čínské auto v -30C (5.1.2024 19:27)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (14) Komentovat Nezobrazovat

čínské auto v -30C (uživatelRP (8.1.2024 19:25)
Až budou mít všichni elektroauta kvůli globálnímu oteplování, tak přijde najednou doba ledová :o)

čínské auto v -30C (dastardlyRP (7.1.2024 3:00)
no a proto jsem miloval T603 (nez mi byla zproneverena). -20, nechytavson, sli okolo nemecti turisti a meli ze me srandu, tak jsem se nasral, vytahl kliku a na prvni otocku "brmbrmbrmbrm brmbrmbrmbrm". Nemcourum ztuhly usmevy a rychle se pakovali. Auto, ktere neopravis kombinackama a kladivem - good luck, you muppets!

čínské auto v -30C (dudomilRP (6.1.2024 2:21)
ehm... tak abych to uvedl na ještě pravější míru, trakční baterie je při "chcípnutí motoru" odpojena stykačem a pokud při "startování" nemá 12V dostatek výkonu, nesepne se stykač a auto se nenastartuje podobně jako u fosilu. Akorát pro strartování kabelem stačí dvoulinka a né kilo mědi, páč stykač nic moc nežere. Jakmile se připojí trakční baterie, uvede se do provozu měnič a 12V okruh je napájen přes něj. Zároveň se jím 12V baterie nabíjí

čínské auto v -30C (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (5.1.2024 22:08)
a vy si myslíte že německý na tom budou líp ? :-D :-D :-D :-D :-D

čínské auto v -30C (OmeGaRP (5.1.2024 22:07)
je to Chery Exeed, vy Kiáci.

čínské auto v -30C (DirectRP (5.1.2024 20:49)
Jakože už jsem viděl spoustu lidí ráno nenastartovat a to nebylo ani -15°C a jsem si jist, že elektroauta neměli... Zajímavé co :-D :-D :-D

čínské auto v -30C (Prawda. . . ) (5.1.2024 20:29)
Abych to uvedl na pravou míru, elektromobilitě nefandím. Bez té 12V baterie (někde už 24V) ale ten krám do chodu neuvedeš, i kdybys měl tu ''velkou'' baterii nabitou na 100% a současně, pokud není elektromobil ''nastartován'', tak se ani ta 12V (24V) baterie nedobijí.

čínské auto v -30C (Prawda. . . ) (5.1.2024 20:27)
@mxiq: Pokles napětí a samovybíjení za mrazu jsou nepřátelé všech automobilů s bateriovým zapalováním. Ten elektromobil pro chod všech systémů používá tu samou 12V (některé 24V) baterii, která se používá ve všech vozech s bateriovým zapalováním.

čínské auto v -30C (mxiqRP (5.1.2024 20:10)
Pokles napětí a samovybíjení za mrazu jsou další nepřátelé elektromobility. Za 12V akumulátor je potřeba přidat DC-DC měnič, který bude mít na výstupu vždy potřebné napětí. Akumulátor se sice vybije dřív, ale fyzikální zákony zatím žádná ideologie nenahradila.

čínské auto v -30C (Gdfjfjj) (5.1.2024 19:53)
Jestli je to EV, tak to chce vypnout a zapnout. Pokud nepomaha, tak vyndat baterii, pockat pet minut a zase nandat

čínské auto v -30C (biker) (5.1.2024 19:47)
Říkám vám zlatá felda.

čínské auto v -30C (keket_nereg_nereg) (5.1.2024 19:46)
XCeed je korejske resp. slovenske nie? :D

čínské auto v -30C (arnošt) (5.1.2024 19:30)
party time! B-)

čínské auto v -30C (Prawda. . . ) (5.1.2024 19:29)
Bych to viděl na slabou 12V (24V) baterii. Podobně se chová většina moderních aut.