tolik práce a přitom.. (6.3.2024 7:58)
+ x !  Známka: 3Váha: malá


Komentáře (6) Komentovat Nezobrazovat

tolik práce a přitom.. (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (6.3.2024 19:26)
jo jasně, má lasserový skener, naskenuje sračku a rázem z toho je krásná a přesná součástka. Tomu tak věřím. A ten plošnej spoj taky nechápu, dneska teploměr do auta stojí z činy 15Kč a třikrát tak menší než měl on, akorát na něm není napsaný Z.

tolik práce a přitom.. (aseww4) (6.3.2024 16:03)
Neni nad to umistit elektroniku do mista kde se ocekava kondenzace vody, pouzit tam OLED displej jehoz zivotnost je extremne mizerna i bez toho ze bude umisten v prostredi kde teplota bude dosahovat desitek stupnu, o erudici capka svedci i ten "laboratorni" zdroj splacany z tech mizernych modulu z ebay. Pro neznale veci, je to debil protoze toci video na vysku.

tolik práce a přitom.. (misilRP (6.3.2024 14:17)
jako ze to auto nema v interieru normalni teplomer?

tolik práce a přitom.. (KrucifixRP (6.3.2024 13:36)
104°C, na co kalibrace

tolik práce a přitom.. (Zen:RP (6.3.2024 12:59)
v klidu, na starý Alfě jsem takhle měl skrz ventilaci přivedenej kabel a hadičku k budíku turba, protože tama to bylo prostě nejjednodušší :-D

tolik práce a přitom.. (SpimfurtRP (6.3.2024 12:55)
pritom ta jedina dulezita prace, ktera se musi udelat je privest odnekud napajeni do roury na vzduch a dobre pocitat otocky lamel aby si nakonec neukroutil draty. tedy jestli mu vubec dovoli s tim dobre otacet. aniz by to vracely zpet. ale to ve videu nebude. protoze to neni zajimavy.