Odebírat | ||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 4:58) | reagovat | |
...likvidace Gazpromu je také vývoj trhu.... prostě máš po piči, hňupe jeden ruskej....a Arabové mají aspoň dobré kapesné, kokote slovanský..... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 4:53) | reagovat | |
....nemusí nic držet, stačí že jí mají....ono taky nemůžeš něco držet, když trh reaguje na poptávku a nabídku....leda se ti to přestěhuje na černý trh...ty blboune | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (blm v prestrojeni 4) (19.11.2024 4:01) | reagovat | |
Urokovou sazbu 18.5 % jsem si pral na par mesicu v CR taky to tu trochu zchladit. No, nepovedlo se, tak nas stat skrze rezignaci na monetarni politiku CNB a totalne nezodpovednou fiskalni politiku vladou ocesal o tretinu uspor a prijmu. Ze v Rusku je tato sazba neni pruser. Pruser by byl, kdyby tam drzeli 5.5 % a tvarili se, ze se nic nedeje. Ty ses zase jeden z kokotu, ktery se chytnul jednoho ukazatele aniz bys chapal souvislosti a podstatu problemu. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 1:47) | reagovat | |
...gasprom v piči, úroková sazba 18,5% inflace roste, zisky z prodeje nerostných surovin klesají a ruský národ vychcipává, jen prodeje alkoholu rostou....bravo, bravo... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 1:45) | reagovat | |
....ano, vše jde podle plánu.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (19.11.2024 1:32) | reagovat | |
Ano ujo, Ukrajině se daří skvěle, má podporu celého světa a už brzo dovede své zbraně ke slavnému vítěžství. Hezké sny. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 1:27) | reagovat | |
... otázka je, zda se jižní Korea rozhodne dodávat zbraňové systémy a zbraně na Ukrajinu a myslím, že stačí, aby USA vyslovila přání a bude hotovo.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 1:20) | reagovat | |
...z Íránu už nic nedostanou, protože nemají jak vyrábět raketové palivo, kdy jim Izrael zničil továrnu na výrobu mnoho paliva..... teď si ty rakety budou muset nechat, pro případ, že by se museli bránit proti Izraeli.....a Kim, bude za zbraně taky už účtovat jinou sumu..... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 1:16) | reagovat | |
blbé, a ty Armády 14 rusové ani nevyrobili.... navíc, levnější a účinnější je dron s dělostřeleckou municí...jinak, rusové už prosí i Indii, jeslí by jím neprodala zbraně, které jim prodali před zahájením "třídenní speciální operace"... meleš hovna.... rusové potřebují techniku, kterou už nemají, protože vyskladňují i zásoby z doby dávno minulé.... jezdí žebrat do KLDR a Íránu..... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (blm v prestrojeni 4) (19.11.2024 0:48) | reagovat | |
chujo: Meles totalni sracky. Ty zasoby treba javelinu, MANPADu, dalsi chytre munice, navadenych raket atd - to, co USA Ukrajine predali v prvnim roce valky, to byly skladove zasoby budovane dlouhe roky, nekde i 10 a vice, a co ve skladu neni to znovu dat nemuzes, Ani ty slavne cope hajmarsy nemaji skladem, ze by mohli z fleku poslat dalsi. Proste sklady jsou, z hlediska materialu vhodneho pro Ukrajinu, skoro prazdny. Cope. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 0:08) | reagovat | |
...mimochodem, Němci dodají Ukrajině drony, s umělou inteligenci, takže, vše jde podle plánů.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 0:04) | reagovat | |
promiň, zapomněl jsem na smajlíka.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (19.11.2024 0:03) | reagovat | |
blbe, sklady má vybrakované Rusko, když musí brát zbraně od Íránu a KLDR, což je trochu mrzeníčko, když se Rusko chvástá, že je jedním z největších výrobců zbraní. USA také dodává zbraně i Izraeli a nevím nic o tom, že by měl Izrael problém s dodávkou zbraňových systému.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (blm v prestrojeni 4) (18.11.2024 23:56) | reagovat | |
bozena: tak na to bych si teda fakt nevsadil. Jednak kde by to bral, sklady z pulky vybrakovany, a kdo by to obsluhoval? Nahradni Ukrajince nemaji ve skladech ani v USA. f22: Ano, dalsi wunderwaffe do sbirky, ktera nic nezmeni. Velmi originalni a hodnotne. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (f22) (18.11.2024 23:45) | reagovat | |
ukrajina ma uz vianoce | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Božena ) (18.11.2024 23:41) | reagovat | |
Trump tam pošle 10x tolik jestli ten prcek kremelskej nebude chtít uklidnit situaci. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 23:09) | reagovat | |
