Musíte zadat přezdívku!
Musíte zadat obrázek!
Musíte zadat zprávu nebo obrázek!
Chybně opsané číslo!
Nemůžete použít přezdívku registrovaného uživatele!
Přezdívka:  
Titulek:
Obrázek:
Zpráva:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Padesátčtyři:

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno!

   Strana 1 z 12.
reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (4154RP (8.1.2013 23:55)
Mate nejakej velkej pack veci do Kerbalu? Nasel jsem nejaky forum a tam se to da stahovat jen po jednom.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (Tvoje zlý dvojčе) (8.1.2013 21:46)
To nebudou podvodníci, ale afričtí řezníci, kterým zrovna docházejí zásoby.

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (MartinMasorRP (8.1.2013 21:45)
a v porodnici budou říkat chcete 0.2222 sya teď nebo si počkáte na celýho :-D

reagovat odkaz re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (Tvoje zlý dvojčе) (8.1.2013 21:38)
Ano, budeš mít dva syny za 9 měsíců, v průměru tedy 1 syna za 4,5 měsíce, případně 0,22222 syna za měsíc.

reagovat odkaz re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (DadamRP (8.1.2013 21:33)
hajzldekl: nejsi ty manažer? :-D Žena je těhotná devět měsíců? Takže když si najmu dvě, budu mít syna za 4 a půl?

reagovat odkaz re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (Fr3ERP (8.1.2013 21:19)
to virtualne jednojadro si rychlo patentuj :D

reagovat odkaz re: re: re: Kerbal space program spaceships (hajzldeklRP (8.1.2013 19:17)
http://uloz.to/xyDyZhP/doublejumborefueler-craft
zakladem jsou ty proudovy motory... dostanou me, sice minimalni, ale aspon nejakou rychlosti do 10km- hlidam si airIntake kdyz zacne prudce klesat zmacknu custom2 a vypnu je, pak je odpojim a jedu na ty 1500ky uz ve smeru orbity a az mam nejaky dobry AP(150-200km) tak to dam vodorovne- musis mit dost plochou drahu aby jsi stihl s tema nuklearnima moturkama rozhejbat ty dve jumba, pak uz jen cekas a cekas...
btw to vypinani proudovych motoru moje i5-3750 resi nekolikasekundovym lagem ale nevytizi se ani na 50%, dokonce vypada ze to tahne jedno jadro, existuje na to nejaky booster, nebo neco co mi udela ze 2/3 jader cpu virtualne jednojadro?

EDIT: hajzldekl - 08.01.2013 19:47:24

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (ŤululumRP (8.1.2013 18:09)
mě se taky podařilo náhodou dostat na orbitu jumbo a kousek. věřím tomu, že kdybych se na to zaměřil, tak to zvládnu taky. B-)

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaXRP (8.1.2013 18:05)
hajzldekl: how?

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (hajzldeklRP (8.1.2013 16:43)
prave jsem s relativne jednoduchou raketou dostal 2 plna jumba na obeznou drahu 250km B-)

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (Abdul_HasanRP (6.1.2013 15:57)
Pojem spaceship dostává nový rozměr

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaXRP (6.1.2013 15:38)
@4154: :D:D:D:D

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (4154RP (6.1.2013 14:51)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tPRxyv3CED8

:-D

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaXRP (4.1.2013 12:43)
idem sa do toho rovno pustiť, dík za info okolo planét :)

k tomu dockovaniu som videl všemožné návody ale nech sa ich držím ako chcem u mňa to vyzerá úplne inak :) ale to je asi o cviku... každopádne dík za info, určite pomôže...

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (ŤululumRP (3.1.2013 22:30)
SagitaX: Ukazatel rychlosti přepni na target (pokud nemáš), dostaň to číslo na nulu a začni se přibližovat.
K těm orbitám - pokud si ve sféře vlivu (gravitace ti mění dráhu letu) tak v nejbližším bodě (nebo dřív ať to zvládneš) začni zpomalovat.

