Nalezeno 157 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátjedna:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (MerlinRP (15.9.2024 10:11) reagovat
@:. Ukrajina je vedena neonacistickou klikou, která se otevřeně hlásí k tradicím nejodpornějších válečných zločinců z druhé světové. To mi přijde jako dobrý důvod k eliminaci. Je to vřed, který je třeba vyříznout hned v zárodku. A taky se to stane, s tím se nějak smiřte.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (:.) (15.9.2024 10:08) reagovat
Každý, ale každý udělal nějakou krávovinu vůči sousedům, za kterou dostal přes píču. Ukrajina byla napadena rusáckem jen tak, na rusácko nijak neútočila.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (MerlinRP (15.9.2024 10:07) reagovat
@miko: Každý z mnou uvedených států byl "svrchovaný stát, kterého hranice se dle mezinárodního práva respektují". A přesto byly všechny napadeny bez větších protestů OSN, kolikrát vlastně i se souhlasem OSN. Na tom není nic, co by se dalo vytrhnout z kontextu, vole.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (mikoRP (15.9.2024 10:03) reagovat
" svět takto rozhodně nefunguje" - to je jenom ruska predstava, ze neexistuje pravo, ze neexistuji svrchovane staty, ze neexistuji hranice. ... a ty priklady jsou vytrhnuty kazda ze sveho kontextu, debile. smir se s tim, ze rusak je agresor a pekne za to zaplati

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (MerlinRP (15.9.2024 10:00) reagovat
@:. "Tady není moc o čem se dohadovat. Ukrajina je svrchovaný stát a dle mezinárodního práva se hranice svrchovaných států respektují." To jsou hezká vzletná slova, vole. Nevím, kde jsi celký svůj život spal, ale svět takto rozhodně nefunguje. Protože stejně svrchovaný stát byl i Irák, Afghánistán, Sýrie, Líbie, Jugoslávie, Somálsko, Jemen atd atd. A přesto byly tyto státy napadeny a vůbec nikoho to nesralo. Máme slova na papíře, oháníme se jimi a nebo si jimi utíráme zadek podle momentální potřeby.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (MerlinRP (15.9.2024 9:54) reagovat
Bandera byl ve vězení proto, že chtěl Ukrajině vládnout sám, aby mu do toho Němci nezasahovali. A nebyl někde v koncentráku s ostatními vězni, byl hezky ve vlastním fešáckém domku, kde se k němu chovali jako k německému důstojníkovi v domácím vězení. A když byl propuštěn, padli si se Šuchevičem do náruče a plácali se po zádech, jak to všechno dobře dopadlo.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (mikoRP (15.9.2024 9:52) reagovat
pockej, zas prilitne blb, ze neco jako mezinarodni pravo neexistuje - to uz tvrdil nekolikrat :-D

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (:.) (15.9.2024 9:43) reagovat
Tady není moc o čem se dohadovat. Ukrajina je svrchovaný stát a dle mezinárodního práva se hranice svrchovaných států respektují. Nikoho nenapadla, naopak byla napadena, a proto se jí - v souladu s mezinárodním právem - různými způsoby pomáhá. To, že agresor porušil nejen mezinárodní právo, ale i své přímé závazky, to, že agresor páchá válečné zločiny, a to, že agresor dělá rozsáhlé vlivové operace po celém světě, za což všechno dostává o to víc přes tlamu, jsou už jen třešničky na dortu.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (mikoRP (15.9.2024 9:40) reagovat
jenomze proc? protoze to byl odboj proti rusakum, kteri ukrajince vrazdili, jak mohli, po milionech. proto zpocatku vypadala nemecka vojska jako mensi zlo. ale zbytek je pekna bolsevicka masirka, kterou kremloboti radi prehaneji. mnoho sovetskych zverstev pripisuji banderovcum (jako nebyli to svatousci, o tom zadna, jenomze vetsinu valky stravel v nemeckem zajeti - to jaksi kremloboti taky zapominaji rikat, takze se vlastne ani vojenskych akci nezucastnoval. proste ruska (exsovetska) propaganda jede