Vydá-li se člověk špatným směrem, vzdaluje se od pravdy tím rychleji, čím je inteligentnější... což není Merlí vůbec tvůj případ, ale i ty jako vytrvalé pako jsi hodně daleko špatně. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 23:08) | reagovat | |
Merline a neštvi mě, chci se dnes někam dobrat, už nikdo ti víc nebude věnovat víc času v životě. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 23:05) | reagovat | |
...merlíku, merlíku, ty liško podšitá....ty jsi vlastně náš, ty používáš reversní psychologii.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 23:04) | reagovat | |
Merlin: rusko-ukrajinská válka začala 27. února 2014 tak, že Rusáci vstoupili na ukrajinskou půdu. Tak ta válka začala. Běžná populace neudrží ohledně jedné války dvě čísla, tak si pamatuje spíš 24. únor 2022, kdy Rusáci zaútočili ještě víc. -- tohle je Merline tak jasně daný viník, že jen naprostý idiot neví, kdo začal válku. Jasně, že vím, žes napsal dummy slovo vyvolala, kašlu ti na to. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Kendum_duplum) (18.11.2024 23:04) | reagovat | |
Teď už sledujete ukronackovskou (resp deep state) labutí píseň. Užijte si to. Máte na to necelé 2 měsíce. Pak budete už jen bulet. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 23:02) | reagovat | |
...co ty jsi to za člověka, takhle zapadnout východní kultůru....nejprve tu poděláš ruské plánování a pak se přiznáš, že za celý konflikt vlastně můžeš ty sám... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Kendum_duplum) (18.11.2024 23:01) | reagovat | |
Jak jsem psal. Klidnime hormony. Pry UA dostanou(pozdeji zaplati) ATACMS... 300km. Ha ha | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 23:00) | reagovat | |
merino, ty neseš také svůj díl viny, i ty jsi součástí západní civilizace a tím pádem jsi napadl ruské slovanské hodnoty....ty hajzle jeden iperialistický... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kognitivní disonant) (18.11.2024 22:57) | reagovat | |
ukradením krymu, co? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:56) | reagovat | |
merino, kurva ty to eskaluješ....nech to na těch planovačích.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:52) | reagovat | |
@kníkal: Jo, je možné, že ty to opravdu nevidíš, protože se zaměřuješ na jednostranné informace, ale ta tvoje Západní civilizace tento konflikt vyvolala. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:48) | reagovat | |
...merline, víme,co se děje a děje se to podle plánu.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:48) | reagovat | |
Merline, mám české rodiče i prarodiče, české vzdělání, čumákuju tu pár desítek let. Mám nějakou historickou zkušenost, sounáležitost s většinou lidí tady. V téhle válce jsem na straně Západní civilizace. Můžeš mi vysvětlit, proč ty ne? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:47) | reagovat | |
... hlavně, tu nedělej paniku, že to, co se právě děje, není v plánu.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:47) | reagovat | |
@kníkal: Já vím, co se tam děje. To ty o tom nemáš šajn. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Noob(nr)) (18.11.2024 22:46) | reagovat | |
Jak jako nás? Snad Rusáky to čeká ne? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:46) | reagovat | |
...hele, pokud jde vše podle plánu, tak budeme v klidu, až rusové řeknou, že to podle plánu nejde, tak jim to pomůžeme vyřešit, ju? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:44) | reagovat | |
...ale to oni ví, a možná, že dostanu takové, co doletí a nebo tam doletí drony, ale s tím rusové počítají... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:43) | reagovat | |
"No jo, vždyť to je přesně to, co se tu už třicet pět let děje." - viděls sakra, co se děje 11 let na Ukrajině? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:42) | reagovat | |
@ujo: Hele, mně je jedno, jakým způsobem si Ukrajina přivodí zkázu, já jen napsal, že tyhle rakety do Moskvy nedoletí. A to nedoletí. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:42) | reagovat | |
.... oficiální stanovisko ruské strany je, že vše jde podle plánu, tak proč tu kurva něco řešíš..... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:40) | reagovat | |
...no, jako že jsi proti, aby Ukrajina ostřelovala ruské území, ale oni s tím počítají, merline, kurva neser se do ruských plánu, neeskaluj konflikt, kurva to špatně dopadne, když se do toho budeš Rusům takhle srát... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:39) | reagovat | |
A teď vypusť haiku. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:38) | reagovat | |
