NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  TechSvět  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru



the future is now (9.6.2024 19:50)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (15) Komentovat Nezobrazovat

the future is now (TsantsaRP (10.6.2024 12:35)
to u nas nebude fungovat, kto si necha prerobit auto na raketoplan, pretoze dostane baterku od sudruhov.

the future is now (the quitterRP (10.6.2024 12:07)
kks nejaka taxi firma a vsetci tu hned mudruju jak "Turci"

the future is now (MSGRP (10.6.2024 12:07)
Zas riešenie spred 100 rokov sa ukazuje ako najlepšie...

the future is now (uživatelRP (10.6.2024 9:10)
Jestli je tak jednoduchý to odmontovat, tak to někdy upadne za jízdy.

the future is now (NikdySeNezaregistrujiRP (10.6.2024 7:01)
Baterka je nejužší hrdlo BEV. A to jak z hlediska ceny, tak z hlediska výrobních kapacit. A tenhle systém znamená, že pro jedno BEV se nebude vyrábět a v celkově ceně (nákupní+provozní) PLATIT pouze jedna baterka jako dneska, ale VÍCE baterek. Tohle ještě prohloubí cenový rozdíl mezi BEV a ICE auty.

the future is now (filip2307_) (9.6.2024 22:38)
Vsichni chytry, jak radio… neni to statni, je to cista komerce a resi tak taxi fleet. Ty baterky jsou relativne male, ale na jezdeni po meste je to ideal. A neztraci pak cas nabijenim a maji misto toho rito.

the future is now (DirectRP (9.6.2024 22:19)
V Číně to smysl má, tam je trh s EV na trochu jinačí úrovni. Na druhou stranu, je to Čína, takže to chce brát s přimhouřenýma očima...

the future is now (honey_) (9.6.2024 22:10)
DD: Protože každý máme doma malý ropný vrt a domácí rafinerii, že...

the future is now (KvakMekRampaRP (9.6.2024 21:15)
Ale jo, pokud si člověk může koupit auto bez baterky a pak si tímhle způsobem rentovat nějakou erární, tak to asi fungovat může.Nicméně je to jak říka DD, firma/stát tě pak drží za koule. Nemáš dostatečný sociální kredit? Smolík, nejedeš.

the future is now (anonykrysaRP (9.6.2024 21:15)
Na zapade to funguje v pohode kdekoli mimo auta (treba technicke a potravinarske plyny), jen se nikomu nechtelo do toho investovat, tak radsi se rozsirila ta nejhorsi moznost.

the future is now (Daniel Dezolanda) (9.6.2024 21:12)
cyklista: Proč si myslíš, že to na západě nefunguje a v Číně ano? Protože lidi na západě si můžou vybrat, ti v Číne to mít prostě musí ;-)

the future is now (Daniel Dezolanda) (9.6.2024 21:08)
Jednoduchý způsob, jak si zaháčkovat lid a popřít osobní vlastnictví automobilu, ono je to žlutým soudruhům jedno, nebo jsou prostě smíření s tím, že si koupí automobil, ale pronajímají si baterii, ono je vám auto v osobním vlastnictví bez baterky na hovno a stát, potažmo firma se státním podílem, vlastnící síť dokovacích stanic vás má totálně v hrsti. Prostě lidově demokratická špína ;-)

the future is now (cyklistaRP (9.6.2024 20:29)
Na západě všechny dvě nebo tři firmy na sdílené baterie zkrachovaly. Lidi si stěžovali, že přijeli s novou baterkou a dostali starou.

the future is now (70) (9.6.2024 20:12)
Na dědu pikolíků z montovny pro Asii jsi nějaký chytrý.

the future is now (Nerrg) (9.6.2024 19:55)
Jsou to kluci šikovní, šikomoocí. Teď jen pro klid duše vymyslet, odkud ze Západu to zkopírovali :-)