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (MerlinRP (15.9.2024 9:30) reagovat
Tady není moc o čem se dohadovat. Ukrajinské vedení se odkazuje k tradici Stěpana Bandery a Romana Šucheviče naprosto otevřeně. A každý, kdo v tom tyto lidi podporuje, je bezectný nacistický zmrd. Tím to končí. Banderovci byli váleční zločinci, kteří mají na svědomí přes sto tisíc civilních obětí. Ani Stalinova NKVD nazabila tolik polských vojáků, kolik civilistů dokázala zabít UPA. A nejen zabít, mučili je, znásilňovali, zaživa upalovali, řežali pilou. Ne, kdo se zastává Banderovců, je obyčejný hajzl.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kakamura) (15.9.2024 9:04) reagovat
mimo miko nerozšiřuje se, zatímco se rozšiřuje, NATO, to jsou ty tvé paradoxy :-D

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (mikoRP (15.9.2024 8:59) reagovat
a to jsou fakta. pres ne nejede vlak. blbe, muzes se snazit jak chces, ale skutecnost zadnou ruskou zkazkou nezmenis.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (mikoRP (15.9.2024 8:57) reagovat
ten blb jeste furt prekrucuje realitu? ze ho to jeste bavi ... (schvalne) nechape, ze NATO se nerozsiruje, to dela rusko vojenskym obsazovanim suverennych statu. do NATO se dobrovolne vstupuje a i to az po schvaleni clenskymi zememi. a do nejakeho vojenskeho spolku se nevstupuje z pleziru, ale obycejne kuli bezpecnosti pred existujici hrozbou. a ze rusko hrozbou pro mensi okolite staty je, do uz dokazalo nespocetkrat. rusko nema pravo se srat do politiky jakekoliv zeme. natoz ho napadnout a delat tam teror

