane a znova tě zkusí zabít. Německo dokopali v 1945. Rusko to čeká.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 14:04) reagovat
Jak sem tě do toho zatáhl WD? Nebyli to rusáci ve Vrběticích?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 14:00) reagovat
Kmikale, to je vsechno moc hezky, ze jsi na spravne strane. Nicmene umeni zit casto znamena na co se driv vysrat. Misto abyste se rozhodli to zle rusko porazit ideologicky, tak jak USA vyhrali studenou valku, rozhodli jste se vyresit to vojensky i za cenu zbidaceni Evropy a nasi Republiky. Ale to je jedno. Uz nekolik let tam Russko cvici, nabira vojaky, zvysuje vyrobu zbrani - vysledek vasi snahy "porazit RuSSaka za kazdou cenu" je nepritel vyburcovany k akcim proti nam. Dekuji kmikale, zes nas dotohozatah

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 14:00) reagovat
Ukrajinci se rozhodli zrušit vlastní vojensku neutralitu a vstoupit do cizího válečného paktu. Což je něco jako kdyby ve vedlejším baráku bydlel někdo s figurou a schopnostma Karlose Vémoly a ty bys mu zašel oznámit, že ses rozhodnul přidat do bandy jeho úhlavního nepřítele. Formálně na to máš samozřejmě právo. O tom žádná. Ovšem že to reálně nebývá bez následků, nám ukázala už například Karibská krize.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 13:53) reagovat
WD Ukrajinci se k ničemu nerozhodli. Zaútočilo Rusko. A já nesázím na vítěze, jsem na správné straně nezávisle na tom, jestli vyhraje.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 13:34) reagovat
Jenže to, co píšeš ty - tedy to tvoje "ŘEŠENÍ, ne odložení problému, kdy si rusko znovu nastřádá na džihád a zkusí to znovu" se netýká lokální války na Ukrajině. To je tvoje touha změnit studenou válku ve válku horkou a Rusko válečně zlikvidovat. Protože ani Rusko ani USA se samozřejmě bez boje porobit nepřítelem nenechají. Neboli to tvoje přání "řešení" je naprosto jasné.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 13:33) reagovat
kmikal: Studená válka trvá už od konce 2. světové války. A její součástí už byl nespočet různých lokálních válek, krizí, eskalací atd. atd. A VŠECHNY skončily, aniž by přerostly v 3. světovou válku. Neboli i lokální válka na Ukrajině může skončit jinak než 3. světovou válkou. Ale samozřejmě se musí počítat s tím, že Rusko i USA budou dál rozpoutávat další lokální války, převraty, krize atd. atd. To je smutný fakt.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (DQDLMRP (8.9.2024 13:23) reagovat
Kníkal se už úplně třese, až bude mít tu čest zemřít za zachování západní demokracie a západních ideálů. Zatímco nejrůznější Fialové, Foltýnové a Řehkové se budou v krytu cpát chlebíčkama a čekat, až se to přežene. Pak se budou pěkně bít v prsa, jak toho zlého ruSSa porazili. Zatímco kníkal bude pomalinku chcípat s ustřelenou nohou v zákopu kdesi na haličský frontě.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (DenisFazekashiRP (8.9.2024 13:22) reagovat
Soudruzi poláci jsou dost woke, když to vyfrkli i včetně cyklostezek

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 13:21) reagovat
Ano - na skamaradeni potrebujes dve strany: Vy, Ukrajinci, jste se rozhodli bojovat do posledniho muze a s RuSSakem se nikdy neskamaradit, tak ted bojujte, bojujte do posledniho muze, a do posledni koruny v Ceskem rozpoctu. Problem Kmikale je - ze tuhle valku Rusko evidentne vyhrava, vsadil jsi na prohravajiciho kone a ted vase chybna sazka znamena zbidaceni cele nasi Republiky. Dekujeme Ukrajincum mezi nami, ze nam pomohli dostat nasi republiku na jejich uroven! Diky, Kmikale!

