čínské auto v -30C
(uživatel) RP (8.1.2024 19:25)
|
Až budou mít všichni elektroauta kvůli globálnímu oteplování, tak přijde najednou doba ledová |
|
čínské auto v -30C
(dastardly) RP (7.1.2024 3:00)
|
no a proto jsem miloval T603 (nez mi byla zproneverena). -20, nechytavson, sli okolo nemecti turisti a meli ze me srandu, tak jsem se nasral, vytahl kliku a na prvni otocku "brmbrmbrmbrm brmbrmbrmbrm". Nemcourum ztuhly usmevy a rychle se pakovali. Auto, ktere neopravis kombinackama a kladivem - good luck, you muppets! |
|
čínské auto v -30C
(dudomil) RP (6.1.2024 2:21)
|
ehm... tak abych to uvedl na ještě pravější míru, trakční baterie je při "chcípnutí motoru" odpojena stykačem a pokud při "startování" nemá 12V dostatek výkonu, nesepne se stykač a auto se nenastartuje podobně jako u fosilu. Akorát pro strartování kabelem stačí dvoulinka a né kilo mědi, páč stykač nic moc nežere. Jakmile se připojí trakční baterie, uvede se do provozu měnič a 12V okruh je napájen přes něj. Zároveň se jím 12V baterie nabíjí |
|
čínské auto v -30C
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (5.1.2024 22:08)
|
a vy si myslíte že německý na tom budou líp ? |
|
čínské auto v -30C
(OmeGa) RP (5.1.2024 22:07)
|
je to Chery Exeed, vy Kiáci. |
|
čínské auto v -30C
(Direct) RP (5.1.2024 20:49)
|
Jakože už jsem viděl spoustu lidí ráno nenastartovat a to nebylo ani -15°C a jsem si jist, že elektroauta neměli... Zajímavé co |
|
čínské auto v -30C
(Prawda. . . ) (5.1.2024 20:29)
|
Abych to uvedl na pravou míru, elektromobilitě nefandím. Bez té 12V baterie (někde už 24V) ale ten krám do chodu neuvedeš, i kdybys měl tu ''velkou'' baterii nabitou na 100% a současně, pokud není elektromobil ''nastartován'', tak se ani ta 12V (24V) baterie nedobijí. |
|
čínské auto v -30C
(Prawda. . . ) (5.1.2024 20:27)
|
@mxiq: Pokles napětí a samovybíjení za mrazu jsou nepřátelé všech automobilů s bateriovým zapalováním. Ten elektromobil pro chod všech systémů používá tu samou 12V (některé 24V) baterii, která se používá ve všech vozech s bateriovým zapalováním. |
|
čínské auto v -30C
(mxiq) RP (5.1.2024 20:10)
|
Pokles napětí a samovybíjení za mrazu jsou další nepřátelé elektromobility. Za 12V akumulátor je potřeba přidat DC-DC měnič, který bude mít na výstupu vždy potřebné napětí. Akumulátor se sice vybije dřív, ale fyzikální zákony zatím žádná ideologie nenahradila. |
|
čínské auto v -30C
(Gdfjfjj) (5.1.2024 19:53)
|
Jestli je to EV, tak to chce vypnout a zapnout. Pokud nepomaha, tak vyndat baterii, pockat pet minut a zase nandat |
|
čínské auto v -30C
(biker) (5.1.2024 19:47)
|
Říkám vám zlatá felda. |
|
čínské auto v -30C
(keket_nereg_nereg) (5.1.2024 19:46)
|
XCeed je korejske resp. slovenske nie? |
|
čínské auto v -30C
(arnošt) (5.1.2024 19:30)
|
party time! |
|
čínské auto v -30C
(Prawda. . . ) (5.1.2024 19:29)
|
Bych to viděl na slabou 12V (24V) baterii. Podobně se chová většina moderních aut. |
|