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (:.) (15.9.2024 8:22) reagovat
blmblbe, rusáka nikdy nezajímala bezpečnost v Evropě. Jeho zajímá jediné - velké říše od Vladivostoku po Lisabon. Co přesně je tam k jednání? Jako že co se mu milostivě nechá letos a co se mu dá příští rok? Nasrat. Bezpečnost v Evropě zajišťuje primárně NATO, dělá to aktuálně i podporou obrany Ukrajiny. Za normálních okolností by bezpečnost byla zajištěna prostou lidskou slušností, kdy se dodržují smlouvy a neútočí se, ale toho rusák není schopen, a aktuální prioritou je ukončit jeho imperiální ambice.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 3:03) reagovat
A jestli jsi do ted nevidel mapu a srovnavas hranici Ruska s Finskem a Ukrajinou, tak ti neni pomoci. Nejde o binarni rozsirovani NATO, kde zalezi jen na tom, zda stat je/neni v NATO (vzdyt dusledne vzato Rusko sousedi s USA), ale zalezi na tom, jaka ta hranice je a kdo je za ni. Ukrajina proste neni Finsko a ze je pritomnost NATO na Ukrajine pro Rusko neprijatelna avizovalo desitky let. O Finsku totez nereklo Rusko nikdy. No a ta tva predstava o kapitulaci Ruska je uz uplne mimo, bez se radsi prospat.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 2:59) reagovat
Rusko se do posledni chvile snazilo s USA resp. NATO jednat o nejakem bezpecnostnim usporadani v Evrope, aby mely obe strany zaruky a klid. Bohuzel USA se o tomto jednat odmitli s tim, ze prece Ukrajina si muze delat uplne co chce a Rusko to musi trpet. Jakoby uplne zapomneli, ze pred 60 lety se sami zachovali uplne jinak, nez ted vyzaduji. No a kdyz tedy selhala diplomacie, tak zustala posledni moznosti valka. Ukrajina mohla kdykoliv rict, ze do NATO nechce a ze zustane neutralni. Bohuzel to neudelala.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 2:57) reagovat
Kdyby svet fungoval podle tvych naivnich pravidel, tak pri kubanske krizi mohly USA jen smutne sedet s rukama v kline a koukat, jak Soveti na Kube rozmistuji sve rakety, protoze Kuba byla preci suverenni zeme a USA nemely zadne pravo se plest do toho, co si na svem uzemi dela. Jenze tak to nebylo, protoze tak realny svet nefunguje. USA proto zahajily jen namorni blokadu a do utoku na Kubu moc nechybelo, nicmene se podarilo dohodnout cestu jak deeskalovat situaci. Ve 2020 se s Rusy USA bavit odmitli.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 2:40) reagovat
Mimochodom, aké pravidlá? Že kto susedí s RF, nesmie vstúpiť do NATO? Lebo súdruhom je to proti vôli? Desaťročia prehrávajú a slabnú, teraz to chceli zmeniť a iba to urýchlili. Veď "zastavili" rozširovanie NATO - Fínsko, Švédsko... Len tak ďalej, súdruhovia. UA v prvý deň vojny prehrala? Nuž, chcel by som vidieť Tvoj výraz v tvári, keď Moskalovia budú donútení podpísať mier za podmienok Ukrajiny. "Dočkaj času jak hus klasu" - hovorí jedno slovenské príslovie.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 2:33) reagovat
Aha, čiže ak pri kubánskej kríze boli politici v USA inteligentní, z toho vyplýva, že dnešní moskalskí politici sú dementi. UA sa mohla a mala sa ľahko vyhnúť vojne? Akože dobrovoľne sa vzdať Krymu aj Donbasu? A o pár rokov dobrovoľne zaniknúť a odovzdať sa moskalským spasiteľom? Tak nejako ako sa mohla a mala vyhnúť vojne a bombardovaniu GB v 1940 a uzavrieť "mier" (kapituláciu) s Ríšou? UA sa pri rozpade ZSSR vzdala atómových zbraní výmenou za záruku zachovania svojich hraníc.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 1:41) reagovat
Ja ani Moskva jsme si ta pravidla nevymysleli. Ve dvaasedesatem taky USA nerespektovaly suverenitu Kuby a jeji plne pravo si tam rozmistit sovetske rakety. Plan na napadeni Kuby byl jiz vypracovan a Kennedymu doporucen, nastesti ale tehdejsi politici nebyla prerostla decka a nasli cestu k deeskalaci situace. To se bohuzel ted nepovedlo, protoze zapad nema diplomaty, ale jen deti co si na ne hraji a predhani se v patetickych gestech. Ukrajina prohrala prvni den valky, ktere se mohla a mela snadno vyhnout.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 1:23) reagovat
Pardon, Moskália nie prehráva - už prehrala. Len kým prestane kopať v smrteľných kŕčoch, tak ešte niekoho dokope, ešte to potrvá, kým prestane spôsobovať bolesť.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 1:21) reagovat
Aha, čiže preventívna agresia. Odmietanie suverenity iného národa. Ukrajina nemá právo vstúpiť do NATO, ak jej to nedovolí jej bývalý okupant - Moskália. A Moskália má právo vpadnúť na Ukrajinu, preventívne. Tak si to prečítaj ešte raz, či to má niečo spoločné so zdravým rozumom a s rešpektovaním samostatnosti susedného štátu. Moskália, exZSSR, prehráva s Amíkmi. Aj sviňa, keď ju strelia, ešte kope - hoci už je prakticky mŕtva.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:50) reagovat
Tohleto "Amíci mali základne na Ukrajine" je asi jako rikat "Proc odpoustite prehrady? Copak ono prsi? Ony jsou zaplavy? Tak proc je odpoustite, kdyz jeste zadne nebezpeci nenastalo?" Je to uplne stupidni pokus zpochybnit, ze je legitimni v pocitu ohrozeni resit problem preventivne a necekat, az nastane nejhorsi. A ze se Rusko rozsirovanim NATO citilo ohrozeno, to davalo najevo desitky let. Jen zapad misto respektovani vzdy arogantne a prezirave udelal Rusku naschval, az jednou tu cervenou caru prekrocil.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:47) reagovat
Jiz v roce 2008 v zaveru summitu NATO v Bukuresti NATO konstatovalo, ze Gruzie a Ukrajina se stanou cleny. Toho roku zacaly problemy Gruzie a Ukrajiny, zaroven si nevybavuju, ze by se kterakoliv z dotcenych zemi ohradila, ze se NATO nikdo neptal a ze si nepreji, aby NATO vydavalo podobna prohlaseni. Zakladny USA na Ukrajine zatim nemely, to by se ale po vstupu UA do NATO s velkou pravdepodobnosti zmenilo. To melo Rusko jako cekat, az se to stane? Tys nikdy neresil nic preventivne driv, nez to nastalo?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 0:37) reagovat
Aha, čiže Ukrajina mala podanú "prihlášku" do NATO? Alebo Amíci mali základne na Ukrajine? Preto ich Moskalovia napadli? Sorry, toto je jeden z elementárnych blábolov moskalskej propagandy. Útočím na iný štát, lebo ohrozije moju existenciu! Chujovina ad ultimum.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:35) reagovat
blm je rad debilem, attention whore, jinak nez debilitou neupouta pozornost