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 13:16) reagovat
wd43: na skamarádění potřebuješ ale dvě strany. Pokud jedna strana vraždí ve tvé zemi lidi (Vrbětice), vede kořistnickou a vyhlazovací válku proti státu, za to že se chtěl přidat do naší party, pak to úplně neklapne. Až rusko prohraje, padne fašistická diktatura a patrně tam vznikne normálnější vláda, se kterou se bude možné někdy bavit. Teď to samozřejmě možné není.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 13:13) reagovat
Normalni reseni by bylo s rusakama se skamaradit, vole, a brat ty jejich levne zdroje za levno, a plati jim za to treba skodovkama.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (jajko) (8.9.2024 13:12) reagovat
wd42 ty ruske hovno nevsimol si si ze rusaci zacali totalnu vojnu? Cca 2 dekady dozadu proti kazdej demokracii na svete, a od 2022 opakovane spievaju o tom ako vyhladia vacsinu Europy vratane teba. Utok vo Vrbeticich je akt vojny podla medzinarodneho prava, uz horsie vojny zacali pre menej. Ano mozes ustupovat, aj hitlerovi sa ustupovalo az kym nebolo kam, presne podobnymi prizdisracmi ako ty

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (jsem merlinuv scvrkly nevakcinovany penis) (8.9.2024 13:08) reagovat
ale jo kuci ja rad lizu chlupatou nemytou ruskou prdelku

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 13:07) reagovat
Chápu, že se vám ta válka nelíbí, umírá se tam, trvá to už skoro jedenáct let. Ale tak se to prostě někdy stane, fašistické diktatury prostě útočí na demokratické státy. Může to trvat klidně desítky let, v historii takových válek bylo. Jaké konkrétně vás napadá řešení než porážka Ruska? Myslím ŘEŠENÍ, ne odložení problému, kdy si rusko znovu nastřádá na džihád a zkusí to znovu.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (To tvoje přání je dost jasné) (8.9.2024 13:04) reagovat
Ty si přeješ, aby to skončilo způsobem, o kterém lžeš, že je jedinou možností. Neboli si přeješ přesně to, co psal wd43.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 12:57) reagovat
Ne. Já si přeju aby to okamžitě skončilo. Že ti z toho, co jsem napsal v hlavě vzniklo tohle, to bude nějaký hlubší deficit chápání textu.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 12:56) reagovat
Aha, takze priznavas ze si skutecne prejes totalni valku. Dekuji za potvrzeni, ze jsi totalni magor B-)

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 12:53) reagovat
Někdy to tak dopadne a nedá se nic dělat. Prostě není jiná možnost. V první světové nebyla jiná možnost, než porazit Němce, v druhé světové nebyla jiná možnost než porazit Němce, ve třetí světové není jiná možnost než porazit Rusáky.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 12:39) reagovat
no, kmikale, navzdory vsem vasim kecum mi to tak jasne nepripada. Ja sem se nikdy mezi vas a rusaky nechtel plest, ale sere me ze tam do te sve valky zenete celou nasi republiku. Jste jak smyslu zbaveni. Sun Tzu vam nic nerika, protoze kdybyste chteli rusa skutecne porazit, nechovate se jak jorksirove co stekaji na vlkodava ze ho porazi...

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (kmikalRP (8.9.2024 12:36) reagovat
wd43 roztomilý nesmysl jsi napsal. Války mají různé příčiny, průběhy a konce. U této je naprosto jasné, kdo je agresor, kdo je napaden. Ta válka má jedno pozitivum (stejně jako měla pandemie), ukáže se kdo je zvrhlej dement, třeba tak, že vyčítá napadenému, že přilívá do ohně.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (wd43) (8.9.2024 12:33) reagovat
(Metzgermeister) - valka je jako retezova reakce krivd a vendet a pokud se lidi nebudou snazit tuto retezovou reakci zastavit, ale naopak zacnou prilivat do ohne aktivnim provokovanim dalsich nepratelstvi - jako to delate vy, Ukrajinci, pak se valka nezastavi a driv nebo pozdeji se z toho stane totalni valka. Wolt Ihr den totalen Krieg?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 12:28) reagovat
@Metzgermeister: Aha. Ovšem pokud jsi neutrální, tak která strana je nepřítel?

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MetzgermeisterRP (8.9.2024 12:24) reagovat
A jsme zpátky u snah o relativizaci a mezinárodní izolaci. Hlasitá neutralita je efektivně totéž jako spolupráce s nepřítelem.

Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' Obrázek 'kjonec polske dalnice u ceskych hranic' (MerlinRP (8.9.2024 12:22) reagovat
@Ruské lži?: Jak zatím, vole? Ta dálnice tam není už teď a vy tvrdíte, že je to díky tomu, že polsko nemá proruské šváby, které tedy my taky ne, ale jen zatím. Vždyť to nemá ani hlavu, ani patu.

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující