Odebírat | ||
Obrázek 'a sezere te' (sisek) (6.1.2025 10:30) | reagovat | |
Schizoknikal zase jede, muselo dat praci se logovat na tolik uctu, psat pod hromady jmen a byt vsude k smichu | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 10:24) | reagovat | |
no, uz se to zase prehodilo na linku o ktere jsme diskutovali pred 3 lety, tak ja jdu, ahoj | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 10:24) | reagovat | |
Tenhle nácek wd43 je roztomilý tím, že je jako neutrální. Ale sype stejné ruské sračky jako hrdí kolaboranti blmátko a merlí. Je to ňuník! | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (:.) (6.1.2025 10:21) | reagovat | |
Ten 15x větší nepřítel má těžký problém dobýt svého západního souseda dřív než mu dojde vojenský materiál nebo než si přijde ta s kosou pro vrchního putlerčíka. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 10:21) | reagovat | |
Ano, nakonec prohrajes, fasoune | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 10:19) | reagovat | |
Prohraješ fašoune, jako vždy a všude [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 10:18) | reagovat | |
tim ze se zapletate do cizi valky z 15x vetsim nepritelem, a na dukaz sve sily deklarujete stejne spojence jake jsme meli v roce 1938, to vsechno z vas dela naproste militaristicke genie - kmikale | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 10:17) | reagovat | |
A už z tebe ty fašistické sračky stříkají naplno. Chceme napadnout Moskvu, kvůli surovinám, jo? Ubohej ruskej ulhanej nacistickej sráči. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 10:13) | reagovat | |
Ano, tím, že si tu povídáme o ruských vyhlazovacích a kořistnických útocích na demokracie, tak ti přibližujeme vyhlazení. Ty jsi ale putlerův debílek | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 10:09) | reagovat | |
moje vlastni vyhlazeni nejvice priblizuji kreteni jako ty, kmikale - kreteni kteri chteji valku s Rusakama, kreteni kteri vyhrozuji Rusakum, nadavaji jim, nesnasi je... Jste jen obycejni kreteni, misto aby vychozi pozice vaseho jednani byla ze chcete mir a vzajemnou spolupraci stavite na tom ze vas ten druhy chce vyhladit a ze musite bojovat do posledniho muze. Jste paranoidni kreteni - jako nackove, ti taky sli do sveta s tim ze je chtej zidobolsevici vyhladit, tak je museli jit vyhladit prvni! | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (:.) (6.1.2025 10:09) | reagovat | |
wd43: Ať si ty suroviny narvou rusáci třeba do krku a udusí se. Jeden každý. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Duncan Idaho) RP (6.1.2025 10:03) | reagovat | |
Slava Ukraini, hrdinum slava!!! | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 10:00) | reagovat | |
Proc by nekdo dobyval moskvu? Treba proto? https://www.advantour.com/russia/economy/natural-resources.htm | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 9:59) | reagovat | |
Na všechno máš odpověď a jsi plný rozverných metafor, co? Ani na sekundu ses nezamyslel, že vyhrožovat nám vyhlazení už je od vás moc, co? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (:.) (6.1.2025 9:57) | reagovat | |
A proč by proboha někdo dobýval Moskvu? Co by z toho měl? Hromadu zaostalých rusáků na krku... | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 9:55) | reagovat | |
tyvole wannabe nacek co by sturmoval na Moskvu me tu obvinuje z toho ze slouzim fasisticke diktature, a druhej by zase vojensky pomahal utlacovanym zemim v zahranici, jako hitler, obvinuje vsechny ze jsou jako hitler - od jiste miry zacnou byt lzi pruhledne to je krasne | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (cyklista) RP (6.1.2025 9:51) | reagovat | |
Milé ruské filcky, nesledujete zřejmě ruskou propagandu. Putin zkopíroval Hitlerovy projevy ohledně útlaku soukmenovců a nutnosti obsazení sousedních zemí a Dugin a podobné sračky melou o dlouhé historii a slávě Ruska neustále. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 9:50) | reagovat | |
Abys méně sloužil fašistické diktatuře, která nám mimo jiné vyhrožuje vyhlazením. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 9:49) | reagovat | |
