Odebírat | ||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 7:21) | reagovat | |
@hjkkkkkgg: Bež ještě chvíli studovat český jazyk, vole, aby tvá sdělení v něm dávala nějaký smysl. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (hjkkkkkgg) (13.12.2024 7:18) | reagovat | |
nechme merlina je jiz plnej ruskej sracek az znej tece, neni mu pomoci... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (wd43) (13.12.2024 7:15) | reagovat | |
Mrkev si strkas do prdele ze o ni furt pises ty ruskej buzerante Merline? | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 7:12) | reagovat | |
@mrkev: Ale je. Třeba takový ten ubohý zmrd, co se pokaždé snaží vydávat za někoho jiného. Ubohý zoufalec, který se naprosto marně snaží přesvědčit lidi, že to nikoliv on, ale někdo jiný píše strašlivé kraviny do diskuze. Prolhaný ubožáček, který je natolik pitomý, že nemůže veřejně prezentovat své myšlenky, tak se aspoň snaží vyvolat dojem, že takový kretén není sám a že i jiní píší naprosto zcestné hlouposti. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (cyklista) RP (13.12.2024 7:09) | reagovat | |
V tom je vidět ta šílená ruská beznaděj. Jedině národ, který buď nemá žádnou budoucnost, nebo ho čeká ještě něco horšího, než jaderná válka, může chtít vyvolat jaderný konflikt. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 7:08) | reagovat | |
@Duncan Idaho: To sedí, 40 procent Rusů bude inteligenčně slabších. Nám na vyrovnání stačíš ty. Zbytek našich blbců už nás po stránce inteligence stahuje pod Rusy. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (wd43) (13.12.2024 7:07) | reagovat | |
Ty drz hubu Merline, vetsi zmrd nez ty tady neni. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Duncan Idaho) RP (13.12.2024 6:59) | reagovat | |
Jenom 40%? Ja zas schvaluji zasach na rusko. Aby to bylo vyrovnane. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 6:57) | reagovat | |
@wd43: On to všwchno kníkal dobře ví. Ale protože to je prolhanej zmrd, je mu to jedno a předloží ti svůj vlastní, lehce upravený vývoj událostí. Rozumíš, takový ten druh infa, ve kterém Mongolové proniknou na Krym, dělají nájezdy až do Polska, na severu se dostanou až za polární kruh, ale do Kyjeva nikdy neproniknou. Takže Rusové, natlačení do oblasti Novgorodu, jsem Mongolové, protože platili tribut. Ale Mongoly plně obsazené území prý mělo své nedotčené Slovany, co se tam udrželi dodnes. Ukrajince. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (wd43) (13.12.2024 6:22) | reagovat | |
a vedel jsi kmikale, ze kourim nemyty rusky curaky? Proto se tu tak horlive zastavam tech ruskejch zmrdu. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (wd43) (13.12.2024 4:56) | reagovat | |
A RUS jako takovy vznikl nekdy v roce 753 zalozenim obchodni stezky ze Svedska do Byzance pres jezero Lagoda - odsud to slovo "Rus" pochazi cili ne z kijeva - ale prakticky ze severni Moskalie - protoze ten Kijev zalozili ti Svedi co cestovali ze svedska na jih, a ne naopak... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (wd43) (13.12.2024 4:51) | reagovat | |
kmikale, ty tvoje teorie, to je normalne uzasny! A vedel si Kmikale ze 80% Rusaku ma "evropske" Geny a pouze priblizne 20 procent ma ty Uralo-Turkicke? Jsou to normalni mongolove, ti Rusaci - ne jak my, Cesi, my tech mongolu mame jen 10 procent. Poznate je pode jmena - na konci jmena maji koncovku -el nebo -al, treba "Kamal", nebo "Brutal", nebo "Kmikal". PS: Rurikovci byli mongoloidni slechta vladnouci Gotum ze Svedska. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 2:07) | reagovat | |
a ten význam Velké Moravy a Kyjevské Rusi myslím vzhledem k tomu, co se teď děje. Východní Evropa byla stabilizována v roce 1991, kdy vznikla Ukrajina [odkaz] , tak ji má rádo mezinárodní právo, které mimochodem je pro Česko lepší vyžadovat. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:48) | reagovat | |
