mašinka
(Občan Y) RP (10.6.2024 19:17)
|
9 |
|
mašinka
(Dr.Str.) RP (9.6.2024 21:27)
|
Doplnil bych, že lokoška za sebou nechává tři prdele mastných sazí, které asi bude jednodušší setřít z lesklého rovného odolného povrchu, než z matné a tudíž z principu hrubé barvy, kde mají spoustu míst k uchycení. Viz vagony ČD. |
|
mašinka
(miko) RP (9.6.2024 17:53)
|
bych rekl, ze vyrobce masin cili primarne na funkcnost, nez na nejakou estetiku. leskly povrch se lehceji vycisti a pak okometricky kontroluje, nez matny. nejenom cistota, ale i stav. a koo sere, ze se ty plechy ruzne prohybaji mechanizkym pusobenim kostry masiny, teplotnou roztaznosti, nebo jakymkoliv jinym mechanickym namahanim, nuz, tak at se nekouka. |
|
mašinka
(aseww4) (9.6.2024 17:22)
|
hmm, tak to musi byt pro vyrobce vlaku opravdu necekana zkusenost, kdyz je delaji jen 200 let. |
|
mašinka
(uživatel) RP (9.6.2024 16:44)
|
Plech se vyrábí válcováním. Tudíž je rovný. Ale třeba na to působí teploty a časem se to prohne. Občas se o to opře nějaký hovado. |
|
mašinka
(cans) RP (9.6.2024 16:39)
|
jasné Brno |
|
mašinka
(aseww4) (9.6.2024 16:32)
|
nikdy jsem nepochopil proc natiraji ty vlaky lesklou barvou kdyz je nejsou schopni vyrobit z rovneho plechu. |
|
mašinka
(Lae) (9.6.2024 16:13)
|
To je rachot... |
|