Odebírat | ||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (3.12.2024 9:41) | reagovat | |
&kníkal: Ale prosím tě, ty vaše násilné konstrukty, jak se k hodícím se událostem nacpat Gru, to už je až směšné. Všechny ty pokusy zabít někoho jedem namazaným na klice dveří, nastavenými náložemi, které byly nastaveny na týdny dopředu, ale nějak bouchly dřív. A to v rozmezí měsíce a půl... tomu už věří jen malé děti a idioti. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (hjkmfghj) (3.12.2024 9:37) | reagovat | |
Čím dál lepší. Takže už na nás házej atomovky dokonce i Číňani. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (3.12.2024 9:35) | reagovat | |
Merlí, nezobecňuj, já tu psal několikrát, že rusko nepodceňovat, rusko umí improvizovat a překvapit. Za druhé světové války to byl Jevgenij Paton, který první na světě vymyslel jak vyrábět těžkou vojenskou techniku automatickým svařováním, čímž vyráběli až 10x rychleji než Skopčácie. V téhle válce se jim povedly ty FAB bomby. Navíc situace se horší, jak už je to válka Číny proti Západu a rusko je jen proxy čuba. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (3.12.2024 9:32) | reagovat | |
@wd44: Tak to chodí., když já jsem ruskej zmrd, tak vy jste ukromrdky. A ano, častovat urážkami jste začali vy. To bylo ruských švábů, Putinových filcek a podobně. Tak si to teď užijte, ukromrdky. A ne, nejsou všichni mrkev, ale jako mrkev jste se tu taky ztrapnili. Takovými kecy jak už je Rusko na kolenou, jak do tří měsíců opustí Donbas a do půl roku padne Krym. No, bylo toho hodně a stále v tom pokračujete. A zrovna tvoje predikce, to je fail za failem. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (3.12.2024 9:28) | reagovat | |
Merlí, tvůj názor nemá cenu rozšláplého hovna, to už přece musíš sám vědět. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (hjkmfghj) (3.12.2024 9:28) | reagovat | |
Nejste nějaká banda submisivních sráčů, ale kvůli podezření z výbuchu skladu tady kňučíte o válce, jako kdyby vám padaly atomovky na palice. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (3.12.2024 9:26) | reagovat | |
@kníkal: Ne, nevražili a ty jsi obyčejný lhář. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (3.12.2024 9:24) | reagovat | |
"vsak co si Putin mohl vic prat - uzitecne idioty co z CR udelaji "nepratelskou zemi" - rusáci zde vraždili ve Vrběticích. Nejsme nějaká banda submisivních sráčů, je zcela legitimní trhat jim za to prdele na kusy pomáháním Ukrajině co nejvíc. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 9:21) | reagovat | |
Á soudruh Merlin přiběhl na pomoc svému slabomyslnému soudruhovi wd43 na pomoc a hned nás počastoval výrazem ukromrdky, aby nebylo pochyb, že je ruskej kolaborant. Výborně soudruhu Merline, ale my tady dávno víme,bze jsi ruskej zmrd. Jo a všichni jsou mrkev, jenom Merlin je hulič nemytejch ruskejch čůráků... | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (3.12.2024 9:04) | reagovat | |
Tvl, mrkev, miko a tečka. Aneb příběh o tom, jak nejprofláklejší ukromrdky přišli na to, že po svém ztrapnění se bude nejlepší komunikovat pod novým nickem. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 9:03) | reagovat | |
diky, ja sem taky chodim pro zabavu, a ne do prace jako ty... Neutikam, jen je tu s tebou nuda, halt nemas co rict tak se jen priblble tlemis jako pubertak... Na to jsem uz moc stary | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:56) | reagovat | |
Utíkáš duševní gigante podporující Rusko? To je škoda, fakt jsem se po ránu zasmál komiku. Díky, ve své omezenosti jsi fakt zábavný. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:47) | reagovat | |
ah, sorry wd44, netusil jsem ze se bavim s prvokem kterej neni schopnej hlubsi diskuze a tudiz se nakonec zacne zasekavat na slovickach kterym nerozumi... No nic, co taky cekat od uzitecneho idiota, inteligence v nem moc nebude. Tak ahoj! | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:44) | reagovat | |
Jestli argument wd je - "Ukrajinska Uderka" (Ruska pata kolona) - tak to gratuluju, tenhle duševní konstrukt jsi musel vymýšlet dlouho a v bolestech. Házej sem další špeky, komiku. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:41) | reagovat | |