No jo, kmikale, tak co navrhujes? Nakoupit F35 nalozit do nich rakety a srovnat kreml se zemi? To tem rusakum ukaze, kdo je tady panem! | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kakamսra) (6.1.2025 9:40) | reagovat | |
*země s jadernými zbraněmi, a když na ně někdo útočí, ozvou se. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kakamսra) (6.1.2025 9:39) | reagovat | |
kníkle jaderné odstrašení má každá jaderná země. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 9:32) | reagovat | |
wd43: naposledy jsi byl zmaten, když někdo z těch tvých ruských fašounů zase vyhrožoval vyhlazením a tobě se z toho postavil. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 8:44) | reagovat | |
“Accuse your enemy of what you are doing, as you are doing it, to create confusion” - Karl Marx, hrdina EU, nove tisiclete rise jejimz deklarovanym cilem je zrusit narodni staty, rozpustit je v mori narodu - nebo se mi to jenom zda? A EU je garantem zachovani narodni celistvosti vsech zucastnenych narodu? Jsem zmaten. Naposledy jsem byl takto zmaten kdyz mi nekdo tvrdil ze Nackove jsou levicaci stejne jako Komousi, dve strany jedne mince. Kdyby sli radsi bruslit, nebo lyzovat, fakt... | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 8:34) | reagovat | |
@cyklista: Teď mi došlo, že zrovna ty nemáš šanci pochopit moji narážku na to, že si vymýšíš naprosté kraviny. Takže znovu, milý debilní cyklisto, nic z toho, z čeho mě viníš, jsem nenapsat. Nevím, kde jsi vzal takové blbosti, jako že popírám existenci Finska a podobně, ale patrně to bude tvoje vlastní prdel, odkud si taháš všechna svoje moudra. Takže si naser, ty imbecile. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 8:27) | reagovat | |
@cyklista: Nevím co jsi sežral, ale už to neopakuj, máš pak fakt ošklivé halucinace. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 8:07) | reagovat | |
teda cyklisto ja nechci bejt zadnej hnidopich ale nebylo to trosku naopak? Ze ten kdo chtel tisicletou imperialni risi byl Hitler a Nackove? Soveti meli svoje petiletky a soc-revolucionarskou internacionalu ale ze by mluvili o tisiclete risi? A neni nahodou EU daleko bliz Idealum SSSR nez soucasna "Moskalie"? Vzdyt EU je v soucasnosti nejvetsi "socialisticka Internacionala na svete? I Gorbacov to rikal. A podle ceho soudis ze Putin je bolsevik a nacista dohromady? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (cyklista) RP (6.1.2025 7:38) | reagovat | |
Jj, žádné státy jako Polsko, Ukrajina, Finsko, státy v Pobaltí, nikdy neexistovaly. Existoval jediný stát, Sovětský svaz, tisíciletá imperiální říše, vzniklá v roce 1917, která se pod vedením bolševiků rozpadla a kterou chce bývalý bolševik a současný nacista Putin obnovit. Logika dementního Merlina je fakt ujetá a naprosto odpovídá idiotům, co tvoří politiku Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 7:09) | reagovat | |
Soudruh Putin neni sam, tady v CR mu sekunduje mocna Ukrajinska Uderka ktera s tim do toho chce jit s nim | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Škoda 105 L tmavě zelená LBC 63 48) (6.1.2025 6:27) | reagovat | |
Chciválek je soudruh Putin | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (wd43) (6.1.2025 6:07) | reagovat | |
Kdyby tak se tak vsichni chcivalci vyvrazdili navzajem, jako stari Bojove, kteri nam zde zanechali tuto krasnou zemi Mlekem a Strdim oplyvajici... Praotec Cech to tu Obsadil a jeho bracha praotec Polak sel jeste o kus dal. Pak prisel praotec Madar s praotcem Ciganem, ty se podarilo udrzet dole v Jiznim Slovensku, a ze zapadu prisel praotec Fracouz - toho se nam taky podarilo poslat do prdele... Aspon na chvili... Ja si treba rikam, jestli bysme nemeli zabrat - jako Cechoslovaci, ten Avarsky Khaganat? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 3:42) | reagovat | |
@:. Nikoliv, vole, Brestlitevský mír s tím nemá mnoho společného, mluvíme o stanovených hranicích po válce, do čehož Rakousko a Německu už neměli moc co kecat. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (blm v prestrojeni 4) (6.1.2025 2:14) | reagovat | |
