reagovat
odkaz
|
re: re: Photoshop me pls
(Mervin) RP (25.11.2012 0:29)
|
potas: *nechaly |
|
reagovat
odkaz
|
re: Photoshop me pls
(Lumik) RP (25.11.2012 0:06)
|
a preco ked ich tak milujes ich nechavas PSkovat?
EDIT: Lumik - 25.11.2012 0:06:27 |
|
reagovat
odkaz
|
re: Photoshop me pls
(potas) RP (24.11.2012 23:30)
|
Diksi a kde nechali prsa? |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Photoshop me pls
(Já) RP (24.11.2012 23:20)
|
A která z nich se vyklubala z toho chlapa? |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Photoshop me pls
(Prommy) RP (24.11.2012 23:17)
|
gurbuxi simtě |
|
reagovat
odkaz
|
re: Photoshop me pls
(Tex) RP (24.11.2012 23:11)
|
pěkné |
|
reagovat
odkaz
|
Photoshop me pls
(Deex) RP (24.11.2012 23:04)
|

Já ty dvě slovenky miluju |
|
reagovat
odkaz
|
re: večerní čelindž 2/2
(Já) RP (24.11.2012 22:32)
|

|
|
reagovat
odkaz
|
večerní čelindž 2/2
(Paulos) RP (24.11.2012 22:02)
|

aneb Roumingová kultura v akci |
|
reagovat
odkaz
|
večerní čelindž
(Paulos) RP (24.11.2012 22:01)
|

sry za spam, ale když sem dám jen jeden, tak to bude moc velký a nepustí mě to |
|
reagovat
odkaz
|
re: Rouming custom baners and billboards
(Roumen) R (24.11.2012 20:24)
|

|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Rouming custom baners and billboards
(Tex) RP (24.11.2012 20:01)
|
hladová kunda |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Rouming custom baners and billboards
(Starej) RP (24.11.2012 19:23)
|
Pivo uzrává speciálním způsobem. Pod uzávěrem se vytváří specifický mazový sekret bíložluté barvy a značně zralého odéru. Cizinci otírají, fajnšmekři olizují! Ideálním doplňkem je aromatický sýr syrečkového typu Hladová kunda. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: Rouming custom baners and billboards
(Roumen) R (24.11.2012 19:15)
|
Tohle neni jin bean... |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Rouming custom baners and billboards
(hajzldekl) RP (24.11.2012 18:42)
|
z ty lahve vypustil buzerantskyho jina, staci ji chvili lestit |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Rouming custom baners and billboards
(mrkev) RP (24.11.2012 18:17)
|
Jo, tak takhle to dostalo úplně jiný rozměr... |
|
reagovat
odkaz
|
re: Rouming custom baners and billboards
(Direct) RP (24.11.2012 18:05)
|

|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: Let's play the game
(Tvoje zlý dvojčе) (24.11.2012 17:17)
|
holion: Ale asi s tím rozdílem, že účastníci nebudou umírat. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Let's play the game
(holion) RP (24.11.2012 16:43)
|
Takže ideální by bylo, kdyby to vypadalo jako jedna mapa z Fish Fillets? ^^ |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(Satrif) RP (24.11.2012 2:29)
|
můžeš ignorovat to 5x (10x), neboť prostředky v zadání jsou počítany na jednu jedinou trať.
Ohledně osmi krát čtyři hodin práce jsem upřesnil, že tento limit se týká pouze konečných úprav místa.
Pokud překážka, náklad nebo jistící systém půjde připravit předem (nebo třeba jen napůl) a na místo dovézt (vejde se do dodávky), pak hodiny práce na její přípravu limitovány nejsou.
EDIT: Satrif - 24.11.2012 2:32:28
EDIT: Satrif - 24.11.2012 2:33:19 |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(Psyk) RP (24.11.2012 1:35)
|
Takže vlastně potřebuješ něco, co je levný, náročný na projítí, co připraví 4 lidi za 8 hodin a potřebuješ to dohromady 5x. Z těch jinejch poznámek a výtek návrhům to vypadá, že to co chceš, buď nejde s danejma prostředkama udělat, nebo to neexistuje. |
|
reagovat
odkaz
|
re: Rouming custom baners and billboards
(hajzldekl) RP (23.11.2012 20:58)
|
A co umi tohle? Nesahejte na to,to je muj objed 007! |
|
reagovat
odkaz
|
Rouming custom baners and billboards
(Parezator) RP (23.11.2012 20:54)
|