ja argumenty mam, protoze nelzu, jako zdejsi "Ukrajinska Uderka" (Ruska pata kolona) | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:39) | reagovat | |
Jasně nikdo nemá argument, protože slepý kuře wd43 je nevidí. Já se potrhám. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:35) | reagovat | |
wd44 - nema argument #neprekvapive | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:35) | reagovat | |
wd43 přihlaš se do stand-up Na stojáka! budeš hvězda. Blbej až zábavnej. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:32) | reagovat | |
Jo, a jak je podporuju? Povidej, prehanej! | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:30) | reagovat | |
Tak jestli ani nepoznáš, že podporuješ Rusáky, tak jsi ještě větší duševní gigant než předvádíš. Stačí si přečíst diskuzi od začátku. Fakt pacient wd43. A komik k tomu. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:25) | reagovat | |
mas tam chybu, wd44, ja rusaky nepodporuju, to je jenom tvoje zbozne prani, rusky diverzante! | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:24) | reagovat | |
wd43 ty jsi pacient, ty tvoje obskurní duševní výplody si nech patentovat. A je jen dobře, že Rusáky podporují duševní giganti typu wd43, to mluví za všechno. Svůj k svému. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:21) | reagovat | |
vsak co si Putin mohl vic prat - uzitecne idioty co z CR udelaji "nepratelskou zemi" aby pak mel duvod skutecne dojit az do Prahe? Dobra prace! Ruska pata kolono, vydavajici se za "ukrajince" - jeste chvili a vypada to ze to vyjde, a ten Putin sem skutecne dojde. Myslite ze pak dostanete vyznamenani za diverzni cinnost? V tom pripade pro vas mam spatnou zpravu - uzitecni idioti pote, co poslouzi, jsou zpravidla urceni k demolici | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:18) | reagovat | |
Holt tu svou blbost, že obhajuješ Rusáky, který nás mimochodem vyhlásili za nepřátelskou zemi, svádíš na diskuzi na Roumingu. Ty jsi opravdu duševní gigant. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:13) | reagovat | |
WD44 - ty zde podporujes rusko, vzdyt te plati Putin! Ja chapu ze mas v popisu prace lhat a pouzivat argumenty ad hominem a lziva obvineni - to vse abys mi nedal jinou moznost nez fandit Rusku. Ale ja na tvoje podle psychologicke praktiky neskocim, soudruhu, me budou rusaci i nadale ukradeni, a SPD i nadale nebudu volit | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:10) | reagovat | |
wd43, podporovat Rusko co přepadá sousedy a vraždí ženský a děti, to chce fištrón viď ty "inteligentní" voliči SPD? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 8:04) | reagovat | |
presne jak rikam, wd44 - udajne "ukrajinec" zde siri urazky bez argumentu a tim pry "podporuje Ukrajinu"? Ze vam to neni blby, delat takovou patou kolonu ukrajinskym hrdinum, fakt | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd44) (3.12.2024 8:00) | reagovat | |
wd43 a egal tady předvádějí, že proruská úderka se skládá z dezolátů typu volič SPD a tím dělají Ukrajině velkou službu, protože všichni vidí, že proruská úderka jsou dementi omezený na duchu. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 7:53) | reagovat | |
zkratka i nadale podle me plati ze zdejsi ukrajinska uderka je dost mozna placena putinem, protoze jejich prace dela z opravdovych ukrajincu dementy a potencialni spojence tlaci do ruskeho kouta. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Egal ted nemuze mluvit, ma v hube Merlina s Blmem a MAP. Tzv dabelska trojka) (3.12.2024 7:52) | reagovat | |
Mily Merline. Pokud si dobre pamatuji, tak vsechny prozapadni media vzdy psaly jen ztraty na ruske strane s dodatkem, ze nelze overit. Take psaly, ze ztraty na UA strane nevi, bo to UA nesdeluji. S dodatkem ze budou o trochu nizsi, protoze maj vyhodu braniciho se. Rozcilujes se sam nad sebou, protoze ty cisla jsis sam vymyslel a celou dobu je sem podsouvas. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Dcera Dezoláta Brožíka Těžka) (3.12.2024 7:50) | reagovat | |
Spodní odhad kolaborantské svině byl vždy pro všechny důležitý, hlavně pro jemu určenou větev a provaz. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (vrba dubova) (3.12.2024 7:44) | reagovat | |
