ekologie v praxi
(Mem) RP (22.2.2024 9:10)
|
"a ja mylel ze to cele elektrosilenstvi delame poroto abychom usetrili." Cože? Někdo určitě jo, když mu to s jeho nájezdem a cenou elektřiny vychází a je to pro něho priorita, ale fakt každý nejde po ceně. To by se neprodávala prémiová auta, když tě na stejné místo dokáže odvézt i zrezlá fabie, že... |
|
ekologie v praxi
(Mem) RP (22.2.2024 9:09)
|
To hrané překvapení, že elektromobily jsou ještě dražší, ale ceny klesají. Pokud na to nemáš, tak holt počkej. V Česku si nová auta soukromníci skoro nekupují (ročně se prodá 700 tisíc ojetin, k tomu 200 tisíc nových aut, ale 3/4 kupují firmy), takže ty navíc budeš muset počkat na sekundární trh. |
|
ekologie v praxi
(wd43) (22.2.2024 5:51)
|
Meme - jo aha - kdyz me zajima cena tak mam koupit teslu 3! super, pockej, ja mezitim zapomenu ze "Tesla 3 stoji £39,990 to £49,990.' - takze je stale drazsi nez to volvo ktere je stale o tretinu levnejsi nez ta tesla; Tak a nyni - co mi tesla nabidne navic, za ty prachy? Elektropohon na baterky? oK fakt dost dobry. a ja mylel ze to cele elektrosilenstvi delame poroto abychom usetrili. |
|
ekologie v praxi
(ZivaKunda) RP (21.2.2024 23:21)
|
Možná bys mohl požádat svýho fisikáře ať za pál mililitrů zkysané mrdky co polkneš v zaprášeným kabinetu, aby s tebou projel loňský učivo. Ale chápu, že tobě stačí přeblafnout fotrovi cestou z kolbenky aby ti dovolil vyjet z garáže. |
|
ekologie v praxi
(Mem) RP (21.2.2024 19:36)
|
Borci doslova na videu odměrkou s přesností na mililitry nalijí naftu do elektrocentrály, vidíme to na vlastní oči, ale HloupáKunda někde vyčetla, kolik by měla být hodinová spotřeba a tou úvahou je celý praktický test epicky zničen. |
|
ekologie v praxi
(autokrator) RP (21.2.2024 15:54)
|
zem dala, zem vzala |
|
ekologie v praxi
(ZivaKunda) RP (21.2.2024 15:34)
|
Mem je lhář. Ta jím odkazovaná anekdotická poznámka je nesmysl. Ten generátor který použili má spotřebu 1,7l nafty na hodinu provozu, tzn. že na nabití těch 18kWh potřeboval 6,8l nafty. Ale ono je to takový hodně signifikantní. Tihleti věrozvěsti a Jasánci elektra nikdy neuměli moc počítat. |
|
ekologie v praxi
(Mem) RP (21.2.2024 14:47)
|
wd43: Pokud tě zajímá cena, tak si nekoupíš Model S, ale třeba Model 3. Jako bonus je to auto ještě lehčí a ještě efektivnější, takže proti tomu naftovému Volvu ujede ještě dál... |
|
ekologie v praxi
(Dezοlát) (21.2.2024 13:43)
|
Když píše o tom, co kdo umí či neumí číst, "abuka abstrahni myzlenkovy veletoc zbudob neznemnis" miko, tak je to naprosto dokonalý fór. |
|
ekologie v praxi
(miko) RP (21.2.2024 13:12)
|
neres, on neumi ani abuku, vsechnoi zene pres text2speech a pak pres translator |
|
ekologie v praxi
(Občan Y) RP (21.2.2024 11:39)
|
@blm: Nemusis se stydet za to, ze neumis cist latinku. |
|
ekologie v praxi
(wd43) (21.2.2024 11:24)
|
Mem srovnava dve "srovnatelna auta" The Tesla Model S has a RRP range of £93,480 to £113,480. The Volvo V40 has a RRP range of £19,205 to £32,840. Mily Meme - Ta Tesla je 3x drazsi nez to Volvo. A to jsem k tomu nepripocital elektrocentralu, a zpusob zavazeni elektrocentraly benzinem... Kolik ze usetrim benzinu kdyz si koupim teslu? |
|
ekologie v praxi
(blm v prestrojeni 3) (21.2.2024 11:03)
|
No jsme v diskusi pod videem, tak asi to video. Clanek jsem nevidel a cist se mi ho nechce. |
|
ekologie v praxi
(Dezοlát) (21.2.2024 11:01)
|
Mem: OK. Pokud seženeš 30kW elektrocentrálu, která zabere půlku garáže, můžeš se dostat na rozdíl ve spotřebě na úrovni statistické chyby. Otázka je, jestli se takové ježdění od elektrocentrály k elektrocentrále fakt vyplatí. Mně přijde uživatelsky komfortnější to palivo občas šplíchnout rovnou do nádrže. |
|
ekologie v praxi
(Mem) RP (21.2.2024 11:00)
|
blmátko jaké video, co to proboha meleš? Bavíme se o tomhle "článku", který tu Dezolát nalinkoval. [odkaz] |
|