| the future is now
        (Robert Fico)        (27.3.2025 12:01) | 
    
      | Dupla | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (RSX)        (27.3.2025 7:42) | 
    
      | A teď u té BMW a audiny to aktivní vypružení zase zapněte. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (Občan Y) RP        (26.3.2025 23:48) | 
    
      | Reklama na Cinu. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (wd43)        (26.3.2025 19:16) | 
    
      | Mercedes to mel snad uz v devadesatkach, kdyz chtej srovnavat meli by srovnavat auta se stejnou technologii - Mercedes-Benz Magic Body Control https://www.youtube.com/watch?v=bwkSZ5vfJ5U | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (fu) RP        (26.3.2025 17:01) | 
    
      | dokud neuvidim test na D1, at jdou do prdele   | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (Tsantsa) RP        (26.3.2025 16:45) | 
    
      | china fakes everything, sa divim, ze to tocili za vlka a riskovali, ze sa im to auto rozpusti. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (misil) RP        (26.3.2025 16:25) | 
    
      | jo, pak kdyz se ti posere takovej tlumic, tak za to das jak za pulku auta... to si radsi necham odrncat prdel | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (Nerrg)        (26.3.2025 16:23) | 
    
      | Tvrdej: A věděj, že tvrdost je nastavitelná? I ta Škoda má DCC tlumiče. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (Čo bolo, to bolo)        (26.3.2025 16:07) | 
    
      | Už umíte čínsky? | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (tvrdej vs měkkej)        (26.3.2025 16:02) | 
    
      | 7. Vhodnější pro sportovní a výkonné vozy – Tvrdší podvozek je standardem u sportovně laděných automobilů, kde je prioritou výkon a jízdní dynamika. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (tvrdej vs měkkej)        (26.3.2025 16:01) | 
    
      | 4. Lepší trakce na hladkých silnicích – Tvrdší podvozek pomáhá udržet kola pevněji přitisknutá k povrchu při dynamické jízdě.
5. Menší aerodynamické ztráty – Tvrdší odpružení minimalizuje pohyb karoserie, což snižuje nežádoucí změny v aerodynamice při vyšších rychlostech.
6. Vyšší odolnost vůči houpání při vysokých rychlostech – Auto je stabilnější na dálnici a méně reaguje na poryvy větru nebo nárazy do nerovností. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (tvrdej vs měkkej)        (26.3.2025 16:00) | 
    
      | 1. Lepší stabilita v zatáčkách – Auto se méně naklání, což znamená lepší přilnavost pneumatik k vozovce a vyšší jistotu při rychlé jízdě.
2. Přesnější řízení – Tvrdší podvozek zlepšuje odezvu na pohyby volantem, což pomáhá při sportovní jízdě i rychlých manévrech.
3. Menší pohyby karoserie – Auto se méně pohupuje při brzdění, akceleraci a přejezdu nerovností, což zvyšuje kontrolu | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (tvrdej vs měkkej)        (26.3.2025 15:53) | 
    
      | Takzvaně "tvrdej" podvozek má svoje výhody. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (Dr.Str.) RP        (26.3.2025 15:07) | 
    
      | (haxoř) Nikdo ti nebrání zavařit si tlumiče, ať cítíš všecko. Ale jinak máš pravdu. Kanály na kraji cesty jsou ideální pro naučení, kde mám kola. | 
    
      | 
 | 
    
      | the future is now
        (haxoř) RP        (26.3.2025 14:41) | 
    
      | je to super, netusis po com jazdis | 
    
      | 
 |