ano, pry uz je tam 1,200,000 mrtvych ukajinskych vojaku - to je spodni odhad. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (cyklista) RP (3.12.2024 7:42) | reagovat | |
Merline, ty debile, takže rusáci zabili na Ukrajině daleko víc lidí, než si myslím? V ruské mrdky jste pěkné svině, Čurda by z vás měl radost. A už jste dostali pokyny na frontu? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (ujo) RP (3.12.2024 7:31) | reagovat | |
mrdlin, ty se hlavně soustřeď na obhajobu speciálních plánu, jak oslabit ruskou ekonomiku a dojebat rubl.... | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (3.12.2024 7:22) | reagovat | |
@cyklista: Milý debilní cyklisto: Nevím, co vadí nebo nevadí filckám, ale mě třeba vadí ty vaše nesmyslné lži o válce na Ukrajině, jako je třeba uhozený údaj o desetitisících mrtvých Ukrajinců a statisících mrtvých Rusů. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (cyklista) RP (3.12.2024 7:10) | reagovat | |
Milé dementní ruské filcky, že vám nevadí desetitisíce mrtvých Ukrajinců (a třeba i Čečenců), je zřejmé, ale že vám nevadí ani už statisíce mrtvých rusáků je docela s podivem. Vy prostě budete podporovat nacistu Putina do předposledního rusáka (poslední se otráví alkoholem z té ruské všeobecné beznaděje). | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (anonykrysa) RP (3.12.2024 7:07) | reagovat | |
miko muzes prosim citovat zavery oficialniho vysetrovani, a pak vysvetlit, proc nebyli pachatele odsouzeni v nepritomnosti? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (miko) RP (3.12.2024 6:49) | reagovat | |
"ale to se nestalo " - a to vis odkud? zeby po blbovi dalsi insider? to vis, ze se to resilo, panacku. zadne "ticho po pesine". jen se akorat zapomeli zeptat tebe, co? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (vrba dubova) (3.12.2024 6:41) | reagovat | |
kdyby ty vrbetice byly skutecnym utokem na Cesko resilo by se to nadnardodne v NATO a OSN - ale to se nestalo - ticho po pesine - nakonec jedine k cemu jsou ty vrbetice dobre je pro ukrajince zde v diskuzi na roumingu, ze maj aspon jeden slaby argument proc bychom meli jit do valky se 15x vetsim narodem co ma balisticke rakety a atomove zbrane | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (GBHg) (3.12.2024 6:20) | reagovat | |
pnzch: a Vrbětice byl útok na Česko, čemu nerozumíš? Asi ničemu. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (pnzqch) (3.12.2024 5:30) | reagovat | |
Prej "Od února 2014 útočí rusko na Evropu". A není to málo Antone Pavloviči? Nebylo by lepší "Od února 2014 útočí rusko na Zeměkouli"? A například místo "Od října 2014 útočí usa na Sýrii" budeme říkat "Od října 2014 útočí usa na Asii"? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (wd43) (3.12.2024 5:12) | reagovat | |
hele ani ne Greywolfe, Ukrajincum dochazi sily uz to neni jako pred rokem, to jste byli vetsi machri... | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Greywolf) (3.12.2024 2:31) | reagovat | |
Asi ste sa dobre posekali. Hlbšie čítať nejdem, je tu bezmála 130 príspevkov. Ale vcelku dobre to tu poznám. Kmikal, "má úcta" a obdiv, že ešte dokážes a chceš oponovať miestnej "yntelygencyy", dezolé scéne ala blm, merlin, peter. (!) a iní (de)mentálni atléti. Mňa to už prestalo baviť. Ich "vylieči" iba moskalská guľka do hlavy, keď nás prídu "oslobodiť" a tlupa vlastizradcov vo vláde / parlamente ich bude vítať. Vtedy ich "spasitelia" Moskalovia utratia. Neželám im to, no im sa ťažko vráti svojprávnosť. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 23:09) | reagovat | |
Protektorát pro Sýrii a pro Bělorusko asi není správné slovo, ale mě se líbí . Protektorem pro Bělorusko je Lukašenko, pro Sýrii Asad. Jsou široce nenáviděni porobenou populací a drženi u moci ruskými jednotkami a technikou. To je Merlí nějaký případ EU státu? Gruzie je nezávislý stát ve kterém proruští zmrdi zfalšovali volby, tak se tam teď tlučou. Na rusko nikdo od 1941 nezaútočil, teda až letos Ukrajina u Kursku . | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (2.12.2024 23:05) | reagovat | |
