Bad morning
(Mem) RP (9.1.2014 13:26)
|
Ale napsal jsem to ve špatném pádu, kdy je to správně i česky. Měl jsem napsat "budeme jíst králíci", jak se to používá (nejen) v severních Čechách |
|
Bad morning
(vain) RP (9.1.2014 12:58)
|
Mem: jo |
|
Bad morning
(Mem) RP (9.1.2014 12:25)
|
vain: a dva králici s knedlíkem |
|
Bad morning
(M.I.R.) RP (9.1.2014 11:45)
|
Tak já mám garáž + bufík Samo když stojím venku, tak bufík je bufík. Pokud nejedu fakt jen na otočku dvě minuty do kauflandu, tak topím někdy už pod 10°C. Než se TDI prohřeje, tak trvá a nejen, že jsem zimouřivej, mám rád i teplej motor
Jinak doma garáž. Ale stejně, když jsou mrazy, tak ja nastartuju, tak to zapínám a přihřívám za jízdy. Mám provozní teplotu teplotu za chvíli a nemusím čekat 15 nebo i víc kilometrů, dle venkovních podmínek. |
|
Bad morning
(vain) RP (9.1.2014 11:23)
|
Mem: jo, opravdu, a k tomu dva piva a dva kuřata. |
|
Bad morning
(B!) (9.1.2014 11:13)
|
Ak mám na aute veľa snehu, zoberiem si z domu plastovú lopatku a tú používam na strechu/kapotu (ako ten rus, čo si pol hodiny takto čistil auto). Minulú zimu som to pár krát využil. Lepšie ako si to sypať pod nohy. Raz sa mi stalo, že sa mi z prednej kapoty zosunula lavína mokrého snehu a pri výjazde z miesta som na nej zapadol. Asi preto hádzem ten sneh preč. |
|
Bad morning
(Mr. Death) RP (9.1.2014 11:08)
|
Škoda, že ta garáž za tebou nikam nepřijede, bufik je bufik... |
|
Bad morning
(Kasuha) (9.1.2014 10:58)
|
Kdyz je hodne snehu, tak mam v aute i smetacek abych to nemusel shazovat rukama. |
|
Bad morning
(iWarp) RP (9.1.2014 10:15)
|
Hail to the bufík. |
|
Bad morning
(Mem) RP (9.1.2014 10:07)
|
M.I.R.: Nejpohodlnější možná, je pravda, že otvírat si vrata od vyhřáté garáže je trochu otravné, ale zase obvykle nemám co seškrabovat . | vain: novÉ, některÉ autA, opravdu? | failboat: v novém autě nemám ani indikátor teploty chladicí kapaliny (ani žádný indikátor, že už je motor zahřátý), toť pokrok... :/ |
|
Bad morning
(M.I.R.) RP (9.1.2014 9:52)
|
Hlavně na mě to druhý auto nepůsobí stejně jako Golf. Jde tvarově víc do Fabie Combi, ale možná se mi to zdá. Jinak reklama dobrá. Realita ale mizerná.
Co se zapínání motoru týče, tak třeba má diesela, tam to fakt smysl nemá. Nemluvě o tom, že nechat ho klepat na volnoběh v tomhle mrazu je docela záhul. Osobně to řeším nezávislým topením. Nejpohodlnější možný způsob |
|
Bad morning
(mjfox) RP (9.1.2014 9:32)
|
To já si zapnu i vyhřívání předního skla. |
|
Bad morning
(Kruciprace) (9.1.2014 9:03)
|
motor se mi za těch 5 minut volnoběhu neohřeje o tolik že by to udělalo rozdíl, ale zadnu si vyhřívání zadního skla a topení a ofuk předního skla |
|
Bad morning
(vain) RP (9.1.2014 8:19)
|
Nebudu polemizovat nad tím, proč to tam je, ale je to tam Já bych to asi taky dodržoval. Zatím se mě to netýká, mám už poměrně staré auto a tam nic takového v příručce nebylo |
|
Bad morning
(failboat croomembr) RP (9.1.2014 8:06)
|
vain : protoze ekologie. Navic pak mas teplej motor, ale studenou prevodovku a vubec zbytek auta a blbci si reknou "Motor je ohratej a uz s tim muzu rajtovat co to da" |
|