TechSvět  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  MotorGuru



jedu eko (6.2.2024 23:23)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (21) Komentovat Nezobrazovat

jedu eko (Dezοlát) (9.2.2024 0:32)
Tak to se dá s úspěchem předpokládat. Protože to by musel chytit každý cca osmý.

jedu eko (av) (8.2.2024 8:55)
Loni u nás hořelo 2364 vozidel. Předpokládám, že vše z toho nejsou elektromobily. https://www.hzscr.cz/clanek/statisticke-rocenky-hasicskeho-zachranneho-sboru-cr.aspx

jedu eko (Dezοlát) (7.2.2024 18:40)
To ale není statistika "samovnícení" v garážích zohledňující stáří vozidel, že ne...

jedu eko (statistika) (7.2.2024 18:17)
https://chargedevs.com/newswire/tesla-says-fire-incidents-are-11-times-lower-for-its-vehicles-than-for-the-average-us-vehicle/

jedu eko (Koňadra) (7.2.2024 16:19)
The Crazy World Of Arthur Brown - Fire

jedu eko (Dezοlát) (7.2.2024 14:35)
Filipes: Můžeš tedy dát na odkaz nějakou relevantní statistiku? Tedy kde jsou porovnány počty "samovznícených" aut v garážích srovnatelného stáří? Samozřejmě přepočtené na celkový počet aut? Děkuji.

jedu eko (aseww3) (7.2.2024 13:35)
LiFePO opravdu nehori, ma to jen jednu drobnou vadu, zadny elektromobil na svete se s LiFePO nevyrabi :-)

jedu eko (aseww3) (7.2.2024 13:33)
Statistiky jsou k nicemu. Kdyz chytne elektromobil na parkovisti, nez prijedou hasici, shori dalsich 5 normalnich aut okolo. Statisticky 1 shorely elektromobil, 5 normalnich aut. A elektrohujeri maji jasno, elektroauta hori 5x min nez normalni auta.

jedu eko (FilipesRP (7.2.2024 12:04)
Proč tu pořád někdo šíří bludy? Najděte si statistiku, kolik osobních aut chytlo samo v noci v garáži a kolik z nich bylo EV. Baterky v EV nejsou přetěžované, pak by neměly životnost 10 let. A nové LiFePO opravdu nehoří, pokud se nepolejou benzínem. Každopádně statistiky hasičů jsou volně dohledatelné. Já se víc bojím různých drobností s baterkou, kterých má každý doma hromadu a články nemají žádný BMS...

jedu eko (wd43) (7.2.2024 11:58)
...jen tak pro srovnani: Gasoline flame temperature 1,026 °C (1,878.8 °F)

jedu eko (wd43) (7.2.2024 11:56)
Beton se tavi pri 1200C. Lithiove clanky hori na 2000C, a nejdou uhasit dokud nevyhori, to je jejich nejvetsi deviza.

jedu eko (ozeranec) (7.2.2024 9:10)
s kazdym dalsim videem mam chyt vyhodit z baraku i powerbanku

jedu eko (Dezοlát) (7.2.2024 7:11)
Elektromobily mají velkou výhodu v tom, že jejich průměrné stáří je podstatně nižší, než je tomu u aut se spalovacím motorem. Neboli otázka je, jak by to vypadalo, kdyby průměrné stáří elektromobilů bylo taky 16 let tak, jak je tomu u aut se spalovacím motorem.

jedu eko (Dezοlát) (7.2.2024 7:08)
Průšvih je to "doma v garáži". Požár domu - zejména během spánku - je mnohem rizikovější než ten požár auta během poklidné jízdy. A i napáchané škody jsou horší. Ke "samovznícení" zaparkovaného auta ze spalovacím motorem dochází zcela výjimečně. Vznícení chemických akumulátorů během nabíjení jsou rozhodně častější.

jedu eko (Dezοlát) (7.2.2024 7:08)
Při poklidné jízdě auto se spalovacím motorem samozřejmě chytnout může. Každé auto může mít závadu. Při té poklidné jízdě se ale ve většině případů podaří zastavit a z auta utéct. A to jak z auta se spalovacím motorem, tak z elektromobilu s chemickými akumulátory. Což je podstatné. Uhasitelnost je až další v pořadí - méně závažný problém.

další...