Do pici frome (alias knikale alias ovcoune alias klitorysi alias nejdebile) ty ses zase sjel redidlem? Nejdriv rikas kdo by resil historii starsi 80 let a ted sem tahas 965, ja z tebe fakt vykvetu. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (:.) (6.1.2025 1:45) | reagovat | |
Ach ano, Brest-Litovský mír. Mimochodem na mapě ( https://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Brest-Litovsk#/media/File:Map_Treaty_Brest-Litovsk.jpg ) dle té dohody je Ukrajina, údajně nikdy před rozpadem sovětského svazu neexistující stát. Východní hranice Ukrajiny je dost jasná, ale rusácku se ta hranice dnes očividně nelíbí. Já jen, aby tohle taky nezapadlo; vzájemné hranice Polska a Ukrajiny jsou vypořádaná věc (tyhle dva státy ctí mezinárodní právo a netahají se o hranice), ale východní soused Ukrajiny... | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 1:03) | reagovat | |
Tak kdepak jsi, smradlavej nácku? Nemáš na to odpověď? Tak to si zalez někam do kouta a potichu tam chcípni, ty manipulativní svině. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:42) | reagovat | |
@kníkal: Neumíš odpovědět na jasně danou otázku? Kdy se to území stalo Polskem? Polsko jako stát už neexistovalo, potkal ho stejný osud, jako třeba Byzantskou říši. Ale po první světové došlo k jeho obnovení na základě dohod světových velmocí té doby a to v jasně stanovených hranicích. Které Polsko neakceptovalo, využilo občanské války v Rusku a zabralo kus ruského území. Je to ta chvíle, kdy se to území stalo Polskem? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:38) | reagovat | |
merlí, v desátém století VŠICHNI dělali výboj. Taková byla doba. Omlouvat ruskou agresi v 1939 [odkaz] to je leda pro nácky | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:34) | reagovat | |
@kníkal: V tom případě se ta neustále pohyblivá hranice v roce 39 posunula trochu na západ a všechno je Ok, ne? Nebudem tu přeci někomu vyčítat historicky ověřené zvyklosti, že? A ano, chápu, že v desátém století Polsko podniklo výboj, při kterém anektovalo nějaké cizí území. Ale tento argument té legitimitě zrovna moc nepřidá, že? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:31) | reagovat | |
Merline. Za prvé chill [odkaz] . Spousta tvého kvikotu, nejen teď, je z toho, že nepochopíš myšlenku. A to ani když je snížena na úroveň, kde bys ji měl i jako idiot pochopit. Východní hranice Polska byla vždy pohyblivá, Polsko je známé jako nejvíc měněné státní území v historii. A tys dal otázku "Protože kdy se ta země stala Polskem?", tak říkám, že část asi v 965. Ověřil sis to? Chápeš vůbec odpověď? A otázku? chill pako | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:28) | reagovat | |
@?. Bavíme se čistě o území. Sám se podívej, kdy přestaly s Německem obchodovat třeba USA. Napovím, válka s Francií a Británií byla dávno v plném proudu... | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:26) | reagovat | |
@kníkal: Ale prdlajs, jsi akorát idiot a tvoje argumentace je stupidní, kreténe. Nejdřív řekneš, že to bylo Polsko, protože tam byla Kyjevská Rus, což jsou mimochodem předkové dnešních Rusů a pak se tváříš, že nechápeš nesmyslnost argumentace víc jak tisíc let starými událostmi. Ano, Poláci to území v roce 1920 neokupovali poprvé, historicky se tam prohnali mockrát, ale po první světové válce bylo Polsko znovuobnoveno v jasných hranicích. Které nedodrželi a zabrali kus Ruska. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:21) | reagovat | |
ale asi jsi jen něco nepochopil, čti to víckrát | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (:.) (6.1.2025 0:21) | reagovat | |
Jo tak on si sovětský svaz s německem dohodl jen to Polsko, ahá. Dodávky oceli z rusácka do německa, nebp výcvik německých jednotek v rusácku, to dohodnuté nebylo, to se nestalo, ahá. Jaký to je, žít jako popírač fašistickokomunistického přátelství, mrdline? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:20) | reagovat | |
Lol, co? Já si v hlavě přehrávám změny na východě Polska. Kde byla Kyjevská Rus atd, mám v hlavě stovky map, tak si je promítám, Lvov už nebyl polský. Slezsko jsem vůbec neřešil. Proč taky, jde o východní hranici, tak nevymýšlej nesmysly. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:19) | reagovat | |
