když je to moc
(Inspiron) (6.5.2024 14:36)
|
Je to všechno o ceně. Pokud chci takovou službu, musím za ní zaplatit. Taková vyvažovačka stojí několik set tisíc, stejně tak zouvačka a samozřejmě je nezanedbatelnácena práce kvalifikovaného technika. Takže takové precizní přezutí bude stát cca 3000-5000 v závislosti na rozměru pneumatik. |
|
když je to moc
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.5.2024 16:11)
|
pěkně kurevsky nevyvažený, když tam jebne 20g zavaží nebo kolik. Mě to dělal strejda na Schenku a srovnal mi to, že mám sotva 5g závaží. To je jinej level, než ty posraný vyvažovačky za 40tisíc, kdy tam jebnou 50g závaží, prosím další. Nejlepší kurvy v Tasy v Mokré, ti čůraci mi nasadili 4 roky starý pneumatiky, zmrdi jedni. |
|
když je to moc
(kmdn) (2.5.2024 16:00)
|
Takhle profi vyvažování včetně očištění pneu a disku vidím poprvé, a to jsem už byl v lecjakým servisu. Tohle v ČR nebude spadat ani do kategorie nadstandard, ale spíš někam typu "servis prémiových vozidel v ceně nad 2 mega". |
|
když je to moc
(cyklista) RP (2.5.2024 14:42)
|
Je tam velká nevyváženost pneumatiky a nevyváženost disku. Po zákazu olověných závaží se používají lehčí zinková a ta nalepovací nevypadají dobře, když jich je hodně, nebo by se možná ani nevešly. |
|
když je to moc
(pus) (2.5.2024 14:32)
|
proc tam jen neda dve zavazi a nemusel to otacet celou pneu a ztracet drahocenny cas?
Tak to alespon delaji v pneuservisu, kam jezdim. Pristroj jim presne ukaze kam a jake zavazi maji dat |
|
když je to moc
(solim) (2.5.2024 14:16)
|
mamlasek:taky to podle toho vypadalo... |
|
když je to moc
(mamlasek) (2.5.2024 14:00)
|
pred 30 lety se tohle delalo od oka (teda samozrejme s plechaci)... ta dnesni generace, same lasery, pocitace... |
|
když je to moc
(bývaláČeskáCelebrita) RP (2.5.2024 12:47)
|
co po tom má co čmárat mrdka jedna, továrenský póvl |
|