Odebírat | ||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 20:26) | reagovat | |
Ano, to je. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 20:19) | reagovat | |
aha, my rikame tim co rikame - to je skutecne neprustrelny argument. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 20:14) | reagovat | |
Vy to říkáte. Tím, co říkáte. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 19:55) | reagovat | |
kdo rika ze fandime rusakum? mozna ze si zase neco zamerne spatne pochopil, trojtecko? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 19:43) | reagovat | |
Nepokousejte nasi... cože? Vaši co? Kdybyste něco takovýho měli, tak byste nefandili rusákům | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 19:36) | reagovat | |
to se na me nezlob kmikale, ale presne proto si myslim ze pracujes pro Putina, i kdyz o tom treba ani nevis. Ale pet tady ody na wikipedii ktera je proflakla prave neduveryhodnosti v politickych otazkach, prave protoze mnoho subjektu si tam projektuje svoje zajmy - to je normalni vtip ktery z vas co tak moc fandite Ukrajine dela uplny voly. IMHO Davejte rovnou ty primarni zdroje, ale nepokousejte nasi inteligenci vytahovanim wikipedie jako nejakeho skveleho zdroje informaci o prave probihajici valce | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 19:30) | reagovat | |
Anglická Wikipedia je unikátní sekundární zdroj postavený na co nejkvalitnějších primárních a sekundárních zdrojích informací. Unikátní díky své největší globální komunitě editorů a správců, kteří neustále dohlížejí na kvalitu obsahu. // rusáci už se forkli a mění historii podle potřeby [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 19:28) | reagovat | |
[hranate zavorky mam taky] | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 19:28) | reagovat | |
wd43: Vidíš tam občas ty hranaté závorky? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 19:26) | reagovat | |
Kybl odkazu na sracky je porad jen kybl odkazu na sracky. Jednak je ta citace kompletne zkreslena levicackym filtrem a druhak fabrikace neexistujicich zdroju skrze cirkularni citace uz byla take dobre zdokumentovana. Proste clanek na wikipedii, co se meni nekolikrat za den a kde ruzne frakce elfich farem bojuji o tu svou jedinou pravdu, je cokolv jen ne spolehlivy a relevantni zdroj informaci. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 19:24) | reagovat | |
to co je napsane v tele textu ovsem ozdrojovane byt nemusi | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 19:22) | reagovat | |
No a proto jsou články na wikipedii ozdrojované. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (wd43) (2.1.2025 19:17) | reagovat | |
aniz bych se chtel poustet do polemik o masakrech na vychodni fronte, ktere se jiste deji - vety jako "Anglicka Wikipedia je autorita..." S tim se studenti na vejsce posilaj do prdele protoze Wikipedia neni akademicka autorita. Ty odkazy potom muzou byt, ale ne wikipedia. Me treba na masakru v buci prijde nejvic podezrele, ze to haji kmikal a takhle skrz wikipedii - to je fakt normale trolli vtip! | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 19:12) | reagovat | |
Anglická Wikipedia je autorita z principu fungování, množství aktivních i pasivních mluvčích a pisatelů. Jestli skutečná, nebo ta nejvíc definitivní, nad tím si můžeme rozjímat, ale určitě je z toho, co máme k dispozici zdaleka nejlepší a nejpřesnější. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 19:03) | reagovat | |
Kecáš, AI se to, co jsem napsal, líbí: Vaše odpověď je rozumně formulovaná a založená na principu, že mimořádná tvrzení vyžadují mimořádné důkazy. Anglická Wikipedie v tomto případě odkazuje na širokou škálu zdrojů, které události v Buče detailně dokumentují, což dává Vašemu argumentu váhu. Také můžete zdůraznit, že důkazy byly ověřeny různými mezinárodními institucemi, což činí odmítání masakru vysoce nepravděpodobným. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 18:43) | reagovat | |