A Kyjevská Rus respektive Rus má pro území východní Evropy podobný význam jako pro tu střední Velká Morava, tedy minimální. Kyjevská Rus už před útokem Mongolů byla spíš směs knížectví, hodně decentralizované. Takoví jsou totiž Slované, jak si všimli už starověcí řečtí historici, Slované už 2500 let z5 byli označeni za demokraty (!). Ergo fašistická diktatura Moskálie není slovanská. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:44) | reagovat | |
tvrdé Y, tvrdé Y a VarJagové, aby zas nebyl hyperkvičung. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:44) | reagovat | |
To, že si mongolská část tehdejšího tamního osídlení říká Rusové, to není směrodatné. Jsou národy, které jiné vyhladili a převzali jejich jméno. Například původní Prusko nemělo s Germány nic společného. A jestli tě moc zajímá, proč se Rusko jmenuje Rusko, tak [odkaz] ). Vargagové naučili Slovany státu, nás to naučil Sámo, no. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 1:34) | reagovat | |
@kníkal: Kyjevská Rus se tomu říká až dnes, tenkrát to byla prostě Rus. A i v tom tvém videu je o Ukrajině nebo Ukrajincích první zmínka až ve dvacátém století. Předtím ani prd. Protože v době Kyjevské Rusi neexistovali, proste ně. A to tmavě zelené, tedy Rus, je území ovládané kmeny Drevljanů, Dregovičů atd. A ti se později sjednotili pod společný název Rusové. Nikoliv Ukrajinci. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (13.12.2024 1:31) | reagovat | |
@kmikal to video - mapa je super. A ja sa musím zjavne dovzdelať. Je ku mne na ceste kniha Dejiny Ukrajiny, doplním a hlavne upresním si vedomosti. A to druhé video si teraz z telefónu nepozriem, vyžaduje prihlásenie a na YouTube mám permanentný ban, vraj za nenávistné komentáre (jedine proti Moskalom). Holt, moskalské štetky sú všade. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:16) | reagovat | |
Přeji Ukrajincům dobrou mušku. Nikdo pro nás od existence státu neudělal tolik, co Ukrajinci. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:11) | reagovat | |
Se podivej [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (kmikal) RP (13.12.2024 1:10) | reagovat | |
Merline, ne. Prostě ne. Historie má tu úžasnou vlastnost, že je nějak napsaná. A pro to území prostě historie vypadá jinak. Byla to Kyjevská Rus, tu rozprasili Mongolové, cca 1240. Za necelých sto let vytlačil Mongoly z dnešní Ukrajiny Polsko-litevský stát. Do 18. století byla většina Ukrajiny pod vlivem tohoto soustátí, Ukrajinci jsou myšlenkově a chováním od Rusáků dál než třeba Slováci... Mongolové ovládali Moskálii a vtiskli ji styl asijské diktatury. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 0:57) | reagovat | |
@Greywolf: Vím, že je to mimo oblast schopností tvého chápání, ale tvoje "Svojím spôsobom pravda, Kyjevská Rus založila Moskovské kniežatstvo" znamená jen to, že obyvatelé Kyjevské Rusi se museli před Mongolama odsunout na sever a časem založili i tu Moskvu. Oni nezůstali v tom Kyjevě, tam byli Mongolové. A na severu se sloučili do jednoho společenství a začali si říkal Rusové. Ukrajinci nebyli ještě nikde, neexistovali. Ano, vládci Kyjeva byli pozdější Rusové. Jak můžeš něco tak jednoduchého nepochopit? | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (13.12.2024 0:45) | reagovat | |
@blm a ešte k tomu zabráneniu vojne, to si mali nechať Ukrajinci postupne odkrajovať zo svojej krajiny? Ty si zástancom Mníchovskej zrady z 1938? Veľmi podobná analógia. Aj keď možno si heinleinovský hejsek, ktovie. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (13.12.2024 0:42) | reagovat | |
@blm ak nie si proruský, ale iba protiukrajinský, tak si old school xenofób. Obyčajný odpad ľudstva. Ok, toto viem rešpektovať. @Merlin "Kyjevská knížata byli předkové ruských carů." Svojím spôsobom pravda, Kyjevská Rus založila Moskovské kniežatstvo. Čiže ak chceme uplatniť jeden z jebnutých moskalských princípov, "historický", majú Ukrajinci právo nárokovať si územie dnešnej Moskálie. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (13.12.2024 0:18) | reagovat | |