@kníkal: No jo, vždyť to je přesně to, co se tu už třicet pět let děje. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:37) | reagovat | |
@ujo: A jak se v tvojí pomatené hlavě zobrazuje ta myšlenka, že já chci "zabránit plnění ruských cílů"? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:37) | reagovat | |
"přeješ si, aby tu vládli Němci" - ty jsi pako. Co na to chceš jako odepsat? V klidu, nikdo ti neubližuje, nadechni se a když píšeš, tak ne úplné kraviny. Nebo ti začnu odpovídat striktně ve verších. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:36) | reagovat | |
no svým komentářem, že chceš něčemu zabránit, když ale vše jde podle plánu....tak proč chceš, aby někdo ten plán narušil??? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:35) | reagovat | |
ano, jako proč chceš zabránit plnění ruských cílů, když by to bylo kontraproduktivní??? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:35) | reagovat | |
@ujo: A to jsem udělal kde? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:33) | reagovat | |
no, já jsem idiot, ale ty jsi mi pořád, jako inteligentní plastelína, neodpověděl, proč zpochybnuješ plán ruské federace..... víš kurva, kolik jim to dalo práce, něco tak geniálního vytvořit a ty to tu podeláš jedním komentářem.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:32) | reagovat | |
@kníkal: Kde myslíš, že bere současná vláda notičky? A je úplně jedno, jestli mluvíme o Fialovi, Burešovi nebo třeba Špidlovi. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Kendum_duplum) (18.11.2024 22:32) | reagovat | |
ujo: vyloučit se to nedá, ale nevidím to pravděpodobně. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:31) | reagovat | |
@ujo: "(ujo) RP (18.11.2024 22:19) ale čemu chceš zabránit, když vše jde podle plánu" a o chvilku později: "ujo) RP (18.11.2024 22:25) ...ale já se neptám, čemu chceš zabránit" | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Kendum_duplum) (18.11.2024 22:30) | reagovat | |
kmikal: já si vsazet nebudu, ale díky za tip. Každopádně s trumpem přijde jiný přístup k UA. Nikoliv vyhnat nerealne russsaka ta Ural, ale tipnout prachy fo bezedne diry a pragmaticky se s ním domluvit. A zelenina bude jen čuměl a balit kufry. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:30) | reagovat | |
"přeješ si, aby tu vládli Němci" - kdes tohle vzal? Něco jsi napsal, tak odpověz. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:29) | reagovat | |
....tak, odpoví mi někdo, proč tady zpochybňuje plánování a úspěšně plnění ruských plánu na Ukrajině??? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Merlin) RP (18.11.2024 22:28) | reagovat | |
@kníkal: Chtěl bych bít takový, jako jsi ty. Fakt. Jsi člověk bez zábran, bez morálky, z nějakého důvodu nesnášíš vlastní zem a přeješ si, aby tu vládli Němci. Ty nejsi úplný idiot, jakoje třeba tady ujo. Ale prostě z nějakého důvodu nesnáších Čechy. Ano, nemám rád lidi, jako jsi ty. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:27) | reagovat | |
...a nebo, se Trump nasere, že ho Putin ignoruje a půjde to opačným směrem než si myslíš.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Duncan Idaho) RP (18.11.2024 22:26) | reagovat | |
Jsem pro zasah NATO na Ukraine! | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:25) | reagovat | |
kd: když víš takové věci tak dobře dopředu, tak tady vyděláš balík [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:25) | reagovat | |
...ale já se neptám, čemu chceš zabránit, já se ptám, proč bojkotuješ plánování a úspěšné plnění plánu ruského vedení??? | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (Kendum_duplum) (18.11.2024 22:24) | reagovat | |
Nic zajimaveho nebude curacci. Všichni ví že za 2 měsíce přijde Trump a už teď má sílu Zelenině domluvit. Pokud se UA o něco pokusí, tak zbytek infrastruktury UA jde do pice a stejně se to nakonec mezi USA a Ruskem urovna. Hotovo. | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (ujo) RP (18.11.2024 22:24) | reagovat | |
...a proto jsou Finové v NATO.... | ||
|
||
Obrázek 'co nas ceka do nastupu Trumpa' (kmikal) RP (18.11.2024 22:23) | reagovat | |
Merline. Rusko vede skoro 11 let válku proti Ukrajině. Přidala se Severní Korea. Rusko a Korea útočí, doma to oba prezentují jako boj proti Západu. Kdokoli z CZ jim jakkoli pomáhá, je kolaborant s nepřítelem. A můžeš si žvanit o Vrběticích jaké chceš sračky. Jsi zkurvený kolaborant, nejde už jít níž. Je legrační kolik ochranných lží jsi si vykonstruoval, aby ses necítil jako úplná mrdka, kterou jsi. Pamatuji jak jsi psal, že nemáš rád lidi, ok i s tím se dá nežít jako čurák, každý den můžeš začít. | ||
|