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:33) reagovat
Ne, nesnazi. Tyhlety kecy o tom, jak se nezastavi driv nez na Azorech, jsou jen ublizene fnukani a hystericke prehravani reality. Na Ukrajine se nehraje o nic vic nez o NATO, co se neustale priblizuje bliz a bliz k Rusku. To desitky let rikalo, ze NATO na Ukrajine je pro nej neprijatelne a dokud byla Ukrajina neutralni, tak byla v naproste pohode a Rusko ji nijak neohrozovalo. Proste rakety a vojska NATO na Ukrajine nebudou a basta. Jakmile to Ukrajinci pochopi, tak bude po valce. Snad jiz brzy.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 0:29) reagovat
@blm: ale Moskalovia sa nám teraz snažia niečo spraviť. Ak by prešli Ukrajinou, pôjdu ďalej na západ, chceli by minimálne obnoviť východný blok, ideálne sa zastaviť až pri Atlantiku. Hovorí Medvedev, Solovjov, Lavrov a ďalší. Chcú Ťa zabiť Nemci? Ja ten pocit nemám. No zo strany Moskalov mám oprávnené obavy.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:23) reagovat
blm no jo, snowflake co neveri na neci vinu. nenavidim nemce skoro stejne jako rusaky a je to racional. Nemce bych nepozdravil, stejne jako Rusaka.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 0:22) reagovat
@kmikal: ale to je vynikajúco vystihnuté - krvná pomsta. Toto by sa dedilo na Ukrajine dlho, keby nebol Kremeľ spálený a rozdrvený na prach (čo bude). Krv nie je voda. Zabíjanie a únosy detí nesmú byť ani zabudnuté, ani odpustené. Слава Україні!

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:21) reagovat
blm, proc mi rikas pedous, nekdo tu mel v PDF tvuj pedo pripad a bylo to cteni, ty same fraze jako tady, ses fakt prase. Myslis, ze to hodis na me, jako jste zkusili hodit vyhlazeni Buči na Brity.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:21) reagovat
Greywolf: Spravne, mne osobne Naciste nic neudelali, protoze jsem se narodil az desitky let po konci jejich rezimu. Kdyby mi bylo pres 80 a pochazel jsem z Lidic, tak bych mluvil jinak, ale nejsem ani jedno. Tim nepopiram, co Naciste spachali za zverstva, ale je to pro mne kapitola z ucebnice. Mam je proto nenavidet? To bych ale musel nenavidet Rusy, Nemce, Turky (ti se nas taky snazili dobyt), jake dalsi narody, co mi nikdy nic neudelaly, bych mel jeste nenavidet? A je to fakt rozumna zivotni strategie?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:18) reagovat
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), ja nic neodhalil, ja to celou dobu moc dobre vedel. A prohlizec mi po najeti na odkaz ukazuje URL v takove bubline vlevo dole. Kontrola odkazu tak zabere zhruba ctvrt vteriny, to fakt neni nejaky tvuj win. Jak ses starej a jak ses pedous, tak ses blbej. A byt tebou, tak o krevni mste moc nemluvim, pedofilcko.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:15) reagovat
ale dezochcata jsem pakrat v noci pfisnul, ma docela fajn dceru, riskuje asi jen kvuli senilite. Hrozne vas putlerovo kurvyx ukolibava senilita, asi pak prestavate chapat, ze pro nekoho muze byt ok krevni msta, protoze teprve ta ma v nekterych pripadech smysl. To sem se naucil od ukrajicu od ohne.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 0:12) reagovat
@blm: ani Tebe osobne nič nacisti nespravili (predpokladám). Čiže Lidice sú OK? A máš či nemáš rád nacistov? Ak nie, prečo? Nič Ti osobne nespravili! B-)

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:11) reagovat
blm ok odhalil jsi me, ja vas nikdy nezkusil phisit, ale jen ten pocit, ze musi dycky premyslet nad url na ktere klikas ji bozi. a neprestane to ;)

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (15.9.2024 0:09) reagovat
@blm: Ty nie si blbec, primitív - myslím, že si inteligentný človek. Máš niektoré názory, s ktorými absolútne nesúhlasím a nikdy nebudem. Nesnažím sa Ťa presvedčiť, nemusíme sa zhodnúť. No debata s Tebou väčšinou niekam vedie, na rozdiel od viacerých "mentálnych atlétov" tu na roumingu. Rešpektujem Tvoj "pohľad na svet", aj keď s ním nesúhlasím.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:08) reagovat
Ale vzdyt ty davas odkazy jen na levicacke blogy, CIA fasady a dalsi weby ktere neovladas, tak na co si tu porad hrajes?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:06) reagovat
blm ty ses naučil neklikat na url. dokonce i na url od peti mych mistnich zavedenych profilu. nad tebou a merlinem rad chilluji, jsi chranen. dezochcat neni chranen, ;)

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (FRRP (15.9.2024 0:05) reagovat
Snizim level: Sorac vole, obcas se necham unyst kokotama!