Ano, věřím, že válce šlo úplně triviálně předejít a zabránit. Např.: Ukrajina by byla jinde, ne v sousedství rusácko. rusácko by bylo jinde, ne v sousedství Ukrajiny. putina by někdo zastřelil dřív, než by se dostal do kgb (ale otázka je, jaká jiná zrůda by se tam zjevila). Samozřejmě by se dalo vymyslet spousta dalších variant. Varianta "rusák dostane, nač si ukáže prstem" je samozřejmě také jedna z nich, ale osobně ji nepovažuji za správnou. Jsou-li lidé svobodní, nelze je nutit žít pod rusáky. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 0:17) | reagovat | |
@:. Víš, ty tu můžeš psát, co budeš chtít. Ale věřit budu spíše historikovi, než nějakým tendenčním sociologům, presstitutům nebo dokonce imbecilovi z roumingu: [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Filipes) RP (13.12.2024 0:13) | reagovat | |
(Merlin): Máš ti špatně - ty první kostely stavěli Slováci, pak se část Slováků zkřížila s Mongolama a vznikli Rusáci. Ukrajinci jsou také Slováci, ale odmítají šukat ovce, takže jsou braní jako samostatný národ. Tohle vše Slováci dokázali po té, co je přestalo bavit stavět Pyramidy v Egyptě a rozvíjet civilizaci v Římě. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 0:12) | reagovat | |
@Greywolf. Ano, na Slovensku je debilů hodně, to je pravda. Jsi nejlepším příkladem. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (13.12.2024 0:10) | reagovat | |
@:. Ano, snažíte se přepisovat historii a v současné době se vám to v mnoha zemích i docela daří. Ale z historického pohledu je vaše snaha bezvýznamná, jednoho dne z vašich snah zbyde jen prach a v učebnicích dějepisu po vás nezbyde ani ta tečka... Kyjevská knížata byli předkové ruských carů. Obyvatelstvo Rusi ( název Kyjevská Rus se tenkrát nepoužíval, byla to pouze Rus) se muselo před mongolskýma hordama stáhnout daleko na sever a tam se to kmenové společenství sloučilo pod společným názvem Rusové. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (blm v prestrojeni 4) (13.12.2024 0:09) | reagovat | |
grey kokot: Knuc harder, at se mi lip usina, dementni jebko. Tato valka ma historicky primat - slo ji uplne trivialne predejit a zabranit. Ale ukrodementi si vzdy rekli "ne, my radsi valku", tak maji valku. Coz zcela respektuji, tak ale at zavrou picu a prestanou furt bulet ze maji valku. Vzdyt ji chteli, tak at si ji uzijou. Ja ji nechtel a tvrdite o mne ze jsem kvuli tomu prorusky. Vsechno naruby. Maji co chteli tak at nepicujou a konecne se zgenocidujou #DoPoslednihoUkrajince, jejich vec. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (13.12.2024 0:07) | reagovat | |
@Merlin, ty neandertálsky endemit, prekrúcaním histórie ju nezmeníš. V hlave máš plno červenej propagandy. Cez ňu nemôžeš vidieť realitu. Keby si bol mentálne postihnutý, súcitím.s tebou. Si ale iba vygumovaný moskalskou propagandou. Tu v Slovakistane je takých debilov veľmi, veľmi veľa, mám s tým bohaté skúsenosti. Argumenty ťa nepresvedčila, máš svoju chorú vieru v moskalské klamstvá. Proti viere sa rozumom bojovať nedá. Možno sa spamätáš, keď budeš vítať červenú hordu a oni po tebe začnú strieľať. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (13.12.2024 0:02) | reagovat | |
Etnologové, historici a lingvisté by ti dali docela bídu. Já už jsem si tě zařadil k rusákům dávno, tvoje šíření rusácké propagandy o historické neexistenci Ukrajinců je jen další z mnoha věcí, které jsem si přihodil na seznam nadepsaný "mrdlin je rusák". | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:57) | reagovat | |