Prakticky celá Evropa je americký protektorát. A už od konce druhé světové války útočí USA na Rusko. Tedy dlouho jen ekonomicky, ale poslední roky už zcela nepokrytě vojensky. A třeba Gruzie je nezávislý stát a EU je do něj houby, takže vyvolávání nepokojů po volbách je nepřípustné vměšování se do vnitřních věcí jiné země. Přesto to na pokyn USA děláme. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 23:01) | reagovat | |
Sýrie je ruský protektorát. Od února 2014 útočí rusko na Evropu, je logické, že Západ se snaží vyštípat rusko ze Sýrie. Moldavsko je nezávislý stát, je vám do něj houby, lidé si tam zvolí, zda chtějí patřit k rusku nebo k Západu. Část Moldavska okupujete, takže do NATO to jen tak nepůjde, ale klid, až se zhroutí rusko, Podněsterská republika zmizí ze dne na den. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (2.12.2024 22:57) | reagovat | |
No aspoň nepopíráš, že tyhle konflikty v Sýrii, Gruzii, Moldávii atd mají na svědomí Spojené státy. Nebýt jich, žádné nepokoje by tam nebyly. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 22:55) | reagovat | |
Merlin: Arménie je hloupý tip, ta je slabá a je to taková nešťastná oběť téhle války. Ale Kazachstán jsi trefil, NATO už ho manipuluje a já jsem se přidal nedávno taky. Už ani nechtějí mluvit s putlerem rusky (putler řekne, že Kazachstán je ruskojazyčná země, načež pohlavár z Kazachstánu spustí kazašsky, pure gold [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Merlin) RP (2.12.2024 22:52) | reagovat | |
@kníkal: A pokud by to nevyšlo, koho pošlou Státy do konfliktu proti Rusku jako dalšího? Arménii? Kazachstán? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 22:51) | reagovat | |
pšš a chillujte taky nad [odkaz] . Přijde rusko o poslední protektorát u Středozemního moře? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Kendum_duplum) (2.12.2024 22:25) | reagovat | |
egal: v podstatě jsi blízko. Jen jsi pomotal to kdo je víc v pici. Rusak přežije s vodkou...dal to uz nekolikrat. Von se vzchopi. Mu stačí málo. Kdezto EU stačí zdražit plyn a je v pici... teď to vidíš realtime | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 22:11) | reagovat | |
aha ty jsi si povídal s falešným kmikalem, tak to jo. máš vyhrabáno | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (egal) (2.12.2024 21:56) | reagovat | |
Do ničoho som sa nezamotal, leda do falošného kmikala. / Mám v tom jasno. Zatiaľ na body vyhráva Lokheed Martin, Reinmethal, Strnad a podobní. Kruto prehráva Ua, potom Ru a bolí to aj Európu. A ešte bude bolieť. Vot vsjo. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 21:40) | reagovat | |
Ano už to jsi napsal nesmyslně. Hele mě nezajímá do čeho jsi se zamotal. Tak udělej tečku. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (egal) (2.12.2024 21:38) | reagovat | |
To sa po písal falošný kmikal. Či? (kmikal) RP (2.12.2024 21:0 egal : no a co, že chce po někom někdo reparace? Jsi mentálně postiženej, že nás zahrnuješ náhodnými poznatky, které tě napadnou? | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (kmikal) RP (2.12.2024 21:32) | reagovat | |
egal já tě o něčem nepřesvědčoval, pleteš si lidi, pleteš si realitu s fikcí, jsi postiženej, měl by ses léčit. Beze srandy. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Kendum_duplum) (2.12.2024 21:32) | reagovat | |
Cok: většina toho cos napsal je dle me spis o dojmu. Ale " Tá hŕstka přeživších na UA môže robiť partizánsku vojnu ešte veľmi dlho" je velmi dobrá poznámka. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (Ne každý terorista je Rus. Ale každý Rus je občanem teroristického státu) (2.12.2024 21:30) | reagovat | |
"Teraz len vysvetliť, prečo mainstreem píše, že prídu do Varšavy/Prahy a zastavia sa až na brehu Atlantiku." Nejspíše protože majnstrým cituje samotné Z-kurvené Russy, kteří o tom rádi mluví. A právě proto je třeba být na příchozí Ruské troristy připravený. Protože Rus rozumí jen síle | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (egal) (2.12.2024 21:21) | reagovat | |
Škoda 105@ Máš svätú pravdu. Teraz len vysvetliť, prečo mainstreem píše, že prídu do Varšavy/Prahy a zastavia sa až na brehu Atlantiku. | ||
|
||
Obrázek 'veliky strateg' (egal) (2.12.2024 21:15) | reagovat | |
Si ma presvedčoval nižšie, že Rusi vraždili viac ako Nemci, preto uvádzam nie náhodný argumet o pl nárokoch smerom k Nemcom. | ||
|