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (BigbazRP (3.1.2013 22:29)
Dokovani - je tu paradni video navod o par prispevku driv.
Co se tyka letu k jinym planetam - je to jak pise MM, staci se dostat do sfery vlivu, a pak uz se v ni udrzet. Doporucuju pouzivat planovani manevru. Je to velice uzitecny a uvidis v zasade hned ceho danym manevrem dosahnes. Na umelym horizontu pak uz jen namiris na modry terc, ktery se ti tam objevi a zazehnes ve spravnou chvili dokud nedosahnes pozadovane zmeny. A mas hotovo, jsi na orbite jiny planety/mesice a pod.

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (MartinMasorRP (3.1.2013 22:20)
ktěm planetám zatim jsem to nedělal takže to budu psát teoreticky ale vsadil bych si nato ze budu rikat pravdu :) musíš udělat to samý co u zeme navedeš modul raketu what ever na orbitální dráhu a snížíš rychlost na takovou aby nebyla uniková tzn nebyla prilis velká aby opustil orbitu a letel dál a nebo přiliš nízka tzn krashnul o zem

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaX mobil) (3.1.2013 22:07)
Pocuvajte, doteraz som vsetko robil stylom pokus omyl, stastie. Teraz som konecne ako tak schopny robit ukony a mat o nich aky taky prehlad. mam dalsie tri otazky. Jedna s nich ci niekto nenapisete nejaky manual na docking, mam v pohodke na orbite zakladnu a chcem k nej pripojit moduly, dostal som sa na 50m od zakladne ale cokolvek urobim znamena to ze sa zacnem vzdalovat...

Druha otazka je ako mam kurnik spravit orbitu niekde inde, namierim si to na nejaku planetku alebo mesiac, dostanem sa do jej vplyvu ale neviem kam namierit a zapnut motory aby som spravil orbitu okolo toho co chcem, takze aj manual k orbitam...

A tretiu som uz zabudol :-) kazdopadne mi stacia jednoduche instrukcie...

reagovat odkaz re: re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (NosturRP (3.1.2013 15:03)
tak ono staci stahnout si par pluginu jak uz sem rikal, me se treba hodne libi RemoteTech, kterej pridava na realisticnosti..

reagovat odkaz re: re: re: re: Kerbal space program spaceships (kajencikRP (3.1.2013 14:13)
problém s timewarpem je že to pak nestíhá počítat fyziku a pokud je raketa ještě pod nějakou zbytkovou akcelerací tak jí to většinou rozláme, jinak elektřina je podle mě spíš věcí do budoucna, stejně jako např. ten satelitní talíř na dlouhodosahovou komunikaci který je taky zatím jenom pro ozdobu. A unity3D se sice používá, ale je upravený zejména vzhledem k velkému rozpětí možných dosažitelných rychlostí.

reagovat odkaz re: re: re: Kerbal space program spaceships (BGRP (3.1.2013 13:14)
developeri nemaju svoj vlastny fyzikalny engine. pouzivaju unity3d engine s physix obmedzeny len na CPU

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (hajzldeklRP (3.1.2013 12:33)
zrovna treba ten iontovy motor funguje na principu urychlovani iontu xenonu elektrickym polem-spotrebovava elektrinu, ma to i v parametrech, to ze funguje poznas tak, ze modre sviti, kdyz tam das maly solarni panely bude blikat
@CenTauriaИ tak dik za inspiraci, ale takovy overkill na notebooku nerozchodim... vsiml si tak nekdo ze slabsi pc hur pocitaji fyziku a i ASAS funguje o hodne hure? je to zamer hry nebo spis chyba?
Myslim ze bych mel dostat pokazdy stejnej vysledek kdyz pustim sas a necham to vyletet normalni rychlosti nebo kdyz pustim sas a dam timewarp- to u me vzdy konci nejakym prolitnutim taznych raket temi nad nimy.