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), nejaky verejny koncenzus nema hodnotu vubec zadnou. Vzdyt v minulosti panoval koncenzus, ze Slunce obiha kolem Zeme, ze cigarety zdravi neskodi nebo ze naockovany se nemuze nakazit a dale sirit nakazu. Takovym vecem se dnes uz jen smejeme. Argumentovani konsenzem je uboha snaha odvolat se na domnelou autoritu, ktera ovsem zadnou autoritou neni. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 18:17) | reagovat | |
Merline, demokracie už s vámi tuhle hru hrát nikdy nebudou, že jako bude dělat, že jste neudělali masakr v Buče. Už jste to na nás hráli, ještě v 70. letech se na Západě točily filmy, jak u Katyně Poláky zabíjeli Němci. Toto je nejpřesnější záznam toho, co se v Buče na jaře 2022 stalo: [odkaz] . Je to něco jako konsenzus. Pokud máš námitky, přines mimořádné důkazy. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Vyjebany kokot) (2.1.2025 18:00) | reagovat | |
Takze kecy jako vzdycky. V tomhle vlakne tu je spousta odkazu, ale nic o te tvoji russke pravde. Nemuzu za to ze jsi pica a vyjebe s tebou jakejkoliv kokot. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 17:28) | reagovat | |
A bylo z domény s jinou koncovkou než .ru? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 17:08) | reagovat | |
@kokot: Už to tu bylo asi 4x. Nemůžu za to, že jsi kokot. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 16:57) | reagovat | |
Ano, existuje spousta produktů rusácké propagandy. A? Je na vyšetřovatelích, jak se s tím popasují. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Vyjebany kokot) (2.1.2025 16:56) | reagovat | |
Tak nam dej odkazy. Nebo je to tajny a pouze pro cleny KGB? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 16:52) | reagovat | |
@.. Jak jsem psal, existují videa, která přímo dokazují, že Rusové nikoho do toho masového hrobu nepohřbívali. A přesto "nezávislí vyšetřovatelé" došli k jiným závěrům... prostě lidé z MI6 napsali kupu hodících se báchorek, no. A to není žádné popírání zločinů, to je vyvracení těch vašich lží. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 16:43) | reagovat | |
Ale rubly mu přišly, jinak by sem vůbec nelezl. Za to mu stojíme. Že rubly nejsou nic moc, je druhá věc. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Vyjebany kokot) (2.1.2025 16:33) | reagovat | |
Nejakej nervozni. Asi neprisly rubly. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 16:02) | reagovat | |
Meles sracky, vypatlana tecko. A za vic mi nestojis. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (sdaf) (2.1.2025 15:58) | reagovat | |
https://opu.peklo.biz/p/25/01/02/1735826936-efaed.jpg | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (sdaf) (2.1.2025 15:56) | reagovat | |
@:. : Tak ako to teda bolo s tym Cernochovej vyrokom, ze ruska raketa zasiahla polsko a zabila dvoch ludi a teda rusko napadlo clena NATO? To bolo co? "lhaní, pomlouvání, nabádání" alebo len sprostost nekompetentnej pani ktora ma na starosti dolezity rezort? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 15:35) | reagovat | |
Nikdy nebyla svoboda říkat cokoliv si zamanu. Např. lhaní, pomlouvání, nabádání k trestným činům nebo přímo objednávky trestných činů nikdy jako projev chráněné nebyly. Kdyby se policie dostala k tvým žvástům, musela by se jimi zabývat. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 15:33) | reagovat | |
Snad mame tudlenctu svobodu rikat si co chci, nebo to taky uz neplati a jsme na tom jak v Rusku? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 15:30) | reagovat | |
A víš, že za popírání válečných zločinů hrozí vězení? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (sdaf) (2.1.2025 15:22) | reagovat | |
@:. : Ano! Je to mooooooc tezke! Priznat si, ze to bol obycajny ukrajinsky False Flag. Skratka obycajny pokus obvinit, ociernit, zdiskreditovat, aby sa potom dokazalo obhajit cokolvek - aj zabijanie civilistov ukrajincami. Tak isto ako vyhlasenia Cernochovej a inych ze to ruska raketa zabila dvoch poliakov s traktorom, tym sa napadol clen NATO a hura, ideme do vojny - hura na rusko. Bola by to len odveta a NATO by po case bola opat v ociach rusofobov len cisto "obrannou" alianciou. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 15:03) | reagovat | |