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:04) reagovat
FR: Cloveku, kteremu je dnes 38, tomu osobne Rusove nic neudelali. Jeho nenavist k nim je tak naucena a prevzata a nevychazi z osobni zkusenosti. Zkus cist vice pozorne, protoze jsem to "nic neudelali" vzdy vztahoval ke konkretni osobe pisatele, kteremu jsem odpovidal. Zobecnenim jsi uplne zmenil vyznam.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:03) reagovat
FR narazil jsi na tema, ktere je o mnoho vejs nez rozumove schopnosti toho, co tu v tomto state zbylo. Necekas odpoved doufam ;)

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (15.9.2024 0:02) reagovat
Hele frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), ten larp na to, ze vidis nase IP v nejakem logu, byl zabavny tak prvnich 30 vterin. Od te doby je to hluboce trapne a ubohe. Musis vymyslet neco noveho, timhle se jen ztrapnujes.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (FRRP (15.9.2024 0:01) reagovat
Rusove nic neudelali? Za pul stoleti splachli inteligenci z naseho statu tak, ze jeste po 70 letej tu maj lidi nazory jako blm, merlin. Nic horsiho si predstavit neumim.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (15.9.2024 0:00) reagovat
chybi mi tu dezochcat, jedinej z mistnich putlerovcu bez VPN, byla prdel sledovat jak dlouho je v praci a doma. Jsem se podle nej naucil jak ma plebs svatky.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (14.9.2024 23:56) reagovat
Jo, Baarova, vole. :-D Ty ses taky kokot.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (14.9.2024 23:55) reagovat
Hele blm, jak se jmenuje tvoje matka křestnim? Zkouším jistý rituál, třikrát fungoval i když to nedává smysl. S křestním funguje líp. Je to Lída?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (14.9.2024 23:52) reagovat
Je mi asi tak nejak jako tobe. Proto vim, ze ti Rusove osobne nikdy nic neudelali a veskera tva nenavist k nim je prevzata z okoli a z medii. Nekdo te naucil nenavidet lidi, ktere jsi nikdy nepotkal a co ti nic neudelali. A tobe to pripada normalni a za zmanipulovane povazujes druhe. Cim jsem prosimte zmanipulovany, a jeste k tomu komunisty? Nikdy jsem je nevolil, nikdy jsem komunistou nebyl, nikdy jsem s nimi nesympatizoval. Kde je nejaka manipulace?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (kmikalRP (14.9.2024 23:52) reagovat
Blmátko, rusofašounské kurvě je z principu odepřeno soudit, zda Ukrajinci mají nebo nemají Umírat pro svobodu své země. Taková kolaborantská kurva jako ty nemá cenu bakterie na patě Ukrajince, máš podobnou hodnotu jako ruské zombie, které se od zombie liší jen tím, že mají rakety a centrální zombie (putlera) po jejíž zabití toho necháTE,.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 23:34) reagovat
@blm: a Ty by si sa v '38-39 pridal k heinleinovcom? Tak trochu paralela. Aj keby národ ukrajinský zanikol, no zabránil by tým vpádu moskalov do Európy (kde žiješ aj Ty, vieš?), bude niesť v histórii večnú slávu. Sú aj dôležitejšie a väčšie veci než Tvoj život. Možno si nad tým ešte takto nepremýšľal.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 23:29) reagovat
@blm: na urážky ad hominem nereagujem. Starý otec z otcovej strany je plukovník vo výslužbe (nar.1940), syn kulakov. Rozumiem, vstúpil do strany, do armády, aby mohol ísť na školu. Mal pod sebou stovky ľudí, učil pyrotechniku. Že v 50-60-tych rokoch išiel s dobou, to mu nevyčítam. Že je komunistom dnes? Smutné. A zmanipulovaný si iba Ty, komunistickou propagandou. No asi to nedokážeš vidieť. Koľko máš rokov, pane? Nekonfliktná otázka.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (14.9.2024 23:25) reagovat
Ne jsi kokot. To jejich uzasne braneni jen oddaluje uplne stejny konec, jen se pri tom sami genociduji. To je fakt skvely napad, totalne se dojebat, aby nakonec prijali jen horsi verzi toho, co meli na stole na samotnem zacatku. Demograficky je uz Ukrajina mrtva a nema zadnou budoucnost. Teda pokud nedovezes doslova miliony negru a temi hrdinny Ukrajinsky narod nenahradis. Jen si nejsem jisty, jestli Ukrajincum stalo za to zemrit za to byt nahrazen jinymi. Osobne mi to prijde hloupe.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 23:22) reagovat
@egal: Ukrajinci nie sú pre mňa bohovia a Ukrajina nie je Atlantída. Veľmi ich obdivujem, ako dlho sa dokážu brániť molochovi z východu. Akú majú národnú hrdosť, vlastenectvo. Na Slovensku nám "bezmozci" ukradli našu krajinu - Uhrík, Mazurek, Kotleba, predovšetkým Fico, Blaha, Harabin. Banda z krajnej pravice a hlavne ľavice. Som smutný, že keď vidím slovenský štátny znak, trochu sa hanbím, kvôli týmto vlastizradcom. Keď vidím ukrajinský trizub, cítim hrdosť. Som teda srdcom Ukrajinec?

