Nalezeno 105 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátdva:
   

Strana 2/2. předchozí 1 2

Odebírat

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (test) (18.3.2011 11:29) reagovat
muceni a znasilneni se rozhodne neda povazovat za cin z afektu to je blbost...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (TranqRP (18.3.2011 11:26) reagovat
Teď jsem to napsal tak, že to může vyznít jinak, než sem myslel. Je v pořádku, že se liší výše trestu pro plánovaný akt vs. akt v afektu. Není v pořádku tvůj výrok "... a všecko je v pořádku"

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mad) (18.3.2011 11:26) reagovat
Cikany postrilet, slusny lid podporovat. Slusnej cikan|rom je v romske spolecnosti vyvrhel, znam jich nekolik. Tim, ze ziji jako my, jsou z nich automaticky "oni". Proto se na rozdil od slovanu, zidu, nemcu, madaru, ukrajincu, vietnamcu, mongolu, no proste vsech ostatnich cechu a moravaku nejsou schopni "asimilovat". Ohledne trestu, planovane a umyslne obecne ohrozeni /zharstvi/ x spontanni utok na jedince. Klidne takyt mohlo v 6 barakach uhoret 5 narodnosti ?

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (marc) (18.3.2011 11:25) reagovat
toto je tendencne porovnanie. chybaju informacie. nevieme ako stary boli napr utocnici, ako to prebehlo, co tomu predchadzalo. je jasne ze clovek porovnava dva pripady len preto aby podoprel svoj predsudok, ze tmavi ludia su trestani miernejsie, co moze a nemusi byt v reale pravda.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (TranqRP (18.3.2011 11:24) reagovat
Johndoe: Ano, činy v afektu jsou hodnoceny mírněji, než činy chladnokrevně plánované. A ne, není to v pořádku. Nejsou to mé zákony, ale zákony České republiky a pravděpodobně i většiny vyspělého světa. co se týče argumentu "Opálenosti": reagovat na tyto výkřiky i připadá pod úroveň.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (MSA2RP (18.3.2011 11:24) reagovat
Tranq: Takže podle toho, co píšeš, je správné udělit rozdílný trest, když tě zabije debil než když tě zabije někdo vzdělaný. U vítkovské kauzy se dá alespoň pochybovat, že ta partička tam nejela s cílem "hodíme tam zápalné lahve a všechny cikány vevnitř zabijeme", zatímco ve druhém případu jde o "normální" loupežnou vraždu (která se jen zázrakem vraždou nestala). Neoroduju za žháře z Vítkova, chci jen stejné tresty i pro všechny ostatní zločince...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Tom) (18.3.2011 11:20) reagovat
Srovnavat oba priklady nejde ve smyslu stejne dlouhy trestu, ale delky trestu jsou neumerne rozdilne. Ted je otazka, zda za to muze zakonodarce, soudni proces, vykonna slozka nebo stav spolecnosti. Jiste je jedno, neco tu je spatne.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (tuvaRP (18.3.2011 11:19) reagovat
johndoe: a vy ste boli vtedy prosim ta na ktorej strane? alebo som nedaval pozor na dejepise? vy ste nemcom trcali zo zadku, my sme im ho lizali, boli sme na tom rovnako

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (johndoe) (18.3.2011 11:18) reagovat
Tranq: Takze kdyz mi najednou sibne a rozhodnu se umlatit nakyho opalence, u soudu se prokaze, ze sem trdlo, tak je vsecko vporadku. Takze zakony sou nastavene tak, ze pomahaji opalenym blbcum ? Rozumim tomu spravne, te tve argumentaci ?

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 11:17) reagovat
>Tranq: Za komoušů byl systém relativně přísný takže nedovolil cikánům zneužívání ani dělat bordel ale toto není v dnešní "demokracii" pro mnohé přijatelné řešení. Takže dnes se udělá maximálně něco napůl a cikáni budou krást a dělat bordel...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 11:13) reagovat
>tuvok: A jaký řešení bys navrhoval ?

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (TranqRP (18.3.2011 11:12) reagovat
> mamlasos (když bude systém přísný...) Sám si odporuješ. nebo jsi to myslel tak, že za komoušů systém sice byl, ale nebyl tak moc přísný, že by se cikáni rozhodli ho porušovat? Nebo povinné zaměstnanosti neříkáš systém? Jak jsi to myslel? Myslel jsi to vůbec nějak či jen dáváš průchod zlosti. Kdybyste se raději zaměřili na ekonomickou kriminalitu bílých límečků. Ta Váš život ovlivňuje daleko více.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 11:12) reagovat
>Tranq: Nejde ale na druhou stranu by se mělo víc přihlížet k výsledku konání a přihlížet tak k následkům pro oběť než zlehčovat pachatele a jeho čin. IMHO

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (grammarnazi) (18.3.2011 11:10) reagovat
nejsem rasista nemam nic proti černochům ani asiatům, ale všechny cigánský držky do jednoho spálit na prach a ne jim furt podstrojovat

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (tuvokRP (18.3.2011 11:10) reagovat
mamlasos: má ale ty zesraný politici a media to nepovolej

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (TranqRP (18.3.2011 11:10) reagovat
Aniž bych chtěl řešit, zda jsou oba tresty adekvátní, soudný člověk vidí, že ty tresty prostě NEMOHOU být stejné. Pachatelem druhého činu byl mladiství a intelektuálně ne zrovna na výši. K tomu prostě soud MUSÍ přihlížet. Dále jde o plán, nevím jak tomu bylo u případu cikána, ale ve Vítkovickém případu se jednalo o naplánovaný akt, žádný afekt. To jsou všechno věci, ke kterým musí soud přihlížet. Mezi oba případy prostě nejde dát rovnítko.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 11:07) reagovat
>Zoltan: Když bude systém přísný cikáni začnou krást a dělat bordel, je to v nich. Oni jsou v zásadě proti jakémukoliv systému, za komunismu museli pracovat všichni tak byl relativní klid, kdo nepracoval tak seděl. Chceme takový systém i dnes ? Tento problém nemá optimální řešení.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (johndoe) (18.3.2011 11:07) reagovat
Wujc: rozdil je v tom, ze ti jeho opalneci tam za neco sedi, ale ti co nejsou opaleni, je tam hlidaj.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (SethRP (18.3.2011 11:06) reagovat
Zoltan: analogicky, to že někoho zabiju v rychlým autě je chyba automobilky, protože dělá rychlý auta?

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Satan) (18.3.2011 11:04) reagovat
Rask : No co ty jsi za piču...? B-)

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (tak) (18.3.2011 11:04) reagovat
spalit, zakopat, zabudnut.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (ZoltanRP (18.3.2011 11:00) reagovat
zkuste pochopit, že to, že cikáni zneužívají systém je chyba systému, že jim to umožní, nikoli jejich.. na jejich místě byste jednali úplně stejně.. takže zkusme změnit systém namísto rasistických keců tady.. že je určité, možná vysoké procento cikánů nepřizpůsobivých není žádné tajemství, avšak házet je do jednoho pytle je rasismus na úrovni toho malého retardovaného násilníka :)

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 10:57) reagovat
2. A když si tamní obyvatelstvo nechá od nich všechno líbit, zneužívat jejich sociální systém atd. tak nejsou rasisti, když se ohradí tak jsou rasisti. Je tohle rasizmus ? Podle mě ne. je to především chyba cikánů, kdyby byli jako my nikdo by si jejich barvy nevšímal, sám mám dobrého známého cikána s kterým se dá mluvit, nevadí mu že mu říkám cikán protože on se za nic stydět nemusí, chová se slušně, žuje v čistotě atd.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (lJb1upSSBLRP (18.3.2011 10:56) reagovat
johndoe: Nepřál bych si nic jiného, ale v tom vězení najde spoustu kámošů a navíc ho tam jeho soukmenovci (čti cikáni) přivítají s otevřenou náručí...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (mamlasosRP (18.3.2011 10:56) reagovat
1.Cikáni si dělají rasismus sami a ještě jim v tom pomáhaj pozitivní diskriminace a neohumanisti, dvojí metr u soudu je už jen třešnička na dortu. Kdyby byli snaživý studovaní a slušní žádný "rasismus" by u nás neexistoval. Zajímavé je že s cikánama jsou problémy všude kde se vyskytnou nezávisle na státu a jeho uspořádání.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (ZoltanRP (18.3.2011 10:55) reagovat
marek je největší nácek

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Selector) (18.3.2011 10:54) reagovat
... a čo sa týka toho druhého prípadu - 5 rokov je určite málo.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (johndoe) (18.3.2011 10:54) reagovat
On ten opalenec az bude sedet na krimu, tak mu upadne hlavicka na topenicko, uklouz. Kdyz na to nestaci zakon, nebo si tu hrajeme na pravdalasku, musi se tomu stesticku naproti.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Selector) (18.3.2011 10:53) reagovat
xmen: ako si prišiel na to, že som antifak ? degeni z antify sú mi u prdele... ale porovnávať tieto dva prípady je vyslovene demagógia prvého stupňa. Hodiť niekomu do domu zápalné flaše a vystaviť tak jeho obyvateľov vysokému riziku smrti upálením je svinsto za ktoré je i 20 rokov málo. Myslíte si, že žiaden róm nebol odsúdený aj na vyššie tresty ako 20 rokov za vraždy alebo pokusy o vraždu ? Porovnávajte porovnateľné ...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Bejk) (18.3.2011 10:51) reagovat
Rašku, češi nejsou rasisti o nic víc než ostatní národy. Češi jsou spíše anticikánisti, a to jim nelze, díky zkušenostem, mít za zlé. B-)

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (marek je nejlepsi) (18.3.2011 10:50) reagovat
děláte si srandu? takže kluci co hodí do domu čórkaře zápalnou lahev za to že je to zloděj jsou na tom hůř než cigán s iq 41 co znásilňuje, mučí, kterej má trestní rejstřík už v 17ti tak plnej že by se nemusel stydět kdejakej kriminálník. vy posraný antifáci ste úplně stejny jako fašouni jenom na druhou stranu. a pamatujte si, kdo jde pořád do leva, dostane se doprava.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (lJb1upSSBLRP (18.3.2011 10:48) reagovat
johndoe: To ano, ale všichni slováci nebyly fašisti, jako všichni češi nejsou pseudohumanisti jenom proto, že se jejich vláda/prezident rozhodli tak, nebo onak... to jsem chtěl jenom říct...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (meisyRP (18.3.2011 10:48) reagovat
hlavne vsichni klikejte na "Libi" :-D

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (RaskRP (18.3.2011 10:47) reagovat
jaj boze, do vtedy kym to bude take percento kokotov ako tu vidim, tak na nas bude pozerat zapad ako na rasistov a bude mat pravdu, vsetci tu nadavaju na ciganov, ale rozmyslaju na rovnakej ubohej urovni ako oni

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (hmm) (18.3.2011 10:47) reagovat
Rask: ty si bud degen alebo len nechapes co tym chcel autor povedat.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (ZoltanRP (18.3.2011 10:47) reagovat
souhlasím s tím, že je to nespravedlivé.. a co s tím uděláme? snižovat tresty žhářům snad nepřijde správné nikomu.. proč nevyšli lidé do ulic, když dostal ten mladý cikán tak směšný trest? Kecat v hospodě/na netu dokáže každej, když se ho to osobně netýká...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (lJb1upSSBLRP (18.3.2011 10:47) reagovat
Jinak je to smutné... představte si sebe, nebo vaše děti pokud nějaké máte za 5 let (uteče to jako voda)... Mě při té představě běhá mráz po zádech...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (johndoe) (18.3.2011 10:46) reagovat
K tomu, aby se dozvedel neco o historii preci neni treba ji zazit, nehlede na fakt, ze nas od te historie oddeluji 3 generace, takze poslechnout si to od prarodicu neni zas takovy problem.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (lJb1upSSBLRP (18.3.2011 10:43) reagovat
johndoe: Nemyslím si, že je fajn je takhle házet do jednoho pytle... navíc Rask tu dobu nezažil, pravděbodobně nekolaboroval atp. takže má právo dělat chytráka stejně jako ty...

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (ŽukínečekRP (18.3.2011 10:43) reagovat
tak to prostě je s tím fakt souhlasim. nříkam že by měli mít stejný tresty ale tohle je fakt velkej rozdil

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (UjoPlynarRP (18.3.2011 10:43) reagovat
a co normalny clovek co uvazuje ? .. nesom nacek ale toto ma napriklad tak trochu serie? slepa spravodlivost ?

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (johndoe) (18.3.2011 10:40) reagovat
A ze nas cobolove maji o nacizmu co poucovat, kdyz stali na jejich strane.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (xmen) (18.3.2011 10:40) reagovat
pozrime ze kolko antifakov chodi na roumena...min dvaja :o)

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (Selector) (18.3.2011 10:39) reagovat
porovnávať tieto dva prípady môže iba hlupák... alebo nácek.

Obrázek 'co je to diskriminace' Obrázek 'co je to diskriminace' (RaskRP (18.3.2011 10:38) reagovat
tazko ta nazvat rasistom, ty nemas ani mozgovu kapacity aby si pochopil co to slovo znamena, z pohladu ideloogie nacizmu si len jednoducho podradny clovek

Strana 2/2. předchozí 1 2