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaXRP (3.1.2013 11:49)
@Dadam: jo to mi je jasné, a asi to aj tak zamýšľali v kerbale, ale keďže sa neda zapnuť time warp. ked beži ionták tak ti je to na nič

btw: ja som začal elektriku využívať aspoň na svietenie, všade napchám reflektory aby som videl na každú časť a zapnem ich, aspoň niečo aby robilo odber... neviem prečo ale aj keď viem že elektrika je na dve veci vždy si beriem dáky solárny panel zo sebou...

reagovat odkaz re: re: re: Kerbal space program spaceships (Tvoje zlý dvojčе) (3.1.2013 11:28)
Momentálně k ničemu; iontový motor je dost slabý (i když na velmi drobné úpravy orbity stačí). Taky by mě to zajímalo... na moje zamyšlení nikdo neodpověděl.

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (P.RP (3.1.2013 10:59)
no, a už se tu pár lidí ptalo na tu energii (jako elektrickou) a nevšiml jsem si, že by tu padla odpověď .. čili, k čemu je elektrika dobrá mimo nějaké minimální spotřeby modulů?

reagovat odkaz re: re: Kerbal space program spaceships (DadamRP (3.1.2013 10:58)
SagitaX: KSP sice nehraju, ale iontové motory používají na dlouhé tratě - vyvíjí sice malý tah, ale jsou schopné ho udržet mrtě a mrtě dlouho

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (SagitaXRP (3.1.2013 10:53)
mám otázku pre kerbalistov, na čo ku*va sú dobré tie iontové motory? ťah skoro žiadny... pokúšam sa sondami osídliť všetky planéty, som už hotový s oboma mesiacmi kerbinu a absolútne žiadny účel pre tie iontové motory nevidím, aj som ich chcel použiť ja úpravy orbity ale to funguje akurát po metroch takže zase bezúčelné... využívate ich niekto na niečo?

reagovat odkaz re: Kerbal space program spaceships (CenTauriaИRP (3.1.2013 1:56)
Tady jsou ty lodě, co tu kdosi chtěl:

"Sputnik" - menší raketa se kterou jsem začínal - poměrně spolehlivá pro malé náklady i na oba měsíce (Na hlavici je sonda, se kterou sem přistál na Minimusu)

"Energia" ve variantě XL pro vynesení 30-35t na geostacionární dráhu (2868.4K) (1st. 36x solid fuel, 2.st 7x big liquid fuel, 3.st 1x big liquid fuel, 6x small),1 velká nádrž pro RCS stabilizaci - je potřeba zejména pro držení přímého vzestupu do cca 6km, kde je třeba odhodit ty solidfuely... aneb i malý náklon udělá velký ohňostroj :D. Ovladatelnost tedy rozhodně nepatří mezi její přednosti - na rozdíl od tý menší.)

Pro rozchození asi budete potřebovat plugin MechJeb (používám ho akorát pro informace o pozici na geostacionární dráze - abych věděl na kolika stupních se daný satelit nachází a dříve na tréning operací na orbitě - nerad čtu návody, tak proč se to nenaučit od automatu [cirkulace dráhy,rovnání inklinace,..] - pokud by jste náhodou chtěli použít ascent autopilota na Energiu, tak na to zapomeňte, protože... :D - Prostě s tím musíte doletět na oběžnou dráhu pěkně ručně...
http://or.hu.cz/kerbal/
EDIT: CenTauriaИ - 03.01.2013 2:17:49

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (hajzldeklRP (2.1.2013 12:43)
postavte to v kerbalu a uvidi se

reagovat odkaz re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: (Tvoje zlý dvojčе) (2.1.2013 10:48)
Dadam: Tu mám celou dobu na mysli.

 
Seznam aktivních témat
VÍLA SIMONA 4
Mimozemšťani? 2
KAMAKOVA 2
Funny birthday cards 2
Tips for Optimizing Rouming for Large-Scale Pro... 4
Jak si vybrat správnou e-cigaretu? 7
AI slavi 20 Roumingu 3
Ejáj 6
Návrh na bublinu 4
Zaujimave 4
nebankovní půjčky jednotlivcům i firmám. 8
   Strana 1 z 12.