MyMuži  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  VipShow



mašinka (9.6.2024 15:53)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (8) Komentovat Nezobrazovat

mašinka (Občan YRP (10.6.2024 19:17)
9

mašinka (Dr.Str.RP (9.6.2024 21:27)
Doplnil bych, že lokoška za sebou nechává tři prdele mastných sazí, které asi bude jednodušší setřít z lesklého rovného odolného povrchu, než z matné a tudíž z principu hrubé barvy, kde mají spoustu míst k uchycení. Viz vagony ČD.

mašinka (mikoRP (9.6.2024 17:53)
bych rekl, ze vyrobce masin cili primarne na funkcnost, nez na nejakou estetiku. leskly povrch se lehceji vycisti a pak okometricky kontroluje, nez matny. nejenom cistota, ale i stav. a koo sere, ze se ty plechy ruzne prohybaji mechanizkym pusobenim kostry masiny, teplotnou roztaznosti, nebo jakymkoliv jinym mechanickym namahanim, nuz, tak at se nekouka.

mašinka (aseww4) (9.6.2024 17:22)
hmm, tak to musi byt pro vyrobce vlaku opravdu necekana zkusenost, kdyz je delaji jen 200 let.

mašinka (uživatelRP (9.6.2024 16:44)
Plech se vyrábí válcováním. Tudíž je rovný. Ale třeba na to působí teploty a časem se to prohne. Občas se o to opře nějaký hovado.

mašinka (cansRP (9.6.2024 16:39)
jasné Brno :o)

mašinka (aseww4) (9.6.2024 16:32)
nikdy jsem nepochopil proc natiraji ty vlaky lesklou barvou kdyz je nejsou schopni vyrobit z rovneho plechu.

mašinka (Lae) (9.6.2024 16:13)
To je rachot...