|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(Tvoje zlý dvojčе) (23.11.2012 19:21)
|
Tak přispěj nekonstruktivně. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(konsternovany myself) (23.11.2012 19:11)
|
Vsak ja to ani nemyslim v zlom, akurat neviem prispiet konstruktivne, ale zufalo sa chcem zucastnit debaty :-p |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re:
(Satrif) RP (23.11.2012 19:09)
|
proto přírodní úkaz nehledám. Nebo jednoduchý les je dostatečně symetrickým přírodním úkazem. Tratí bude víc (5 v 5), samozřejmě s větším rozpočtem. Proč, není podstatné, potřebuju vyřešit jednu.
myself: však se to nevymyslí za jeden den a jen s dostatečným množstvím odmítnutých nápadu získám jistotu, že ten jediný je asi opravdu nejvhodnější. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Let
(konsternovany myself) (23.11.2012 18:55)
|
Zda sa mi, ze hru v skutocnosti hra Satrif, ktoreho ulohou je _konzistentne_ odmietnut co najviac navrhov |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Let
(Tvoje zlý dvojčе) (23.11.2012 18:54)
|
Čili hledáš symetrický přírodní úkaz, na kterém postavíš dvě zrcadlově symetrické tratě. To je prakticky nesplnitelný požadavek a proč je chceš dvě (a ne tři, čtyři atd.), je mi záhadou, ale jedna možnost je. Postav dvě tratě, přibližně stejné (co do časové náročnosti). Oba týmy absolvují obě tratě, každý v jiném pořadí (jeden nejprve A, potom B, druhý nejprve B, potom A). Nevýhodou je, že musí soutěžit výkonnostně podobné týmy. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Let
(Satrif) RP (23.11.2012 18:45)
|
TZD: při přenosu budou zcela jistě opakovaně přerušení a nucení náklad odložit.
provazové překážky: mě napadly jako první, ale jak jsem psal, lidi u sebe budou mít nože a mačety. Tedy, buď prohlásím, že překážky jsou ničitelné jakýmkoli způsobem (žádané, chci aby zkoušeli sehnat efektivní nástroje), a tedy mi provazy rozsekají. Nebo prohlásím, že překážky se nesmí ničit, pouze nějakým způsobem přejít - nudnější, sic stále zvažovatelná varianta. Nemohu míchat obě pravidla a říct... Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
TZD: při přenosu budou zcela jistě opakovaně přerušení a nucení náklad odložit.
provazové překážky: mě napadly jako první, ale jak jsem psal, lidi u sebe budou mít nože a mačety. Tedy, buď prohlásím, že překážky jsou ničitelné jakýmkoli způsobem (žádané, chci aby zkoušeli sehnat efektivní nástroje), a tedy mi provazy rozsekají. Nebo prohlásím, že překážky se nesmí ničit, pouze nějakým způsobem přejít - nudnější, sic stále zvažovatelná varianta. Nemohu míchat obě pravidla a říct "tohle smíte ničit, tamto ne" jakmile bude jediná věc ničitelná, lidí zničí všechno
hlavolam: (i kdyby z řetězů) byl by řešitelný předem bez nákladu. V praxi by to vypadalo, že k němu pošlou jednoho dva lidi, kteří ho budou půl hodiny řešit - naprosto nežádané.
Do bažin to situovat nebudu.
Mraveniště nejsou replikovatelná ve stejném rozsahu na více tratí (řešíme jednu, ostatní budou stejný).
Kamení by se muselo koupit, navézt, a pak zase odvézt
Potok není použitelný, protože dvě tratě musí být zrcadlově od sebe ( a krajinu s tolika potoky nemáme).
Čímž se dostávám k dalšímu parametru, bez něhož jsem si myslel, že je zadání dostačující.
Překážky musí být uměle vybudovatelné i v zrcadlovém rozmístění. Výběr terénu je omezen na kopce/ louka/ množství stromů, ano, i bažiny jsou v nabídce (po lýtka, parádní!), ale to nechceme. Žádné specifické přírodní úkazy. Zkrátit dlouhý příspěvek.
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Let
(Tvoje zlý dvojčе) (23.11.2012 18:21)
|
Pořád lepší než http://www.bugemos.com/?q=node/50 |
|