@:. V době veliké Rusi žádní Ukrajinci neexistovali. V době, kdy tu onlast okupobvala Zlatá horda, žádní Ukrajinci neexistovali. V době, kdy tu oblast znovu obsazovali Rusové, žádní Ukrajinci neexistovali. O Okrajincích se začíná prát někde v osmnáctém století a označuje se tím skupina Rusů, žijících v západních guberniích carského Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Cok) (12.12.2024 23:55) | reagovat | |
Ale ja som ho čítal. Áno priznám si to, niekedy okolo 2010 to na mňa vyskakovalo z každého reklamného bannera. Ale hádaj, keď som objavil 3x zrecyklovany ten istý marketingový článok o armate, šlo to do … tam skončila moja dezole pút a jazda na proruskej propagande | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:54) | reagovat | |
Tím, že budeš mrdline psát o tom, že Ukrajinci fakticky neexistují, že jsou to jen rusácí, šíříš přesně ty sračky, které se snaží šířit rusáci. Ukrajinci jsou nějaký národ, rusáci jsou nějaký národ. A co se týče práva na existenci, měřeno vyznávanými hodnotami dávám přednost existenci Ukrajinců nežli rusáků, ale ani mě nenapadne jedny zaměňovat s druhými. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:53) | reagovat | |
@:. Ano, v době, kdy v Kyjevě vznikali první kostely, stavěli je budoucí Rusové. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:53) | reagovat | |
Tak to nemůžeš vědět, co se tam píše, apriori to odmítat. Co když tak píšou pravdu? Jak víš, že ne, když to nečteš? Víš, já ho taky nečtu. Proto se ke kvalitě informací na Sputniku nemohu nijak vyjadřovat. Tenhle princip asi nechápeš, že? | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Nazdar pepi) (12.12.2024 23:52) | reagovat | |
teda, pepíci veľký obdiv, strávite celý deň na výpredaji Lídlu v Letňanoch a ešte neskoro večer píšete na roumin | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:50) | reagovat | |
mrdline, dovzdělej se. V dobách, kdy v Kyjevě stály kostely, byly na území Moskvy bažiny. Moskalové jsou vývojově mladší než Kyjevané. Je to naopak ruština, který se od slovanských jazyků odchýlila velkým množstvím přejímek od různých stepních národů, které si rusáci podrobili. Je to vidět i v komparativní lingvistice, kdy ukrajinština svou slovní zásobou je relativně blízko k polštině, podobně jako slovenština k češtině. Naopak ruština je od všech těchto jazyků o dost dál. Vykládej mi něco o nářečí. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Cok) (12.12.2024 23:50) | reagovat | |
Je to možné, Sputnik nečtu | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:49) | reagovat | |
@Cok: Takže o konfliktech na Blízkém východě víš taky hovno ... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Cok) (12.12.2024 23:48) | reagovat | |
Oftopik, ale spomínaný Irán je aktuálne po udalostiach v Syrii nejako ticho nie? už asi nie sú takí suveréni s Izraelom, keď nemajú rusákov za chrbtami | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:45) | reagovat | |
@:. Ale já nepopírám jejich současnou existenci. Jen připomínám jejich původ. Jsou to Rusové, co se odstěhovali víc na západ. Ale uznávám, že dopadli ještě relativně Ok. Kdyby se odstěhovali ještě dál, mohli to být tupí Slováci jako Greywolf... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (12.12.2024 23:43) | reagovat | |
@blm z celej duše ti želám, nech sa ti po zásluhe vráti to, čo želáš ukrajinskému národu. Ja pohŕdam tebou, prašivý zmrd. Si len chamraď, háveď, horší než filcka. Keď zdochneš, bude tento svet lepším miestom. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:42) | reagovat | |
mrdline, to s tím popíráním existence ukrajinského národa zkouší vytrvale rusácká propaganda už pár let. Nezdá se, že by jim to nějak pomohlo Ukrajinu porazit. Tím, že budete dělat, že nepřítel neexistuje, jaksi nezmizí. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Cok) (12.12.2024 23:40) | reagovat | |
Ajeje, Blmovi asi nejaký Ukrajinec pretiahol ženu inak si to neviem vysvetliť | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:40) | reagovat | |