A co pomořany: Okupují nám Němci Pomořany? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:18) | reagovat | |
Snažíš se nám sdělit, že Slezko je součástí České republiky? Gratuluji k dosažení dalšího stupně debility... | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:17) | reagovat | |
v 965? Ale ne celé a jen hádám. Vím, že Polsko se dávalo dohromady někdy sto let po Českém státu. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:15) | reagovat | |
@kníkal: Odbíhat od tématu nahazováním nesmyslných slov je to poslední, co ti zůstalo? Nene, pověz mi, kdy se to území stalo Polskem. Nestyď se, nahoď názor. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:13) | reagovat | |
uaaaaaaaaa 1939. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:12) | reagovat | |
Zase. Nemáš tušení, co se stalo předpředloni v Buče a myslíš si že jako takový zjevný idiot můžeš hájit sračku jakou byla Rusko-německá dohoda 1938? [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:10) | reagovat | |
@kníkal: Ruští náckové je tvůj oblíbený slaměný panák. Ve skutečnosti nic takového neexistovalo. SSSR si s Německem akorát dohodlo, že při obsazování Polska Německo nepostoupí na historické ruské území. Protože kdy se ta země stala Polskem? Když ji v roce 1920 Polsko vojensky zabralo? Nebo po deseti letech? Po patnícti? Protože před rokem 1920 to bylo Rusko, víš. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (sdaf) (6.1.2025 0:10) | reagovat | |
Vrazda civilistky nie je vojnovy zlocin pokial je to vlastna babicka .... dalsi naozajstny frajer .. https://dennikn.sk/4390120/babicka-pozvala-do-domu-dvanast-ruskych-okupantov-vsetkych-som-zabil-aj-ju-vojna-je-kruta-vravi-ukrajinsky-operator-dronov/ | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (6.1.2025 0:07) | reagovat | |
6.1.2025 0:05) Merlí, to je ale vykvičený komentář - ano němečtí náckové se v 1941 zachovali lépe než ruští náckové a zaútočili na ruské nácky. Kdyby ruští nácci byli lepší, nesnesou jako spojence německé nácky. co na tom nechápeš? | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:05) | reagovat | |
Jinak si předvedl moc hezký náckovský coming out. Prý..."Což z nich nácků dělá LEPŠÍ lidi, než Rusáci". Celou dobu tu tvrdím, že jsi nácek. Hajloval bys jak vzteklej, kdyby tu vládnul Hitler, ty zmrde. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Merlin) RP (6.1.2025 0:02) | reagovat | |
@kníkal: Takže Stalin byl něco jako Chamberlain? To on a Daladier přeci s Hitlerem zařídili Mnichovskou dohodu. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (5.1.2025 23:53) | reagovat | |
A třeba tehdejší mrdka Stalin byl řádově větší mrdka než Bandera. Už jen protože zařídil pakt Molotov-Ribbentrop. Ne? Proč ne, ruské mrdky? To byly časy, vy společně s německými nácky, to byla pohoda, ale i pro německé nácky jste byli moc sračky, tak vás zkusili sundat. Což z nich nácků dělá LEPŠÍ lidi, než Rusáci, ti s nácky problémy neměli. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (5.1.2025 23:23) | reagovat | |
sniž ty strawmany aspoň na posledních 11 let | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (Carl) (5.1.2025 23:20) | reagovat | |
kmikal - Aspoň si tam přepni nick na cyklista a odpověz, jak se ublíží bolševikům zabíjením polskejch venkovanů. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (sdaf) (5.1.2025 23:20) | reagovat | |
@kvikal: Ved to, co si pisal Carlovi, ze je idiot.... a ze ma drzet tupou drzku. ...Frajer fakt. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (5.1.2025 23:15) | reagovat | |
Jestli jsi tu fakt nový kolaborant s Putlerem, tak se nenech zmást, že je ti tu nadáváno. Mimo tvé chápání tu běží diskuze, empirie, každé tvé slovo je váženo, několikrát, píšeš tu před stovkami dalších (1/9/90 pravidlo [odkaz] ), tak se víc snaž. Čti to po sobě, čti to po sobě bez znalosti kontextu, zda jen tak tupě nekvičíš, zatím jsi ničím nepřispěl. | ||
|
||
Obrázek 'a sezere te' (kmikal) RP (5.1.2025 23:10) | reagovat | |
Argument na co? Čti, co píšeš. Jen putleří dadaismus ( [odkaz] (10.7.2024 11:22)) | ||
|