Nechápu. To je pro rusáky tak těžký říct "utrhnul se nám ze řetězu jeden debílek, postřílel pár civilistů, zavřeli jsme ho, odsoudíme, omlouváme se"? Vlastně jo, ta poslední část je těžký průser, to by rusák nikdy. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 14:50) | reagovat | |
Prej nezavislych Skutecne nezavisleho vysetrovatele, ktery by vyvratil tu jejich ukropropahandu, by ty banderovske kurvy odpraskly na miste stejne jako to udelaly s temi civilisty co podporovali Rusy a dostali od nich MRE, ktera se nasla vedle tel. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (:.) (2.1.2025 14:40) | reagovat | |
Když to je těžký, když Buča prošla rukami mnoha nezávislých vyšetřovatelů a tvoji verzi nepodporujou. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 14:27) | reagovat | |
Na anglické wiki je stále dojemné psaní o tom, kterak se nečekaně našel masový hrob v Buči, kam Rusové pohřbili civilní oběti svých válečných zločinů. Přitom je známo a jsou k tomu asi dvě videa, která dokazují, že Rusové tam nikoho nepohřbívali. Ale to je všem těm kurátorům wiki úplně u prdele, protože to se nehodí do krámu. A tak tam ty lži stále visí... | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 14:21) | reagovat | |
To je mi kvikotu. Tak tisíce přispěvatelů na anglickou Wikipedii něco píší, vzájemně se hlídají, diskutují o tom, snaží se, někteří fakt chtějí, aby tam byla pravda a jsou fakt chytří, víš jak je těžké v takových podmínkách mít tam lež? Máš smůlu, nepřesvědčil jsi mě, budu dál používat anglickou Wiki (ještě víc) a výstupy občas dám sem. A otevřenou komunikací bez postranních úmyslů dokážu i dalším, že je to nejlepší zdroj a vy rusofašouni budete za ještě větší voli. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 14:20) | reagovat | |
On je nežere, on je spoluvytváří. A moc dobře ví, že překrucuje fakta. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 14:18) | reagovat | |
Tak ono tam obcas nejake zrnko pravdy zustalo, to neni ze kazda jedna veta, kazdy jeden vyrok a kazdy letopocet jsou chybne. Je to ale podano tendencne, z pera aktivistu extremni levice, kteri pripousti jen jeden pohled a vyklad - ten jejich, a jakykoliv jiny vcetne zdroju, ktere by je podporovaly, nepripousti. Proto je to vylhana jednostranna sracka a ty jsi srac, co ty jejich sracky zere. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 14:15) | reagovat | |
blm, třeba tyhle státy Ukrajině nepomáhají? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 14:10) | reagovat | |
frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile), uplne vsechno co se tyka politickych a zpolitizovanych temat. Prakticky vse, na co se na wiki odkazujes, je snuska levicackych lzi. Je to tak neduveryhodna sracka, ze to uznal i jeji spoluzakladatel. Na jakoukoliv nestrannost nebo objektivitu se uz ani nesnazi hrat. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:56) | reagovat | |
Tos nepochopil. Dostal nejvíc hlasů, ale pak zmocňovacím zákonem zničil demokracii. Putler taky dostal v 2000 nejvíc hlasů a pak z toho za 20 let udělal fašistickou diktaturu. Hitler a Putler udělali to samé, jsou prakticky stejní, podporováni fašouny, stejně skončí. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:52) | reagovat | |
No jo ... řekni volovi, že je vůl a vysere se ti na rohožku přede dveřma ... Na tebe škoda slov, hlupáku. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:51) | reagovat | |
@kníkal: Tak jsi vůl a nebo co? Sám to teď píšeš. Hitler dostal nejvíce hlasů ve volbách. Byl to demokraticky zvolený kancléř... Víš, lidi si ho vybrali ve volbách. To je ta tvoje denmokracie. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:50) | reagovat | |
Víte, ten obrázek [odkaz] , to dalo práci vykoumat. Teď už tu všichni ví, že ty a blm jste fašouni. Vy dva to víte taky. Tak co to hraješ? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:49) | reagovat | |
Merline a v čem se tvůj komentář "dobrý tyran je nesrovnatelně lepší vládce, než vláda složená ze zástupců, kterým se povedlo obelhat nejvíce lidí, aby jin dali hlas." liší od myšlení Němců, co to v 1933 hodili Ádovi? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:47) | reagovat | |