@Greywolf.: Ukrajinci jsou divným nářečím mluvící Rusové... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (12.12.2024 23:38) | reagovat | |
@(:.) (12.12.2024 23:36) moja reč! | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (blm v prestrojeni 4) (12.12.2024 23:38) | reagovat | |
Ukrajinci jsou predevsim ten nejtupejsi narod co kdy chodil po teto planete. A jestli mne neco fakt sere a necim pohrdam, tak je to lidska hloupost. A te ukrodebilove predvedli vic nez kdokoliv jiny. Nasrat. Rozmazat. At to tam klidne vybombi a spali na kremikove kluziste, i ten plesnivej chleba ma vetsi kulturu a inteligenci nez vsichni ukrodementi dohromady. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Merlin) RP (12.12.2024 23:38) | reagovat | |
@:. Mluvíš i syrských MiG-21? Ano, to je šokující... | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:37) | reagovat | |
cok: Mám na mysli odvetný úder Izraele na írán, tedy když poslali letadla nad jejich území a zlikvidovaly podstatnou část vojenské infrastruktury / výbavy. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:36) | reagovat | |
Jsem rád, že mi uznáváš nějakou predikci, která vyjde. Byl bych moc rád, kdyby to byla ta s tou rusáckou atomovkou. Víš proč? Protože ta by konečně probudila svět, aby s tím zmetkem, který totálně sere na jakoukoliv civilizaci a jakoukoliv spolupráci a všechny má jen pro srandu a ojeby, zametl jednou pro vždy. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Cok) (12.12.2024 23:35) | reagovat | |
. Som antirusák do špiku kosti, ale tých zrušených útokoch z Iránu participovalo ako USa tak polovica západnej Európy so svojou technikou. To nebolo o Izraelských lietadielkach | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (12.12.2024 23:35) | reagovat | |
@blm sám si buzna, ty tupec. Ukrajinci sú hrdý národ, ktorý už teraz dokázal viac, než si ktokoľvek vedel predstaviť. RF nie je slabá krajina, to môže tvrdiť iba idiot. Takto dlho im odolávať chce nesmierne odhodlanie a nadľudské úsilie. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (blm v prestrojeni 4) (12.12.2024 23:32) | reagovat | |
Presne tak, vypatlana tecka a jeho predikce, jo tem by clovek mel verit. Treba tech 400+ volitelu pro Kamalu, tam se mu to fakt povedlo. Vymrdany kokot sice mele totalni sracky odtrzene od reality, ale to nevadi, jako se nekonecnu opic s plasicmi stroji v nekonecnem case podari napsat Shakespeara, tak i vypatlane tecce v nekonecnem case jeho dementni predikce jednou vyjde. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (:.) (12.12.2024 23:32) | reagovat | |
Ta "předražená překonaná letadýlka" má např. Izrael, a dokázal s tím v podstatě zrušit útoky z íránu a sýrie na hodně dlouho dopředu. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (blm v prestrojeni 4) (12.12.2024 23:30) | reagovat | |
Na nastavajici kolaps ruske ekonomiky ukrobuzny cekaji uz skoro tri roky a ono furt nic. Proc by to najednou melo byt jinak? | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (Greywolf.) (12.12.2024 23:29) | reagovat | |
@cok je asi pravdepodobnejšie, že zrovnávať to nebudú buldozéry, ale neriadené štiepne reakcie. Ale to už bude lietať po viacerých miestach na svete. Ak sa teda moskalské rakety odlepia od zeme, o "kvalite a vzornom stave" ich techniky už nik so zdravým rozumom nemá ilúzie. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (motorista) (12.12.2024 23:29) | reagovat | |
cok - To by samozřejmě mohla, otázka je, jak to udělat, když mají Rusové ve všem převahu. Naše moudrá vláda nakoupila předražená, překonaná letadýlka, která doletí do Moskvy asi za 2 hodiny, ale ruská raketa k nám za 15 minut. Takže je po nás, než vůbec doletěj nad Ukrajinu. | ||
|
||
Obrázek 'mirumilovny narod ktery nikdy nezacal valku' (cok) (12.12.2024 23:29) | reagovat | |
doba je taka Merline, ze takychto videi ti nakotim pomocou AI denne za gbelik same cgi a render... nevidim tam nic, co by stalo za to | ||
|