tolik práce a přitom..
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (6.3.2024 19:26)
|
jo jasně, má lasserový skener, naskenuje sračku a rázem z toho je krásná a přesná součástka. Tomu tak věřím. A ten plošnej spoj taky nechápu, dneska teploměr do auta stojí z činy 15Kč a třikrát tak menší než měl on, akorát na něm není napsaný Z. |
|
tolik práce a přitom..
(aseww4) (6.3.2024 16:03)
|
Neni nad to umistit elektroniku do mista kde se ocekava kondenzace vody, pouzit tam OLED displej jehoz zivotnost je extremne mizerna i bez toho ze bude umisten v prostredi kde teplota bude dosahovat desitek stupnu, o erudici capka svedci i ten "laboratorni" zdroj splacany z tech mizernych modulu z ebay. Pro neznale veci, je to debil protoze toci video na vysku. |
|
tolik práce a přitom..
(misil) RP (6.3.2024 14:17)
|
jako ze to auto nema v interieru normalni teplomer? |
|
tolik práce a přitom..
(Krucifix) RP (6.3.2024 13:36)
|
104°C, na co kalibrace |
|
tolik práce a přitom..
(Zen:) RP (6.3.2024 12:59)
|
v klidu, na starý Alfě jsem takhle měl skrz ventilaci přivedenej kabel a hadičku k budíku turba, protože tama to bylo prostě nejjednodušší |
|
tolik práce a přitom..
(Spimfurt) RP (6.3.2024 12:55)
|
pritom ta jedina dulezita prace, ktera se musi udelat je privest odnekud napajeni do roury na vzduch a dobre pocitat otocky lamel aby si nakonec neukroutil draty. tedy jestli mu vubec dovoli s tim dobre otacet. aniz by to vracely zpet. ale to ve videu nebude. protoze to neni zajimavy. |
|