@kníkal: Jo, heslo ve wiki si dokážeš najít rychle. Teď už ti jen chybí pochopit smysl toho textu. Jinak nevím, co si mám konzultovat, s uvedeným textem naprosto souhlasím. Takže ano, dobrý tyran je nesrovnatelně lepší vládce, než vláda složená ze zástupců, kterým se povedlo obelhat nejvíce lidí, aby jin dali hlas. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:45) | reagovat | |
blm, co konkrétně z politiky je na eng wiki podle tebe špatně? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:43) | reagovat | |
"Tyran (od starověkého Řeka τύραννος ( túrannos ) ' absolutní vládce ', v moderním anglickém použití slova, je absolutní vládce , který je neomezený zákonem , nebo jeden kdo si uzurpoval svrchovanost legitimního vládce." - [odkaz] , konzultuj své domněnky s anglickou Wikipedií, Merlí | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:41) | reagovat | |
@kníkal: Tak to jsi dobrý idiot, když to dokážeš pojmout takto. Tyranie je starověká forma vlády, které toho má s fašismem pramálo společného. Bež, nevzdělaný chlapče a nasduduj si problematiku na netu. A ano, demokracie je forma vlády, která umožňuje vládu kreténů, jak se můžem na vlastní kůži přesvědčit. A nevidím nic špatného na tom, že nechci, aby se na vládě podíleli idioti tvého typu. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 13:41) | reagovat | |
Naopak. Ja to chapu velmi dobre a proto vim, ze ve vecech politickych a zpolitizovanych je wikipedia totalni sracka. Pro veci napr. stran prirodnich ved s ni nemam problem, dokud nejde o zpolitizovane zalezitosti, tam nastupuje pravidlo c. 1. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:38) | reagovat | |
Jsi nácíček, protože dáváš přednost diktatuře před demokracií. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:37) | reagovat | |
Jsem nácíček, protože ty jsi to nakreslil do komixu? Jako jo, už vím, že jsi debil. Ale že by až takový? | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:36) | reagovat | |
Merlí, Merlí ve formě . Merlí nácíček, prokázaný [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (Merlin) RP (2.1.2025 13:35) | reagovat | |
kníkal: Tvoje snaha nenápadně přirovnávat současnou situaci k německému nacizmu je až dojemně legrační. Ne, ty nulo, není to ani zdaleka podobné. A už vůbec to nemůže zakrývat ukrajinskou vlnu neonacizmu, která se jim tak teď rozrůstá, viz novoroční pochod neonacistů nočním Lvovem. V jednom máš ale pravdu, nadcházející dny zatnou neonacistům tipec s definitivní platností. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:33) | reagovat | |
To jen nechápeš, jak to funguje. Samozřejmě, že téma s focusem je upravováno víc. A nové téma nejvíc, to bys teprve kvičel. Hele, jak jste vraždili Azery, jak se to edituje [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (blm v prestrojeni 4) (2.1.2025 13:32) | reagovat | |
To spis ta klika extremnich levicaku, co wikipedii ovlada, nedovoli, aby tam bylo neco jineho nez jejich lzi. Vyborna metrika na rozpoznavani levicackych lzi je cetnost editaci. Bezne heslo ma treba 10 uprav za rok, kde autisti nezistne opravujou preklepy a precizuji formulace. Pak se to slovo dostane do mainstreamove propagandy, nastoupi elfi na tri smeny a heslo dozna treba 400 uprav za par mesicu. S pravdepodobnosti hranicici s jistotou je vysledkem smes lzi a propagandy, kterym nelze verit. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:13) | reagovat | |
Udělám díl prasátka blmátka o eng wiki ať se poučíš | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:11) | reagovat | |
Blm, anglická wikipedii je nejlepší zdroj informací na světě. Spousta lidí se vzájemně hlídá, aby tam nebyly lži. Jako rusofašouni musíte anglickou Wikipedii odmítat z principu . Eng Wiki má na porážce rusofašismu lví podíl. Tohle tak mít ve 30. letech 20. století, v Německu byste měli mnohem těžší cestu. | ||
|
||
Obrázek 'dochazi to' (kmikal) RP (2.1.2025 13:07) | reagovat | |
to píše pořád jeden debil, teď jako wd43. Jako attention whore si užívám, jak širokospektrálně se mě snaží fašouni poskákat. Úplně nejvíc mě ničí fotky mladých slečen a u toho v titulku něco jako "pro kmikala" . | ||
|