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (blm v prestrojeni 4) (14.9.2024 23:22) reagovat
greykokot: To je mi lito, ze jsi tak zmasakrovany propagandou. Jestli ti je 38, tak ti ani komunisti ani Rusove nikdy nic neudelali. V 89. ti byly tri, nanejvys ctyri, nic si nepamatujes a nijak se te tehdejsi rezim nedotknul. Rok 68 je jen kapitolou z ucebnic dejepisu, stejne jako treba Protektorat za nacistu. Ale system ti vstipil nenavist k Rusum. K Nemcum, co nas narod planovali zotrocit a ze znacne casti vyhladit, k tem ale ne. Jen k Rusum. Jsi tak zmanipulovany a jeste jsi na to hrdy. Debile.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 23:16) reagovat
@egal: nepopieram historické fakty, nepopieram chyby, krutosti a vraždy, ktoré sa stali. Ani na Ukrajine, ani za tzv. Slovenského štátu. Stepan Bandera je na Ukrajine národným hrdinom, to je fakt (veľmi kontroverzná osoba). Nie som banderovec, ale ak ma tak nazve Merlin, lichotí mi to - pretože ma spája s Ukrajinou. Moje srdce je modro-žlté, to nezmením. A nemám záujem tu na roumingu ani inde šíriť nenávisť. Nemusíte súhlasiť, možno však pochopíte.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (egal) (14.9.2024 23:13) reagovat
В Украине самый высокий уровень смертности в мире и самый низкий показатель рождаемости./Ukrajina má najvyššiu úmrtnosť na svete a najnižšiu pôrodnosť. # https://strana.today/news/471971-kakoe-mesto-v-mire-u-ukrainy-po-urovnju-smertnosti-i-rozhdaemosti.html

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (egal) (14.9.2024 23:03) reagovat
greywolf 20:48 # В Польше пригрозили жесткими мерами, если Украина не найдет решение исторического вопроса Волынской резни # https://strana.today/news/471993-radoslav-sikorskij-prizval-ekshumirovat-zhertv-volynskoj-rezni.html

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 22:59) reagovat
@sdfgnsdf: hovorím o extrémoch, o vojne. Nikdy by som nikoho za názor nezabil ani nezavrel do basy, akokoľvek s ním nesúhlasím. Mal som radšej povedať, že niektoré princípy sú pre mňa viac než osobné vzťahy, akokoľvek (pred vojnou) silné a dôležité. Neviem dostatočne vysvetliť silu a dôležitosť môjho proukrajinského postoja. A vedz, že ja určite nemám s komunistickou ideológiou absolútne nič spoločné.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Mádl) (14.9.2024 22:57) reagovat
Sem byl neska v kině na Vlnách a tam takovejch sviní jako blm a Merlin bylo hned několik. Zase se mi zvedl tlak a naběhla žilka na čele. Konec hlášení.

Obrázek 'what we love' Obrázek 'what we love' (Greywolf) (14.9.2024 22:52) reagovat
@blm: nenávisť voči komunistom. Moskalovia sú nositeľmi ich odkazu, doteraz používajú symbol zla (červené hviezdy). A nie je to nainštalované, dospel som k tomu sám. Nie som veľmi starý, no v 38 rokoch už mám konzistentné názory.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující