Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Firemní číslo (anonykrysaRP (3.12.2024 11:26)
Jako EGO ma pravdu, slusne jednani a ferova pravidla funguji.
Jako bejt "zamestnanec" a nekdo me dela takove vopicarny s telefonem, tak ho poslu do prdele hned z duvodu vzajemne ztraty duvery.
 
re: Firemní číslo (EGORP (3.12.2024 2:08)
Terei> Asi takto. Musis mit jedno telefonni cislo na kterem se budou zakaznici objednavat, idealne najmi operatorku, ktera bude zakazky prijimat do objednavkoveho systemu (velice dulezita cast). Zakaznik se se zamestnancem dostane do styku az po objednavce a ve chvili kdy ji zamestnanec prijede vykonat. Pokud po case zjistis, ze u nektereho zamestnance dochazi podezrele casto k ruseni objednavek, je to varovne znameni. Ale to neni tvuj problem. Ty bys mel zamestnancum nastavit podminky tak aby to pro ne nebylo zajimave. Zaroven je budes platit natolik slusne a zajistis tolik prace, aby to nemeli duvod delat.To dosahnes tim, ze jim budes poskytovat sluzby marketingu- ziskavani zakazek, komunikace se zakaznikem, organizaci prace (napriklad prace jen od 8 do 15 hod, kratky patek), zajisteni vyrobnich prostredku (servisovane sluzebni auto, notebook, nastroje, naradi, etc.), i kdyz se to nezda tak to jsou veci, ktere nikdo moc nechce resit. A je to manazerska prace, kterou vetsina remeslniku neni schopna dlouhodobe vykonavat a nesnaseji ji. Lide jsou pohodlni a vyvijet dalsi mimopracovni aktivitu, i za vic penez je pro vetsinu nezajimave. Takhle to ma znamy, ktery funguje v podobnem small byznysu jako ty uz leta a dlohodobe generuje zisky v radech statisicu mesicne.
 
re: Firemní číslo (antimouchaRP (1.12.2024 19:45)
budes muset trosku nastinit cely model podnikani aby ti roumenovstvo mohlo poradit. Ptas se jestli je "tohle konkretni reseni spravne" ale nepopisujes problem jako takovy a kontext v jakem muze vzniknout.
 
re: Firemní číslo (fuRP (1.12.2024 18:00)
tak si porid vypis hovoru a budes mit prehled, pokud to je tvoje cislo a telefon...
 
re: Firemní číslo (tereiRP (1.12.2024 17:37)
Dělají na IČO. To, že podstrčí vlastní číslo se stát může. Ale už je to přeci jenom nějaká aktivita. Jednoduší je vzít firemní telefon a vůbec tu zakázku nenahlasit. Kvůli DPH to fakturuji přímo zákazníkům. Takže já v tom řetězci figuruju dost málo. Takže mě napadlo, že by dost pomohlo, kdyby z jejich telefonu šlo volat, ale zpátky by se to dostalo vždy ke mě.

Btw, můj život je složen ze samých slabých okamžiků.
 
re: Firemní číslo (fuRP (1.12.2024 16:55)
Jake svine?Rekl ze ma s nima podepsany , ze budou makat jen pro nej? Jeho zmestnanci mu nepatri a pokud neco chce, aby nedelali mimo pracovni dobu, at sype...sohlas musi byt dobrovolny...
 
re: Firemní číslo (mikoRP (1.12.2024 16:26)
terei: proc zamestnavas takove svine? nemas vztah podchycen smlouvou? WTF? takove detinske metody nikam nevedou.
 
re: Firemní číslo (MemRP (1.12.2024 16:21)
Pro tereie by chtěl dělat každý. :D Já mám naopak ve smlouvě explicitně uvedeno, že můžu podnikat ve stejném oboru.
 
re: Firemní číslo (fuRP (1.12.2024 15:51)
pst, to je tereiuv slaby okamzik... pamatuje si nekdo ten silny?
 
re: Firemní číslo (anonykrysaRP (1.12.2024 15:29)
A co jim zabrani v "Jestli to chcete levnejs, cinknete mi na 123-456789"?
Jinak je to snad uplne standardni funkce jakekoli PBX, vcetne virtualni u operatora...
 
re: Firemní číslo (RP (1.12.2024 14:41)
@fu tak kazdy ma slabsie momenty...
 
re: Firemní číslo (fuRP (1.12.2024 14:39)
Be, tak jinak by se neptal ;-)
 
re: Firemní číslo (IOORP (1.12.2024 14:30)
Co im brani dat oficialne cislo a zaroven podstrcit vlastne?

Skor by som dal podpisat do zmluv cosi ako "zaruka pada v pripade ak zmeny budu mimo zmluvu so mnou". A nutil zamestnancov dokumentovat stav. A zamestnancom dal podpisat cosi ako " pokuta ak budu vykonavat aktivity, ktore konkuruju firme, ktora sa odzrkadlia ziadnou odmenou".
 
re: Firemní číslo (RP (1.12.2024 14:27)
U operatora, ale tak tupy snad nie si.
 
Firemní číslo (tereiRP (1.12.2024 14:10)
Trochu mě trápí skutečnost, že se moji zaměstnanci můžou domluvit s klientem napřímo a mě z celé transakce vynechat. Takže mě napadlo řešení.

Dám jim telefonní číslo, ze kterého půjde volat, ale když na něj někdo zavolá, tak se to přepojí na moje číslo. Prostě aby se víc čísel tvářilo jako jedno číslo a když člověk zavolá zpátky tak to na tom master čísle bude zvonit a jinde ne.

Nemáte někdo zkušenost, jak se něco takovýho zařizuje?

EDIT: terei - 01.12.2024 14:10:39